P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

[q]Hyzenthlay, 6.3.2006 20:17:
---
T-mu, 6.3.2006 20:16:
ensvuonna järjestäjä vois pyytää mensan pitään älykkyystestin kaikille sisääntulijoille ja vaikka alle sadalla pojolla (vai missä meni idiootin raja) vois jäädä pakkaseen.

---

Ihan hyvä idea mut 100 on keskiverto
[/q]

hmm.. joo ajattelin itteeni... mut tulokseen vois lisätä vaikka viel skenepistelukumäärän

[q]Caro², 11.3.2006 22:58:
---
Lasse - Precision Audio, 11.3.2006 18:47:
Muuten täytyy sanoa että huomattavasti hillitympää meininkiä kuin viimevuona, tod näk suuremman lipunhinnan aiheuttaneesta keski iän noususta?

---

Järjestävä taho mainitsi ohimennen myös ikärajan nousseen juuri tuon rauhallisuuden tavoittelun merkeissä. Ilmeisesti ihan onnistunut toteutus järjestävältä taholta tuo k20
[/q]

Eikös nää oo aina olleet k20-pippalot?

[q]vaavu, 5.3.2006 21:03:
Varsinkin pääareenan allasosastolla tuli tanssittua pitkään ja hartaasti - jopa niin pitkään, että polvet alkoivat sanoa vastalauseita. Mukava feature bileissä oli, että tällaiset vanhat niveliään potevat tädit voivat mennä fysiojumppaamaan musiikin tahtiin veteen - tuntuu paljon paremmalta kuin kuivalla maalla.
[/q]

Sama - liityn siis tätikerhoon

Plussia:
+ porukka ja fiilis
+ paikka NIIN kauniina
+ valot + vesi
+ suht halvat juotavat ja syötävät
+ paljon musavalikoimaa
+ paljon ystäviä
+ vaihtelu virkistää
+ DNAn setti luolassa
+ houseilu noin klo 22-24 altaalla

Miinuksia:
- sijainti
- kääliöt ja äijät
- paikka niin iso että kaverit katoaa...
- toooosi hidas ruokajono
- jalat otti vähän iskua kun tanssin paljasjaloin luolassa ja altaassa
- luolan kylmä lattia

Kyl ehdottomasti plussat jää voitolle - oli kaiken kaikkiaan aika hienot bileet, täytyy myöntää

Ihanat bileet! Kiitos kavereille ja sille Turun pojalle, joka tunnisti minut insinööriksi. Teitte illasta aivan loistavan

[q]hardikaveri, 6.3.2006 16:19:
---
rajalla ei ole poliisi vaan rajavartiat (jotka ei omista koiraa, mutta joilla on tietokanta käytössä) ja TULLI
[/q]

Ja jos luet uudelleen viestini, huomaat että puhuin koirien sijoittelusta, en poliisien/rajavartijoiden. Ne bileiden ovella olevat koirat ovat poissa raja-asemilta.

EDIT: Anan mukaan tullin ja poliisin koirat ovat eri porukkaa, I stand corrected.

[q]Miss Piggy, 6.3.2006 12:48:
Kumma kun riisutaan alasti ja tarkastetaan siltä osin ja nöyryytetään, mut sit kaikki pussukoiden sisällöt ja muut jätetään tarkastamatta... Mut mistä mitään tiedän, ehkä se on käytäntö?*ding*
[/q]

Tai sitten poliisi hieman valikoi keneltä tutkitaan ensin taskut & tavarat ja sitten vasta otetaan vaatteet pois... naisilla taitaa tämä jälkimmäinen olla yleisempi? Oliko muuten mies vai naispoliisit tutkimassa?

Nimimerkki: turhaan merkattu (ei kyllä tässä tapahtumassa), ensin katsottiin taskut ja sitten vasta vaatteet

[q]UzU, 5.3.2006 17:35:

Pelkään että ensin vuonna yhä useampi bilettäjä jättää tapahtuman väliin ja heidän tilallaan on lisää taviksia vailla tapoja.

[/q]

Nää jäi multa jo tänäkin vuonna osittain noiden kääliöiden, kähmijöiden, lääppijöiden ja ei-mikäänlaisia-käytöstapoja-omaavien-ihmisten takia väliin. Painukoot vittuun.
Toinen syy oli musiikkitarjonta, joka ei natsannu.

Jos ens vuonna tuun ni otan kyl haulikon ja beretan mukaan. (noeinysentää)

Toivottavasti oli hauskaa.

[q]Remotion, 6.3.2006 09:34:
---
SESSIONS2, 6.3.2006 00:35:
8 tuntia silmät ristissä kuvia valmiiksi paukuteltuani...
Jonen ja Tuomaksen ensimmäinen kuvasetti tapahtumasta SESSIONS2:ssa.

N-joy. *sydän*

---

No jo on NOPEETA toimintaa! *luxorz*
[/q]

Piti samaa sanoa.. nopsasti tuli kuvat jakoon

Kommentti tulee taas tapani mukaan myöhässä, mutta parempi kai näinkin.

Eli kiitos tuhannesti kaikille mukana olleille ja järjestäjille!!

Meikäläisellä oli ainakin pirun hauskaa, vaikka välillä bailufiilis meinasi kadota väsymyksen alle. Paljon mukavia ihmisiä ja iloisia kasvoja.

Ensi vuonna toivon mukaan uudestaan!

T: Se liekkihamemies pääaltaalta. :P

[q]hardikaveri, 6.3.2006 14:32:
eiks semmonen sääntö on että turvallisuustarkastuksen ja yms saa suorittaa vaan nainen naiselle ja mies miehelle...

toisaalta toi ei turvallisuustarkastus ollutkaan..
[/q]

Ei ole. Turvallisuustarkastuksen saa suorittaa järjestyksenvalvoja sukupuoleen katsomatta. Se, että naiset tutkii naisia on vaan asiakaspalvelua, ei lain vaatimus.

Poliisin tutkiessa toi pitää paikkansa, mutta tohon on turha alkaa vetoamaan ovella jos miesjärkkäri taputtelee vaatteiden päältä naisen.

[q]titi, 8.3.2006 11:52:
Sit piti viel kysyä että huomasko kukaan muu tällasta "alfa-uros laumaa" jolla oli tuntunut jäävän aivot narikkaan, kun kävelivät sananmukaisesti yli...(enkä tunne olevani niin pieni etteikö mua muka näkis..) Mutta käyppä tollasille jotain sanomassa niin oot märkä läntti seinässä...
[/q]
no se kyllä ihmetytti että siellä yksikin tyyppi käveli mun jalan päältä huomioimatta sitä mitenkään. siis ei sanonut sori tai ees yritätänyt siinävaiheessa väistää tai olla laskematta painoonsa mun jalan päälle vaan käveli vaan yli(ja siis tilaa olisi ollut väistää)
okei ei sattunut joten ei sillä perjaatteessa mitään välii, mutta aika törkeetä silti

Joopajoo. Kivaa oli ehkä 10% siitä mitä 2004 - ilmeisesti toi tapahtuma on nyt levinny niin isoon tietoisuuteen, että hauskanpidolle voi sanoa hyvästit. Hirveä känniääliöinti, molempia mun naisseuralaisiani kähmittiin, puristeltiin ja ahdisteltiin, seurassamme ollut mies sai vammoja typerien idioottien vaarallisen käytöksen takia ja itseltä meni vaan fiilikset koko ajan alemmas.

Paskanen vesi, liian lujalla luukutettu musa pääaltaalla, ikävät känniapinat ja holtiton pelleily pilas fiilistä pahasti. Muuten tapahtumana ihan jees, eikä näihin asioihin järjestäjä voi paljoa vaikuttaa.

Paitsi tietenkin jos tapahtuma olisi alkoholiton, ja sisään ois otettu sellanen 500 ihmistä vähemmän. Kaverinkin menin hukkaamaan alkuillasta, eikä mitään toivoa löytää sitä sieltä ihmismassasta. Onneks sitten törmäsin siihen pari tuntia myöhemmin.

Saas nyt nähdä jaksaako enää ensi vuonna.

Uskomaton kokemus, rakkaat frendit, kylkimyyräni ja villi virta*sydän*
Lasketaan jo päiviä seuraaviin loiskeisiin=)

Huh! Toisin kuin monella tänne kirjoittaneella, mulla oli paljon hauskempaa kuin edellisinä vuosina Tällä kertaa ei vaan mikään mennyt pieleen. Viihdyin pääareenalla suurimmaksi osaksi tällä kertaa, ja musiikki varsinkin alkuillasta (21-23?) oli hyvää. Lisäksi löysin sellasen kivan loikoilualtaan siitä pääaltaan vierestä *sydän* parista liukumäestäkin tuli uskallettua, ja yhdellä kertaa sattui pikku onnettomuus: piilari tippui silmästä! sain sen onneksi kiinni. Piilari takas silmään ja meno jatku Luolastoissa ja haussibaarissa ei kauheesti tullu vietettyä aikaa kun teki mieli olla siellä altailla. Saattoi olla, että olin vaan itse hyvällä tuulella, mutta päälimmäisenä mieleen jäi kyllä aika plur-fiilis näistä kemuista. Ehkä sen veden räiskimisen aikaan ei tehnyt mieli olla siellä keskellä allasta. Se ehkä oli yks miinus näissä bileissä...

[q]Hotblood, 6.3.2006 12:05:
Näistä kannattaa kyl käydä sanomassa aina järkkäreille eikä vaan jäädä itsekseen kiroilemaan. Toistan jossain aiemmassa threadissa jo mainitsemani et ainakin mun tuttavapiirissä portsarit suhtautuu varsin vihamielisesti moiseen toimintaan ja pihalle lähtee tuollaisesta käytöksestä. Vaikea kuitenkaan on puuttua jos ei tulla kertomaan, silmiä ei oo kuin 1 pari.
[/q]

Normaaleissa bileissä ravintolassa olisin aivan varmasti käynyt ilmottaa järkkärille, mutta tuolla se olisi ollut yhtä tyhjän kanssa.Koska tila on niin iso ja jengiä _paljon_. Ja ihmiset kokoajan vaeltaa ympäriinsä. En mä niiden tuhansien joukosta olisi osannut näyttää sitä tyyppiä sitten enää, koska siellä oli aika muutama samannäköistä uimahousuista pöljää. Eli kun järkkäriä ei ollut välittömässä läheisyydessä niin turha toivo. En tuhlannut enempää omaa hauskanpitoaikaani koska ei toi nyt niin iso juttu ollu.

[q]Dana, 9.3.2006 13:40:
jeps.. eikös viime vuonna siellä ollut se sellainen karmea koppi missä (Vain ja Ainoastaan) sai polttaa..?! vihasin sitä silloin, mutta nyt kaipasin sitä suuresti.. ei ollut kiva kulkea tumppien seassa
[/q]

Olihan se koppi siellä tänäkin vuonna?

[q]-Santtu-, 6.3.2006 10:35:
---

Mun päälle meinas kans hypätä joku tyhmä. Pääsin just alta pois, mikä oli ihme koska siinä oli muutenkin tilanne päällä kun villi virta meinas viedä mun uikkapöksyt!

[/q]

hih.. sinäkin me kanssa kiljuttiin kovaan kun pöksyt oli kovaa vauhtia menossa eri suuntaan kuin tyttö henkselit olis ollu jees.. hih

Ok bailut varmaankin, olin duunissa, jota haittasi aiheeton ratsia.

http://img441.imageshack.us/my.php?image=salapoliisit6ns.jpg

[q]Ana-5000, 5.3.2006 13:51:

Hehe, ehkä se et sun kaveris sanoo et siellä on vaan koirankarkkeja, ni se ei välttämättä ole niin..

[/q]

mut jos kyseisen taskun tutkimisen jälkeen pääsi suoraan bileisiin niin tuskin ne koirankarkit mitään laittomia tuotteikaan olleet, eiks ni sherlock? :D

O