P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

[q]Caro², 18.3.2006 14:24:
---
Dementation, 18.3.2006 13:17:
Siellä oli myös upea kuva tytöstä, jonka yksi viimeisistä toiveista oli saada kuva itsestään noissa bileissä...

---

Niin surullista kuin asia onkin, olen iloinen siitä, että sain tarjottua edes pienen muiston tytöstä niille kaikille jotka häntä kaipaa ja haluaa hänet muistaa

EDIT: Selvennystä
[/q]

Hui! Siis eikai mitään oo sattunut??

*sydän*oli kyllä upeaa tänäkin vuonna*jiihaa* iso kiitos jälleen järjestäjille ja kaikille mukana olleille... Erityisen hyvä mieli jäi jonon nopeesta etenemisestä viime vuoteen verrattuna...
Hyvää soundia, letkee tunnelma ja kaunis paikka...*plur*
Tosin aamulla kiitin itseäni taas lujaa töihin mentäessä kahden tunnin unien jälkeen...mutta oli se kyllä ehdottomasti taas sen arvoista...*pepsodent*
Kotimatka sujui erittäin letkeästi, kiitos kanssamatkustajille

isoin kiitos sille joka toimitti humalaisen hupakon pinkin, muovisen kukkaron henkilökunnalle.. lav juu!

[q]IInesAnkka, 6.3.2006 20:53:
---
jago, 6.3.2006 20:21:

kyse on siitä että miesten asenne tommoseen on yleensä parempi

---

Ei jumalauta. Mua ei todellakaan haittaa jos joku läpsäisee pyllylle, en nosta siitä mitään meteliä. Mut jos viisi helvetinkokoista kaappia joilla osalla ei muuta asustetta kuin harva hulahame ympäröi sut ja alkaa kosketella, tai et joku puolet isompi repii vessaan ja vaatteita päältä, kyse ei ole siina vaiheessa naisten ja miesten asenteen välisestä erosta.
[/q]
no en kyllä kuullut kenenkään sanovan tuommoisesta... on tietty eriasia jos jotain vakavampaa tapahtuu..

[q]nuance, 5.3.2006 16:31:
Roudatessa olikin sit jo ihan hilpeetä, uudestaan ens vuonna ehkäpä?
[/q]

Two words: City Color.

[q]Jone, 6.3.2006 12:56:
---
sxx, 6.3.2006 12:15:
Ne koirat on koulutettu sen verran hyvin, että ne eivät välitä koirankarkeista ollenkaan tai ainakin reagoivat niihin aivan erilailla kuin aineisiin.

---

Onko? Kuinkas sitten selkeästi täysin vääriä merkkauksia koirien tai koiran toimesta tapahtui niin paljon? Tietysti on ihan tervettä suhtautua pienellä skeptisyydellä siihen onko näin, mutta kun tiedän omista tutuistani kyllä ihan prikulleen ketkä eivät ole koskaan laittomiin päihteisiin koskeneetkaan ja silti jo pelkästään näistä tutuistani useampi kappale tarkastukseen joutui.
[/q]

word!

Oli hippasen noloo mennä siin poliisisedän perässä ku mikäkin taparikollinen Ja sit vie se nöyryytys siel "safarikeskuksella". "Joo tota jos vaikka riisut alasti *kumihanskojakäsiinvetäen* "
Onneks emäntä tuli sit oottaa siihen ulkopuolelle ettei ihan yssikseen tarvinnu uudestaan jonottaa...

[q]jago, 7.3.2006 20:21:
--clips--
[/q]

Young and naive you are young padawan.

[q]Dementation, 5.3.2006 23:51:
Ja päästyäni melkein vessoille asti, hän tuli ulos naisten vessan ovesta, kiskoi minua mukanaan kulkiessaan pois päin paikalta ja alkoi selittää kuinka hänet oli melkein raiskattu. Joku isokokoinen bodarimies oli yht´äkkiä kiskonut hänet wc-koppiin ja riisunut itsensä alasti ja alkanut sitten toitottaa, että ko. naishenkilön pitäisi riisua alasti ja että "tiedän mitä sä haluat" etc. Seuralaiseni ei uskaltanut huutaa, mutta sai onneksi miehen lähennellessä vessan oven auki, jolloin muut ihmiset näkivät tilanteen ja seuralaiseni pääsi poistumaan vessasta, ko. miehen hämmentyessä katsojista...
[/q]

meinasin jo mainita aiemmin siitä että pitääkö tilanteen kärjistyä niin pahaksi että joku raiskataan ennenkuin tilanne otetaan vakavasti ja asioihin puututaan mutta ajattelin olevani turhaan maalailemassa piruja seinille.

en ilmeisesti ollut.

[q]tatjaana, 6.3.2006 13:41:
---
-Santtu-, 6.3.2006 13:34:
---
tatjaana, 6.3.2006 13:04:

---

Tonne oli ikäraja K20.

*maanantaipäivänpätemis*

---

jeps niin oli, mutta tarkoitin että ne puhujat puhui siitä et mulla ei olis ikää ees 18v. Mut sama se oli siel muitakin alle 20v ikäsiä! Ja tuskin se ikä niin suuri asia on! Ei pitäis muita haitat!
[/q]

Joo ei mua henk. koht. haittaa vaik siel olis alle 20 vuotiaita, mut johonkin noi ikärajat on pakko asettaa, ja jos ajattelee noin ku sä niin sittenhän kaikilla muillakin 19 vuotiailla olis ollu ihan yhtäläinen oikeus päästä sinne. Mut ei kannata välittää noista puheista, ne on vaan kateellisii kun oot niin pinkee *vink**nauru*

[q]Liecci, 5.3.2006 03:23:
---

Musa ois voinu olla viel kovemmallakin :)) Jos ei tykkää niin voi pistää korvatulpat.
[/q]

Tai sitten voit pistää pääs kaappiin kiinni, jos musa on liian hiljasella? Elacineilla tuppaa olemaan veden kanssa hieman ei toivottu vaikutus. En muutenkaan ymmärrä, miksi se pitäisi olla aina ihan helvetin lujalla, mielummin sitten lisäisi äänipisteitä ja siten tasottaisi volyymejä.

JiiihuuuU!!
Oli superkivaa!!!
Kiitos kaikille seurasta
Ja Suskille lipusta!!!

väkistenkinhän nää on upeat. Joutuu kyl ehkä vikisee siitä, että basso tuntu olevan liian kovalla ja esim hienona finaalina soitettu Saltwater ei kuulostanu yhtään niin upeelta ku se vois kuulostaa. Muutenkin allasosastolla oli pikkasen vaisua musiikkia omaan makuun ja luolassa ei viihtynyt kun siellä oli kauhea tungos ja vilu.
Liukumäkeen kun jonotti niin musiikki soi liian kovalla.
Saunassa jälleen kerran oli liian viileä, eikä porukka uskonut kun käski heittämään löylyä ja yritin selittää että ei se löyly tässä auta ollenkaan vaan päinvastoin.
Tarjoilu tuntui olevan aika hidasta ja siinä ja lopun pukukoppi hässäkässä ilmeni eniten se, että Serenan kapasiteetti tällaisiin tapahtumiin on äärimmillään.

Vaikka tässä oli paljon valivalia niin kuitenkin olen iltaan oikein tyytyväinen ja ensi vuonna varmasti uudestaan. Ehkä silloin saa sinne allasareenallekkin jotain vähän tämäkämpää musiikkia? ja soundcheckin kuntoon. Fiilishän se lopulta on se, joka nämä bileet pelasti ja teki illasta unohtumattoman *sydän*

[q]Individual, Joo ja nämä huumeidenkäyttövihjailuthan ne rules.
[/q]
Kuka huumeista vihjailee?

[q]CM, 8.3.2006 13:47:
---
Annakins, 8.3.2006 13:35:
---
Korjaatkaa jos olen väärässä, mutta mun ymmärtääkseni alkoholi ei kyllä mitenkään "kosteuta" (muuta kuin aivosoluja) vaan pikemminkin "kuivattaa" elimistöä...

---

No ei varmaan raaka alkoholi kylläkään. Bisse nyt onkin melkein kokonaan vettä.
[/q]
no jaa onhan suolavedessäkin suurinosa vettä ja silti se kuivattaa eli miksei bissekin voisi tehä samaa

[q]titi, 8.3.2006 11:52:
Sit piti viel kysyä että huomasko kukaan muu tällasta "alfa-uros laumaa" jolla oli tuntunut jäävän aivot narikkaan, kun kävelivät sananmukaisesti yli...(enkä tunne olevani niin pieni etteikö mua muka näkis..) Mutta käyppä tollasille jotain sanomassa niin oot märkä läntti seinässä...
[/q]
joo olin tos 4:n heiveröisen tytön kans altaan vierel tanssii ni siihen taakse käveli isoja masoja jotka hiero käsiään yhteen ja oli sen näkösenä niinku lihatiskil et mitäs ottais ekana...
Mua ne mulkoili silleen et haluutko pataas kun katsoin pahalla niitten hommia... Ei näin

oli taas tosi kivaa*pihkassa**pihkassa*kiitoksia kaikille,meininki oli aivan loistava,musa ihan ok,mut Poliisille ja Protskulle iso kiitos!!!!!!!!!!!*sydän**sydän**sydän*
harmittaa et nää bileet on vain kerran vuodes...*nyyh*

[q]ALIEN, 6.3.2006 16:28:
---
henkka, 6.3.2006 16:01:
En sano etteikö pitäis pahoitella virhettä ja toivottaa illanjatkoja mutta ei taida kuulua poliisin toimenkuvaan. Poliisi - asiakaspalvelija?

---

No kyl luulis kuuluvan.
[/q]

ja niin kuuluukin..

ne on palveluammatissa

Aivan helmi bileet!
Main arena oli huomattavasti paremmin toteutettu kuin muina vuosina! (ny sen dj:n löys heti kun sinne tuli)

+ koko bileet!
+ main arenan letkajenkka! *sydän*

Toivottavasti ens vuonna taas...

[q]thebbo, 5.3.2006 02:58:
Perus.
[/q]
ite oot

[q]LottaZ, 5.3.2006 15:00:
Osaisko joku kertoa jtn biisejä mitä siellä soitettettiin (pää areenalla). Vois viel fiilistellä eilistä <3
[/q]

Liquidin Sweet Harmony

Mut tosiaan tämmönen vanha harppu olis kaivannu muutamia üüberklassikoita myös sinne loppupuolelle.

Joo, mutta kivaa oli seikkailla trooppisissa tunnelmissa, tosin se uutuudenviehätys oli tietty jo poissa. Henk.koht. tunnelmaa masensi se, että kultsi joutui töihin eikä siis päässyt mukaan. Mutta kiitos meidän porukalle, että en tuntenut oloani ulkopuoliseks.

kuski kiittää ja kuittaa

O