P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]-Santtu-, 6.3.2006 11:46:
Niin joo tosta kähminnästä ja ahdistelusta vielä. Ihan uskomatonta käytöstä. Itse onneksi vältyin enimmiltä tuntemattomien urpojen hyökkäyksiltä, mutta noin yleensä ottaen jotkut käyttäytyivät siellä todella törkeästi ja röyhkeästi. Eräs tuli ja yritti pölliä aurinkolasini (melko kalliit) mun päästä kun tanssin altaassa. Nappasin ne tietenki takas ja herra ilmoitti että haluaa sovittaa niitä. No annoin sitten tietenkin kokeilla, niin tää pässi lähtee hiihtämään karkuun ne päässä. No minä sitten perään ja riistän ne takas ja näytän keskarii Urpo näyttää takas ja roiskuttaa mut litimäräks ja silmät täyteen vettä. Että näin.
Mikä kumma saa ihmisen unohtamaan käytöstavat ja sen että ilman lupaa ei ole oikeutta koskea toiseen tai toisen omaisuuteen.
[/q]
Jooh.. Näitä urpoja riitti.. Yks ei tajunnut ekalla kiukkusella mulkasulla, että ei ole tervetullut mua kähmimään.. Vaan yritti sitten oikein toistamiseen.. Siihen paukautinkin "Painu nyt jo v....n!" Tää samainen tyyppi kävi kähmimässä monta muutakin tyttöä! Ja sit oli yks urpo pääareenan luona, joka roiski vettä tahallaan päälle ja tuli hiukan liian iholle. Muutama muukin pikkiurpo sattui kohdalle..*igor* Ja en nyt haluis mitenkään yleistää tai mitään muutakaan, mut miten nää kaikki mun kähmijät oli ulkonmaalaissyntyisiä?! Tosin tutui siellä olevan niitä suomijunttejakin mukana..
Onneksi nää vatipäät ei kuitenkaan saaneet pilattua mun uskomatonta bilefiilistä!
Oli kyllä NIIN loistavaa että *sydän* Joka paikassa soi hyvää musaa varsinkin luolassa ja saunassa noissa tulikin sitten vietettyä eniten aikaa ja Proteus kyllä kruunasi koko illan.
Ainoa mikä nyt iski pientä paniikkia oli se kun piti viedä kaikki kamat(lompakko,känny,avaimet,jne) narikkaan.
Ensvuonna uudestaan.
[q]keisha, 5.3.2006 14:57:
Näitä palautteita lukiessa ei kyllä yhtään harmita että tuli jätettyä väliin. Vesipuistobileet kuulostaa ideana ihanalta, mutta käytännössä liian paljon epäkohtia että viihtyisin.[/q]
Mulle tuli sellainen olo että vois tsekata nää bileet sitten kun ne ovat alkoholittomat (eli ei kai ikinä *hmph*).
Vieläkin väsy, kun vihdoin päässyt kotiin, joten vieläkään ei tule sen enempää palautetta, mutta välihuomautuksena: Kannatan myöskin bileiden alkoholittomuutta. Koska kuitenkin kannattavuussyistä ei varmaankaan ole mahdollista moista järjestää suoraan, niin voin henkilökohtaisesti todeta, että olen valmis maksamaan lipusta enemmänkin jos tilaisuus on alkoholiton. Tai sitten kaikilla voisi olla lipun mukana 2-3 juomalipuketta, jotka voisi sitten olla olutta, siideriä, lonkeroa, vettä tai limpparia oman valinnan mukaan ja ilman juomalipuketta sais vain alkoholittomia. Näin jokainen saisi halutessaan pari olutta jos maistuu. Itse join eilen yhden oluen, enkä olisi juonut enempää, vaikken olisikaan ollut autolla...
Olipas kiva polskii taas*jiihaa* tod kivat kemut kokonaisuudes...yks pien asia kuitenki jäi harmittaa*hmph* Ne soittolistat. Kyl mä odotin et siel olis ollu joku "paper" jaos mist ois nähny mis kukakin soittaa mihinki aikaa!! Ei vaan ollu*dissaa* Nyt ne oli jotenki tyhmän tökerösti "areenoiden" ovel pienel tuhrattuna. Perseestä sanon minä.
[q]dj.creme, 5.3.2006 14:26:
---
Individual, 5.3.2006 14:13:
---
jago, 5.3.2006 14:03:
koskas muuten noita kuvia voisi alkaa odotella ja missä niitä mahdollisesti näytettäisiin(haluu nähä jos meikäläinen näkyy jossain)
---
Niin...bileistähän on jo kokonaiset 12 tuntia. Kuvia kehiin ja heti! Vai voisko olla, että kuvaajatkin haluasivat viettää sunnuntaita pizzaa syöden ja vaikka mc- hiihtoja katsellen ennenkuin laittavat lisää silmäkarkkia käyttäjilleen täysin maksuttomaan palveluun.
-clip-
---
kuulostaa aika pahasti aiheettomalta avautumiselt.mis kohtaa jagon kommenttia hän vaati kuvat näkyviin heti paikalla jne?
vittuuks tääl tartee vastailla joka väliin kyrpä otsas?ei täs varmaa nii superior asemas kukaan oo.vituttaa lukee tälläst forumia läpi.
yritit ilmeisesti sanoa että parin päivän päästä kannattaa tarkastaa osoitteesta http://www.sessions2.com
[/q]
Jep, taitaa kaverilla olla eilisestä pikku laskut päällä!
:D
Vittu mitä whineemistä,
klubbari yllättää JOKA PVÄ!
:D
[q]LooPy, 7.3.2006 08:59:
---
Edit: Juhgun kommentti taisi olla POliisista, eikä järjestyksenvalvojista?[/q]
Niin, siis niistä jotka hyvinkin arveluttavin perustein ottivat ihmisiä ruumiintarkastukseen, kohtelivat tökerösti ja sen jälkeen passittivat uudestaan jonon hännille.
[pieni]tai sellaisen kuvan tämän ketjun lukemisesta sai[/pieni]
[q]henkka, 6.3.2006 16:01:
En sano etteikö pitäis pahoitella virhettä ja toivottaa illanjatkoja mutta ei taida kuulua poliisin toimenkuvaan. Poliisi - asiakaspalvelija?
[/q]
No kyllä ne autokuskejakin puhalluttaessa toivottaa hyvää päinjatkoa. Ja eiköhän niitä koulussa opetettu kohtelee ihmisiä hyvin jne..
[q]-Santtu-, 6.3.2006 10:35:
En kyllä ymmärrä että joku pölöpää sanoo että musa oli hiljaisella, ainakaan siellä ravintolan/luolan puolella.
[/q]
Joo en mäkään tajua. Mun mielestä jossain vaiheessa allasosastollakin karkas volat käsistä.
Ihan mielettömän siistiä! Ainoot miinukset et musa ei ollu just 100% mun makuun :) ja soittolistoja en huomannu missään(- voi kyl johtuu humalatilasta-!). Mut kiitos kaikille järjestäjille sekä uusille ja vanhoille tuttavuuksille! *sydän*
[q]p3trus, 6.3.2006 18:11:
Tässä lynkkaushimossa hehkutellessa voisi miettiä myös asian toista puolta. Tuntematon naishenkilö löi joku aika sitten helsinkiläisessä klubissa tyttöystävääni takaa päin nyrkillä päähän kovaa ja häipyi erittäin nopeasti paikalta. Ilmeisesti joku ohikulkija oli häntä ohikulkiessaan hipaissut, ja reaktio oli lyödä päähän lähintä takana ollut ihmistä. En mennyt tarpeeksi nopeasti perään, mutta jos olisin saanut kiinni olisi pahoinpitelysyyte ollut todella lähellä - päähän sattui seuraavanakin päivänä.
Eli viesti on: tuntemattomien kähmiminen vastoin heidän tahtoaan ei ole ok, mutta ei myöskään väkivalta niitä kohtaan, joiden kuvitellaan mahdollisesti kähmineen jotain. Voi tulla helposti väkivaltaa myös takaisin päin jos toisia ruvetaan lyömään eikä sitten ole kenelläkään kivaa.
[/q]
No toi suihke on nyt ainakin hieman liikaa sopii varmaan käytettäväksi pimeillä kujilla ja hieman vakavammissa tilanteissa kuin et jos joku puristi perseestä. Kuitenkin juttu raiskausyrityksestä vetää aika hiljaiseksi. Helvetinmoinen älämölö on aina paras puolustus varsinkin kun tietää, että joku kuulee. En kannata väkivaltaa mutta ole kyllä itse surutta läiminyt poskille tyyppejä jotka on kourineet inhottavalla tavalla, kerran jopa tarrannut itse vastapuolta haaravälistä ja vääntänyt aivan helvetin lujaa
Kunpa kaikki miehet olisivat yhtä symppiksiä kuin sä
ikävä kuulla, että sun ihastuttavalle tyttöystävällesi kävi noin
[q]p3trus, 6.3.2006 20:57:
---
Hei te jotka valitatte poliisin toiminnasta, älkää valittako täällä vaan väsätkää kirje esim. oikeuskanslerille! [/q]
Nii. Käsittääkseni [pieni](tämän ketjun perusteella)[/pieni] tarkastajat kohtelivat tuolla todella tökerösti niin montaa ihmistä, että jos heistä pieni murto-osakin tekisi virallisen valituksen, tulisi varmasti seuraamuksia.
[q]potentia, 13.3.2006 14:24:
Jees tamperelaista baarihenkilökuntaa nuo ovat. En nyt varmaksi muista missä ovat töissä, mutta jos joku kokee tarvetta käydä avautumassa, niin onnelan lisäksi, Emma nimisen yökerhon ovelta saattaisi jokunen noista löytyä :D*iloinen*
[/q]
Ja sä sit tunnet noi tyypit/olet yksi porukasta? Täytyypä piipahtaa Onnelassa moikkaamassa kollegoita ja Emmassa verestämässä muistoja ajalta kun olin siellä duunissa ja paikassa oli vielä jotain tyyliä... Toivomusterveisiä kaislahameurpoille, anybody?
Kaiken kaikkiaan todella loistavat kekkerit, henkilökohtaisesti parhaat Pacifiquet tähän mennessä.
Ensimmäistä kertaa oltiin Pacifiquessa siten, että ei ollut minkäänlaisia nakkeja illan aikana. Ja kun pääsi nyt ihan vapaasti kiertämään ja touhuamaan omaan tahtiinsa, ehti bileidenkin tunnelmaa aistia ihan eri tavalla. Varsinkin pääareenan allasosastolla tuli tanssittua pitkään ja hartaasti - jopa niin pitkään, että polvet alkoivat sanoa vastalauseita. Mukava feature bileissä oli, että tällaiset vanhat niveliään potevat tädit voivat mennä fysiojumppaamaan musiikin tahtiin veteen - tuntuu paljon paremmalta kuin kuivalla maalla.
Pääareena oli todella upean näköinen. Kerta kerralta sali muuttuu yhä klubimaisemmaksi tilaksi. Se lavarakennelma oli kaiken kaikkiaan todella upean näköinen, ja iso peilipallo altaan päällä kuin piste iin päällä. Äänentoistoakin oli lisää viime vuoteen nähden. Ainakin elacineilla äänenlaatu oli ihan ok, ehkä tosin keskialueen äänet vähän hukkui muiden alle.
Pääsalin musiikista parhaimman setin veti Mr.A. Sopivan letkeetä mutta kuitenkin groovea. Myös alkuillan setit kuulostivat hyvältä (olisiko ollut Jay Mellin?). Loppuillan musiikkiin olisi ehkä kaivannut enemmän upliftingia. Kun katseli sitä loppuillan back-2-back soittelua, niin yleensä parhaimmat ja tunnelmaansopivimmat biisivalinnat teki Tapsa.
Missasin kokonaan Nexuksien rengasesityksen altaan päällä, olisi ollut kiva nähdä myöhemmin illan aikana uusintana. Toivottavasti se jonkun ääliön häirintä esityksen aikana ei johtanut siihen, että loput esitykset jätettiin väliin... Siihen olisi varmaan tarvinnut jonkun järjestysmiehen vartioimaan. :(
Itse vältyin kokonaan kaikelta häirinnältä. Yhtään perseenpuristelua tai edes sanallista provokaatiota en saanut, yksi kosketus vyötärölle ryysiksessä taisi olla pahin lähentely. :D Ehkä mä olen vaan onnekas. Tai niin sikaruma että säästyn moiselta. :D
Summa summarum: kiitos järjestäjille, oli upeat puitteet kemuille! Mun puolesta ensi vuonna voisi ottaa sen seuraavan askeleen ja panostaa pääpuolen soittolistaan vähän sitä ekstraa. Pacifique on kuitenkin bileenä sen verran spesiaali jo maailmankin mittakaavassa, että kyllä tota kehtaisi ulkomaalaisillekin näyttää. *vink vink*
Jeesh, Turun linja-autossa oli taas tunnelmaa, matkat aina iso osa hauskuutta. Paikanpäällä suurin osa ihmisistä oli iloisella mielellä ja kemut toimi, jopa vaatteiden jättäminen narikkaan tuntu ihan siedettävältä. Näin ensikertalaisen silmin katsottuna, Pacifique oli hupaisa kokemus. Kiits, itsekullekin asianomaiselle.
mitäjärkee mennä allasbileisiin jos ei mee altaaseen??*ding*
[q]LooPy, 7.3.2006 15:56:
---
[Nuclear], 7.3.2006 14:03:
Ens vuonna sisään vaan klubbarin/muun foorumin käyttäjiä ja ovella laitetaan leimasimella otsaan nimimerkki eli jos törttöilee niin saa kuulla kunniansa jälkeenpäin ja julkisesti. UGH.
---
Päinvastoin. Jos ei ole jonkin foorumin aktiivi, niin otsaan lyödään "turisti"-leima.
Eipähän tulis enää väärinkäsityksiä.
[/q]
Kannatan!!
[q]sxx, 6.3.2006 12:15:
Ne koirat on koulutettu sen verran hyvin, että ne eivät välitä koirankarkeista ollenkaan tai ainakin reagoivat niihin aivan erilailla kuin aineisiin.
[/q]
Väität siis kiven kovaa ettei koirat erehdy?
Kerrassaan aivan mahtavat bileet.... kiittää ja kumartaa...*jiihaa*
Hih, mullekin muuten sanottiin toi. Hämmennyin *blush**nauru*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- ...
- 81