P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

Paikka oli jälleen kerran mahtava *sydän* Mieli koko ajan kireenä siellä, ja ei oikee osannu rentoutuu niin bileet meni "ohi" kokonaan... Mutta kiitos niille immeisille jotka mulle jakso höpöttää siellä *sydän* ens vuonna parempi fiilis ja paremmat bileet

[q]Roope Ankka,
* puristelun kitkemiseen en usko olevan mitään todella vedenpitävää ratkaisua. Veikkaan, että Pacifiquen mainostaminen suurilevikkisissä City-lehdessä tms. tuo aika paljon mukaan sellaista porukkaa, jotka eivät muuten käy bileissä. Sinänsä en haluaisi sorsia heitä mitenkään, mutta voisiko lippujen hinnoissa käyttää kunnon hintaa niille, jotka ostavat lipun vasta kuukausi ennen tapahtumaa esim. 50 euroa ja 1 kk ennen ostaville 25? Vaikea sanoa, olisiko tällä mitään merkitystä asian kannalta.
* Täysin alkoholiton tapahtuma karsisi varmaan vielä paremmin epätoivottua käyttäytymistä, mutta miten paljon se nostaisi lipun hintaa?
* Ikärajan muutos tuskin tuo muutosta puristeluihin mutta se karsii ehkä roskaamista ja pommilla hyppimisiä (pommittajat olivat poikkeuksetta alle 22-ikäisen näköisiä poikia).
[/q]
tuo voisi toimiakkin koska varmaan niitä olisi ostamassa etukäteen vaan klubiskenen väki ja cityssakin niitä mainostetaan yleensä siinä lehdessä jonka kuluvana kuukautena tapahtuma on.. mutta siis 4.3 oleva tapahtuma mainitaan 28.2 ilmestyneessä lehdessä(city ilmestyy musitaakseni 28päivä) ja siinävaiheessa taisi jo olla liput loppuunmyytyjä, jotne kyllä nuo on jostain muuta kautta saanut tietää mestasta

alkoholittomat bileet voisi olla jees tai ehkä mieluummin kaikille pari juomakuponkia tai mahdollisesti viinan hinta kivan korkeek jottei ihmisille tuu jano
ikäraja taas karsii myös sitä asiallista väkeä paljon eikä vaan sitä väkeä jota halutaan karsia. itte 20 ja silti onnistuin välttämään mun käden ja toisten perseen välistä kontaktia

[q]sts, 5.3.2006 23:30:
---
jago, 5.3.2006 22:00:
korkea lipunhinta pitää tasoa osaltaan yllä

---

En ole samaa mieltä, oli hinta tai tapahtuma mikä tahansa se ei estä häriöitä.
[/q]
ei kaikkea häiriötä, mutta sen verran tekee että kulmakunnan pummit ei vaivaudu. siis ne joille viina on tärkeintä ei varmaan viitti tulla tunne

[q]Jusna666, 6.3.2006 11:51:
Eikö?
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=48184

[/q]

Kappas... En oo kerenny paljoo täs klubbarii selaan

[q]mikkelsson, 7.3.2006 23:35:
Ellei se sitten tekisi niin että löisi alkoholittomille tuotteille alkoholillisten hinnat, tyyliin tuoremehu 6e, vesi 3e jne. Ja se taas tuskin olisi yleisön kannalta kovin mielekästä.
[/q]

Näinhän tehtiin aamuissa, joissa oli actually tuoremehu 6 ja vesi 3. Ois vaan ollu koko illankin sama linja niin oltais säästytty paljolta ördäämiseltä ja äijäilyltä.

Ja itse bileistä et kaippa ne ihan OK:t oli ku jopa minä tanssin housuu pari kolme tuntia putkeen, tai no heilutin käsiä ja persettä, sanokoon sitä tanssiksi ken tahtoo. Porukkaa oli mun mielestä ihan sopivasti, lokeronkin sai kun meni ajoissa paikalle eikä yhtään öykkäriä omalle kohdalle sattunu.

Mut ois kyl kiva jos siihen pääareenalle sais jotain vähän menevämpää musaa, kuitenkin se on se mukavin paikka tuolla olla. Ilmankosteus vähän jysäytti ekalla kerralla mut oli loppujenlopuks ihan sopiva, pieni kosteus kuuluu aina tanssiin. Vielä jos tonne sais edes altaan pari lämpimällä vedellä niin olisin hyvin tyytis, esim. sen lastenaltaan vois täyttää lämpimällä vedellä kun siel tuli välil lämmintä jolloin oli hyvin mukava olla mut sit hetken päästä tulee se avokas päin kasvoja ja kylmää tulee. *eikä*

[q]Karski, 5.3.2006 03:28:
Itse sain jalkapöytään lievää damagea
muutaman sankarin hypättyä villiin virtaan
kesken matkan täysin holtittomasti. Siinä ei
väistömanööverit paljon auta kun virta vie
ja laidalta tulee kilokaupalla lihaa niskaan kantapää
edellä. Vähällä selvittiin, mutta vaaratilanteet
eivät rajoittuneet vain tähän omaan kokemukseeni.
[/q]

Mun päälle meinas kans hypätä joku tyhmä. Pääsin just alta pois, mikä oli ihme koska siinä oli muutenkin tilanne päällä kun villi virta meinas viedä mun uikkapöksyt!

--

[q]ville, 6.3.2006 09:59:
Ps vuoden tapahtuma
[/q]

Second that. Mun Pacifiquet vaan paranee vuosi vuodelta, ja vaikee kuvitella että ens vuonna pystyy enää missään tämän hauskempaa olemaan. Mutta odotan jo nyt.

--

En kyllä ymmärrä että joku pölöpää sanoo että musa oli hiljaisella, ainakaan siellä ravintolan/luolan puolella. Mulla lähti ääni kun joutui karjumaan niin lujaa mitä kurkusta lähti kun halusi jutella kavereiden kanssa.

Lastenallas *sydän* Siellä tuli lilluttua lopussa aika kauan ja vaan fiilisteltyä sitä tunnelmaa. Ja se pikku-liukumäki oli niiiiiiiin kiva.

Ihan parasta ja tahdon vaan takaisin.

Kiitos Mirri.

[q]dj.creme, 5.3.2006 22:35:
---
jago, 5.3.2006 21:01:
mitäjärkee mennä allasbileisiin jos ei mee altaaseen??*ding*

---

hyvä tekosyy näyttäytyä bikineissä/spiidoissa keskellä talvea ja samalla katsella muita nenänvartta pitkin.yksinkertaista rakas watson.
[/q]

no joo kaipa sen noinkin voi ajatella.
mä menin tonne itte sillä periaatteella että pidän maksimaalisen hauskaa enkä pelkää kastumista

[q]ALIEN, 6.3.2006 13:55:
---
ville, 6.3.2006 13:26:
Tai sitten poliisi hieman valikoi keneltä tutkitaan ensin taskut & tavarat ja sitten vasta otetaan vaatteet pois... naisilla taitaa tämä jälkimmäinen olla yleisempi? Oliko muuten mies vai naispoliisit tutkimassa?

Nimimerkki: turhaan merkattu (ei kyllä tässä tapahtumassa), ensin katsottiin taskut ja sitten vasta vaatteet

---

nainen oli.
[/q]

eiks semmonen sääntö on että turvallisuustarkastuksen ja yms saa suorittaa vaan nainen naiselle ja mies miehelle...

toisaalta toi ei turvallisuustarkastus ollutkaan..

[q]mr.a, 6.3.2006 12:53:
Mr.A @ Pacifique 2006 (21.30-23)

01. Alcatraz-Give me Love (alcatraz remix)
02. Faithless-Reasons (planet funk remix)
03. New Order-Waiting for the sirens Call (planet funk remix)
04. Dirty Vegas-Walking in to the Sun (king unique mix)
05. Patrick Alavi-The End
06. Haji&Emanuel-Take me Away (dub)
07. Denis the Menace&Jerry Ropero-Time to turn Around (dub)
08. Congestion-Congestion 3 (se torvibiisi)
09. Chris Lake-Changes
10. Hoxton Whores vs Ramirez-Hablando
11. EBTG-Missing
12. Coca&Villa-La Noche
13. Rui Da Silva-Touch Me
14. Three Drives-Greece 2000 (chus&ceballos mix)

+muutama acapella
[/q]

Aaa *sydän* Tässähän nämä biisit onkin mitkä tosiaan taisin tanssia alusta loppuun siellä pääareenan altaassa *pulikoi* Bileiden kohokohta Ja kiitos vielä pulikointiseuralle

Sen takii niit sivuja on 100 kun jokainen vuorollaan kysyy kuvia ja sitten ei millään jaksa plärää kaikkia läpi.

yksi sana: KIITOS!

[q]Liecci, 5.3.2006 03:23:

Musa ois voinu olla viel kovemmallakin :)) Jos ei tykkää niin voi pistää korvatulpat.
[/q]

Enpä olisi uskonut joskus turvautuvani tähän hymiöön, mutta tämä aihe ja tuollainen suhtautuminen vaan jaksaa koskettaa minua.

Eli ole hyvä:

[q]jago, 5.3.2006 15:16:
No jaa samapa tuo. kyllä tungosta & noita känniääliöitä ja perseenpuristelijoita on ollu jokaisissa bileissä missä mä oon ollu ihan samoissamäärin kuin tuollakin joten en nähnyt itte tuolla mitään kummallista valituksen aihetta noista
[/q]

Uskallan väittää vastaan ja sanoa, että niitä on silti eilen ollut selkeästi enemmän kuin useimmissa bileissä. Harvemminpa yhtä suuri osa bilepalautteista koskee tätä aihetta, kuin näiden bileiden kohdalla.

(En ollut itse paikalla, joten olen oman käsitykseni muodostanut ihan vain näiden bilekommenttien pohjalta.)

[q]Individual, 7.3.2006 22:46:
Naulan kantaan! Niinhän tässä ollaan koko ajan sanottu. Mutta onneksi noita bileitä riittää Suomessa ja ulkomailla senkin edestä, että löytää ne sopivat itselleen.
[/q]

Jolloin joku systeemi siitä, että voi ostaa esim. 2 tuoppia per asiakas, ei ehkä olisi mahdoton systeemi teidän silmissänne, vai?

Silloin kun ihmiset hauskaa pitääkseen joutuvat klubitilassa tuollaista kanniskelemaan mukanaan, niin jotain on mennyt metsään ja pahasti.

[q]jago, 6.3.2006 20:17:
ei kaikkea häiriötä, mutta sen verran tekee että kulmakunnan pummit ei vaivaudu. siis ne joille viina on tärkeintä ei varmaan viitti tulla tunne
[/q]
Aina on tapoja ;)

T: kulmakunnan pummi

Mutta siis faktaa on se että jos nyt jo hinta oli noin kova ja ongelmia on ollut, eivä ne ongelmat vähene lipun hintaa muuttamalla.

Lisäksi vaavulle todettakoon että jos naisten lippu olisi alempana niin siellä olisi sitten ne kaikki teepeet jotka ovat myös yhtä ongelmallisia kuin testobodarit. :)

[q]jago, 6.3.2006 20:06:
---
vaavu, 5.3.2006 22:26:
---
jago, 5.3.2006 22:00:
ja muutenkaan ei toisi bileisiin yhtään sen enempää niitä muijia joita halutaan van ehkä juuri lisää niitä pissiksiä ja muuta häröä porukkaa.
---

No miksi sitten luulet, että korkea hinta kaikille auttaisi yhtään sen enempää?

---

ei se auttaisikaan, mutta karsii varmasti hieman väärää väkeä
[/q]
Kyllä karsisi varmaan sitä "väärää väkeä", mutta myös sitä hyvin käyttäytyvää väkeä, jolloin lopputulema lienee sama, ellei sitten joidenkin kohdalla jopa tuplaharmistus kun lipuista on maksettu todella pitkä penni verrattuna entiseen ja siltikin joku joka ei ymmärrä käsitettä "fyysinen koskemattomuus" tulee pilaamaan illan. Eiköhän tuo lipunhinta nyt ole niillä rajoilla mitä ihmiset ovat täällä valmiita maksamaan, vaikka siltikään tuosta tuskin jää kauheasti jos ollenkaan suolarahoja järjestävän seuran taskuun. Toki jos lipun hinta olisi huomattavasti tai edes jonkin verran korkeampi, niin ehkäpä ne, jotka hetken mielijohteesta päättävät lähteä sikailemaan allasbileisiin jäisivät kotiin, tai etsimään jotain muuta "menomestaa", mutta olisiko kalliimmat liput sitten kivaa niiden kannalta, jotka nytkin laskivat pennejä että bileisiin pääsisivät koska kyse on IMO jopa maailmankin oloissa aika harvinaislaatuisesta tapahtumasta.

[q]Nectarine, 6.3.2006 00:38:
---
jago, 5.3.2006 21:01:
mitäjärkee mennä allasbileisiin jos ei mee altaaseen??*ding*

---

ansaitsit tällä erittäin älykkäällä viestilläsi juuri hymiön, ollos hyvä.
tuliko mieleen et kaikki ei välttämättä rakasta vettä? allekirjoittanut päinvastoin pelkää sitä. mutta nautin suunnattomastu hyvästä musiikista ja ätmöksestä, siksi saavuin paikalle. tällä kertaa ne nyt vaan olivat tuotu veden ääreen
plur sullekkin.
[/q]
mä en osaa uida enkä tykkää ajatuksesta olla känniläistne ympäröimänä altaassa saati sitten olla tsimmareillani yli 1500 ihmisen edessä, mutta pitihän tommoseen paikkaan mennessä ylittää ittensä...

sitäpaitsi toi oli kyllä ihan kieliposkella kirjotettu eli ei tartte ottaa kaikkee niin veen tosissaan*dissaa*

Oli mukavaa! Kiitän.

O