P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

Jees. Joku rotta voihki mun sandaalit (camel) t-paidan (technics) arskat, shortsit (pankkikortti taskus ja siniset kukkamalliset). Kivaa, olin kyllä itse juonut itseni niin vastuuttomaan kuntoon, että tein tän helpoks laittamalla ne itse jonnekin sivuun, ja menin tyytyväisenä haahuilemaan ympäri serenaa :-) Hei jos joku on löytäny nää ja korjannu talteen, tai kuullu jos joku löytäny, niin olisin eritt kiitollinen jos ilmois mulle jotain. Peace.*känni**ankka*

[q]DiscoDottie, 7.3.2006 11:27:
---
domi, 6.3.2006 22:58:
---
Oliwer, 6.3.2006 22:46:
---
sts, 6.3.2006 20:21:
--- yhtä ongelmallisia kuin testobodarit.

---

Tää sisälsi kyllä taas turhaa yleistystä. Tuosta saa nyt taas sen käsityksen, että kaikki kehonrakentajat olis jotenkin potentiaalisia riehujia *huoh*
Jos sä oletkin todistanut joskus jonkun vähän isomman ja salilla käyvän riehumista, ei silti kaikki "bodarit" ole samaa maata.

[pieni]..missäköhän bileissä mä oon ravannu, kun yleensä näkemäni riehujat on aina ollu jotain tavallisia "ruikkukukkoja" ja "karttakeppejä"?[/pieni]

---

Mitä enemmän kreatiinia ja testoja menee, sitä pienemmäksi laskee kynnys muuttua aggressiiviseksi lihakasaksi, mikä jyrää ilman mitään omaa tahtoa siitä mistä aita on matalin. Olen todistanut tilannetta niin monta kertaa, että ennakkoluulot kaappeja vastaan ovat tulleet (ikävä kyllä), ja ne eivät hevillä lähde. Mun mielestä sellaisten kannattaisi pysyä siellä pakkotoisto-foorumilla, ja keskittää aggressiot sinne punttisalille ja nostaa niin kauan sitä kahtasataa kiloa että vitutus lähtee.

---

WTF????? Kreatiinilla ei kyllä ole mitään tekemistä agressiivisuuden kanssa!!!sattuu olemaan lisäravinne EI HORMONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ottaisit ensin selvää mistä puhut....kiitos!*grr*
[/q]

kreatiini on elimistön oma aminohappo..

klipz..

Kreatiini on elimistön oma aine, aminohappo, jota normaalisti syntyy ihmisen aineenvaihdunnassa arginiinista, glysiinista ja metioniinista. Aikuisessa ihmisessä on noin 120 grammaa kreatiinia, josta 95 prosenttia on luurankolihaksissa. Lihaksiston kreatiinista noin 60% on fosfokreatiinina ja loput 40% vapaana kreatiinina. Sydänlihas, aivot, verkkokalvot ja SIITTIÖT sisältävät runsaasti kreatiinia. Sitä erittyy myös äidinmaitoon.

eli ei kun blow jobii vaan niin tulee halvaksi

[q]Super-Kerttu, 6.3.2006 11:53:
---
Ja en nyt haluis mitenkään yleistää tai mitään muutakaan, mut miten nää kaikki mun kähmijät oli ulkonmaalaissyntyisiä?! Tosin tutui siellä olevan niitä suomijunttejakin mukana..
[/q]

Oon monesti kähmijöistä huomannut (ja kuullut) samaa muissakin bileissä. Enkä ole mikään rasisti.

[q]mayah, 9.3.2006 14:49:
Oli, mutta bileitten aikana umpeen vuorattuna. Eli ei käytössä.
[/q]

Varsin erikoista ottaen huomioon et siellä vielä pari tuntia ennen bileitä käytiin silmät vettä valuen tupakalla.

[q]sxx, 6.3.2006 12:15:
---
ALIEN, 6.3.2006 11:53:
---
Ana-5000, 5.3.2006 13:51:

Hehe, ehkä se et sun kaveris sanoo et siellä on vaan koirankarkkeja, ni se ei välttämättä ole niin..

---

mut jos kyseisen taskun tutkimisen jälkeen pääsi suoraan bileisiin niin tuskin ne koirankarkit mitään laittomia tuotteikaan olleet, eiks ni sherlock? :D
---

Ne koirat on koulutettu sen verran hyvin, että ne eivät välitä koirankarkeista ollenkaan tai ainakin reagoivat niihin aivan erilailla kuin aineisiin.
[/q]

Mun henk.koht. veikkaus on ( näin itsekin koiranomistajana ja peräreikätutkimukses käyneenä) et poliisi oli suht kokematon koiran kans eikä osannut tulkita sitä oikein

Vähän tietty otti aivoon ku tuli vaan "sorsori ja takas jonon perään" sen kummepia selittelemättä...

[q]dj.creme, 7.3.2006 00:48:
jotenkin koomista et tääl ollaan kovin tarkkoi siitä ettei "testobodareita" yleistetä.

pakkotoisto.comin forumil kaikki alle 120 penkist työntävät tekno-diggarit yksinkertaisesti vaan ON kynäniskoja.("häh.siis mitäs muutakaan ne vois olla?")

...ja sit tottakai siel on erillinen Testoclypedia mist löytyy kohdast "kynäniska" mun kuva... *LMAO*
[/q]

Toivottavasti tätä lääppijäkeskustelua käydään myös siellä...?

Itse tapahtumasta. Helvetin hauskaa oli. Parin vuoden paussin jälkeen en edes muistanut miten hienolta toi paikka pystyi näyttämään. Oman setin jälkeen meni sitten vaan niin heavy dokauksen puolelle, että jäi allapuolen houset kuulematta Jay Melliniä lukuunottamatta (joka soitti vitun hyvän setin) ja päätin kuunnella reggaeta jne vippipuolella / sen läheisyydessä ja jutella tuttujen kanssa. Järjestelyt meni vaihteeks taas aivan nappiin. Kyllä nää jätkät vaan osaa!

Tossa ois oma tracklist Luolalta 19:10-20:00 (kiitos Denikselle ekan 10min paikkauksesta):

MUZZAIK: It Ain't Right (Tommyboy Remix)
D-NOX & BECKERS: Jet Lag Slave
DJ CHUS: World Routes (Rösh Solar Remix)
MV: Mr. Roboto (Stef Vrolijk Remix)
ROXY: Turning It (Irresistibly Turning It)
BUSH II BUSH: Piano Track (Lützenkirchen Remix)
SYDENHAM & FERRER: Sandcastles (Martin Ten Velden & Mark Knight Mix)
HOUSEAMIGOS VS THE MEDICINE MEN: Saimaa

ISO KIITOS järjestäjille ja kaikille tutuille!

Mä olen ollut ihan sanaton Pacifiquen jälkeen.. *sydän**sydän*
Ajatus palaa koko ajan takas sinne. Oli ihan mieletön kokemus! Miksei ens vkl:na taas uudelleen.. Vaikee löytää oikeita sanoja mut mä tykkäsin täysillä!! KIITOS

[q]Dementation, 7.3.2006 18:00:

Mut yhä näkisin parhaana ideana alkoholittomuuden... Täytyykö todella saada jotain alkoholia pitääkseen kivaa?
[/q]

Hauskan pitäminen ilman viinaa.. no sehän on teeskentelyä! ;D

No ei toki, mutta kyllä kun hauskaa lähdetään pitämään raskaan arjen jälkeen, niin onhan se nyt niin keleen epäreilua, jos ei aikuinen ihminen voi drinkkiä tai muutamaa nauttia, joidenkin idioottien huonon viinapään ja siitä johtuvan käytöksen takia *toktok* *kippis*

Skenepassit käyttöön, ja kun on tarpeeks leimoja niin pääsee sisään

nojoo, vähän kulunut juttu jo..

Ensi vuonna kaikki kähmijät heitetään uikkarit jalassa ulos ?

[q]hardikaveri, 6.3.2006 14:39:
suuret pahoittelut näin aluksi!
[/q]

Älä sä nyt mitään pahoittele ei täällä rajaa olla ylittämässä :D

Mitään analyysiä en jaksa kirjottaa mutta:

Mukava ilta oli vaikka vedessä en hirveästi peuhannutkaan (Syinä teipattu ja vielä hiukan verellä ollut jalka+vielä kohtuu tuore tulehdusarka lävistys) Luolassa tuli mukavaa soundia ja polkkailukin maistu pitkästä aikaa etenkin kun paljaat jalat vaihtoi sweareihin loppuvaiheessa.

Itse törmäsin seuraavanlaiseen reaktioon joka tietysti saattaa olla vain oma ongelmani: Porukkaa, hälinää ja härvinkiä oli joka paikassa ja olo siksi välillä hieman rauhaton, miksei seuraavalle vuodelle laitettaisi vaikka ravintolaosion käyttämättä ollutta taka-aluetta chilli/loungepuoleksi (Tosin sehän vaatisi ehkä tiettyjä järjestelyjä koko ravintolan musiikkisysteemin osalta) Pointtina oli se että olisi hienoa jos olisi joku paikka missä meno olisi kaikin puolin chillimpää ja voisi sitten hetkeksi vaikka istua alas savukkeelle.tjsp Tuonkokoisissa pippaloissa chillipuoli olisi aika kuohkea juttu

Uskon kyllä että joillakin oli ongelmaa köyrimisestä ja huonosta käytöksestä koska tonne mahtui oikeasti niin laidasta laitaan porukkaa että se pieni osa oli just sitä porukkaa mitä se hyvin usein muutenkin bileissä on.Ääliökäyttäytymistä näki esim pukkarissa kun ystäväni sai lähestulkoon lentövästä pullosta päähän, lisäksi kaikenmaailman vittupäitä ja turisteja mahtui ihmettelemään ja kuittailemaan, mutta tälläiset asiat ei auta kun sulkea pois ja nauttia positiivisista asioista.
Hyvin kesäinen ja kaunis oli serena ja fiilis oli kuin olisi ollut matkalla jossain trooppisessa maassa, ihmeteltävää ja fiilisteltävää oli paljon.. Kiitos!

[q]kimbexx, 9.3.2006 23:59:
Jees. Joku rotta voihki mun sandaalit (camel) t-paidan (technics) arskat, shortsit (pankkikortti taskus ja siniset kukkamalliset). Kivaa, olin kyllä itse juonut itseni niin vastuuttomaan kuntoon, että tein tän helpoks laittamalla ne itse jonnekin sivuun, ja menin tyytyväisenä haahuilemaan ympäri serenaa :-) Hei jos joku on löytäny nää ja korjannu talteen, tai kuullu jos joku löytäny, niin olisin eritt kiitollinen jos ilmois mulle jotain. Peace.*känni**ankka*
[/q]

vittu sä kimmo oot kuningas! HAHAHAHHAHA

[q]ALIEN,

Kyseessä tais vaan olla sinisilmäisesti koiraan luottava, poliisikyrpään kyllästynyt, työtänsä osaamaton lepakko, kuka halus päästä kähmii kaunista naista. Se on ymmärrettävää että tutkitaan koiran merkkauksesta, mut senlaisen nöyryytyksen jälkeen tulisi pyytää anteeksi ja toivottaa hyvää illan jatkoa. Jos luotetaan koiraa niin sinisilmäisesti niin sit kans pitäis löytyä jotain.
[/q]

Olin saman naispoliisin tutkittavana, (ja pidän itseäni kauniina naisena) ja voin sanoa, että hän oli äärimmäisen asiallinen alusta loppuun saakka..missään vaiheessa en tuntenut oloani "kähmityksi, hyväksikäytetyksi, tai nöyryytetyksi" samoin miespoliisit ja tutkija olivat alusta loppuun saakka erittäin asiallisia ja tekivät vain työtään..ja ymmärrän myös sen, että käsky "pyllistä, kyykistä" liittyy oleellisesti myös siihen.

Muikeat hipat!!!

SUURI kiitos asianomaisille!
:)

[q]Juhgu, 5.3.2006 19:08:
---
keisha, 5.3.2006 14:57:
Näitä palautteita lukiessa ei kyllä yhtään harmita että tuli jätettyä väliin. Vesipuistobileet kuulostaa ideana ihanalta, mutta käytännössä liian paljon epäkohtia että viihtyisin.
---

Mulle tuli sellainen olo että vois tsekata nää bileet sitten kun ne ovat alkoholittomat (eli ei kai ikinä *hmph*).
[/q]

Mä liityn tähän kuoroon. Must joka paikkaa missä soi musiikki ei tarvii saturoida idioottimehulla.

Olen sanaton. Voiko enää siistimpää olla!*aplodit*
Joka paikassa oli hienoa ja mäkiä laskettiin paljon (se vihreä putki oli hurja)
Ens kerral uusiks!!

+frendei sikana
+fiilis
+hieno paikka
+VESI
+lämpö
+sekasaunat
+olin selvinpäin

Miinuspuolet hukkui sinne johonkin.. Mut jos eksyin välillä liikkumaan yksin niin eikös joka puolelta ojennu käsiä hiplaan ja karvakädet lähtee seuraan. Tunsin oloni turvattomaksi. En edes viitsinyt töötätä nenuun koska raivo olisi voinut purkautua jopa lähetteenä plastiikkakirurgille...*toktok*

Greatest offtopic ever? :)

Jaahas, olipas keikka.. Täytyy kehua Jay Mellinin settiä, mielestäni kaikista parhaiten prepattu ja sopivin näihin bileisiin. Kaikki toimi mainiosti järjestyksen valvonasta tapahtumalogistiikkaan, samalla kiitän hyvästä työilmapiiristä kaikkia järjestäjiä ja klubbaajia! Muuten täytyy sanoa että huomattavasti hillitympää meininkiä kuin viimevuona, tod näk suuremman lipunhinnan aiheuttaneesta keski iän noususta?

O