P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

[q]Remotion, 5.3.2006 23:26:
jep. tulivaan semmonen mieleen että eikö kellään ollu sit hauskaa kun kaikilla on jotain marisemista...ja purin sen ajatuksen sitten sanoiksi jotenkin tuohon tapaan.
[/q]

Eiköhän valtaosalla ollut kivaa, topikissa on enemmän kiitoksia, + merkintöjä sekä kehuja kuin dissauksia, - merkkejä tai haukkuja. Ja valtaosa haukuistakin kohdistuu lähestulkoon samaan asiaan eri muodoissa... btw. MULLA OLI KIVAA!

[q]Individual, 7.3.2006 23:24:
No mua tuskin niissä bileissä silloin näkyy. Tuollaisten drinkkilippujen kanssa pelailu kuten sanoin aiemmin on yksi holhouksen muoto, jota inhoan todella paljon ja josta tämä nykyinen saatanan soutaminen ja huopaaminen alkoholiveron ja myyntisäädösten kanssa on ääriesimerkki.
[/q]

So true.

[q]sts, 5.3.2006 23:36:
---
Gnizhak, 5.3.2006 22:38:
-clips-

---

Tässä itketään kokoajan sitä että _MIEHET_ häiriköivät, ihan yhtälailla naiset siellä miesten kimpussa olivat ja yhtä rasittavaa sekin oli monelle, tosin miehet ottavat sen lähinnä sellaisella "wtf bitch"-asenteella.
[/q]Dont make me raise my pimp hand on you.

[q]-Santtu-, 6.3.2006 13:34:
---
tatjaana, 6.3.2006 13:04:

---

Tonne oli ikäraja K20.

*maanantaipäivänpätemis*
[/q]

jeps niin oli, mutta tarkoitin että ne puhujat puhui siitä et mulla ei olis ikää ees 18v. Mut sama se oli siel muitakin alle 20v ikäsiä! Ja tuskin se ikä niin suuri asia on! Ei pitäis muita haitat!

Kivaa oli taas! Muutamia mustelmia jäi muistoksi villivirrasta, mut mahtava fiilis vaan jatkuu! Ens vuotta odotellessa...

[q]Tytti, 5.3.2006 20:06:
Hassu huomio saunaosastolta; naisten puolella oli suunnilleen saman verran miehiä ja naisia - miesten puolella (kävin mielenkiinnosta tarkastamassa) pelkästään miehiä Ollaanko me tytöt niin kilttejä vai oliko huomionteon ajankohta vääristämässä päätelmää? Eipä siinä mitään, ylistys kuitenkin unisex-saunoille!
[/q]Luultavasti tämä liittyy siihen, että jos panit merkille, tuolla oli ylipäätään aika paljon enemmän naisia, jotka eivät ollenkaan kastaneet itseään veteen, kuin miehiä. Mikä on mielestäni sääli, sillä jokainen, joka ei esim. laskenut alas sitä hullun hurjaa vesiliukumäkeä, menetti paljon! Mutta jos tukka ja meikit on tärkeämpää kuin oma hauskanpito, niin mikäs siinä.
Mut joo, oli tosi hauskat bileet, vaikkakin mun makuun vähän liian suuret. Nimittäin mulla meni lähes koko ilta siihen, että etsin kavereitani, kun jengiä oli niin HITOSTI ja paikka niin iso. Tai sit mä vaan olin niin hukassa *känni* Joka tapauksessa hienosti järjestetyt bileet ja jengi näytti olevan enemmän kuin tyytistä *thanx*
Mut ne aamubileet *sydän**sydän**sydän* Tais olla parhaimmat ever!

[q]DiscoDottie, 6.3.2006 15:15:
---
-Santtu-, 6.3.2006 15:09:
---
IInesAnkka, 5.3.2006 11:04:
Ja hei sille tytölle joka kävi kysymässä ovatko vanhempani simpukoita: *sydän*

---

Hei multa kans joku tyty kävi kysyy tota, hih. Ja tais myös pussata mun masua Kukahan mahtoi olla hän? Sori jos en tunnistanut

---

Törmäsin myös tähän tyttöön joka kyseli onko mun vanhempani simpukoita ku olen niin helmi,hih *nauru*!Tulipa hyvä mieli,kiitos sille tytölle *sydän*
[/q]

Myös mun naispuoliselta ystävältäni (joka ei kirjoita klubbariin) kävi joku tyttö tuota kysymässä ja ystäväni meni tästä ihan hämilleen. Punasteli ja hymyili siinä varmaan seuraavan 30min. Oli kuulemma niin otettu kun joku tyttö tulee noin sanomaan. :)

Mäkin jouduin tarkastuksen kohteeksi vaikka varmastikkaan koira voinut haistaa muuta kuin omat koirani, ja no laukussa oli oikeastikkin vahingossa jäänyt koiran namipussi kun oltiin tultu koiran kanssa julkisilla juuri Espooseen ja koira pitää houkutella nameilla bussiin, mutta eipä kai huumekoirien pitäisi reagoida koiran nameihin ja muihin koiran hajuihin. Mulla huumekoira kulki vielä perässä ja haisteli polvitaipeita. Noh,jokatapauksessa kyllä se naispoliisi oli erittäin asiallinen ja mukavakin. Onneksi se ei halunnut muuta kuin vaatteet pois ja tutkia ne ja käytti kyykyssä,ei onneksi muuta. Laukut se tutki vasta vaatteiden jälkeen..

[q]Dementation, 5.3.2006 23:51:

Ilta oli lopuillaan, kello oli jo lähemmäs kaksi kun seuralaiseni (jolla silloin jo päällään farkut sekä toppi bikinien sijaan) lähti siitä sisäänkäynnin luona olleesta baarista vessaan soittamaan puhelua. Jonkin ajan päästä aloin huolestua ja otin hänen jättämänsä käsilaukun ja kaljan mukaani ja lähdin kohti vessoja. Ja päästyäni melkein vessoille asti, hän tuli ulos naisten vessan ovesta, kiskoi minua mukanaan kulkiessaan pois päin paikalta ja alkoi selittää kuinka hänet oli melkein raiskattu. Joku isokokoinen bodarimies oli yht´äkkiä kiskonut hänet wc-koppiin ja riisunut itsensä alasti ja alkanut sitten toitottaa, että ko. naishenkilön pitäisi riisua alasti ja että "tiedän mitä sä haluat" etc. Seuralaiseni ei uskaltanut huutaa, mutta sai onneksi miehen lähennellessä vessan oven auki, jolloin muut ihmiset näkivät tilanteen ja seuralaiseni pääsi poistumaan vessasta, ko. miehen hämmentyessä katsojista...

[/q]
Ei voi muuta sanoa kuin että bye bye fiilikset..

TOIVOTTAVASTI ystäväsi spottaa kyseisen runkkarin kuvista.

[q]Super-Kerttu, 6.3.2006 11:53:
---
-Santtu-, 6.3.2006 11:46:
Niin joo tosta kähminnästä ja ahdistelusta vielä. Ihan uskomatonta käytöstä. Itse onneksi vältyin enimmiltä tuntemattomien urpojen hyökkäyksiltä, mutta noin yleensä ottaen jotkut käyttäytyivät siellä todella törkeästi ja röyhkeästi. Eräs tuli ja yritti pölliä aurinkolasini (melko kalliit) mun päästä kun tanssin altaassa. Nappasin ne tietenki takas ja herra ilmoitti että haluaa sovittaa niitä. No annoin sitten tietenkin kokeilla, niin tää pässi lähtee hiihtämään karkuun ne päässä. No minä sitten perään ja riistän ne takas ja näytän keskarii Urpo näyttää takas ja roiskuttaa mut litimäräks ja silmät täyteen vettä. Että näin.

Mikä kumma saa ihmisen unohtamaan käytöstavat ja sen että ilman lupaa ei ole oikeutta koskea toiseen tai toisen omaisuuteen.

---

Jooh.. Näitä urpoja riitti.. Yks ei tajunnut ekalla kiukkusella mulkasulla, että ei ole tervetullut mua kähmimään.. Vaan yritti sitten oikein toistamiseen.. Siihen paukautinkin "Painu nyt jo v....n!" Tää samainen tyyppi kävi kähmimässä monta muutakin tyttöä! Ja sit oli yks urpo pääareenan luona, joka roiski vettä tahallaan päälle ja tuli hiukan liian iholle. Muutama muukin pikkiurpo sattui kohdalle..*igor* Ja en nyt haluis mitenkään yleistää tai mitään muutakaan, mut miten nää kaikki mun kähmijät oli ulkonmaalaissyntyisiä?! Tosin tutui siellä olevan niitä suomijunttejakin mukana..

Onneksi nää vatipäät ei kuitenkaan saaneet pilattua mun uskomatonta bilefiilistä!
[/q]

Näistä kannattaa kyl käydä sanomassa aina järkkäreille eikä vaan jäädä itsekseen kiroilemaan. Toistan jossain aiemmassa threadissa jo mainitsemani et ainakin mun tuttavapiirissä portsarit suhtautuu varsin vihamielisesti moiseen toimintaan ja pihalle lähtee tuollaisesta käytöksestä. Vaikea kuitenkaan on puuttua jos ei tulla kertomaan, silmiä ei oo kuin 1 pari.

[q]Roope Ankka, 7.3.2006 19:00:
Kuullut helmikommentit
Pukuhuone n. 22.30.
- V***u minä lähden vetään täältä ihan just stadiin baariin. En varmasti jää ainakaan tänne. Mulle on ihan sama kuka tämän kopin ottaa.
Ilmeisesti meininki ei oikein maittanut?*tirsk*
[/q]

Hei älä ny.. se oli mukava jäbä after all ;) Mä sain sen kopin mikä silt vapautui. Joku koitti kiilaa ohi maksamalla "vähän ekstraa" mut tää periaatteen tyyppi ei huolinut euroja, mistä respektit.

Harmittaa ihan kympillä järjestäjien ja hauskaa pitämään tulleiden asiakkaiden puolesta noi parit häiriötä aiheuttaneet ihmiset sekä toi edellä mainittu wc-keissi. Toivottavasti näistä päästään eroon jatkossa.

Bileet oli kuitenkin varsin hulppeat ja päästagen musiikkikin (nii, se junnaava hyvä haussi) innosti hymyillen pomppimaan siellä altaassa.

[q]Ana-5000, 6.3.2006 16:49:
---
hardikaveri, 6.3.2006 14:32:
eiks semmonen sääntö on että turvallisuustarkastuksen ja yms saa suorittaa vaan nainen naiselle ja mies miehelle...

toisaalta toi ei turvallisuustarkastus ollutkaan..

---

Ei ole. Turvallisuustarkastuksen saa suorittaa järjestyksenvalvoja sukupuoleen katsomatta. Se, että naiset tutkii naisia on vaan asiakaspalvelua, ei lain vaatimus.

Poliisin tutkiessa toi pitää paikkansa, mutta tohon on turha alkaa vetoamaan ovella jos miesjärkkäri taputtelee vaatteiden päältä naisen.
[/q]

joo se tais olla sit se henkilöön kohdistuva tarkastut aka riisutus

thnx 4 point

[q]nuance, 5.3.2006 20:18:
Two letters: D & B.

Vitu.
[/q]Ei vaan Kix & Polc

n00b

[q]Individual, 5.3.2006 14:28:
Sullahan se tuntuu olevan kyrpä otsassa.
[/q]

se täs pointti olikin.hyvä et tajusit.mä en vaa tajua et miks asialliseen kysymykseen ei voi vastata asiallisesti.kyse täs ilmeisesti oli vaan siitä et sä et tajunnu kysymystä alkuaankaan.

[q]onni3mk, 5.3.2006 10:29:

Alt F4 *sydän*

[/q]

Word. *sydän*

[q]boy-cut, 7.3.2006 14:01:
hmm, en ole huomannut
oon nähnyt jossain flaikuissa ja ilmoissa että tytöt pääsee sisään ilmaiseksi jos tulee aikaisemmin, tai liput tytöille maksaa vähemmän
ehkä sen sit joskus on todettu syrjivän miehiä, itselläni ei parempaa tietoa (vielä)
[/q]

Kyllä, tätä menettelyä näkee käytössä ja tasa-arvovaltuutetun kanssa käydyssä puhelinkeskustelussa saatujen tietojen mukaan se on pääsääntöisesti lainvastainen juuri sen takia että se asettaa sukupuolet eriarvoiseen asemaan. Ko. menettelyä saa muistaakseni käyttää ainoastaan sellaisissa poikkeustapauksissa, joissa selkeästi enemmän toiselle sukupuolelle suunnatussa palvelussa halutaan antaa sille toiselle jonkinasteinen kertaluontoinen tutustumistarjous tjsp - ei siis päde Pacifiqueen tai vaikkapa nyt taannoiseen tapaukseen, jossa säännöllisesti järjestettävissä klubi-illoissa oli miehille ja naisille eri hinnat.

[q]ville, 6.3.2006 09:59:
lyhyesti: paras pacifique mitä on ollut

...Kaikki hymyilivät korvasta korvaan...
[/q]

Tästä oon kyl eri mieltä. Vikan tunnin tamppausfiilistä laski kyl reilusti kun ympärillä oli pääasiassa tuntemattomia, laskuhumalassa murjottavia naamoja.

No, aamuissa otettiin vahinko takas.

Itse kyl ehkä odotin vähän liikaa... tapahtumana hieno ja ainutlaatuinen mut bileitä on ollu parempiakin. Hyvät etkot aamuille

Ensinnäkin tästä hinnoittelusta... 4,5 on kaljasta aikas vähän. Musta vaan olis niin yksinkertasta että nostettas viinojen (huomatkaa että tarkoitan tässä viinojen hintoja,kirkkaita.) hintoja...ne jotka haluaa juoda vaan sen pari ei tässä vielä kauheasti häviä. Mutta noihin läträäjiin se tehoais aika tavalla...(ainakin uskoisin näin..) Tai miten olis selvinpäin sisään, puhallus portil jne...(aika kaukaa haettu...joop)Sillon vältyttäs ainakin näiltä alkuillan sioilta...

Ja sit tosta savuttomuudesta...ole aika samaa mieltä niomic:in kanssa että voisi melkeen olla savuton. Stököjä lillui siellä joka paikassa, ja rupesi jo loppu illasta kuvottamaan koko alueen lattia tasot...(joo, ei ois varmaan kannattnut muutenkaan olla paljain varpain...*igor*) Ja itse siis tupakoin...Tai sitten se alue olis voinut olla rajattu paremmin missä saa tupakoida...

musta noilla lippujen hinnoilla ei saada muuta kun pahaa aikaiseksi...(nyt oli vielä suhteellisen järkevän hintainen toi lipun hinta. Kyllä ne aivottomat maksaa vaikka toisensa sisään jos niistä siltä tuntuu...

Sit piti viel kysyä että huomasko kukaan muu tällasta "alfa-uros laumaa" jolla oli tuntunut jäävän aivot narikkaan, kun kävelivät sananmukaisesti yli...(enkä tunne olevani niin pieni etteikö mua muka näkis..) Mutta käyppä tollasille jotain sanomassa niin oot märkä läntti seinässä...

[q]sts, 7.3.2006 22:23:
---
jago, 7.3.2006 20:21:
--clips--

---

Young and naive you are young padawan.
[/q]
kiitos. sen verran uusi tapaus muutenkin että ei ihme jos en kaikkee tiedä näistä piireistä ja bileiden toimivuudesta,,, mutta ehkä joskus*hihu*

oujeee *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

O