P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- ...
- 81
- Seuraava »
Jeees! oli mahtavat bileet. eka kerta kun olin sielä. kiwaa =)
hyvä musikia mut olis ehkä voinut olla hieman enemmän tempoa ainakin jonkun aikaa.
luolassa oli hyvää musaa mut filis oli parempi altaassa.
(vihje kaikille joka hukkaa tiosiaan... sopikaai etukäteen "rally-point" minne voi menna jos kaverit katoaa. sit aina löytää toisiaan suht. nopeasti. sit on ihan sama vaikka olis 1000 vai 30 000 henkeä siellä)
[q]Twist, 6.3.2006 23:12:
Kyllä nyt mun mielestä tollaseen pitää puuttua oli minkä kokonen tahansa... Harvemmin ne kuitenkaan kiinni käy tollases yleisessä tilassa.. Ja menee kyl nyt mun mielestä tosi yleistämiseks tää bodariläppä !
[/q]
Jos puhutaan pahoinpitelystä, raiskausyrityksestä tms. vakavammasta tilanteesta, niin kyllä mä henk. koht. puutun, koska siitä se kaveri lähtee putkaan, mutta johonkin puristeluun keskellä julkista paikkaa en välttämättä lähde, koska mulla on pikkasen huonoja kokemuksia aiheesta... Sillä jos kyseisillä henkilöillä on pokkaa käydä käsiksi vastakkaiseen sukupuoleen hyvinkin törkeällä tavalla, niin miksei sitten ohimennen antaa vähän fyysistä palautetta miespuolisellekin henkilölle... Eikä se palaute aina tuu siinä heti, vaan useimmiten myöhemmin jossain syrjäisemmässä paikassa, tai bilepaikan/baarin ulkopuolella, kun portsareita ei enää ole lähistöllä, eikä suuria ihmismassoja...
Mulle ehdotettiin suoraan et mennäänkö panee Olin vähän et wtf??
[q]Dementation, 6.3.2006 23:05:
Mä olen varmasti sun silmissä juuri ruikkukukko tai karttakeppi tai ehkä jotain vielä huonompaa kastia, mutta mä osaan kyllä käyttäytyä
[/q]
Huonompi? Miten koko voi vaikuttaa onko hyvä vai huono? En mä rankkaa ihmisiä koon puolesta todellakaan. Noi "kukkakeppi","sikaniska" -heitot on mun mielestä vaan semmosia puhekielessä yleistyneitä, muttei välttämättä haukkuvia ilmaisuja.
Käyttäytyminen on aikuiselle yleensä itsestäänselvyys, valitettavasti käytösoppia jaettaessa eivät kaikki ole olleet läsnä :(
[q]efo, 5.3.2006 20:25:
Ei vaan Kix & Polc
n00b
[/q]
Ei ku tää:
http://www.kinovox.dk/docpics/d_b_pics/Image148.jpg
n00b.
[q]SESSIONS2, 7.3.2006 06:21:
Korjataan tätä sen verran, että teamimme lisäksi ainakin Aleksi Alku oli liikkeellä kuvausluvan kanssa. Muista kuvausluvan omanneista henkilöistä meillä ei ole ainakaan tietoa ja tämänhetkisen käsitykseni mukaan sellaisia ei ole.
[/q]
zAo eli panu kuvasi ja yleensä kuvat ilmeistyvät platinumiin, tästä kerrasta en tosin tiedä
No nyt ois sitte rikosilmotuskin tehtynä. En kyllä oikeen jaksa uskoa että tekijää ikinä saatais kiinni mut vakuutuksista ei oo kyl mitään toivoa saada yhtikäs mitään, jos rikosilmoitus ei oo tehtynä.
[q]Dementation, 6.3.2006 23:25:
---
Twist, 6.3.2006 23:22:
Ylipäätänsä oon huomannu , että tässä kultuurissa otetaan aina esille väri,koko tai kansalaisuus. Tämän seurauksena alkaa sitten tajuton yleistäminen foorumilla.
---
Todellako? Tää on tosi offtopikkia kyllä jo, mutta voitko perustella? Varsinkin toi väri ja kansalaisuus hämää, kokohan nyt on keskustelun alla...
[/q]
En mä tiedä; itselle jotenkin jääny vaan sellanen kuva.. En nyt muista tarkalleen , mut joskus muistaakseni lukenu samanlaisesta aiheesta täältä foorumista, joka liittyisi ulkomaanlaisiin . Voi olla, että tämä on vaan minun oma mielikuva.
Unohtuipa jotain edellisestä postauksestani: Se torvi, mitä tööttäsivät sieltä päälavalta, oli ihan loistava!
Ylipäätänsä oon huomannu , että tässä kultuurissa otetaan aina esille väri,koko tai kansalaisuus. Tämän seurauksena alkaa sitten tajuton yleistäminen foorumilla.
[q]Hocut, 5.3.2006 19:34:
Proteuksen setti oli kyllä taas ihan omaa luokkaansa.
[/q]
Pakko kyllä kysyä kun tossa rehtoria ja aleksia on disauteltu kuluneiden biisien soittamisesta että mitä erikoista protskun setis eilen oli? Äkkiseltään kuullakseni samat rallit meni taas läpi? Ei sillä ettei ne olis hyvii biisei mut on huomattavissa pientä jumittamista biisiselektiossa vähän kaikilla polkkaguruilla.
Mutta niin, sitten itse bileistä. Ekaa kertaa mestoilla ja vaikka ilman ennakkoodotuksia lähdinkin tarkistamaan mestat niin ei oikein säväyttänyt kokonaisuutena. Järjestelyt toimivat hyvin baaritiskien jonoja lukuunottamatta mutta musiikki linjaus ei oikein ollut omaan makuun muutamaa biisiä lukuunottamatta.
Puitteethan olivan mitä mahtavimmat hienon tapahtuman järjestämiseen ja visuaalinen anti oli herkkua kaikilta osin, esitykset, valaistus jne.. Äänenlaadulta en paljoa odottanutkaan ja pääarenalla toimi ihan kohtalaisesti. Luolassa aika tunkkanen soundi mutta varmasti hankala tila järkkää. Isoin miinus ehkä juuri nuo muijien ahdistelijat, itsensä pullistelijat sun muut kääliöt joita riitti ihan liikaa.
Mukava ilta kuitekin ja frendei oli kiva nähdä, kiitokset etenkin Maija-murulle seurasta*sydän*
[q]jago, 5.3.2006 21:01:
mitäjärkee mennä allasbileisiin jos ei mee altaaseen??*ding*
[/q]
hyvä tekosyy näyttäytyä bikineissä/spiidoissa keskellä talvea ja samalla katsella muita nenänvartta pitkin.yksinkertaista rakas watson.
[q]Twist, 6.3.2006 23:27:
---
Dementation, 6.3.2006 23:25:
---
Twist, 6.3.2006 23:22:
---
Todellako? Tää on tosi offtopikkia kyllä jo, mutta voitko perustella? Varsinkin toi väri ja kansalaisuus hämää, kokohan nyt on keskustelun alla...
---
En mä tiedä; itselle jotenkin jääny vaan sellanen kuva.. En nyt muista tarkalleen , mut joskus muistaakseni lukenu samanlaisesta aiheesta täältä foorumista, joka liittyisi ulkomaanlaisiin . Voi olla, että tämä on vaan minun oma mielikuva.
[/q]
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=35494;sivu=1
Oliskohan kyse ollut tuosta topikista.
Nähtävästi olen samaa mieltä monen muun kolmatta vuotta paikalla olleen kanssa, että kivaa oli, mutta uutuudenviehätys on ikävä kyllä poissa, eikä samanlaista tunnekuohua tullut kuin aiempina vuosina. Nähtäväksi jää, jaksaako tapahtuma vedota vielä ensi vuonna..
Mitä tulee eilen omakohtaisestikin koettuun kähmintään, adrenaliinin määrä veressä nousee kohisten vain asiaa ajatellessakin! Vaikka suurimman osan aikaa määrittelisin itseni rauhan ja väkivallattomuuden aatteen kannattajaksi, koen pienenä ja hentona tyttönä äärimmäisen lohdulliseksi ajatuksen, että tiedän, miten metallista saa hiottua terävää. Seuraava, joka päättää ilman lupaa käydä kiinni, voi odottaa niittinyrkkiraudasta (tuotekehittely työn alla) reikää poskeensa
Hassu huomio saunaosastolta; naisten puolella oli suunnilleen saman verran miehiä ja naisia - miesten puolella (kävin mielenkiinnosta tarkastamassa) pelkästään miehiä Ollaanko me tytöt niin kilttejä vai oliko huomionteon ajankohta vääristämässä päätelmää? Eipä siinä mitään, ylistys kuitenkin unisex-saunoille!
[q]Twist, 6.3.2006 23:27:
[/q]
En oikein usko, kuuluu sen verran paljon kaikenväristä ja näköistä porukkaa tämänkin foorumin aktiivikäyttäjiin... Mutta jos löydät jostain moisen topikin, niin kerro ihmeessä...
oli taas tosi ihanaa, tuollaisia bileitä voisi olla 2 kertaa vuodessa
esitanssijat/esiintyjät olivat kiva piristys ja mukavaa katseltavaa
musiikki maistui vaikka tila tekeekin siitä tosi puuroa
saunat olivat parhaimmat silloin kun sinne mahtui :) oli ainakin kosteat löylyt!
ainoa miinus ja syy miksi viimeinen tunti jää pois bileistä on se että känniääliöiden määrä on liian suuri ja bileet kärsii. Liukumäet laitettiin kiinni kun jotkut oli laskenut toisiaan päin 40km/h putkessa. onneksi villi virrassa sai vielä laskea.
ps. mustelmasaldo on moninkertainen viime vuoteen verrattuna, mitäs ihmettä??
[q]Caro², 7.3.2006 00:16:
Ainoat bilekuvat löytyypi http://www.sessions2.com -osoitteesta. Tämä ainakin oli käytäntö ja tapahtumassa oli yleinen kuvauskielto, jota ei kovin hyvin kylläkään noudatettu.
[/q]
Korjataan tätä sen verran, että teamimme lisäksi ainakin Aleksi Alku oli liikkeellä kuvausluvan kanssa. Muista kuvausluvan omanneista henkilöistä meillä ei ole ainakaan tietoa ja tämänhetkisen käsitykseni mukaan sellaisia ei ole.
Kuvat tulevat myös Pacifiquen omille sivuille ja SESSIONS2:ssa näin alkuun esitettävien lisäksi sinne on tulossa Red Bull-galleria, jonka kuvat esitetään mahdollisesti ainoastaan siellä.
http://www.sessions2.com/galleries/pacifique06/031.jpg
8 tuntia silmät ristissä kuvia valmiiksi paukuteltuani...
Jonen ja Tuomaksen ensimmäinen kuvasetti tapahtumasta SESSIONS2:ssa.
N-joy. *sydän*
Alkoholia tai ei, olisin paikalla, aivan mahtavat bileet ja sairaan tiukkaa settiä. Kyllä sielä mielellää polski ja polkkas kiksuluolassa. Toivon vaan peukut pystyssä että kuvia tulisi paljon lisää.
[q]Caro², 5.3.2006 21:05:
---
jago, 5.3.2006 21:01:
mitäjärkee mennä allasbileisiin jos ei mee altaaseen??*ding*
---
Missäs se lukee, että kyseessä on pelkät allasbileet. Ite oon ainakin ymmärtänyt, että kyseessä olis kekkerit jotka kuvastaa sopivasti "kesän helteisintä päivää". Osa chillailee rannalla, osa puljaa, as if - ihan sama kuhan jengillä on kivaa.
EDIT: "Pelkät"-lisäsana selventämään.
[/q]
Niin no kyllä taas mulle on aina tullut sellanen kuva että koska ne on "Vesi" puistossa ni ne on vesipuisto/ rantabileet jossa se "vesi" sana tulee aika hanakasti mulle mieleen.
Tietty mielleyhtymiä varmasti monelle. Mutta kyllä mä koen että jos ei veteen haluu mennä ni kyllä sitä hiekkaa ja kosteutta saa tehtyä vaikka kaapelillekin =P ja decoilla fiilaria =?
Mutta tosiaan mielleyhtymistähän tuo on pitkälti kiinni
- « Edellinen
- 1
- ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- ...
- 81
- Seuraava »