P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

[q]anqqa, 5.3.2006 22:54:
kannatan myös kuilun ehdottamaa leimasinta sekä lisänä julkista lupaa vahingossa töniä näitä merkittyjä miehiä.

jos multa kysyttäis niin puristelijat yms häiriköt pitäis kasata riviin jossain vaiheessa iltaa, musiikki pois, spotit näihin kavereihin, kaulaan lukolla joku iso 'olen ahdistelija' -panta tms että syylliset vielä tunnistaa myöhemmin jne. häpeäpuurangaistus takaisin! mätiä hedelmiä 1e pussi!
[/q]

Jep jep joo ja lynkkausmassat kokoon. Itseäni ainakin pelottaa jo lähtökohtaisesti tuonlainen selkeä leimaaminen isossa tapahtumassa tässä huonon itsetunnon maassa. Siel on sit yks toistaan "kovemmat" jätkät vetämäs kähmijöitä nappiin tai muuta sikaa. "Jos lyöt muijaa ni HAKKAAN SUT" - tuo tais olla yhden oikein hienon yhteisön nimi IG:ssä. Ja samat jätkät varmaan vetää sit himas mammaa turpaan ku meil on niin kauniit noi domestic violence -lukemat. Plaah.

Kyseessä on kyllä tosiaan aika guerillatilanne, koska itse en ainakaan halua semmoista ennakkotapausta missä pelkästään yhden henkilön sanat vaikuttaisivat siihen että toinen lentää bileistä ulos. Minulla ei ole mitään ongelmaa todistaa näkemääni, ennemminkin vain häiritsevät nämä rajatilanteet, jossa yhteiskunta yleisesti ottaen on heikomman puolella - vaikka mitään mainitunlaista ei olisi tapahtunutkaan. Where's the proof =( Ymmärrän, että tämä on varmasti erittäin raivostuttavaa niille, jotka ovat uhreiksi jo joutuneet. En kuitenkaan halua riskeerata omaa vapauttani antamalla sitä liikaa muille.

Itselläni on varmaan ollut liian tummentavat uimalasit päässä, kun en yhtään ahdistelua tai bodarien pullistelua nähnyt :/

Mitä itse bileisiin tulee, niin jotenkin tuntui olevan hemmetin paljon tukkoisempaa kuin ensimmäisellä kerralla (tokat missasin). Juotavaa sai odottaa ainakin pääaltaan alueella 10-20min helposti. On tässä hyväkin puoli: massaördääjät eivät saa ehkä niin kovaa rallia päälle.

Musiikki ei jäänyt oikein mieleen miltään stagelta vaikka loppuencoret pääaltaalla olivat ihan jo väsymyksen ja perusilon takia aika hienoja.

Yksi asia mitä en todellakaan tajunnut oli se, että toissijaiset portaat pukukoppeihin suljettiin aika pian vikan biisin jälkeen. Tämä loi himmeän tukkeen pukukoppien pääsisäänkäyntien eteen. Toisten portaiden luona olisi myös ollut ihan hyvä vaikka vaihtaa vaatteet, mutta sinne ei oikeen järkevästi väenpaljouden keskeltä päässyt. Itselläni oli tosin kahden henkilön kamat silloin kannossa =/

Niin ja pirun kivaa oli =D Moi sinttu--- zzz kuoleneuforia =D

Täällä ollaan, oli lippujen hinta ja dj:t suunnilleen mitkä vaan :D

Tänä vuonna vois hoksii ottaa varapiilaritkin, edellisellä kerralla toinen linssi hävisi kuohuihin jo alkumetreillä.. tosin ei sekään paljoa fiilistä nakertanut :)

hirveääääkliianisomasuahdistusiiiiy

[q]pirpeli, 1.12.2005 09:17:
Saaks tänne tulla, vaikkei näytäkään hyvältä uimapuvussa?
[/q]

Ei mun sisäänpääsyä kukaan evänny viime vuonna :D

uujea jeii.

toivotaan et mun edellisvuosien seurueeni
huolii tälläkin kertaa mut mukaansa.

vesi *sydän*

[q]drS, 3.3.2006 15:19:
kekkasin just et mun kannattaa liikkua Tapsan seurassa mahd paljon koska se kiinnittää kaikkien huomion itseensä.. voin siis käyttäytyä huonosti ja näyttää huonolta ongelmitta!
[/q]
Samalla periaatteella sutkin löytää helposti. Tapsahan on ihan julmetun pitkä. Käy lähes maamerkistä.

[q]Tapsa, 3.3.2006 18:06:
---
Mua saa käyttää tuopin-sisällöstä-huolehtivana-heebona!
[/q]Sitten vasta huoli tuleekin kun mä oon juonut sen sisällön.

[q]AlexS, 4.3.2006 10:33:
"Sun is shining, the weather is sweet, yeah
Make you wanna move your dancing feet now"
[/q]

Se fiilis silloin....

[q][Nuclear], 4.3.2006 11:39:
Eikös tää oo joku ihan lakitekninen juttu et jatkot alkaa (yleensä) klo 05?
[/q]
Suomen lainsäädäntö sallii ravintoloiden avautumisen klo 05 alkaen, alkoholin tarjoilun klo 09 alkaen.

[q]okiru, 4.3.2006 15:51:
POREALLAS SIIN BAARITISKIEN VIERES ON SIT MUN JA TRE POSSEN! TURHA TULLA VINKUUN! :(
[/q]
no mä tuun vinkuun siitä, että kuulunko mä posseen vai en.

ihan varmana.

Olispa jo maaliskuu..Mä niin odotan näitä kemuja..*bikinejäsovittel*

Tota moneltakohan ne ovet nyt aukeaa? Kalenterissa lukee klo 19-0200 ja Pasifiquen sivuilla lukee 19.30-0200..Ja viime vuonna tais alkaa kasilta.

Olis vaan kiva tietää oikea aika, ettei sit oo liian aikasin tai liian myöhään liikkeellä..

Kyllähän tänne on taas päästävä!

[q]josbe, 8.2.2006 10:03:
Pelottaa
Palkkapäivä ens viikol, ja tänne - ja muuallekin - olis pakko saada pian lippu. Epistä, kun Street Beat myy lippuja vaan käteisellä. Muuten lähtis visa vinkumaan. Pliis liput, ettehän lopu!!
[/q]

Mut eiks Visalta pysty nostaa automaatista rahaa? Tai ainakin mun visalla voi! Se kysyy siinä heti kortin syötön jälkeen pankki vai visa?! Olen meinaan joskus vahingossa nostanut Visalta rahaa!

[q]ville, 19.12.2005 13:15:
T: sain kertausharjoituksiin lykkäystä päivän kun en halunnut mennä suoraan pacifiquen jälkeen kertaamaan :D
[/q]

miten lahjoit kessun?

taitaa mennä wowittamiseks AQ:n ansiosta

[q]Avernian, 13.2.2006 11:40:
---
KittyCleo, 13.2.2006 01:52:
NIIN samaa mieltä. Tämä ei ole kuitenkaan minkään sedulan normaali baari ilta jonne mennään maha tyhjänä ja imetään posket sisään ja sit pousaillaan perse hiessä. Tänne tullaan siks kun täälä tulee ihan oikeaa musiikkia.*tanssittel*

---

Mä muistelin että viime vuonna meininki oli paljon lähempänä sedulaa, kuin bileitä
[/q]

Johtuisko se siitä et tuol käy ihmisiä ketkä viis välittää edes konemusa genrestä.. Se tavallinen klubi näky tosin moninkertaisena. Ei sais kyl antaa sen häiritä varsinkaan näissä bileissä :)

Vois jo valmiiks pyytää töistä vapaata

[q]Aidrian, 16.12.2005 12:24:
---
lostgone, 15.12.2005 22:40:
---
Aidrian, 14.12.2005 15:02:
Mulla kans jääny aikaisemmat kerrat väliin, näihin pippaloihin on vakaa aikomus tulla.

---
David, millaiset uikkarit aattelit laittaa?*vink*

---

no babewatch uikkarit tietty*hih*
[/q]

vähähks mageet

[q]AlexS, 9.1.2006 10:05:
Kyllä kiitos! Juuri tällaista itsekin kaipaisin*super*

edit: Chicane ja BT!
[/q]

wh0ot?!! vähän säikähdin et Chicane olis tuol.. :P

Tao taoo!!