P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 81
- Seuraava »
Noniin, josko itsekkin sitten vihdoin kirjoittaisi jotain. Ensimmäinen kerta noissa kekkereissä, ja nähtävästi oli kyllä ihan käsittämättömän upeeta ja mahtavaa koska tajusin sen oikeasti vasta seuraavana päivänä.
Lääppijöiltä ei itsekkään kyllä tullut vältyttyä.. Oiskohan pitänyt räpsästä sitten samantien kuva näiden ääliöiden pärstöistä?
Känniääliöitä myös riitti vähän liiaksikin, en sitten tiedä oliko nää altaaseen hyppijät joko muutenvain täysin urveloita tai sitten myös humaloideja, kun eivät osanneet varoa ollenkaan mihin hyppäsivät.
Asiat jotka ihmetyttää näissä palautteissa, on esim että "Jos et tykkää musasta laita korvatulpat" ..öö, halo? Tulpat peittää sen pahimman öykkämöykän ja diskantin, ja sen jälkeen se musa kuulostaa tärykalvoystävällisemmältä korville. Toinen asia on se, että valitellaan ettei soittolistoja ollut esimerkiksi siinä pääaltaalla. Siellä se soittolista oli kiltisti tolppaan kiinnitettynä, ainakin yksi niistä.
Kiitokset järkkäreille ja rakentajille ja kaikille muillekkin osallisille, aivan mahtava suoritus *sydän*
[q]vaavu, 5.3.2006 21:18:
Kuinka ongelmaksi toi naisten häirintä oikein koetaan?
...
Ennen kaikkea tota häirintäkulttuuria pitäisi saada jotenkin karsittua. Täällä jonkun ehdottama yleinen sosiaalinen paine voisi olla yksi tapa, mutta se ei yksinään riitä. Tähän kun vielä lisäisi tiukemman järjestyksenvalvonnan, niin ehkä saattaisikin jo toimia. Yksikin luvaton perseenpuristelu, ja järkkärillä on oikeus heittää perseenpuristelija samantien niskaperseotteella ulos bileistä. Naisia häiriköivät isommat poikaporukat ilmiantoon. Tiukka linja selväksi järjestyksenvalvojille, ja ohjeistus mennä epäselvän näköisiin tilanteisiin väliin. Tiukka linja myös tiedoksi kaikille bileisiin tuleville: ahdistelusta lentää ulos.
...
Jotain toimenpiteitä olisi kuitenkin hyvä saada aikaiseksi. Koska jos perseenpuristelu (ja siitä valitus täällä foorumeilla) kasvaa vuosi vuodelta, jossain vaiheessa käy niin, että naiset eivät enää viitsi tai jaksa tulla bileisiin.
[/q]
jeps.. ensimäinen asia mikä huomattiin oli että kundeja oli Joka paikassa..! Ja siis moni juuri näitä ..hmm, kuinka sen nyt sanoisi.. Ei-Klubbarilaisia koska jotenkin uskon että nämä pojat kyllä tulivat sinne fiilistelemään neitojen peppuja (pelkästään..) eivätkä musaa..
Pukkarissa kuului juttuja joistain kähmivistä idiooteista ja itse luulin selvinneeni niistä tällakertaa. Mut tosiaan, altaalla kundit kävivät ihan kunnolla käsiksi ja kourivat veden alla kovin röyhkeästi tuli hieman lihapala-olo. Sama juttu pois lähtiessä, joku "mukamastooosivahingossa" asetti kätensä beballeni ja puristi.. siistii!! mut ei siinä tungoksessa mitään nähnyt, vaan kipitin nopeasti pukkarin suojiin.
En usko että noita miehiä pystyy hillitsemään oikein mitenkään. Liikaa pintaa näkyvillä. Tänä vuonna sana oli vain kiertänyt jo niin kauas että Kaiken karvaiset kaverit löysivät tiensä Serenaan.
(enskerralla pukeudun kaapuun..*vink*)
[q]tatjaana, 6.3.2006 13:04:
Ja joku tuli taas kysyy mun ikää mistä (ilmeisesti) oli seurannu keskustelu et noi tytöt on varmaan alaikäsii, rupeen olee jo kyllästyny tähän puheenaiheeseen.
[/q]
Tonne oli ikäraja K20.
*maanantaipäivänpätemis*
Eräs parhaista hetkistä pääareenalla oli kun melkeinpä koko areena meni pimeäksi ja vain dj-häkkyrän päältä lähtenyt kirkas valo kohdistui veden päällä olevaan diskopalloon.
Vetää väkisinkin naaman hymyyn kun muistelee
Tässä vielä yksi piisi jota on tullu aika paljon fiilisteltyä ja joka summaa hyvin tapahtuman yhteen:
Shapeshifters - Incredible (Nocturnal Mix)
Kiitoksia kolmannen kerran järjestäjätaholle*pepsodent*
</pluristelu> :p
[q]jago, 5.3.2006 21:01:
mitäjärkee mennä allasbileisiin jos ei mee altaaseen??*ding*
[/q]
ansaitsit tällä erittäin älykkäällä viestilläsi juuri hymiön, ollos hyvä.
tuliko mieleen et kaikki ei välttämättä rakasta vettä? allekirjoittanut päinvastoin pelkää sitä. mutta nautin suunnattomastu hyvästä musiikista ja ätmöksestä, siksi saavuin paikalle. tällä kertaa ne nyt vaan olivat tuotu veden ääreen
plur sullekkin.
[q]Pekko Haimi, 5.3.2006 04:30:
Ensimmäinen kerta kyseisessä tapahtumassa.. ja.. sanattomaksi vetää :)
Ja mikä hienointa, main arenalla HOUSEA koko ilta eri alagenreistä, aivan mielettömän uskomaton meininki! Tuli oikeen baleaarinen fiilis. "=)"
[/q]
*sydän* ensi vuotta ja pacifiquee ootellessa!
Osui ja upposi.
[q]Encoder, 5.3.2006 05:32:
- Vettä toistensa ja vieressä seisovien päälle minuuttitolkulla pärskyttävät porukat (Ei siinä mitään, jos silloin tällöin koko altaan väki pärskyttää sitä vettä nostatuskohdassa, mutta ne jatkuvaa vesisotaa käyvät pikkuporukat...)
[/q]
Juu ei haittaa pätkän vertaa se räiskyttäminen siellä, mutta olisi kiva, jos siinä räiskiessä ei riehuisi niin, että muut saa kyynerpäästä kylkeen tms!! *grr**senkin* Muutenkin siellä altaassa sai taas tehdä melko paljon taktisia väistöliikkeitä välttääkseen itseään isompien varpaidenmurskausyritykset.*dissaa**igor*
Vuosi odotettiin, ja vuoden saa taas odottaa.
Ihanaa oli taas kerran, eikä harmita edes Floridan-reissun peruuntuminen (päälle ois menny)! *sydän**jiihaa**sydän*
edit: Jos alottais sen laihiksen ens vuotta varten jo nyt?
vois olla oikein mainio idea järjestää tää tapahtuma alkoholittomana. Jäis pahimmat ördääjät himaan. Itse en paikan päällä juonut kuin 2. Olisin kolmannenkin vielä ostanut mutta kun jonot kestivät sen 20min niin ei viitsinyt.
Pää areenan musiikista valitetaan vuosi vuodelta enempi, kumma ettei siihen sitten muutosta haeta.
Accu on hyvä bändi ja kuuntelen sitä kotona usein ja live-esitykset on aina mahtavia, mutta jotenkin se ei tunnelmaan sopinut tonne. Tosi harmi, koska kuten sanoin niin pidän kyllä bändistä.
[q]Oliwer, 6.3.2006 22:46:
Tää sisälsi kyllä taas turhaa yleistystä. Tuosta saa nyt taas sen käsityksen, että kaikki kehonrakentajat olis jotenkin potentiaalisia riehujia *huoh*
Jos sä oletkin todistanut joskus jonkun vähän isomman ja salilla käyvän riehumista, ei silti kaikki "bodarit" ole samaa maata.
[pieni]..missäköhän bileissä mä oon ravannu, kun yleensä näkemäni riehujat on aina ollu jotain tavallisia "ruikkukukkoja" ja "karttakeppejä"?[/pieni]
[/q]
Mä olen varmasti sun silmissä juuri ruikkukukko tai karttakeppi tai ehkä jotain vielä huonompaa kastia, mutta mä osaan kyllä käyttäytyä ja mä en edes voisi mennä puristelemaan mitään seurassa olevaa neitokaista, koska mä luultavasti saisin aika äkkiä pataani. Mutta jos olisin vaikkapa 20 senttiä pidempi ja mulla olis järkyttävä testokroppa ja kuus samankokoista kaveria, niin voisin varmaan puristella ketä vaan, ilman pelkoja suuremmasta palautteesta...
Toisaalta jos olisin 20 senttiä pidempi ja mulla olis järkyttävä testokroppa ja kuus samankokoista kaveria, niin minä henk. koht. puuttuisin jokaiseen näkemääni ahdisteluun. Nyt en sitä voi tehdä, koska varmaan ko. "En osaa käyttäytyä ja olen kännissä" - bodarit pyyhkis mulla lattiaa.
Eli en halua yleistää, että kaikki bodarit olisivat riehujia, koska tunnen itsekin oikein hyvin käyttäytyviä, rauhallisia ja mukavia kehonrakentajia, mutta olen sitä mieltä, että ihmiseltä pitäisi melkein tarkistaa luonne ja älykkyys, ennen kuin sen annetaan tehdä itsestään isokokoinen lihaskimppu...
[q]jago, 5.3.2006 14:03:
koskas muuten noita kuvia voisi alkaa odotella ja missä niitä mahdollisesti näytettäisiin(haluu nähä jos meikäläinen näkyy jossain)
[/q]
Niin...bileistähän on jo kokonaiset 12 tuntia. Kuvia kehiin ja heti! Vai voisko olla, että kuvaajatkin haluasivat viettää sunnuntaita pizzaa syöden ja vaikka mc- hiihtoja katsellen ennenkuin laittavat lisää silmäkarkkia käyttäjilleen täysin maksuttomaan palveluun. Noh, toki en voi heidän puolestaan muuta kuin arvailla, mutta uskoisin, että kuvausryhmän tuotosten korkeatasoinen taiteellinen linja vaatii muutakin kuin muistikortin ulostamista suoraan nettiin. Mutta tosiaan tuossa edellä se onkin mainittu mistä kuviaa löytyy...*hymy*
[q]anqqa, 5.3.2006 22:54:
--- klip ----
[/q]
Mielestäni on aivan sama onko kyse 'ulkopuolisesta taviksesta' tai liikaa juoneesta 'tosiklubbaajasta' tai edes onko kyseessä nainen vai mies ja käykö käsiksi mieheen vai naiseen, kaikissa luvattomissa iholle-meno-tapauksissa kannatan julkista tuomiota.
Bongaa cloud 2004 pasifiq. Tunnelin oikea ramppi ylös, Torni altaalla, Ja kaikkialla muutenkin check
2005 <- sama kuin yllä.
2006 sama kuin yllä =P
Eli kyllä pippalot oli taas vaan niin namua kuin olla ja voi.. sääli toisaalta, että tälläistä hubaa on vain kerran vuodessa. Noh eipähän pääse kyllästymään. Täytyypä hiljalleen ruveta odottelemaan, seuraavaa vuotta =P.
Hyvännäköiset kekkerit, ja ainakin pääareenalla myös kuulosti hyvältä.. house potki ihan hullun hyvin. Mikähän se yks torvikipale oli joka soi parissakin setissä illan aikana siinä pääosastolla... tuleeko kellään mitään mieleen...
Jep.
Hienot bileet ja kivaa tuntui kaikilla olevan.
+ Valot
+ Musiikkivalikoima
+ Performanssit. Paljon erilaisia. Joka puolella.
+ House päälavalla. Soitettiinko siellä progetrancea lainkaan?
+ Äänenvoimakkuus: tuosta olikin jotain sanomista jo, mutta kerrankin oli minun mielestäni kohdallaan
- "pullonkaulapaikoissa" seisoskelevat ihmisrykelmät
- baaritiskien 15 min jonotus
- Vettä toistensa ja vieressä seisovien päälle minuuttitolkulla pärskyttävät porukat (Ei siinä mitään, jos silloin tällöin koko altaan väki pärskyttää sitä vettä nostatuskohdassa, mutta ne jatkuvaa vesisotaa käyvät pikkuporukat...)
Hienoisista miinuksista huolimatta selkeästi tiptop viiden tähden bileet. Valokuvia odotellessa.
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
[q]sts, 21.3.2006 12:05:
sit odotetaanki enään tiltin kuvia ;)
[/q]
Tuomaksen ja Tuulan kuvia et venaile?
[q]Remotion, 6.3.2006 00:06:
Eiköhän ihan jokaista oo joskus häiriköity.. tietty joitain enemmän ku toisia sukupuolesta riippumatta. tuo paria postia ylempänä kerrottu vc tapaus on kyllä todella törkeä...
[/q]
Joo, mutta lähinnä tarkoitin näissä bileissä, että täällä on aika moni tyttö jo puhunut vaatteiden alle menosta, joka bikinibileissä on sitten lähestulkoon viimeinen pykälä ennen raiskausta, niin moniko mies tuli näissä häiriköidyksi, olis kiva tietää jotain tilastoa, että kävikö itsellä vaan hyvä mäihä, vai oliko noissa bileissä vähemmän kuitenkin häiriköiviä naisia...
*sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*
[q]dj.creme, 6.3.2006 00:00:
meinasin jo mainita aiemmin siitä että pitääkö tilanteen kärjistyä niin pahaksi että joku raiskataan ennenkuin tilanne otetaan vakavasti ja asioihin puututaan mutta ajattelin olevani turhaan maalailemassa piruja seinille.
en ilmeisesti ollut.
[/q]
Joo, yleensä jotain oikein vakavaa pitää tapahtua ennen kuin tilanteisiin puututaan. Kyllä mä olisin kaivannut omaa järjestyksen valvojaa vessoihin, saunaosastoille sekä muutaman lisää allasosastolle. Nyt näytti siltä, että kaikki järjestyksenvalvovat olivat kiinni tehtävissään. Yksi vahti liukumäkeä ylhäällä, toinen sen portaita alhaalla, kolmas juoma-alueen reunaa jottei mukeja kulje ulos alueelta, neljäs sitä ettei kukaan mene kengät jalassa allasosastolle... Mutta suunnattomasti oli paikkoja joissa en kertaakaan järkkäriä nähnyt, enkä nyt puhu kamerasta...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 81
- Seuraava »