P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]dj.creme, 5.3.2006 14:26:
---
Individual, 5.3.2006 14:13:
---
jago, 5.3.2006 14:03:
koskas muuten noita kuvia voisi alkaa odotella ja missä niitä mahdollisesti näytettäisiin(haluu nähä jos meikäläinen näkyy jossain)
---
Niin...bileistähän on jo kokonaiset 12 tuntia. Kuvia kehiin ja heti! Vai voisko olla, että kuvaajatkin haluasivat viettää sunnuntaita pizzaa syöden ja vaikka mc- hiihtoja katsellen ennenkuin laittavat lisää silmäkarkkia käyttäjilleen täysin maksuttomaan palveluun.
-clip-
---
kuulostaa aika pahasti aiheettomalta avautumiselt.mis kohtaa jagon kommenttia hän vaati kuvat näkyviin heti paikalla jne?
vittuuks tääl tartee vastailla joka välis olla kyrpä otsas?vituttaa lukee tälläst forumia läpi.
yritit ilmeisesti sanoa että parin päivän päästä kannattaa tarkastaa osoitteesta http://www.sessions2.com
[/q]
No kaada itsellesi vaan. Seison sen takana mitä kirjoitin. Sullahan se tuntuu olevan kyrpä otsassa. Minun ei tarvitse vastailla, eikä sinun lukea. Hyvin yksinkertaista.
Jessssssssshhhhhh! Vittu jes! En nuku viikkoon. Toisaalta jalat niin muusina nyt että en pääse sängystä ylös kunhan sinne menen. Samat korkkarit kuin viime vuonna. Ja sitä edellisenä. Toimi. Ihanaaaaaaaaaaaaa Paitsi että viime vuonna oli kyl parempi lopetus pääaltaalla. Kiitos ja kumarrus kaikille.
Sinä vihoviimeinen paskiainen joka kehtasit törkeästi käydä suoraan käsiksi jalkoväliin vastaantullessasi, saat olla saatanan tyytyväinen että olin uninen ja kertakaikkisen pöllämystynyt tilanteesta reagoidakseni kunnolla, ja että kasvomuistini on ala-arvoinen. Seuraavalla kerralla saat ihmetellä poliisille osallisuuttasi seksuaalisessa ahdistelussa - mikäli en ensin päädy raivoltani rikkomaan perhekalleuksiasi (suosittelen alasuojia uikkareiden alle noilla maneereilla, kaikki tytöt eivät ole reagoinneissaan yhtä rauhallisia ja hitaita kuin minä). Ja 5 min. tämän jälkeen joku toinen käsittämätön ruojake yrittää lähteä pokkana kävelemään baaritiskiltä napaten kaverini 2 sek. sitten tilaaman juoman mukaansa suoraan tämän nenän edestä. Uskomattoman hyvät bileet, mahtavasti toteutetut toimivat puitteet fiiliksineen kaikkineen päivineen, ei mitään valitettavaa järjestäjien puolesta, mutta vittu että aina täytyy mahtua mukaan muutama epätodellinen superdorka pilaamaan hommaa muilta.
*dissaa**dissaa**dissaa*
[q]hardikaveri, 6.3.2006 16:30:
No kyl luulis kuuluvan.
---
ja niin kuuluukin..
ne on palveluammatissa
[/q]
:D
jumalauta mun pitää opetella käyttää tota esikatselu -ikkunaa ku quote tulee alta aika yksikön :)
VIIME vuonna oli niin superkivaa, joten sen takia odotukset oli nyt ihan *itun korkealla.. Ei kuitenkaan täyttyneet ihan täydellisesti..*hmph*
Mutta anyway oli silti upee ilta!!!*sydän* Kiitos kaikille järjestäjille ja bileilijöille!!
Ens vuonna uudestaan..*joo*
[q]Individual, 5.3.2006 14:13:
---
jago, 5.3.2006 14:03:
koskas muuten noita kuvia voisi alkaa odotella ja missä niitä mahdollisesti näytettäisiin(haluu nähä jos meikäläinen näkyy jossain)
---
Niin...bileistähän on jo kokonaiset 12 tuntia. Kuvia kehiin ja heti! Vai voisko olla, että kuvaajatkin haluasivat viettää sunnuntaita pizzaa syöden ja vaikka mc- hiihtoja katsellen ennenkuin laittavat lisää silmäkarkkia käyttäjilleen täysin maksuttomaan palveluun.
-clip-
[/q]
kuulostaa aika pahasti aiheettomalta avautumiselt.mis kohtaa jagon kommenttia hän vaati kuvat näkyviin heti paikalla jne?
vittuuks tääl tartee vastailla joka väliin kyrpä otsas?ei täs varmaa nii superior asemas kukaan oo.vituttaa lukee tälläst forumia läpi.
yritit ilmeisesti sanoa että parin päivän päästä kannattaa tarkastaa osoitteesta http://www.sessions2.com
Hubaa oli *nauru*. Kiitos ja kumarrus ystäville ja kaikille paikalla olijoille.
Nyt on paikat rikkisärkipoikki mut ei sen anneta häiritä. Vähän ruokaa ja sit nukkumaan. Kiitos vielä kerran.
[q]sts, 7.3.2006 13:22:
Miten foxmagon? Oliko teidän tiimiä?
[/q]
Kyllä.
Olin paikalla kolmen ei-konemusabileissä käyneen kaverin kanssa ja parasta omalla kohdalla illan aikana oli nähdä se hymy ja meininki frendeistä sekä illan jälkeen kyselyt, että koska lähdetään uudestaan bileisiin. Okei, eihän Pacifique ole kuin muut bileet, mut tästä on hyvä lähteä.
Kiitos.
[q]astaroth, 6.3.2006 16:56:
---
ALIEN, 6.3.2006 16:43:
ettei vaan ollut enemmän, kuin 1 nainen tekees siel tarkastuksia? Ja jos oli sama niin miks toiset saavat erilaista kohtelua...
---
koska kaikkien tutkittujenkaan käytös ei ollut ihan asianmukainen, tarkastuksia tehneille auottiin päätä kun mitään ei löytynytkään jne. tällainen käytös voi myös varmasti vaikuttaa käytökseen seuraavan asiakkaan kohdalla, vaikka kuinka ollaan asiakaspalveluammatissa
[/q]
En nähnyt ainakan kuin yhden naisen..mä luulen, etttä metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.. tosin sekin saattaa vaikuttaa, et oon jo ns aikuinen ihminen (30v) siististi pukeutunut ja olin lähes selvinpäin.
Pacifiquen sivuille on tullut näköjään organisaation oma kooste bilekuvista. Siellä oli näköjään myös jokunen otos, jotka ei ollut SESSIONS2:n tiimin ottamia
Käykää tsekkaamassa *sydän*
[q]LooPy, 5.3.2006 16:25:
Mr.A taisi lopettaa settinsä Three Drivesin Sunset on Ibizaan
[/q]
Eivitsi. Mä oon ollu niin vääräs paikas. Must kyl tuntu koko ajan et olin ihan oikees paikas koko ajan muuten :D ... paitsi ehkä sillon kun koitin kantaa sua harteilla :D Mä lupaan reenata ens kertaan!
Välillä oli kivaa välillä ei. Missä ne klasarit oli Prkl?? Niitä kaipailin. Mutta kiitos muutamille jotka kävi peppuun ja muualle kriittisille alueille käsiksi. Jos olisin ollut nopeampi niin nyrkki olisi läsähtänyt. Mutta se siitä. Oli ilo nähdä vanhoja kavereita joita ei ollut näkynyt vuosiin ja saunassa tuli käytyy tiuhaan tahtia. Musiikki siellä oli ihanan letkeätä. Kiitos saunaposselle ilta pelastettu
Jotenkin nyt vaan ei oikein nyt ollut niin hyvät kuin viimevuonna vaikka tosin oli lämmintä edellisvuoteen verrattuna sisätiloissa kun pääovi oli sivummalla. Kiitos ystäville että olitte siellä meiän kanssa *sydän*
Eka pacifique multa ja oli tosi siistiä. Hiukka häirittee toi yleismosien käyttäytyminen, kuten täälläkin on jo nähty, jos haluaa sikakännissä leikkiä serenassa niin menkööt sit normiaikaan sinne kun ite haluan ainakin vaan bilettää.
[q]Jone, 6.3.2006 11:43:
---
ReaperBunny, 6.3.2006 11:35:
Eiii siel paljoa tullut kyllä. :O
---
Kuinka paljon niitä samoja biisejä sit pitäis aina veivata et niitä tulis tarpeeksi? Toki klasarit on klasareita ja mustakin oli ihan hauskaa kuulla parit ohi rampatessani, mutta eikö se nyt oo pikkasen omituista et jokaisissa Pacifiqueissa pitäis tulla about 15 biisiä siitä ~20 biisin (remixit tietty päälle, mut mitä sitten?) überklasariselektiosta vaikka kaikki on kuulleet ne noin n + 400 kertaa.
[/q]
uuh aah ja nukkuu, lisää aamulla. *sydän*
[q]Tapsa, 5.3.2006 16:05:
---
ReaperBunny, ..Missä ne klasarit oli Prkl??
---
:O
No tulihan siel vaik mitä!!!
[/q]
Eiii siel paljoa tullut kyllä. :O
[q]Tuikkari, 6.3.2006 20:40:
10 pp syytettä
[/q]
Persepano?
Nih, mä kans orotan muutamaa....mut ei nävy......puuf...
Mutta hauskaa oli =) eka kerta eikä varmasti vika!!!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- ...
- 81
- Seuraava »