lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 91
- Seuraava »
Tekeekö kukaan arpitatuointeja helsingissä? On alkanut tekemään mieli ottaa toinen mutta edellisen otin 8000km etelään
itelläni on ollut naamassa joskus koruja,mut ne kaikki on aikojen myötä otettu pois...mulla on alaselässä 2 liskoo ja lapaluun kohdalla kiinalainen merkki...jos olis rahaa kävisin varmaan ottamassa silmien väliin korun*hih*
olkapäähartiassa pieni vaatimaton tribalisilmä (silmä selässä), sen ottamisen jälkeen himoinnu seuraavaa (eli noin 6v nyt :D), mutta en oo saanu aikaseks ketään joka suostuis tarkkojen ohjeiden mukaan piirtämään seuraavan ja huomattavasti isomman teoksen viime vuonna päätin että otan nyt keväällä, vaan hiljaiseltapa näyttää jo pelkästään taloudellisen tilanteen takia, mur. septumia kanssa viime kuukausina alkanu harkitsee, hmm.
[muokattu 27.1.2004 10:25]
[q]diezel:
Esim. Wilmalle en suosittelee menemään vaikka saisit kuvan ilmaiseksi :)
[/q]
Ollut huonoja kokemuksia vai minkä takia wilmalle ei kannata mennä?
[muokattu 27.1.2004 07:37]
huuli+napa mut yhteensä mul on niitä koruja ollu 9 kpl
[q]Anime:
Hmm.. Mä en kyl paikkojani modaa sillä ajatuksella tai periaatteella, että ne olisivat tai tulisivat olla jotenkin paremman näkösiä kuin muilla.. PA sopii mulle (kaikin tavoin *vink*) eikä oo naiset eikä miehet valittaneet Ei roiski kustessa, eikä oo millään tavoin tiellä missään aktiviteetissä. Ikäänkuin mulla jotain seksielämää olis *ding*[/q]
Yoi nyt oli tollanen heitto vaan.. Jokainen laittaa sellaset modit mitä tykkää ite katella. Lähinnä ite pidän kauniimpana apadydoeta kun PA:ta.
[q]Blues:
Ollut huonoja kokemuksia vai minkä takia wilmalle ei kannata mennä?[/q]
Ei omalla kohdalla, mutta mitä olen kuullut. (eikä mitään kaverin kaverin kaverilta kuultuja), vaikka tiedä vaikka olisi kehittynyt. MItä ainakin joskus selitti telkkarissa tekniikkaansa niin se oli jo virhellinen.
[muokattu 27.1.2004 09:13]
[q]Kanelli:
Heräsipä tässä kysymys, että onko kenellä kokemusta tatuoinnin ottamisesta yläselkään ja selkärangan kohdille? Että onko miten kivuliasprosessi? Siis tietysti hieman kivulias mutta eloon jää senkin jälkeen, ei mitään liallisuuksia kuten joillain muilla ruumiinosilla?
[/q]
mulla se kyl kirpas enemmän ku muualle otetut, vaan voisko olla syynä että se oli myös se ensimmäinen..dunno
tykkään läväreistä ja tatskoista mutta oon niin kipuarka etten uskalla ottaa mitään. kieleen haluisin ekana. oon suunnitellut sen lävistämistä jostain 11vuotiaasta ja oon nyt 19 että on kyllä hieman aikaa kulutettu sen miettimiseen(LOL)
[q]hallucinogen:
Jotenkin luulis et paneminen, runkkaaminen ja kuseminen olisi suhteellisen hankalaa jos munassa on metallia enemmän tai vähemmän Miltäs se metalli naisesta tuntuu? itse en pidä edes kielilävityksestä suuseksin aikana
[/q]
jokainen tykkää mistä tykkää, musta pa on ihan jees, vaikkakaan en pysty välttämään pientä kauhupaniikki kohtausta sellaisen nähdessäni, pakosta ajattelee että toi ON sattunut...mullahan siis on kieliläväri ja kukaan ei ole siitä valittanut, päinvastoin, pelkkää positiivista palautetta on tullut, eiköhän se ole siitä homman hoitamisen tekniikasta enempi kuitenkin kiinni kun lävistyksistä
alahuulessa tappi toistaiseksi, ehkä tällä viikolla retkahtaa jo toiseen ;D
kieleen otin tänään jeeh...
ei oo syöminen nyt kyllä mukavaa
nyt kasi menee navan lapi...heh
Mulla oli napakoru mutta se päätti kasvaa ulos tms viime syksynä *hmph*, jäi sit kiva jälki tohon navan yläpuolelle... ens viikolla otan kauan halutun ja harkitun tatuoinnin
Kielilävärit jätkillä aika jees, mutta kulman tai huulen renkaat ei sit ollenkaan... tai no, mun kaverin jätkäkaverille huulirengas taas sopii...
kädes kiinalaiset merkit : Soul Devotion Dragon
pohkees lohikäärme
ja kiinalaiset kirjaimet : evil bad boy
vasemmas rinnas tribaali skorppari
[q]sativa, 10.11.2008 14:48:
En tosiaan halua ottaa mitään julkkistatskaa. No leikkasin kuvan talteen, kai siitä pitää joku oma versio yrittää tuhertaa.
[/q]
mitä väliä vaikka oliski ns. julkkistatska? ei sitä kukaan tunnista :)
mut siis toki jos tuntuu siltä, että oma versio on parempi versio,
niin eiku piirtelemään... itseäni vaan ei haittaisi vaikka olis kellä
samanlainen.
Mulla kolme tatskaa. Lavassa, kaulassa ja nilkassa. Lävistykset navassa ja nenässä. Huulessa oli mutta ei oikein sopinut mulle....*iloinen*
Mulle kokeiluja
Mä voisin ottaa tatuoinnin alaselkään, MUTTA pelkään et saisin siitä kuitenki jonku valTAvan allergisen reaktion ja sit olis koko alaselkä paskana
Lävärit ei sovi mun tyyliin, mulla ei oo edes korvakoruja. Joskus muinoin kyllä oli, mut niistäki sain allergisen reaktion ja päätin pistää ne umpeen
Mul oli korvassa läväri mut sit vaan ajattelin kerran et koitan ilman sitä ja tuntus heti paljon paremmalta niinpä en enää laittanu takas...mut joskus voisin heittää korvan ylä lehteen rustojen sekaan mun mielestä se on pirun hien =D
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 91
- Seuraava »