P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- ...
- 81
- Seuraava »
kolmas kerta toden sanoo. aivan mahtavat kemut.*jiihaa**aplodit*
Kaikenkaikkiaan onnistunut ja mukava ilta. Etkoilut oli lystit, siitä kiitos Niinalle ja kaikille hänen luonaan olleille. Merjalle kiitos kyydeistä...priceless...ja tietenkin Barille ja Tapsalle
Serenaan jonotus oli yllättävän nopea ja tavarat saatiin kaappiin. Portaita kun kapusi ylös ja näki mestat niin meni hetken että tajusi siirtyneensä ulkona vallinneesta arktisesta ilmastosta trooppiseen paratiisiin. Ehdittiin ottaa yhdet kohtuulliset löylytkin ennen kuin saunat alkoivat viilenemään, valitettavasti musiikki ei vielä silloin raikunut kaiuttimista.
Kiertelyn jälkeen alkoikin sitten itse musiikkiin keskittyminen ja kyllähän se maistui
Illan ehdottomana kohokohtana uimarenkaalla lilluskelu pääareenan altaassa *sydän*
Kiitos ja kumarrus
[q]Dementation, 5.3.2006 23:57:
Eli häiriköidyt miehet, käsi pystyyn.
[/q]
Eiköhän ihan jokaista oo joskus häiriköity.. tietty joitain enemmän ku toisia sukupuolesta riippumatta. tuo paria postia ylempänä kerrottu vc tapaus on kyllä todella törkeä...
[q]Jammailija, 5.3.2006 03:36:
nättejä hymyjä
[/q]
<3
No 1500 ihmistä niin siihen mahtuu aina kaiken näköistä vipeltäjää.. ja ei se viinattomuus ole mikään tae että sielä olisi kaikki fiksuja ihmisiä.. joku voi aina salakuljettaa viinaa sisään.. meinaan ei goomillekkaan saanut viedä omaa viinaa mutta kyllä ihmiset osaavat olla ovelia!! kun on tahtoa tarpeeksi niin keinotkin löytyy
ja minä en pistä pahaksi jos naiset pyllystä haluu puristella.. sit tietenkin von olla hämilläni jos ne vehkeeseen tarraavat.. mutta en luultavasti suuttuis asiasta
[q]thebbo, 5.3.2006 02:58:
Perus.
[/q]*tanssittel*
Anqqa ehdotteli irkissä, että hänet ovelle katsomaan ketä pääsee sisälle ja ketä ei. Otetaan käyttöön skenepistelaskuri. Äijjistä pääsee sisälle vaan ne, joiden skenepisteet ylittää 100, ja emännät tietty skenepisteiden ollessa yli 10. *sydän*
[q]jago, 5.3.2006 21:01:
mitäjärkee mennä allasbileisiin jos ei mee altaaseen??*ding*
[/q]
Missäs se lukee, että kyseessä on pelkät allasbileet. Ite oon ainakin ymmärtänyt, että kyseessä olis kekkerit jotka kuvastaa sopivasti "kesän helteisintä päivää". Osa chillailee rannalla, osa puljaa, as if - ihan sama kuhan jengillä on kivaa.
EDIT: "Pelkät"-lisäsana selventämään.
Ihan helvetin hyvät pileet, kuten saattoi odottaakin. Viime vuonna musa pääareenalla parempaa etenkin lopetuksen suhteen. Ens vuonna uudestaan!
[q]UzU, 5.3.2006 17:35:
<vertanenästäkerjäil>
Hyvä että kaikki rumat ja läskit joilla on huono itsetunto jäivät kotiin
[/q]
mä en myöntäisi koskaan että ajattelin samaa
Tjooh, olihan se nyt jälleen ihan hienoo mut... Ei mitään uutta. Toki uutuuden viehätys on kadonnut ekasta kerrasta, mutta kyllä mun mielestä tarvis oikeesti saada jotain uutta noihin bileisiin ku ei hienokaan juttu kestä toistamista. Sellanen fiilis jäi että samat soittajat yms ku aikasemminkin.
Allaspuolella ääni oli kyllä melkoisen bassovoittoista, ja näin ollen esim. nalin & kanen beachball (mikä on oiva raita noihin bileisiin) kuulosti aivan hemmetin tylsältä luuppiraidalta kun ei niitä melodioita tahtonut erottaa.
vielä vähä plussia ja miinuksia:
- sisäänkäynnin sijoittaminen oli mun mielestä aika nihkee, nyt matka allasosastolta baariin ja luolaan oli kirjaimellisesti jäätävää eikä baarissa oikein viittinyt hengata musaa kuunnellen ja olutta nauttien kun lämpötila oli kaukana ibizameiningistä.
- musa ei oikein napannut. onhan sekin siistii bilettää jotain mättöhousee altaassa, mutta esim kimi ja uke viime vuonna soittivat just sellasta saundia mitä tuolla haluaisikin kuulla eli niitä oikeita kesäbiisejä.
- ne jokavuotiset perusasiat, eli hirvee jonotus ja riehuvat känniääliöt niinkuin okiru!
+ saatiin lokero jopa suht helposti.
+ kyl allaspuolella kummiskin tuli jokunen tune!
+ dj:n sijoittaminen allaspuolella.
Ai joo vielä. Jos joku on huomannut napanneensa mukaansa yhdet ylimääräiset pitkät mustat polvisukat tyttöjen pukkarista täällä olisi yksi joka kaipaisi niitä takaisin.... En usko että kukaan haluaisi varastaa polvisukkiani? Ne olivat penkillä aivan pukkareiden taka osassa, käänsin hetkeksi selkäni ja ne oli poissa. Mutta oli siellä niiin paljon porukkaa että en kerennyt tajuta että mihin ne ois voinut kadota...*justjoo*
Kiitos jo etukäteen jos ne vaikka löytyisi....(kohta joku päivittelee että yhtien sukkien takia tänne kirjottelee, mutta niillä on tunnearvoa, niin paljon kun sukilla voi vaan olla...)
[q]enkeliina, 5.3.2006 11:27:
luolaan ja reggaeta fiilistelemään mennessä meno oli 'Jäätävää'.
[/q]
Ylläri :D
[q]jago, 5.3.2006 21:01:
mitäjärkee mennä allasbileisiin jos ei mee altaaseen??*ding*
[/q]
Nauttiakseen musiikista ja tunnelmasta? Itse olen allerginen kloorivedelle, ja tuolla sitä myrkkyä oli veteen jouduttu ymmärrettävistä syistä ajamaan todella paljon.
Uskaltauduin käymään vedessä nilkkoja myöten ja vieläkin kutisee
BTW ne muutamat jotka mua ahdisteli, oli kyl kaikkee muuta ku bodareita. Et ei se huonosti käyttäytyminen riipu lihasten koosta.
ihanat bileet nämä kyllä taas olivat, mutta pakko sanoa et -05 oli paremmat..
pääaltaan vesi oli kammottavassa kunnossa loppuillasta, joka laski fiiliksiä rajusti. muovipulloja, kenkiä ja Roskaa lillui koko ajan eteeni ja kun vielä jengi läiskytteli sitä vettä 24/7 niin sitähn meni joka aukosta sisään...
kiitos silti ihanille ihmisille! uiskentelin piilolinssit simmuissa ja loppuillasta kloorivesi alkoi sattua jo aika pahasti silmiin.. olin otettu huolenpidosta kun moni tuli kysymään onko kaikki ok kun pitelin käsiä naamallani vesisotien jälkeen minuutteja.
Musa oli kyllä tänä vuonna tosiaan vähän kehnompaa.. ei tullut niitä ns.kesähittejä jotka saisivat jengin Ihan sekaisin.. Loppufiilistely oli silti ihana ei millään olisi haluttu lähteä pois!
Kaveri oli ekaa kertaa ja oli aivan myyty. siis ensi vuonna uudestaan, aivan varmasti!
..ai niin.. Iso kiitos sille punahousuiselle pojulle
[q]jago, 5.3.2006 15:16:
No jaa samapa tuo. kyllä tungosta & noita känniääliöitä ja perseenpuristelijoita on ollu jokaisissa bileissä missä mä oon ollu ihan samoissamäärin kuin tuollakin joten en nähnyt itte tuolla mitään kummallista valituksen aihetta noista
[/q]
Käyt sä jossain sedulas bilettää vai?
Ihanan raikkaita kaikkien kuvat Kaunista kateltavaa kun sen homman osaa
hienoja kuvia.tosi hyvää jälkeä teette aina.jaksan aina ihmetellä mistä teillä tuota valoa riittää kuvissa tilanteessa kuin tilanteessa.
[q]UzU, 6.3.2006 17:22:
---
DiscoDottie, 6.3.2006 15:15:
---
-Santtu-, 6.3.2006 15:09:
---
IInesAnkka, 5.3.2006 11:04:
Myös mun naispuoliselta ystävältäni (joka ei kirjoita klubbariin) kävi joku tyttö tuota kysymässä ja ystäväni meni tästä ihan hämilleen. Punasteli ja hymyili siinä varmaan seuraavan 30min. Oli kuulemma niin otettu kun joku tyttö tulee noin sanomaan. :)
[/q]
Mua alkaa tuollainen jo pikkuhiljaa ahdistamaan. Pitäisi vissiin kasvattaa hiukset. O_o
Ensi alkuun olin ihan imarreltu, mutta eikö ihmiset tajua, että ei se välttämättä ole lesbo vaikkei sillä tukkaa olekaan.
:) Ok, ei saisi valittaa kun saa huomiota. Ja luulen että tää teidän mainitsemanne ei ole kuitenkaan kovin paha lähentely-yritys. ;)
Kivaa oli*iloinen* joo letkajenkka oli hauska kyl*nauru* ja musiikki*plur*
en löydä kyllä mitään huonoa bileisä eli pisteet järkkäreille ja järsjetyksenvalvojille.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- ...
- 81
- Seuraava »