P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- Seuraava »
oli kyl aivan mahtavaa! trooppinen ilma oli mun juttu *sydän* olisipa aina noin ihanan lämmin.
kaikkea kaunista oli niin paljon etten tiennyt mihin olisi pitänyt katsoa. valot, decot, esiintyjät ja esitykset olivat hyvin tehtyjä ja toteutettuja!
ihana nähdä tuttuja, kaikki hymyilivät aurinkoisesti koko illan se lämmitti
mitä niihin puristelijoihin tulee, niin onneks oon näin lattea et mua ei tultu kähmiin (mitä nyt tutut ) tai sit ne vaan pelkäs mua kun oon niin pitkä
se et noi bileet olis alkoholittomat ei olis yhtään huono juttu! kannatan!
ainoo miinus mikä mulle jäi mieleen oli nää aivottomat lihat, jos teillä on niin leveät hartiat et kävelette ihmisiä päin, laihduttakaa tai pyytäkää edes anteeksi ( se tuntuu olevan täysin vieras käsite monelle *hmph*)
kaikinpuolin oli aivan erinomaiset bileet, ensi vuoteen!
olihan kekkerit, oli aika pallohukassa kun ekaa kertaa tuolla palloili, mutta yksi asia on varma, ensi vuonna uudestaan. ja toivottavasti silloin vois kokeilla noita liukumäkiäkin, en raaskinut mennä kun olin kuullu kauhu-stooreja ja vissii nyttenkin jollain vähän sattunu niissä...
Musa toimi kyl erinomaisesti sekä tranceluolassa että altailla. Aika menikin alun jälkeen näiden kanhden välil ravaamiseen kun kummassakin oli oma hohtonsa!
Iso mesta jossa näköjään hukkaa kamut aina kun johonkin suuntaan lähtee.. :) onneks ne sitten löyty taas.
Saltwater vikana biisinä. voi hohhoijaa.. ei sitten väsyneempää biisiä siihen löydetty enää.
Aivan upeat bileet oli taas! *plur**tanssittel**super*
[q]Annakins, 8.3.2006 13:35:
---
Korjaatkaa jos olen väärässä, mutta mun ymmärtääkseni alkoholi ei kyllä mitenkään "kosteuta" (muuta kuin aivosoluja) vaan pikemminkin "kuivattaa" elimistöä...
[/q]
No ei varmaan raaka alkoholi kylläkään. Bisse nyt onkin melkein kokonaan vettä.
[q]terrae, 9.3.2006 20:39:
Näin, että jossain vaiheessa joku miespuolinen henkilö kuvasi pääaltaan reunalla videokameralla. Onko tämä tai muut videot tapahtumasta jossaki näytillä? Olis kiva imuttaa se muistoksi omallekkin koneelle.
[/q]
Kyseessä lienee tyyppi joka kuvasi Acun liveä, en usko että tulee
julkiseen levitykseen.
MÄ TUNNUSTAN!
Nipistin yhtä Maijaa perseestä ja yhtä Pinjaa navasta!
Eivaan... kyl toi kähmiminen on tosi syvältä. Mut tohon jengimäärään kyl mahtuu kaikenmaailman tosimiehiä.
Itse bileet oli munmielestä järjestelyiden osalta erittäin ammattimaisesti duunattu ja monia ongelmia aikasemmilta vuosilta oli paranttennu, varmasti noin suurella ihmismäärällä ei oo paljon paremmin tapahtuma toteutettavissa.
Ainoa mikä latisti omia fiiliksiä oli se kollaus.
Perusteena kollaukselle oli että "pojat sopii ulkonäön perusteella profiiliin".
Mihin v*tun profiiliin???
Viitataanko tässä perusklubbaajan perusulkonäköön tai habitukseen, sitä en tiedä mutta näin on, niin veikkaan paikalta löytyi n. 2000 muutakin ihmistä ketkä sopii profiiliin.
Mut jos joku kenellä ei taatusti ole naama poliisin muistissa tms. aikaisempaa kokemusta virkavallan kanssa "sopii profiiliin", olisi yhtä oikeutettua ehkä kollata kaikki sisääntulijat tai sitten ei ketään.
Konemusiikki ja konemusiikkitapahtumat on rikos!
Mutta ens vuonna varmasti uudelleen.*hihu*
[q]Jone, 6.3.2006 12:56:
tiedän omista tutuistani kyllä ihan prikulleen ketkä eivät ole koskaan laittomiin päihteisiin koskeneetkaan ja silti jo pelkästään näistä tutuistani useampi kappale tarkastukseen joutui.
[/q]
Mut ne sopi varmaan muuten vaan "profiiliin"
(kuten poliisit asiaa perustelevat)
[q]Ana-5000, 6.3.2006 16:46:
---
phanatic, 6.3.2006 16:16:
---
hardikaveri, 6.3.2006 15:51:
---
samat koirat ne silti on.. tai ainakin samat koulutukset käyny.. eli ei ne koirat turhia ole..
se näiden aineiden kantaminen mukanaan kun on rikos..
diilereitähän ne jahtaa enemmän kun kertaheikkejä..
---
Voi rakas, poliisin koirat eivät ole töissä rajavartioasemilla, vaan rajan tarkkailusta vastaa rajavartiolaitos, jolla on ihan omat koirat. [/q]
ne on edelleenkin tullin koirat.. rajakyylät ei tutki henkilöitä vaan ne antaa vihin seinän toiselle puolelle ;) jos nyt saan paljastaa
[q]Miksan, 15.3.2006 14:51:
---
Avangion, 15.3.2006 12:02:
No hyvä kuulla. Hieman tässä odotellut ja ihmetellyt, että eikö sieltä enempää tule...
Mutta ilmeisesti siinä vain kestää hitusen syystä tai toisesta...
Muuten oli varsin kivaa, mutta veden lämpötila oli alhaisempi kuin odotin. Ehkä jopa hitusen petyinkin siihen. SEhän ei ollut edes kunnolla lämmintä. Vai onko vika minussa?
TeMpPu
---
Serenassa kun on yleensä niin kuuma ni se vesi tuntuu aina aika viileeltä heti alkuun, mut muutaman sekunnin lillumisen jälkeen sitä ei enää huomaa (tai mä en ainakaa huomannu). Ei se mun mielestä tavallista viileempää ollu.
[/q]
itte kanssa ihmettelin sitä että ilma oli "vaan" lämmin ei kuuma.
vesi tosiaan tuntui kylmältä, mutta jos kastautui sinne niin se ei tuntunut enää yhtään kylmältä sen jälkeen. taisi kyllä tilat vähän kylmetä siinä loppua kohden... ilmakin alkoi tuntua vähän viileemmältä
Yllättävän moni joutunut strippailemaan, kaverini myös. Johtui varmaankin myös omasta koirasta. Suorituksen jälkeen poliisi oli sitten tokaissut "Tästä ei sitten tule merkintään rekisteriin", aijaa?
Itse bileet olivat visuaalisesti nätit ja performanssit upeita, mut jonnekin jäi se aiempien vuosien fiilis. Pääpuolen meno tuntui suoraan sanoen tylsältä. Musiikillisesti parhaat hetket tuli koettua luolassa, kiitos mm. Poliisille. Aijai mitä settiä. Tuli todettua et "polkka"jalat toimii edelleen.
Mut soittoaikataulut? Missä missä?
[q]Remotion, 5.3.2006 23:07:
No mulla on tällästen kommenttien jälkeen juurikin tuo mene muualle kuvaamaan asenne.
jos maksan 2. lipusta sen 66 ja pääsen sillä kaverin kanssa vesipuistoon olennaisena tarkoituksena huljutella ruumista musiikin tahdissa vedessä, niin pitäiskö siellä sit seisoskella altaassa kädet puskassa ettei vahingossakaan persepotretit pääse kastuu?
*mydingdingdong*
[/q]
En usko kuvaajan sanoneen ettei saisi roiskia altaassa, tai liikkua, koska varmasti kuvaaja osaa valita paikkansa oikein, kertoihan ko. kuvaaja toisessa viestissään jopa yrittäneensä kuvata lopun nostatusroiskintaa... Mutta jos tarkoituksella heität vettä ketä tahansa kohti, jolla on muuta kuin
uima-asu päällään tai kädessään satojen tai tuhansien eurojen kännykkä tai kamera, täytyy pikkasen olla päässä vikaa... get the point?
Vaikka purkista hankittu rusketus on jo ehtinyt rapautua läiskiksi, ja elimistö on jo unohtanut miltä trooppinen kosteus tuntuu, on päässä edelleen tallella Pacifiquen hyvä fiilis. Eli tärkein!
Tällä fiiliksellä jaksaa eteenpäin tulevaan kevääseen.
[q]rEivi, 8.3.2006 08:27:
Alkoholia tai ei, olisin paikalla, aivan mahtavat bileet ja sairaan tiukkaa settiä. Kyllä sielä mielellää polski ja polkkas kiksuluolassa. Toivon vaan peukut pystyssä että kuvia tulisi paljon lisää.
[/q]
kyllä sun kroppas kaikista kuvista on sensuroitu
no ei vaa
ikävää kun en ite saanu experiencee tapahtumasta tänäkään vuonna
Tumpeista sen verran, että oli kiva huomata narikka jonossa seisovansa paljain jaloin palavan röökin päällä EI NÄIN!
Niin ja ihmiset oli niin kauniina siellä oli kiva nähdä miten moni oli panostanut ulkonäköönsä.
Henkilökohtaisesti yhdet tän vuoden hauskimmista tapahtumista. toisaalta nyt onkin vasta maaliskuun alku joten se ei paljoo vaadi ;) . hyvin järkätty, optimaaliset soittoolosuhteet ja mukavan näköistä jengiä. eiköhän se oo siinä.
stokholmissakin tuli mitä ilmeisemmin `pyörähdettyä`ja mesta yllätti erittäin positiivisesti. valoarsenaali oli mitä ilmeisemmin aika puoliteholla, skaneista tais toimia yks tai kaks. nojoo, ihan niinkuin se olis menoa jotenkin haitannu.
tässä jotakuinkin suuntaa antava tracklisting Pacifiquesta. levyt on kippuralla ja ääni käheenä, tästä onkin hyvä lähtee huutamaan viimeisetkin rippeet Deppareiden keikalle. Kiitos TapsaHabaJoonas&Co.
-ana.
Mr.A @ Pacifique 2006 (21.30-23)
01. Alcatraz-Give me Love (alcatraz remix)
02. Faithless-Reasons (planet funk remix)
03. New Order-Waiting for the sirens Call (planet funk remix)
04. Dirty Vegas-Walking in to the Sun (king unique mix)
05. Patrick Alavi-The End
06. Haji&Emanuel-Take me Away (dub)
07. Denis the Menace&Jerry Ropero-Time to turn Around (dub)
08. Congestion-Congestion 3 (se torvibiisi)
09. Chris Lake-Changes
10. Hoxton Whores vs Ramirez-Hablando
11. EBTG-Missing
12. Coca&Villa-La Noche
13. Rui Da Silva-Touch Me
14. Three Drives-Greece 2000 (chus&ceballos mix)
+muutama acapella
Miks nää ei oo jo uudestaa*iloinen*
Hei tehää näist kakspäiväne tapahtuma niinku kaks kertaa nää pileet peräkkäisinä iltoina ja myydää 1000 lippua per ilta, helpottais sitä tungosta aavistuksen ja jotkut hullut (minä esim) vois tulla molempina päivinä*aplodit*
Kuulosti hyvältä et ovella tietty normisti katotaa kunto mut sit muutama drinkkilippu ja vaan alkoholittomia myydää rajattomasti. Et jengi ei vetele iha kymmentä drinksua ja kääliöi sit. Siis jos joku uskoo et toi vähentäis tuota naisiin kohdistuvaa törkeilyä...
huh sainpahan luettuu tän koko jutskan läpi. kivasti tullu porukalta palautetta*hymy*
mul oli mahtavaa! niin kivaa*aplodit*
eka kerta Pasifiquessa, ja varmasti ens vuonna uudestaan! lähtisin vaikka samantien uudestaan jos vaan vois*pepsodent*
vaikka vähän tavaroita pääsikin häviimään sinne jonnekkin villivirtaan siinä yhessä vaiheessa, nii ei se tahtii haitannu*nauru* (varsinkin kun joku ystävällinen palautti ne sinne johkin tiskille ja tuli saatua ne takasin, kiva huomata et on rehellisiäkin ihmisiä vielä liikkeellä).
enkä ees hukkunut...vaikka olikohan se siin jossain vaiheessa aika lähellä?*nauru*
tosi upeesti järkätty, ihmisil näytti olevan superhauskaa, ilosia naamoja joka puolella...mulla ei ole ainakaan mitään moittimista omalta osaltani.
*PLUR*KIITOS*plur*
Yks konsti tohon yleisön ns. "laadun" parantamiseen olis mahdollisesti se, että ostettais niitä ennakoita varhaisessa vaiheessa. Se, että lippuja on kaupan vielä pari päivää ennen tapahtumaa tuo paikalle varmasti enemmän näitä, joita tällä foorumilla kutsutaan "taviksiks", "turisteiks" ja "niiksi, jotka ei ollut paikalla musiikin takia". TJEU; Unity@Uunisaari.
[q]terrae, 9.3.2006 20:39:
Näin, että jossain vaiheessa joku miespuolinen henkilö kuvasi pääaltaan reunalla videokameralla. Onko tämä tai muut videot tapahtumasta jossaki näytillä? Olis kiva imuttaa se muistoksi omallekkin koneelle.
[/q]
huomasin samaa, yksi kuvasi viellä muapäin joten oletan näkeväni itteni jossain... siksi mä täälläkin kaipaan omaa kuvaani*joo*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- Seuraava »