P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]Caro², 7.3.2006 00:16:
Täähän on hyvä! Sitte vois suoraan viskata mäkeen kiksut ja polkat ja soittaa fiksua musaa
[/q]
Älä taas aloita... *släp*
[q]
Kuvia ei o tulossa klubbariin, eikä plattariin pitäis tulla myöskään. Ainoat bilekuvat löytyypi http://www.sessions2.com -osoitteesta. Tämä ainakin oli käytäntö ja tapahtumassa oli yleinen kuvauskielto, jota ei kovin hyvin kylläkään noudatettu.
[/q]
Joo, ei todellakaan noudatettu, olen jo netissä nähnytkin kuvia ko. tapahtumasta, jotka ei taida olla ihan Sessionsin käsialaa...
Toi on tosi hankala toi puristelu juttu, koska esim. seuralaiseni päätyi moisen uhriksi ja useampiakin tapauksia näin sivusta, mutta hiukan on paha mennä henk. koht. sen enempää väliin, koska valtaosa puristelijoista näytti olevan myös hieman isomman kokoista/enemmän salilla käynyttä egoistia... Mistä lie johtuu... Joten ei ole paljon väliinmenemistä/sanomista "Että mieti hiukan mitä teet", sillä henkilökohtaisesti uskon että kyseiset urokset omaavat myös väkivaltaista käytöstapaa jos käytös ja olemus on muutenkin tuollainen...
Ja taas järjestyksenvalvojia ei moisissa kohdissa ollut koskaan käsillä, olivat kai puristelijat valinneet hyvät paikat. Samoin olisin kaivannut järjestyksenvalvojia niissä kohdissa kuin näin jengiä pokkareiden kanssa zoomailemassa yleisissä tiloissa ja myös pukuhuone/suihkutiloissa... Tuon kokoisissa bileissä kun se häirikkö ehtii kadota joku 150 kertaa ennen kuin sen järjestyksenvalvojan saa jostain haettua paikalle... Ja normibileissä tuntomerkkien anto on paljon helpompaa, kun on paljon erilaista vaatetta... Nyt oli pitkälti tuntomerkkeinä "Mustat uikkarit, tummat lyhyet hiukset (kosteus muuntaa oikeaa väriä tummaksi lähes kaikilla), 180 pitkä, normivartalo" ja näitä mahtuu tonne satoja...
missä vaiheessa kreatiini on aiheuttanut agressiivisuutta!!
*kreatiiniraivailer*
[q]Caro², 5.3.2006 21:02:
Anqqa ehdotteli irkissä, että hänet ovelle katsomaan ketä pääsee sisälle ja ketä ei. Otetaan käyttöön skenepistelaskuri. Äijjistä pääsee sisälle vaan ne, joiden skenepisteet ylittää 100, ja emännät tietty skenepisteiden ollessa yli 10. *sydän*
[/q]
Pitää varmaan laskea pisteensä uusiks, että paljon saa... aika rimaa hipoo kyllä, että pääsiskö sitä sisään... Pitää hamstrata vähän lisää DJ:iden numeroita, opetella tuo artisti - biisi - label juttu ulkoa ja vastata pariin epäselvään kohtaan oman edun mukaisesti, niin eiköhän se siitä...
[q]Hyzenthlay, 7.3.2006 18:42:
---
Individual, 7.3.2006 18:38:
En tiedä olisiko yksi keino sitten jonkinlainen vain kutsulla sisään- periaate ja en kyl tiedä sitäkään, että päästäisiinkö sillä menetelmällä siihen asiakasmäärään, että tuollaisen tapahtuman järjestäminen on kannattavaa.
---
Ja eikös tässä tapauksessa bileitä vois pitää ns. yksityisbileinä ja päästäisiin eroon turhista rajotteista, mm. aukioloajoista
[/q]
valitettavasti ei
[q]phanatic, 6.3.2006 17:14:
---
hardikaveri, 6.3.2006 16:19:
---
rajalla ei ole poliisi vaan rajavartiat (jotka ei omista koiraa, mutta joilla on tietokanta käytössä) ja TULLI
---
Ja jos luet uudelleen viestini, huomaat että puhuin koirien sijoittelusta, en poliisien/rajavartijoiden. Ne bileiden ovella olevat koirat ovat poissa raja-asemilta.
EDIT: Anan mukaan tullin ja poliisin koirat ovat eri porukkaa, I stand corrected.
[/q]
Joo ne on eri porukkaa, mutte esim tollaisissa tilaisuuksissa käytetään virka-apua koska tullin koirat on parempia vainuissa, kun poliisin koirat on LÄHINNÄ raunio tai taistelukoiria.. kyl nekin haistaa mutta ei niin hyvin.. mut sehän ei liittynyt tähän mitenkään.. vaan se että kun ne on POLIISIN koiria niin ne ei ole rajalta pois JOS ne on TULLIN koiria silloin ne on rajalta pois!
kun poliisi ei rajalla työskentele
Oli aika hyvät bileet kaikenkaikkiaan. Järjestelyt toimivat pukkareiden ja sisäänpääsyn osalta todella hyvin. Baaritiskeillä joutui vain odottamaan vähän turhan kauan (parhaimmaillaan 20 minsaa). Decot (sekä elävät että tavalliset) olivat odotusten ja nousseen lipunhinnan arvoisia. Mukavaa vaihtelua oli myös hieman erillainen teema decoissa (ei basic junglee aina). Nyt täytyy vaan jaksaa parannella haavoja siitä hullusta puoliputkimäestä. Bileiden jälkeen oli mukava saada kyyti kotiovelle saakka, kiitos siitä Capitalille.
Kolmannen kerran joutui taas hieman pettymään musiikkitarjontaan. Lähempänä omaa makua olevaa musaa löytyi taas kerran sieltä luolasta. Siellä on vaan aika tylsää tanssia kun haluiaisi kuitenkin sitä uima-allasfiilistelyy (ja se kylmä laattalattia =/ ). Eli vähemmän housee main arenalla ens vuonna, jookos?
[q]Juhgu, 7.3.2006 01:09:
---
p3trus, 6.3.2006 20:57:
---
Hei te jotka valitatte poliisin toiminnasta, älkää valittako täällä vaan väsätkää kirje esim. oikeuskanslerille!
---
Nii. Käsittääkseni [pieni](tämän ketjun perusteella)[/pieni] tarkastajat kohtelivat tuolla todella tökerösti niin montaa ihmistä, että jos heistä pieni murto-osakin tekisi virallisen valituksen, tulisi varmasti seuraamuksia.
[/q]
Mä oon tässä nyt paripäivää koettanu paperile hahmotella jonkin sortin valitusta
[q]pinkki, 5.3.2006 17:37:
---
Hommaa permanent leimasin, vaik verenpunasella: "OLEN KUVOTTAVA PERVO" ja sillä lämäät otikkoo.., tai jonneki. Ja kovaa siis.
---
aika rule idis voisko joku myydä näitä sisääntulon yhteydessä naispuolisille asiakkaille, ja joku hihnallinen vyöpidike kanssa.
[/q]
Eiku ne vois kuulua jo lipun hintaan
Onneks itsellä oli saattue koko ajan mukana niin ei tarvinnut tuollaisia pelätä. Itseasiassa luolassa yksin piipahdus rupesi jo ahdistamaan, mut syynä saattoi olla allasosaston jälkeen pimeys ja kylmyys eikä välttämättä niinkään nämä muut keskustelun alla olleet asiat.
Millähän sitä sais noiden muutaman huonon miessukupuolen edustajan päähän menemään että sillä keinoin ei saa kuin pahan mielen sille toiselle ja itselle mustan silmän
Mutta mutta, oli kivaa *jiihaa**sydän*
Kiitokset kaikille ystäville ja kavereille ketä oli paikalla! Sekä halit myös järjestäjille!
Villivirta oli paras!
(sinnehän kuuluu mennä ainoastaan sieltä sen alkupäästä eikä suinkaan matkan varrelta *blush*)
Meikä nousi altaasta vissiin jo yhden maissa kun siellä oli hieman liikaa tungosta ja kyynärpäitä.
Eka kerta ja mahtavaa oli! En keksi mitään miinuksii ku olin koko ajan niin fiilareissa.. Mustelmatki on vaa plussaa! Oon joskus ihan pienenä ollu viimeks Serenassa ja kaikki näytti nyt ihan toiselta, paratiisilta! Ja ne ihmiset, kiitos teille! Hymyjä kaikkialla! Etenkin lopussa vierelläni jutellut poika, joka kruunasit ystävällisyydelläsi illan!
Ihanaa, pakko tulla uudestaan!! Eihän tätä jaksa ees odottaa...
* Visuaalisesti hienoin klubitapahtuma missä olen ollut
* Esiintyjät. Hyvä lisä vrt. edellisiin vuosiin
* Musiikki. Alun progeilut kävin kuuntelee luolassa, sit pääasiassa isolla puolella.
House sopii omasta mielestä paremmin tuonne isolle puolelle loppuiltaan + letkeimmät klasarit kuten Saltwater. Välillä musa meni kuitenkin turhan junnaavaksi tai mitäänsanomattomaksi.
Accusta pidän näin kotikuuntelussa mutta tuolla pojat eivät saaneet ihmeempiä värinöitä aikaan.
Ihan ok suoritus mutta ei osunut ihan kohdalleen Accun musiikki siinä vaiheessa iltaa.
* Äänentoisto. Turhan bassopuuroksi meni musiikki välillä pääareenalla.
Niinkin loistavasta biisistä kuin Armand Van Heldenin "My My My" kuului nipin napin vokaalit,
biitistä tai haitsusta taisin tunnistaa*hih*
* Suurin osa ihmisistä tuntui olevan hyvin mukana siinä "oikeassa" Pacifique-meiningissä.
Kovin paljoa en nähnyt häirintää/sekoilua mutta jotain silti...ja kun lukee edellisiä viestejä/tapauksia niin todellakin alkaa v*tuttaa toisten oman sukupuolen edustajien käytös.
Jotainhan tuolle asialle täytyy tehdä. Vieläkin enemmän järjestyksen valvojia? Ei ainakaan minua haittaisi, kunhan tietävät tarkalleen mitä tekevät ja huomioon olisi otettu myös nämä kourijatapaukset. Shortsisillaan suoraan lumihankeen kuulostaa ihan ok tuomiolta.
Olen myös vahvasti alkoholittoman tapahtuman kannattaja. Vaikka ihan normaali opiskelija olen niin esim. 40e alkoholittomasta ja (mahdollisesti) naisille mieluisammasta Pacifiquesta ei kuulosta ollenkaan pahalta. Rokkikeikat tai esim. Prodigy keikka maksaa n. 50e...kyllä Pacifique menee spesiaalikertoimen perusteella helposti samaan kastiin, kuitenkin kerran vuodessa vain.
Niin ja joku kyseli niitä biisejä...pääpuolella soi ainakin nämä house-raidat:
John Dahlback & Sebastian Ingrosso - Lick My Deck
Armand Van Helden - My My My
Steve Lawler - That Sound (joku remix?)
Summary: Oli mukavaa, uutuuden viehätys on poissa mutta menee Pacifique silti vuoden tapahtumaksi (ellei ihmeitä tapahdu). Niin uniikista ja loistavasti toteutetusta konseptista on kyse. Kiitos jälleen kerran! Ja vielä kiitoksia Saltwaterista! Ehdinkin toivoa sitä tuolla edellisessä Pacifique-topicissa
Ensimmäistä kertaa olin täällä polskuttelemassa ja ihan hauskaa oli. Tuttuja oli paljon paikalla
Päälavan musa olisi voinut paremminkin upota, vaikka kyllä sitä silti jakso tanssata. Luolassa sen sijaan tykkäilin musasta, mutta kivilattia alkoi särkemään varpaita ja oli muutenkin vähän kylmä. Muita lavoja en ilmeisesti sitten edes löytänyt.. Enkä muutenkaan koskaan tiennyt kuka soitti ja missä ja millon. Aikatauluja oli niukasti ja pikkuprintillä.
Koko ilta meni muutenkin vähän ohi. Aika loppu kesken. Liukumäet jäi kokonaan käymättä ja höyrysauna samaten. Ja kyllä tuolla muutenkin olisi pari tuntia lisää jaksanut hengailla.
Jossain vaiheessa tosin oma fiilis hyppäsi reippaasti alaspäin kun väsymys ja vitutus ja humala iski. Loppuilta menikin vähän koomaillessa, kunnes päälavan viimonen puoltuntinen käynnisty.
Vaikkei ihan nappi-ilta, niin eiköhän ens vuonna tule silti lähdettyä. Kyllä sen verta omalaatuset pileet oli.
[q]Kaaottisen mukava, 5.3.2006 21:50:
Eli vähemmän housee main arenalla ens vuonna, jookos?
[/q]
Ei käy!
[q]jago, 5.3.2006 22:00:
korkea lipunhinta pitää tasoa osaltaan yllä
[/q]
En ole samaa mieltä, oli hinta tai tapahtuma mikä tahansa se ei estä häriöitä.
[q]ville, 7.3.2006 20:31:
pacifique ilman alkoholia olisi sama asia kuin kiksu ilman nostatuksia - ei vaan toimi
[/q]
miksi näin?
[q]domi, 6.3.2006 22:58:
---
Oliwer, 6.3.2006 22:46:
---
sts, 6.3.2006 20:21:
--- yhtä ongelmallisia kuin testobodarit.
---
Tää sisälsi kyllä taas turhaa yleistystä. Tuosta saa nyt taas sen käsityksen, että kaikki kehonrakentajat olis jotenkin potentiaalisia riehujia *huoh*
Jos sä oletkin todistanut joskus jonkun vähän isomman ja salilla käyvän riehumista, ei silti kaikki "bodarit" ole samaa maata.
[pieni]..missäköhän bileissä mä oon ravannu, kun yleensä näkemäni riehujat on aina ollu jotain tavallisia "ruikkukukkoja" ja "karttakeppejä"?[/pieni]
---
Mitä enemmän kreatiinia ja testoja menee, sitä pienemmäksi laskee kynnys muuttua aggressiiviseksi lihakasaksi, mikä jyrää ilman mitään omaa tahtoa siitä mistä aita on matalin. Olen todistanut tilannetta niin monta kertaa, että ennakkoluulot kaappeja vastaan ovat tulleet (ikävä kyllä), ja ne eivät hevillä lähde. Mun mielestä sellaisten kannattaisi pysyä siellä pakkotoisto-foorumilla, ja keskittää aggressiot sinne punttisalille ja nostaa niin kauan sitä kahtasataa kiloa että vitutus lähtee.
[/q]
WTF????? Kreatiinilla ei kyllä ole mitään tekemistä agressiivisuuden kanssa!!!sattuu olemaan lisäravinne EI HORMONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ottaisit ensin selvää mistä puhut....kiitos!*grr*
Todella hyvät bileet kiitos ystäville jotka teitte illasta unohtumattoman ,sekä järjestäjille jotka tekivät mahdolliseksi unohtumattoman illan ...
Ainoa negatiivinen asia koko illan aikana oli kaikki ne siat jotka heitteli altaaseen kaikki
"paskat "
[q]hardikaveri, 7.3.2006 10:42:
---
La Petite, 7.3.2006 10:37: missä vaiheessa kreatiini on aiheuttanut agressiivisuutta!!
*kreatiiniraivailer*
---
ei niin missään..
jengi taas tekee päätelmiä..
to on kaappi ja se vetää proteiinia ja kreatiinia.. ne aineet tekee siitä ison, kaljun ja agressiivisen :D
lolz
peruskauraa
mm. kynnet on kreatinia
[/q]
syön kynsiä, eli olen kaappi!
[q]vaavu, 5.3.2006 22:26:
Jos oletetaan, että puristelijoiden määrä on vakio miesten osuudessa, on sukupuolten jakauman tasoittaminen ainoa keino vähentää häirintää. (Vähemmän miehiä, vähemmän häirikköjä, enemmän naisia, joten häirintä jakautuisi jokaisen kohdalle vähäisempänä.)
Toinen vaihtoehto on tietysti pyrkiä vähentämään tota häirikköjen määrää miesten osuudessa, mutta se voi olla vaikeaa pelkällä lipun hinnalla. Eipä nytkään kahden peräkkäisen vuoden nostetut hinnat ole vaikuttaneet asiaan mitenkään.
[/q]
Pahintahan tässä on se et noita puristelijoita voi olla vajaa kourallinen, mut ne kerkee niin monelle aiheuttaa mielipahaa, et niitä tuntus olevan paljon enemmän. Mulla ei oo ratkasukeinoa tähän ongelmaan muutakun tarkempi valvonta ja joku vakava ennakkotapaus, joka toimii pelotteena. Käytännössä siis jonkinasteinen lainmukainen rangaistus jollekin kiinnijääneelle. Siis uloslentäminen pelkästään ei toimi pelotteena, mut sakot/rikosrekisteri etc. vois jo riittää.
iso kiitos kaikille onnistuneesta illasta, varsinkin kavereille teitte bileistä unohtumattomat ja hyvällä mielellä seuraavia odotellen...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- ...
- 81
- Seuraava »