P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

[q]pupuTupuna, 6.3.2006 12:28:
---
sxx, 6.3.2006 12:15:
---
ALIEN, 6.3.2006 11:53:
---
Ana-5000, 5.3.2006 13:51:

Hehe, ehkä se et sun kaveris sanoo et siellä on vaan koirankarkkeja, ni se ei välttämättä ole niin..

---

mut jos kyseisen taskun tutkimisen jälkeen pääsi suoraan bileisiin niin tuskin ne koirankarkit mitään laittomia tuotteikaan olleet, eiks ni sherlock? :D
---

Ne koirat on koulutettu sen verran hyvin, että ne eivät välitä koirankarkeista ollenkaan tai ainakin reagoivat niihin aivan erilailla kuin aineisiin.

---

Ei **ttu!! Oletko säkin joku virkaintoinen poliisi, joka ei voi myöntää erehdystä. Täällä on käynyt ilmi jo monta tapausta, joissa koira on merkannut aiheettomasti. En tiedä, oliko kyseesä joku aloitteleva koira, mutta sen tiedän, että jos henkilöllä jotain laitonta on, viedään hänet poliisiasemalle sakotettavaksi yms., eikä varmasti kyyditä takaisin bileisiin. Kuitenkin ystävämme tuli aika nopeasti perästä, täydellisen tarkastuksen jälkeen.
[/

Ai ei koira merkkaa jos on koiran nameja taskussa? Kumma kun koiran kuono oli miltein mun sen taskun sisällä missä herkutkin löytyi??? Ja jos mulla siel taskussa olis jotain laitonta ollut, mä vähän epäilen et ne silloin päästää jatkaa pasifiqueen. Mut ei näyttäny olevan muutenkaan kovin ammatti taitosta porukkaa! Kumma kun riisutaan alasti ja tarkastetaan siltä osin ja nöyryytetään, mut sit kaikki pussukoiden sisällöt ja muut jätetään tarkastamatta... Mut mistä mitään tiedän, ehkä se on käytäntö?*ding*

[q]sxx, 6.3.2006 12:15:
---
Ne koirat on koulutettu sen verran hyvin, että ne eivät välitä koirankarkeista ollenkaan tai ainakin reagoivat niihin aivan erilailla kuin aineisiin.
[/q]
Miten musta tuntuu, että eläin reagoi kyllä tavalla tai toisella, mutta omistaja tulkitseekin sitä sitten melko mustavalkoisesti. Etenkin ne omistajat, joiden "koirat eivät erehdy koska ne on koulutettu oikein"... Nenänsä perässähän se koira juoksee, omistajan velvollisuus on (kai) kuitenkin vain koittaa tulkita koiran muista eleistä, mitä sen nenä on löytänyt.

[q]Caro², 10.3.2006 00:10:
---
jago, 9.3.2006 15:28:
edit. vai laitatteko te vaan semmosten kuvat näkyviin joissa näkyvien henkilöiden te tiedätte olevan klubituslaisia ja sallivan kuvien näkymisen täällä??

---

Julkisella paikalla saa kuvata yleisiä kuvia niin paljon kun sielu sietää, kunhan henkilöistä ei oteta loukkaavia kuvia. Yksittäisten henkilöiden kuvaamiseen riittää käytännössä "hiljainen hyväksyntä" = "Ota meistä kuva!! otaota!!" tai esm kysymys: "mihin nää kuvat tulee?".

mutta vastauksena kysymykseen, itse kuvaan ihmisiä joita on kiva kuvata. Usein myös kavereita, koska he harvemmin pistää vastaan ja tietävät yleensä kuvaajan jäljen olevan heille riittävä tai joskus jopa peräti hyvä. eli ei tule niitä "voi vittu ku kauhee kuva ku mun takaraivossa on finni joka ei näy kuvassa"..
[/q]
ok
en ollu varma muistinko noihin asioihin liittyvistä säännöistä oikein.
olin aika usein lähellä kameramiehiä joten toivoisin kyllä hiukan että näkyisin(+ säästän sen vaivan että meen kuvauttamaan itteni kavereilla tän uuden fledan kaa*tirsk*)

[q]Caro², 7.3.2006 00:16:
No kyl minuu ainaki ihan aidosti vituttaa ku tuntemattomat tulee iholle, oli sitte muija tai äijjä. Äijjillä vissiin on kuitenkin vähä makua, kun ainoat häirinnät on tosiaan tullu muutamissa tapahtumissa tissieläimiltä
[/q]
Siis juu tottakai saa vituttaa jos moista on käyny ja avautua forumilla jos siltä tuntuu, sukupuoleen katsomatta. Siitä ei ollu tarkotus kuittailla :) ei tommosen käytöksen törkeys oo mustakaan yhtään sen erilainen tapahtui se sitten muijan tai jätkän tekemänä, enkä todellakaan yritä väittää etteikö ämmistäkin löytyisi ärsyttäviä kähmijöitä, on niitä tullut itsekin nähtyä

[q]jago, 8.3.2006 14:06:
no se kyllä ihmetytti että siellä yksikin tyyppi käveli mun jalan päältä huomioimatta sitä mitenkään. siis ei sanonut sori tai ees yritätänyt siinävaiheessa väistää tai olla laskematta painoonsa mun jalan päälle vaan käveli vaan yli(ja siis tilaa olisi ollut väistää)
okei ei sattunut joten ei sillä perjaatteessa mitään välii, mutta aika törkeetä silti
[/q]
alfa-uroot jätti tällä kertaa pahempia törmäilemättä meikäläiseen, mutta joku ruipelo tuhannen känninen mua lyhyempi kaveri runttasi jossain vaiheessa tossuillaan kipeästi mun varpaille seisoessani käytävän reunalla, sittenkun tönäisin tyypin pois jalkani päältä ärähtäen että "varo vähän!", niin mitä tää reagoi; ainoo vaikutus tais olla että sen humalainen mieli tajus "oo, tyttö!" ja se koetti vielä kiertää käsivartensa mun lantiolle, saaden tieten entistä voimakkaamman tönäisyn kauemmaks ärähdyksineen on siinä mahtanu koomasia aivosoluja hämmentää et mitähän oikeen tapahtuu, ei tienny oisko pitäny itkeä vai nauraa (taino sillä hetkellä vitutti kun varpaisiin sattu, mutta nyt naurattaa *iloinen*)

[q]CM, 6.3.2006 12:38:
Oon monesti kähmijöistä huomannut (ja kuullut) samaa muissakin bileissä. Enkä ole mikään rasisti.
[/q]

Idiootti saa olla jos rasistiks sanoo tolla perustella..

[q]Verano, 9.3.2006 09:47:
---
Individual, 9.3.2006 09:14:
Katteleeks noi pollarit bileflaikkuja. "Ei vittu Proteus soittais tuolla. Se on ihan hiton hyvä."

---

Ja kun niiltä loppu työvuoro yhdeltä niin eiku simmarit jalkaan ja pommilla altaaseen
[/q]

Ja sitä ennen takavarikkohuoneesta hieman bilepiristystä nokkaan. *tirsk**justjoo*

Toi ratsia oli oikeesti salajuoni vaan sen takia et poliisit sai ilmaiset sisäänpääsyt bileisiin! ;D

No niin tää selittää nää aivottomat alfa-urokset...(ja mä mietinkin serenasta lähtiessäni, että kylläpä ne nopeasti oli saanut siivottua sen "pullo-parkin"..)*tirsk*

Näin, että jossain vaiheessa joku miespuolinen henkilö kuvasi pääaltaan reunalla videokameralla. Onko tämä tai muut videot tapahtumasta jossaki näytillä? Olis kiva imuttaa se muistoksi omallekkin koneelle.

Jospa sitä koittais kerranki muistella vähän biisilistaa et mitä tuli soitettua:

Poliisi @ Pacifique 06

1. Soundaholix - Macaroni
2. Violet Vision - Cellophane (Sub6 rmx)
3. Shanti - Tingling Sensations (Wrecked Machines rmx)
4. GMS - Rounders
5. GMS - Cockholster
6. Quadra - Hidden Reality
7. Delirious - Beat Conductor
8. Serotonot - Party In The Sky
9. Serotonot - Wonder Freely
10. Astrix feat. Michelle Adamson - Closer To Heaven

Oli kyllä sangen upeat kestit. Serena antaa kyllä mahtavat puitteet tuollaiselle tapahtumalle. Oli kaikin puolin kyllä nasta reissu. Kiitokset järjestäjille ja reivikansalle :)

Jäi taas aivan uskomaton fiilis näistä pippaloista. Lisää kaivataan!!

Tänä vuonna oltiin sopivan ajoissa paikalla, niin ei ollut jonoakaan vielä ehtinyt kertyä silmän kantamattomiin. Viime vuonna näytti siltä, että ei päästä ikinä sisälle, mutta jono veti taas hyvin tuttuun tapaan. Sisälle päästyä ensiksi pisti silmään eri performanssit, mistä huomasi heti, että tapahtumaa on kehitetty aikaisemmista vuosista. Myöskin valaistukseen oli mukavasti panostettu. Pääaltaalle noustessa ei voinut kuin ihastella kaikkea ympärillä olevaa. Oli serena laitettu niin hienoon kuntoon. Esitykset olivat upeita ja itseä säväytti erityisesti taitouintiryhmä, mitä oli mukava seurata alun rauhallisemman musiikin yhteydessä. Saunoissa soi myös leppoisa musiikki, minne oli mukava mennä välillä lämmittelemään. Itseä ei pahemmin väen pakkautuminenkaan haitannut. Ainoa, että putket jäi laskematta, kun ei viitsinyt tuhlata turhaan aikaa jonottamiseen.

Tapahtumasta jää erityisesti mieleen ei vain pippalot aivan mielettömässä ympäristössä, vaan yleis fiilis ja varsinkin pääaltaalla tanssiessa kaikki iloiset ihmiset.

Ei voi muuta sanoa kuin, että erityis kiitos järjestäjille. *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti* Tästä ei ole enään helppo parantaa. Tämä on ehdottomasti vuoden kohokohta mitä jää kaipaamaan. *sydän* Taas vuoden odotus seuraaviin.

[q]SESSIONS2
That's all folks!
[/q]

hienoja kuvia kaikilta kuvaajilta*thumpsup*

[q]Tapsa, 10.3.2006 21:36:
Muikeat hipat!!!
SUURI kiitos asianomaisille! :)
[/q]
ai suuri kiitos myös sille tytölle, joka yritti ostaa ruokaa juuri kuolettamallaan pankkikortilla ja lopulta sä jouduit ostamaan sen bonaquan sille? :D

[q]anniini, 10.3.2006 21:44:
---
ai suuri kiitos myös sille tytölle, joka yritti ostaa ruokaa juuri kuolettamallaan pankkikortilla ja lopulta sä jouduit ostamaan sen bonaquan sille? :D
[/q]

Mä taisin kostaa iskemällä häntä peukalolla silmään :(
Tässä vielä julkinen anteeksipyyntöni!
Niin, iso kiitos sille tytölle.

Oli himo hassuu vaiks Pete hukkas avaimet ja Pekka housunsa
(ja mä meinasin hukata Evan Audi A Nepan) :D

[q]kimbexx, 9.3.2006 23:59:
Jees. Joku rotta voihki mun sandaalit (camel) t-paidan (technics) arskat, shortsit (pankkikortti taskus ja siniset kukkamalliset). Kivaa, olin kyllä itse juonut itseni niin vastuuttomaan kuntoon, että tein tän helpoks laittamalla ne itse jonnekin sivuun, ja menin tyytyväisenä haahuilemaan ympäri serenaa :-) Hei jos joku on löytäny nää ja korjannu talteen, tai kuullu jos joku löytäny, niin olisin eritt kiitollinen jos ilmois mulle jotain. Peace.*känni**ankka*
[/q]

Sessionsin sivuilla oli kuva kolmesta kaveruksesta ja joku oli sit kommentoinut, että eräällä heistä vielä siinä vaiheessa päällä ollut paita oli löytynyt purkamisen yhteydessä. Käypä tsekkaan, tosin se ei varmaan paljoa lohduta kun arskat ja pankkikortit on hukassa

[q]Caro², 10.3.2006 12:18:
---
jago, 10.3.2006 08:20:
olin aika usein lähellä kameramiehiä joten toivoisin kyllä hiukan että näkyisin

---

Nyt kusen kyllä kaikkien kuvaajien mukeihin, mutta jos ehdottomasti haluaa saada itestään kuvan, ni tulee nykäsemään hihasta.
[/q]

Tää oli tosi vaikeaa ku kuvaajatki oli ilman paitaa serenas. :)

ah, oli ihanaa *sydän**sydän**sydän*
kiitos ihanille kavereille seurasta

[q]Caro², 10.3.2006 12:18:
---
jago, 10.3.2006 08:20:
olin aika usein lähellä kameramiehiä joten toivoisin kyllä hiukan että näkyisin

---

Nyt kusen kyllä kaikkien kuvaajien mukeihin, mutta jos ehdottomasti haluaa saada itestään kuvan, ni tulee nykäsemään hihasta. Tää ei tietty o kaikkein toivottavin ilmiö 1500ihmisen bileistä, ainakaan itselleni, kun haluan kuvata muutakin kun kaverikuvia

Mutta jos hihasta nykivä kuvattava haluaa ja antaa kuvaajan päättä kuvauspaikan, kuvauskulman jne, niin kyllähä niitä kuvia site otteleepi. Mutta täytyy muistaa, että se ei ole tosiaan tae sille, että kuva tulee jakoon vaikka kuva bileistä otettaisiinkin.
[/q]no en mä sitä tarkoita enkä haluu kaverikuvia. ne on aina niin typerän näkösiä vaan nimenomaan haluun nähä jonkin tilanne kuvan ittestäni kun en oo tajunnut sen kameran olemassaoloa

Taas kerran oli mahtaa *joo*. Vuoden odotus palkittiin ja taas olis se piiitkä vuosi odotettavana seuraavia. Hyvä fiilis jäi

[q]Tapsa, 10.3.2006 21:51:
Oli himo hassuu vaiks Pete hukkas avaimet ja Pekka housunsa
(ja mä meinasin hukata Evan Audi A Nepan) :D
[/q]

Kiitsa muru kuitenkin et pidit hyvää huolta mun auton avaimista, se ois ollu neljäs kerta viikon sisään et hukkaan jotkut avaimeni jonnekkin.... hetken jo mietin et ei oo todellista! :D

O