P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]dj.creme, 5.3.2006 14:26:
---
Individual, 5.3.2006 14:13:
---
jago, 5.3.2006 14:03:
koskas muuten noita kuvia voisi alkaa odotella ja missä niitä mahdollisesti näytettäisiin(haluu nähä jos meikäläinen näkyy jossain)
---
Niin...bileistähän on jo kokonaiset 12 tuntia. Kuvia kehiin ja heti! Vai voisko olla, että kuvaajatkin haluasivat viettää sunnuntaita pizzaa syöden ja vaikka mc- hiihtoja katsellen ennenkuin laittavat lisää silmäkarkkia käyttäjilleen täysin maksuttomaan palveluun.
-clip-
---
kuulostaa aika pahasti aiheettomalta avautumiselt.mis kohtaa jagon kommenttia hän vaati kuvat näkyviin heti paikalla jne?
vittuuks tääl tartee vastailla joka väliin kyrpä otsas?ei täs varmaa nii superior asemas kukaan oo.vituttaa lukee tälläst forumia läpi.
yritit ilmeisesti sanoa että parin päivän päästä kannattaa tarkastaa osoitteesta http://www.sessions2.com
[/q]
ai sä kerkesitkin kirjoittaa tuosta. niin siis todellakin haluun vaan tietää mistä etsiä kuvia. aikasemmin ei ole ollut hirveen tärkeetä ettiä noita kuvia kun ei ole mitään mahista että mä tai joku tuttu olisi ollut niissä.
mutta nyt tiedän missä nettisivustossa kannattaa niitä odottaa. ja oletan etät täälläkin aletaan niistä puhua sitten kun ne on sinne ilmestynyt
Loistoluokan bileet. Tänäkin vuonna. Hieno oli huomata, että järjestäjät olivat ottaneet onkeensa joistakin viime vuoden epäkohdista. Jotenkin se pukukoppikaaos ei ollut niin kaaos kuin viime vuonna. Jonotus sisälle oli huomattavasti helpompaa ja nopeampaa, ei tarvinut tuntia seistä pakkasessa. Jonot baaritiskille oli kovat, mutta niinhän ne on joka paikassa joka on täynnä, oli sitten kyseessä baari tai festivaali tai joku tällainen tapahtuma. Järjestäjien puolesta siis ihan kymppi tapahtuma.
Paikka valoineen, peilipalloineen ja vedenroiskutteluineen näytti jälleen helkkarin upealta. Tuttuja mukavasti, iloisia ihmisiä. Hyviä kroppia. Fiilis siellä altaassa. Äänenpaineessa ei valittamista pääareenalla, siellä luolassa oli pikkusen liian kovalla. Pääareenan musiikillinen anti oli ihan menevän mukavaa, paitsi viimenen puoltoisttuntinen oli kyllä semmosta junnausta, että voi voi. Sitten encoren aikoihin päästiin vasta asiaan. Pitäis nyt sanoo järkikin, että tommosella areenalla soitellaan just sitä ilosempaa, melodisempaa, groovempaa materiaalia, varsinkun kun usein se bileistä jäävä fiilis tulee viimeisen muistamansa perusteella. Hauskaa oli tästä huolimatta, sitten tanssittiin sitä junnavaa kun ei kerta muuta tullut, eikä sinne kahvilan tai luolan puolellekaan viitstinyt mennä, kun se paras fiilis oli siellä pääareenan puolella.
[q]nuance, 5.3.2006 20:31:
n00b.
[/q]
voi jeesus ku oon jäässä :D ei tuu mitää
[q]dj.creme, 5.3.2006 15:16:
-klip-
[/q]
Fair enough.
[q]Jää~*, 7.3.2006 21:12:
Ehkä olin koko ajan väärässä paikassa väärään aikaan,
kun en bongannu yhtäkään soittoaikataulua mistään.
Meni sit koko ilta vaan semmoiseksi yleiseksi ympäriinsä
hengailuksi, josta ei jääny oikein mitään käteen. [/q]
Mulla oli viime vuonna just samanlainen fiilis, mut tänä vuonna petrasin ja otin tehtäväkseni bongata heti aluksi soittoaikataulut (mm. "luolan" ovessa) ja tähdätä oikeaan aikaan oikeaan paikkaan - nautiskelin siis D.N.A.n setin luolassa ja Mr. A:n setin altaassa. *sydän*
[q]Altaassa en juuri viihtynyt,
kun siellä oli niin paljon ihmisiä.[/q]
Sama mulla viime vuonna, mutta tänä vuonna päätin etsiä sieltä paikan mihin mahtuu, ja löytyihän sieltä - altaan etuoikeasta kulmasta, dj-kopin etuviistosta. Siellä oli helposti 2-3 metriä tyhjää joka suuntaan itsestä, vaikkakin ehkä vähän syvää jos on paljon meikää lyhyempi (180cm)
*sydän*
Ekaa kertaa paikalla ja oli kyllä niin mielettömän kauniit bileet, ettei oikeen tiedä miten kuvais. Paikka näytti todella upealta! Alunperinkin idea järkätä vesipuistossa bileet on musta loistava Mä jopa odotin enemmän tungosta ja enemmän ihmisiä, joten ihmismäärästä mulla ei ole kuin positiivista sanottavaa.
Ekan kerran noin vuoteen olin myös ilman korvatulppia bileissä ja vaikka vähän pelottikin, niin hyvin pärjäs. Luolassa ei kyllä Proteuksen setin aikana pystynyt olemaan ja jo Alt F4:n setissä parissa kohdassa joutui pitelemään korvia, onneksi ei kuitenkaan häirinnyt kummemmin. Luolassa se ääni oli kyllä hassu. Bassot oli jotenkin niin kovalla (tai jotain), että jos soivaa biisiä ei tunnistanut, niin melodioita ei kuullut eikä biisi oikein kuulostanut miltään. Silti viihdyin siellä luolassa tanssien, se luola antoi siihen ääneen kuitenkin jotain
Alt F4 *sydän*
Pääareenan soittoaikataulut tosiaan puuttuivat, mutta jotenkin sekään ei haitannut. Ja kylläpäs oli maittavaa musiikkia. Esiintyjät jäi mulla suurimmaksi osaksi näkemättä, kun haahuilin tanssimisen välissä ympäri Serenaa hymy naamalla nauttien (tai tuttuja etsien).
Polskuttelu villivirrassa ja putkissa oli myös äärimmäisen kivaa. Varsinkin kun letkeä house soi taustalla.
Lähtö meni sutjakkaasti, kun vaihdoin kuivat vaatteet ylle puoli yhdeltä, niin suihkuissakaan ei ollut ryysistä
Ei näitä jotenkin voi verrata yhtiinkään bileisiin, joissa olen ollut ja täytyy jopa miettiä ensi vuotta, että tuleeko. Jos nyt oli näin hyvä fiilis, niin voiko ensi vuonnakin olla
Kiitoskiitoskiitos vielä, u know
*sydän*
[q]Caro², 7.3.2006 22:28:
---klip---
[/q]
Eli voisit tulla vaikka olisi alkoholiton? Ja bileet voisivat toimia silti vaikket saisi niitä paria hinttivichyä?
[q]mikkelsson, 8.3.2006 00:09:
eikä yhtään harmittanu maksaa tollasia summia mehusta ja vedestä ?
[/q]
Pacifiquessa makso kaljat 4,5 euroa ja redbull vodka 7 euroa, en maksais noita hintoja yhtään sen mieluummin... Joten mitä väliä sillä on mistä maksaa törkeetä ylihintaa? Vai onko kyse siitä, että viinasta on tottunut maksamaan törkeesti?
[q]TuoppI, 6.3.2006 13:24:
Niin löytyykö kuvia jostain, eihän tätä ketjua jaksa kukaan selata kokonaan läpi. Vai onko bilekuville jossain erillinen osasto?
[/q]
Ymmärrämme että kuvien etsimisessä tästä threadistä on jonkin verran hommaa, mutta vastaavasti on hieman turhan oloista postata vastausta samaan kysymykseen uudestaan ja uudestaan aina kun joku sen päättää kysyä.
Kuvia on osoitteessa http://www.sessions2.com
[q]mikkelsson, 8.3.2006 00:09:
eikä yhtään harmittanu maksaa tollasia summia mehusta ja vedestä ?
[/q]
No arvaa ostinko sieltä mitään alkoholitonta Kylmää vettä sai vessan hanasta, se kyllä kelpasi
Tuosta puristelusta ja fyysisestä ahdistelusta vielä. Itse koin myös lievää tuollaista, mutta olo oli enemmän wtf meininkiä.
No asiaan tuossa töissä tuli taannoin puheeksi samankaltaiset ahdistelut yms. Tuli puhetta turvasuihkeesta joka kumminkin olisi laillinen käyttää:
http://www.salainenagentti.fi/s01/cur/images/product/2201600000_i.jpg
"SOS turvasuihke on oivallinen apuväline päällekarkauksien ehkäisyyn.Suihkutetaan silmiä kohden,osuessaan silmiin aiheuttaa kirvelyä ja samalla kun ainetta yrittää saada pois silmistä väriaine imeytyy ihoon merkiten päällekarkaajan.Ei tarvitse ostolupaa.Pieni pullo sopii esim käsilaukkuun.Tuotetta ei ole tarkoitettu kertakäyttöiseksi."
Tämä väri iholla kestää sen 3-5 päivää ja ei lähde millään muulla kuin kulumalla pois. Kokeilimme tuota sitten kavereiden kanssa pienelle alueelle ihoa kokeillaksemme toimivuutta, ja hyvin toimi. Eli tästä seuraisi myös julkinen nöyryytys kähmijöille, ahdistelijoille, yms. Tosin vaikea serenan kaltaisessa paikassa kantaa mukana, mutta muissa paikoissa kätevä ehkäisykeino.
Ei ollu mun juttu nää bileet. Musatarjonta (sitä katonrajan junkkapätsiä lukuunottamatta, obviously) oli vähän apaattista länkytystä, testot töni ja oli piittaamattomia muutenkin, ja jotenkin toi lihakeittomeininki ei muhun vedonnu yhtään. Roudatessa olikin sit jo ihan hilpeetä, uudestaan ens vuonna ehkäpä?
[q]Individual, 7.3.2006 22:15:
---
Dementation, 7.3.2006 22:10:
---
ville, 7.3.2006 20:31:
pacifique ilman alkoholia olisi sama asia kuin kiksu ilman nostatuksia - ei vaan toimi
---
miksi näin?
---
Mieti.
[/q]
Mietin, enkä siltikään tajuu. Muistelin tuossa juuri ensimmäisiä bileitä 90-luvun alussa, ei siellä mitään tarjoilua ollut mut silti reput tutkittiin ovella. Ikärajaa joko ei ollut tai sit se oli jotain 16. Helvetin hyviä bileitä.
[q]Ana-5000, 5.3.2006 13:49:
Joopajoo. Kivaa oli ehkä 10% siitä mitä 2004 - ilmeisesti toi tapahtuma on nyt levinny niin isoon tietoisuuteen, että hauskanpidolle voi sanoa hyvästit. Hirveä känniääliöinti, molempia mun naisseuralaisiani kähmittiin, puristeltiin ja ahdisteltiin, seurassamme ollut mies sai vammoja typerien idioottien vaarallisen käytöksen takia ja itseltä meni vaan fiilikset koko ajan alemmas.
Paskanen vesi, liian lujalla luukutettu musa pääaltaalla, ikävät känniapinat ja holtiton pelleily pilas fiilistä pahasti. Muuten tapahtumana ihan jees, eikä näihin asioihin järjestäjä voi paljoa vaikuttaa.
Paitsi tietenkin jos tapahtuma olisi alkoholiton, ja sisään ois otettu sellanen 500 ihmistä vähemmän. Kaverinkin menin hukkaamaan alkuillasta, eikä mitään toivoa löytää sitä sieltä ihmismassasta. Onneks sitten törmäsin siihen pari tuntia myöhemmin.
Saas nyt nähdä jaksaako enää ensi vuonna.
[/q]
Täytyy sanoa et kuvia kattoes en menettäny mitään kun en tullut tänä vuonna. Jo viime vuonna siellä oli aivan liikaa väkeä ja musa soi liian kovaa ruokapuolella.. myös tupakointi häiritsi. Uimaankaan ei pystynyt kuin ihan alussa kun siellä ei ollut vielä pahemmin porukkaa.. säästypähän raha =)
Täytyy sanoo, et mua kyl vitutti sellaset jotka ei ollu musan takia siellä tai yleisen setin takia. (Vanha minä) ois saanu varmaan 10 pp syytettä tuolla näin selvinpäin ollessa, olin siis selvinpäin ja nykynen minä ei enää käyttäydy huonosti. Ei ollu kovin hyvin etiketti hallussa.
[q]phanatic, 6.3.2006 16:16:
---
hardikaveri, 6.3.2006 15:51:
---
samat koirat ne silti on.. tai ainakin samat koulutukset käyny.. eli ei ne koirat turhia ole..
se näiden aineiden kantaminen mukanaan kun on rikos..
diilereitähän ne jahtaa enemmän kun kertaheikkejä..
---
Jotenkin voisi kuvitella, että resurssipulaansa itkevän poliisin vähät huumekoirat olisivat tehokkaammassa käytössä raja-asemilla. Nyt saadaan kylpylän ovella kiinni hamppusaippualla pestyjä ihmisiä, pari bilekäyttäjää ja ehkä yksi myyntitarkoituksella sisään pyrkinyt. Samaan aikaan rajan yli virtaa kilokaupalla tavaraa.
[/q]
rajalla ei ole poliisi vaan rajavartiat (jotka ei omista koiraa, mutta joilla on tietokanta käytössä) ja TULLI
*sydän**sydän**enkeli**sydän**sydän*
[q]rEivi, 14.3.2006 10:09:
Sitä odottaa ja odottaa että ne kuvat tulis, mutta ei niitä silti koskaan näy *whaat**ding*
[/q]
Et oo tosissas..? Kuvat on ollu jo pari viikkoo netissä...
http://www.sessions2.com
[q]IInesAnkka, 5.3.2006 11:04:
Ja hei sille tytölle joka kävi kysymässä ovatko vanhempani simpukoita: *sydän*
[/q]
Hei multa kans joku tyty kävi kysyy tota, hih. Ja tais myös pussata mun masua Kukahan mahtoi olla hän? Sori jos en tunnistanut
Annakins, 8.3.2006 13:35:
---
Korjaatkaa jos olen väärässä, mutta mun ymmärtääkseni alkoholi ei kyllä mitenkään "kosteuta" (muuta kuin aivosoluja) vaan pikemminkin "kuivattaa" elimistöä...
No ei varmaan raaka alkoholi kylläkään. Bisse nyt onkin melkein kokonaan vettä.
---->Tässä siis hyvä syy nostaa vain kirkkaiden hintaa....!*iloinen*
nimimerk.siiderin lipittäjä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- ...
- 81