P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- ...
- 81
- Seuraava »
+ihan älyttömän kauniit bileet (valot, performanssit, kasvit, everything..)
+hyvä seura
+hyvä musiikki (erityismaininta luolalle)
+hymyilevät ihmiset
+lokero saatiin helposti
+löytämämme aurinkotuoli-nautiskelupaikka
+filis x 200
+toimivat järjestelyt
-känniset ja kovaääniset ihmiset pukukopissa
-musiikki liukuun menossa liian kovalla
-vesisodan käyjät (enkä tarkoita nostatuskohdissa pärskintää, se on toki ok )
-sisäänkäynnin sijoitus, luolaan ja reggaeta fiilistelemään mennessä meno oli 'Jäätävää'.
Vaikka pieniä miinuksia pitää aina kaivaa, silti pääasiassaan oikein ihanat bileet.
Erittäin viihtyisää ja varmasti tänne tullaan uudestaankin. *sydän*
Kiitos järjestäjille *jiihaa**aplodit*
Toiset Pacifiquet minulle.
+ Idea siitä, että bileet on kylpylässä
+ Jonot sisään etenivät vauhdikkaammin
+ Nimekkäitä esiintyjiä
+ Musiikki sopivan kovalla (paitsi ennen sitä mustaa putkea sai peittää korvat)
+ Esitanssijat. Mukavaa, että ne ei tanssineet perustamppausta
+ Mainosten torni vedessä oli oikeasti tehty koristeeksi asti bileisiin. Mukavaa, että flayereiden, julisteiden, nettisivujen ym. ulkonäkö löytyy myös bileiden koristeluista. Yhtenäinen linja viehättää minua. Muutkin koristeet mainiot, paljon kukkia ja kasveja.
- Ei-bilettäjät
- Sisällä joissain paikoissa on niin kylmä
- Olisin kaivannut jotain karttaa, jossa samalla olis ollu esiintyjälistat. Semmonen ois voinut löytyä myös netistä
- Viime vuonna veden päskyttelyä hehkutettiin, mutta tänä vuonna se pärskyttely meni jo vähän överiksi. Ei nyt joka välissä olis tarvinnut pärskyttää.
Pacifique nyt on jo näimmä kaikkien muidenkin kuin konemusiikkibileissä käyvien tiedossa ja tämä tuntuu lisäävän känniääliöitä, kähmijöitä ym. Voisko lippujen myyntiä saada rajoitettua vain bilettäjille? Mitenköhän vois sitten todistaa olevansa bileissä käyvää sorttia eikä mikä sattuu tavis? =) Jos lippuja ei sais ollenkaan ovelta? Entä jos niitä ei olis myynnissä lippupalvelussa? En tiedä.
Jos bileissä ei ole myynnissä ollenkaan alkoholia saattaa kyllä vaikuttaa kans siihen, viihtyykö tavikset siellä. Pitää ottaa sitten hyvät pohjat ennen bileisiin tuloa Jos Pacifiquessa myydään alkoholia, se aiheuttaa narinaa. Jos ei, se aiheuttaa narinaa.
Joka tapauksessa kiitokset järjestäjille, että olitte jaksaneet nähdä kovasti vaivaa järjestääksenne loistavat kemut!
Löytyykö kuvia?
[q]Mikki, 5.3.2006 15:17:
---
Cloud
.....mut voittaisko pasifiq ja ....
---
Kumminki meinasit Pacifique ja WoW + läppäri + langatonwebbi
[/q]
Itse asias ton syderin kans sitä mietittiin. Et siinähän olis voittaja choise et sais tosiaan lapparin wowin pasifiquen saunan ja netin .. DING DING DING voittaja olis kyll niin selvil.. Siihen viel välil se yks juttu ni se menis jo ihan liian taivaalliseks =P
Niin ja tiedä siitä, sitten mutta en mä vaan dikkais tosta tapahtumasta jonain 500ihmisen ug tapahtumana. Kyllä pasifiquen (noin isolla mestalla) olevan bileiden tarkotus musta on hyvinkin pitkälle olla Clubi meisinkiä just houssilla tms. Ja todella paljolla ihmis massalla..
Erikseen sitten ne kuumankosteat koti sauna/allas bileet.
Tästä nyt on puhuttu ennenkin (sama laulu kun 2htena edellisenä vuotena =P) mutta allas pileet on "allas" pileet ja jos altaalla ei ole ja sielä ui ni "allas" aspecti ei oikein toimi =P
[q]Dementation, 6.3.2006 00:06:
Yksi vahti liukumäkeä ylhäällä, toinen sen portaita alhaalla, kolmas juoma-alueen reunaa jottei mukeja kulje ulos alueelta, neljäs sitä ettei kukaan mene kengät jalassa allasosastolle... Mutta suunnattomasti oli paikkoja joissa en kertaakaan järkkäriä nähnyt, enkä nyt puhu kamerasta...
[/q]
Tapahtumassa oli kuitenkin järjestyksenvalojia yli tuplasti sen, mitä laki tuolla yleisömäärällä vaatii. Näin suuressa tapahtumassa ei yksinkertaisesti voi lähteä siitä, että jokainen neliösentti on katseella valvottu ja jv-miehiä olisi aina vapaana kun niitä tarvitaan.
Mä melkein väittäisin, että tota puristelua vähentäisi juuri nyt esiintyvä ryhmäpaine ja mahdollisuus siihen, että naiset voi mennä kertomaan puristelusta. Jos lähtökohta on, että jokainen mies tietää, että puristelusta lentää välittömästi ulos ja jokainen nainen tietää, että asiasta voi mennä koska tahansa kertomaan, niin voisi kuvitella, että puristelun määrä vähenisi aika paljon. Ne miehet jotka tuolla kyseistä homma tekevät ovat kuitenkin tulleet kalliisiin bileisiin ja heitä tuskin kiinnostaa lentää ulos .... kun tähän yhdistetään ns ryhmäpaine tällaisella forumilla niin kyllä varmaan itse kukin alkaa miettiä onko sitä puristelua järkevä tehdä vai ei.
Itse olisin anqqan tapaan taipuvainen uskomaan, että ei ne puristelijat ole 100% mitään "taviksia". Joukossa on aivan taatusti klubbaajia, jotka ei oo vähään aikaan saaneet, alkoholia/tmv veressä hiukan liikaa ja edessä kaunis pylly on keinunut puolelta toisella aika monta kertaa. Monella miehellä yksinkertaisesti pettää arvostelukyky tossa vaiheessa, eikä siihen vaikuta se käykö normaalisti klubeilla vai ei ....
Aiempina vuosina ongelma on ollut käsittääkseni lähes olematon ja tuskin määrällisesti tänäkään vuonna mistään massaongelmasta puhutaan. Voihan hyvin olla, että koko tapahtumassa on ollut 5 puristelijaa, joista jokainen on puristanut aikaa montaa persettä ja siten näin jälkikäteen vaikuttaa siltä, että ongelma olisi ollut jättimäinen. Henk koht allaviivaisin sitä, että en kuullut _kertaakaan_ tapahtuman aikana mistään järjestyshäiriöstä/puristelusta/tmv, vaan kaikki meni bileiden aikana enemmän kuin täydellisesti.
Oh. On se vaan niin hienoa, kun Suomessa House kerrankin toimii massoille.
+ paljon iloisia ja upeita ihmisiä, miehia kuin naisia. Huh :D
+ ystävällinen ja avulias henkilökunta
+ hurjia vesiliukuja, villivirta vei suorastaan jalat alta
+ esiintyjät olivat upeita, ja erityisesti valkea hyyvin pitkäjalkainen herra ravintolan puolella sai veikeällä ilmeilyllään hymyn kuin hymyn neitosten kasvoille
+ kauniin vaalean neidon ilme Poliisin setin alkaessa luolassa :D (ompas tämä nopeaa trancea...)
+ paljon ystävällisiä Pekka-nimisiä miehiä Eucapytus-saunassa (tosin löytämättä Sitä Pekkaa ketää etsin)
- allaspuolella jäin kaipaamaan muutamia varmoja klassikkoraitoja, erityisesti illan loppupuolella
- black holen-soittajia olisi mielellään kuunnellut pidempäänkin, mahtavia raitoja Genkiltä :)
- ja erityiskiitos sille joka pukuhuoneessa varasti mun eväät kun käänsin selkäni, toivottavasti tuli tarpeeseen.
Hyvä musiikki, iloiset ystävät, vesi ja lämpö. Loistava yhdistelmä. Toivottavasti pääsemme nauttimaan tästä myös tulevana vuotena :)
[q]*Mirri*, 5.3.2006 21:52:
---
Kaaottisen mukava, 5.3.2006 21:50:
Eli vähemmän housee main arenalla ens vuonna, jookos?
---
Ei käy!
[/q]
Heh, joopas!
[q]ReaperBunny, ..Missä ne klasarit oli Prkl??[/q]
:O
No tulihan siel vaik mitä!!!
Voisinpa kirjoittaa tänne että oli mahtavan onnistuneet bileet jotka voittivat kaikki odotukset mutta ei. Järjestelyt sujuivat hyvin ja serena oli oikein komeaksi laitettu mutta oman tyhmyyden takia en oikein saanut illasta paljon irti. Muistikuvat ovat vähintäänkin hatarat, mikä on ikävää. Paikalla kun mitä ilmeisemmin olisi ollut paljon nähtävää ja koettavaa. Oivoi.
Mutta siis, mitään ongelmia en valvonnan, "lääppijöiden" tms. kanssa (öh muistaakseni *blush*)kohdannut. Ensi vuonna uusiksi paremmalla menestyksellä. Toivottavasti.
[q]jago, 5.3.2006 15:16:
No jaa samapa tuo. kyllä tungosta & noita känniääliöitä ja perseenpuristelijoita on ollu jokaisissa bileissä missä mä oon ollu ihan samoissamäärin kuin tuollakin joten en nähnyt itte tuolla mitään kummallista valituksen aihetta noista
[/q]Et ole pienissä ug-bileissä koskaan käynyt? Mä näkisin et kännipuristelijat ja perseääliöt on imenomaan klubien ja isojen tapahtumien ongelma, mihin tulee muutakin kuin "bilekansaa". Ja kyllä, olen ollut bileissä missä näitä ei ole ollut häiriöksi asti.
[q]Twist, 6.3.2006 23:22:
Ylipäätänsä oon huomannu , että tässä kultuurissa otetaan aina esille väri,koko tai kansalaisuus. Tämän seurauksena alkaa sitten tajuton yleistäminen foorumilla.
[/q]
Todellako? Tää on tosi offtopikkia kyllä jo, mutta voitko perustella? Varsinkin toi väri ja kansalaisuus hämää, kokohan nyt on keskustelun alla...
Mä peräänkuuluttaisin noissa tarkastuskeisseissä äärimmäistä kohteliaisuutta ja diplomaattisuutta polizein/tarkastavan osapuolen osalta. Asiahan on kuitenkin niin, että koira voi merkata väärin ja kenellekään ei ruveta suuta soittamaan vaikka merkkaus osoittautuisikin oikeutetuksi.
Sit ku vielä otetaan huomioon tarkastustilanteen nöyryyttävä luonne ni yhdelläkään virkaintoisella fasistilla ei oo mitään oikeutta tai perusteita olla epäkohtelias. Mä itsekin kuulin ensikäden kokemuksia vääristä merkkauksista tuolla ja siitä miten tarkastajilla ei ollut aikomustakaan esim. pahoitella häiriötä, saati sitten olla lohkomatta esimerkilliseen asiakaspalveluun kuuluvia onelinereita kuten "älä selitä" ja "niin ne kaikki sanoo" väärin merkatuille asiakkaille.
Mun puolesta kyllä saa olla k9:t nuuhkimassa vaikka jokaisen bileen ja klubin ovella mut talutushihnan toisessa päässä sietäis olla joku vähintään sen koiran kohteliaisuustason saavuttava henkilö.
Kiitos ja näkemiin.
Must tuntuu et sun päässäs virtaa astma!
[q]Karski, 6.3.2006 23:10:
Tarkotaksää ny että kaikki kehonrakentajat
on testobodareita
[/q]
Aika ohi aiheen alkaa jo kulkemaan keskustelu, mutta en tarkoita että kaikki olis "testobodareita".
Mä _tiedän_että iso osa varsin isoista ihmisistä ei kehoonsa ulkopuolisia aineita tarvi / työnnä.
Olisin vaan toivonut sts:n olevan tarkempi, ja varovan yleistämistä :)
[q]Dementation, 6.3.2006 23:05:
---
Oliwer, 6.3.2006 22:46:
Tää sisälsi kyllä taas turhaa yleistystä. Tuosta saa nyt taas sen käsityksen, että kaikki kehonrakentajat olis jotenkin potentiaalisia riehujia *huoh*
Jos sä oletkin todistanut joskus jonkun vähän isomman ja salilla käyvän riehumista, ei silti kaikki "bodarit" ole samaa maata.
[pieni]..missäköhän bileissä mä oon ravannu, kun yleensä näkemäni riehujat on aina ollu jotain tavallisia "ruikkukukkoja" ja "karttakeppejä"?[/pieni]
---
Mä olen varmasti sun silmissä juuri ruikkukukko tai karttakeppi tai ehkä jotain vielä huonompaa kastia, mutta mä osaan kyllä käyttäytyä ja mä en edes voisi mennä puristelemaan mitään seurassa olevaa neitokaista, koska mä luultavasti saisin aika äkkiä pataani. Mutta jos olisin vaikkapa 20 senttiä pidempi ja mulla olis järkyttävä testokroppa ja kuus samankokoista kaveria, niin voisin varmaan puristella ketä vaan, ilman pelkoja suuremmasta palautteesta...
Toisaalta jos olisin 20 senttiä pidempi ja mulla olis järkyttävä testokroppa ja kuus samankokoista kaveria, niin minä henk. koht. puuttuisin jokaiseen näkemääni ahdisteluun. Nyt en sitä voi tehdä, koska varmaan ko. "En osaa käyttäytyä ja olen kännissä" - bodarit pyyhkis mulla lattiaa.
Eli en halua yleistää, että kaikki bodarit olisivat riehujia, koska tunnen itsekin oikein hyvin käyttäytyviä, rauhallisia ja mukavia kehonrakentajia, mutta olen sitä mieltä, että ihmiseltä pitäisi melkein tarkistaa luonne ja älykkyys, ennen kuin sen annetaan tehdä itsestään isokokoinen lihaskimppu...
[/q]
Kyllä nyt mun mielestä tollaseen pitää puuttua oli minkä kokonen tahansa... Harvemmin ne kuitenkaan kiinni käy tollases yleisessä tilassa.. Ja menee kyl nyt mun mielestä tosi yleistämiseks tää bodariläppä !
[q]Hommaa permanent leimasin, vaik verenpunasella: "OLEN KUVOTTAVA PERVO" ja sillä lämäät otikkoo.., tai jonneki. Ja kovaa siis.
[/q]
aika rule idis voisko joku myydä näitä sisääntulon yhteydessä naispuolisille asiakkaille, ja joku hihnallinen vyöpidike kanssa.
pacifique ilman alkoholia olisi sama asia kuin kiksu ilman nostatuksia - ei vaan toimi
aina kun jengiä on enemmän liikkeelle, joukkoon mahtuu muutama urvelo. Kun tunnelma muuten on sitä tasoa mitä pacifiquessa on ollut, ei muutaman urpon törttöily lopulta tunnu missään. Imo tässä ollaan ihan liikaa keskitytty yhteen ja samaan asiaan ....
[q]-e-, 5.3.2006 15:50:
+ paljon ystävällisiä Pekka-nimisiä miehiä Eucapytus-saunassa (tosin löytämättä Sitä Pekkaa ketää etsin)
[/q]
Minusta on moneksi...
[q]UzU, 5.3.2006 17:35:
* kaikki minkä voi varastaa niin varastetaan (eväät, housut.. )
[/q]
Aijaa keltä lähti housut......*ding*
ps. Antille suuret kiitokset housuista
Mut kivaa oli muuten
ens vuonna uudet kujeet mitähän sillon hukkaan?..
[q]domi, 6.3.2006 22:58:
Mitä enemmän kreatiinia ja testoja menee, sitä pienemmäksi laskee kynnys muuttua aggressiiviseksi lihakasaksi, mikä jyrää ilman mitään omaa tahtoa siitä mistä aita on matalin.
[/q]
..Tai sit se on taas vain sitä että niitä joka paikassa riehuvia pikku "pulkannaruja" ei oikein jakseta muistaa, kun taas vähän isompi riehuja jossain joskus jää mieleen ;)
Kyllä mä tästä jaksan olla eri mieltä, kun olen niin monesti väkivaltakäyttäytymistä just noilta tavallisilta tallaajilta nähny :(
Ja mitä tulee tohon "bodari" -sanaan, niin ei imo pari vuotta salilla käynyt, nappeja kiskonut ja vähän lihoja saanut, ole mikään lajille ihmeelisemmin omistautunut Kehonrakentaja / bodari.
Kyllähän idiootti, pisupää ja riehuja on sitä kokoon katsomatta.
terkkuja sille, joka kuvasi altaalla kamerallaan tyttöjen takapuolia!
muistaakseni kamerat piti jättää kotiin, ja järjen ottaminen mukaan oli sallittua altaillakin...*dissaa*
(kiitos tamperelaiselle pojalle mediumkokoisesta limpparisekoituksesta!)
oli kerrassaan loistava ilta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- ...
- 81
- Seuraava »