P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- Seuraava »
Aivan mahtava kokemus!
Paikka oli upeesti pistetty, ja kaikki esiintyjät oli näyttävii!
Musa oli hyvää ja sitä oli riittävästi, vaikka kuten kaikki hyvät bileet nääkin loppu liian aikasin (mut tuskin kauemminkaan olisin jaksanu jorailla).
Olin siel lähes koko ajan et wow ja ihan ihmeissäni kattelin ympärilleni et uskomatonta mikä meininki ja fiilis. Tosiaan ympärillä leijui sellanen positiivisesti latautunut energia kehä joka ei katkennut missään välissä! Hymyjä riitti ja ihmiset oli tosi iloisella päällä...
Tosiaan ne puristelijat oli niin syvältä. Yhessä kohtaa paloi hermot ja sanoin et jos joku viel puristaa/lääppii tahallaan ni vedän turpaan. Eipä tullu sen jälkee yhtään ketään lääppii..
Kylmä oli mennä rööki puolelle ku eka oli tanssinu ittensä lämpimäksi!
Ja joku tuli taas kysyy mun ikää mistä (ilmeisesti) oli seurannu keskustelu et noi tytöt on varmaan alaikäsii, rupeen olee jo kyllästyny tähän puheenaiheeseen.
Positiivinen yllätys oli jonon nopea liikkuvuus ku tultiin!
Parhaat bileet mis oon ikin ollu! Kiitos!
Ensi vuonna uudestaan!!!!
KIIIIIIIIIIIIIIITOS Nennalle bussista! Meno oli aivan mahtavaa, aina niin mukavaa bussissa, pääsee bilefiilikseen. Ja paljon kamui oli kyydis, se on aina tärkee asia!
ymmärrettävää, mutta harmillista. itte en onneksi joutunut. oon aina niin syyllisen näkönen muutenkin..*tirsk*. no ei ne olis mitään silti löytänyt(paitsi tietty niitä huumeita*räkättäälattialla*)
Oli kyl tosi ihanat bileet jälleen kerran, pakko vaan todeta et kyllä tää on se vuoden kohokohta. Aina.
Miinuksia ei kovinkaan paljoa näistä bileistä löydä, tai sitten osasin vaan välttää paikkoja joissa näitä sattumuksia oli.
Pääaltaan kunto tosiaan jossain vaiheessa alkoi näyttämään huolestuttavalta.
Black Holen kaiutin siellä ylhäällä taisi olla rikki. Mut ei se niin pahasti häirinnyt, ku ei siellä kauan ehtinyt jonottaakaan.
Sit nää ainaiset karvat suussa menijät. (Voitteko mennä kotiinne panemaan?)
Muiden areenoiden musiikista mä en kauheesti osaa mitään sanoa, kun pyörin pääpiirteittäin isolla altaalla, villissä virrassa ja liukumäissä. Mutta kaikki mitä kuulin, maistui. *sydän*
Sauna.
Esitanssijat ja valot.
Kiitos saunapojat piristyksestä. Ja Arille hieronnasta.
Ja kaverit. *sydän*
Tyhmä hymy edelleen naamalla.
P.S. Ja summasummarum, noi miinuksetkin kyllä tässä meiningissä lähes unohtui. TÄTÄ LISÄÄ!
*sydän* Oli kyl taas tänä vuonna ihan super hauskaa! päätin jo ennenku menin sisään et mä en eti ketään kaveria jonka hukkaan koska se on toivotonta -> eli 10 kertaa hauskempaa ku viime vuonna!*tanssittel**vesijumppail*
*sydän*
[q]dj Missiah, 10.3.2006 17:07:
Vuoden paras tapahtuma, ehdottomasti *sydän*
[/q]
x2!!
tuohon mennessä ainakin
ps. ja me ainakin vedettiin täysillä! xD
[q]sxx, 6.3.2006 12:15:
Ne koirat on koulutettu sen verran hyvin, että ne eivät välitä koirankarkeista ollenkaan tai ainakin reagoivat niihin aivan erilailla kuin aineisiin.
[/q]
Onko? Kuinkas sitten selkeästi täysin vääriä merkkauksia koirien tai koiran toimesta tapahtui niin paljon? Tietysti on ihan tervettä suhtautua pienellä skeptisyydellä siihen onko näin, mutta kun tiedän omista tutuistani kyllä ihan prikulleen ketkä eivät ole koskaan laittomiin päihteisiin koskeneetkaan ja silti jo pelkästään näistä tutuistani useampi kappale tarkastukseen joutui.
[q]Lasse - Precision Audio, 11.3.2006 18:47:
Jaahas, olipas keikka.. Täytyy kehua Jay Mellinin settiä, mielestäni kaikista parhaiten prepattu ja sopivin näihin bileisiin.
[/q]
awww juhalta kyl loytyy just parasta keikutushousee, toivottavasti myos ens vuonna
[q]Caro², 11.3.2006 23:42:
---
Käsittääkseni joskus on ollu k18, sitä en tiedä oliko kyseessä ensimmäinen vuosi vai viimevuosi.[/q]
Pacifique 2004 - K20
Pacifique 2005 - K20
Oli ihan hyvät bileet.Odotukset tais olla liian korkeella,ei jotenki saanu sitä fiilistä mikä viime vuonna oli.Ehkä siks ku viime vuonna oli ekaa kertaa Pacifiques ja ei oikein tienny mitä odottaa.Silloin oli aivan mahtavaa *sydän* !
Hauskaa joka tapauksessa oli,hyvää musiikkia ja paljon tuttuja ja kukaan ei onneks tullut kähmimään:)
Tosin se yks ällöttävä "testo" äijä siellä luolassa olis voinu pitää sen hula hula hameensa päällä koko illan,ei kauheesti sytyttäny sen valkoinen,karvainen ja ruma perse siinä metrin päässä.Yritti kai tehdä vaikutusta mut mä otin jalat alleni aika nopeeta...*nauru*
Niin ja pääareenan kuumuus oli jotain ihan järkyttävää,ei meinannu kunnolla saada happea,hyi helvetti,siks suurin osa bileistä tuli vietettyä siellä luolassa ja olihan siel kyl paras musiikki tarjontakin
Mutta muuten kaikin puolin hauska ilta
Ensi vuonna tulee varmasti taas lähdettyä näihin kemuihin,joten siihen asti voiskin pitää taukoa bileistä
Tosta tuli mielee, kysyttiikö sielä missää keneltäkään papereita?
Ihan loistavat bileet *sydän* Musiikki toimi aivan loistavasti, etenki saunoissa *sydän* Musiikki ei ollu olenkaa liian kovalle, vaa tosi hyvän lujunen ettei haitannu et tulpat jäi kotii. Tuli kyll nii lapsi ollo ku pääs villii virtaa, ja sit tuli käytyy siin 'muutaman' kerran
Noi känniääliöt ois voinnu jäädä kotii, samoin kaikki te jotka heititte vettä rannalla tanssivien päälle.
Ilmeisesti ei ole tarkastettu koska kukaan ei mitään, sano vai?? Itse olin liikkellä porukassa jossa yksi oli vasta täyttänyt 20 ja muutenkin nuorta porukkaa. Keneltäkään meistä ei kysytty papereita. ihmettelen riskinottoa jos papereita ei ole kysytty...
Ihan henk koht pitää sanoa, että paljon mieluummin tulisin savuttomaan Pacifiqueen kuin alkoholittomaan. Ja poltan kyllä itse sen askin päivässä. Toki mieluiten pitäisin kummatkin mukana, kunhan homma toimii =)
Enitenhän näissä tilanteissa sapettaa juuri se, että käytökseltään / itsehillinnältään heikoimpien yksilöiden takia päädytään ehkä rajoittamaan n. 80-90% osanottajien vapauksia. Uskon kylläkin siihen, että Paci olisi turvallisempi paikka jos alkoholitarjoilu lopetetaan; en vain haluaisi sen takia luopua vapaudestani nauttia alkoholista sivistyneesti.
Tähän voisi varmaan joku järkkäri nopeasti lyödä faktat tiskiin ja sanoa onko alkoholiton Pacifique mitenkään järkevästi mahdollinen? Mikäli ei, voitaneen keskustelu asiasta lopettaa siihen.
ensimmäistä kertaa paikalla, ja kyllä varmasti uudestaan tullaan. mistäs sitä aloittaisi?
ensiksi täytyy kyllä sanoa, että musiikki on atmosfääriin sulautettuna aivan mahtavaa. alhalla vedettiin bissen ja röllön maustamana letkeän reggaen tahtiin ja ylhäällä soi niin nättiä perseenkeikutusta, ettei mitään rajaa. mitä nyt jukkien seteistä voi näin muistaen sanoa, niin varsinkin cosmic man ja poliisi jättäen nätin jumituksen penikoihin.
itse paikka oli järjestetty niin hyvin, kuin mitä tuon kokoluokan tapahtumalta voi melkeinpä odottaakaan. ystävällistä ja opastavaa palvelua kaikilta tahoilta ja anniskelualueet oli rajattu selvästi. villivirrat sun muut liu'ut tuli vedettyä useampaan otteeseen ja pärskiminen oli kuin 4-vuotiaalla pennulla. ei tullut myöskään törmättyä överikuosaajiin, mistä olinkin hyvilläni - vaikka noita perusvipeltäjiäkin oli hyvin liikenteessä. suht hyvin pääsi kanssa liikkumaan, vaikka moneen pisteeseen syntyikin vittumaisia sumppuja, ja sitten kun nämä maustetaan vielä parilla egoistilla, niin ärsyyntyy hyvin nopsasti - vaikka tällä kertaa ensikertalaisena paikkaa ihmetteli niin huuli pyöreänä, että nämä tuli ignoorattuia kiitettävän tehokkaasti. mitään väkivaltaisia konfliktejakaan ei tullut huomattua.
soittolistojen epäselvyys jäi kyllä harmittamaan, varsinkin pääareenalla. mutta suurin miinus tulee noista ajatelemattomista (tai pikemminkin väliipitämättömistä) perseilijöistä. rupesi suoraan sanottuna suunnattomasti vituttamaan pääareenan trapetsitaiteilijoiden puolesta, kun jotkut kuupot menivät ahdistelemaan heitä roikkuen kiipeämisnarusta ja estääkseen heidän työntekoaan
visuaalinen ilme oli ihan omaa luokkaansa jonglööreineen, trapetsitaiteilijoineen ja muin artisteineen, tältä suunnalta tulee kaikille heille iso kädenpuristus hymy kera :) monesti piti vain jäädä paikoilleen ihastelemaan näytöksiä. ja kyllä täytyy myöntää, että silmänruokaa oli ihan liikaa tällaiselle pojulle x)
mutta miinuksista huolimatta tämä reissu oli elämys. olin kuin uudesti syntynyt. suurimmat kiitokset tästä krisulle, että teki pääsyni tänne mahdolliseksi! i o u big time :)(:
ja viimeisinä sanoina niille, jotka ahdistelivat tyttöjä: haistakaa pitkä vittu
[q]Loose Grip, 7.3.2006 13:35:
Vois mieluummin keskittyä kehumaan tai kritisoimaan miten bileet sujui ja miten oli järjestetty jne.
[/q]
pelkkä kehuminen ei onnistu enää, koska plur on kuollut ja kuopattu :)
ei mutta siitä ei pääse mihinkään, että tällaiset asiat on myös osa sitä illan sujuvuutta. niin kauan imo kyllä jossain kusee, jos naisten täytyy pelätä raiskatuksi tulemista. eihän me maailmaa parannetakaan tästä koneelta istumalta, mutta kyllähän tästä saattavat myös järjestäjät ottaa onkeensa ehkäistäkseen tällaista tapahtumasta
ja kyllä musta tuntuu, että kyllä sieltä niitä ahdistelevia, keskusteluakin seuraavia klubbarilaisiakin löytyy ;)
[q]jago, 6.3.2006 20:21:
kyse on siitä että miesten asenne tommoseen on yleensä parempi
[/q]
koska joku valopää keksi joskus säännön, että "jätkät saa ja muijat antaa" ;)
[q]TonySt, 5.3.2006 19:02:
Ei elämä !!*grr*
[/q]
hymiö lopus! hymiö lopus!
[q]Loose Grip, 7.3.2006 13:11:
Menee taas aika lahjakkaasti offtopiciks tää keskustelu. Mun mielestä aika turha valittaa näistä lieveilmiöistä, joiden tiedetään esiintyvän joka bileiden yhteydessä niin kauan kun ihmisiä on olemassa.
[/q]
ja mikä haitta siitä on, jos valittaa? jotkut idiootit voisivat mahdollisesti ottaa jopa onkeessa täällä käydystä keskustelusta. ei tällä asiaa korjata, mutta tyhmäähän se nyt on paskat lakaista maton alle ja odottaa, että haju on sietämätön
[q]ALIEN, 6.3.2006 16:43:
ettei vaan ollut enemmän, kuin 1 nainen tekees siel tarkastuksia? Ja jos oli sama niin miks toiset saavat erilaista kohtelua...
[/q]
koska kaikkien tutkittujenkaan käytös ei ollut ihan asianmukainen, tarkastuksia tehneille auottiin päätä kun mitään ei löytynytkään jne. tällainen käytös voi myös varmasti vaikuttaa käytökseen seuraavan asiakkaan kohdalla, vaikka kuinka ollaan asiakaspalveluammatissa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- Seuraava »