Iskukeinoja

Back to häröily O

täältä löytyy teille, jotka turvaudutte keksittyihin ”repliikkeihin”

[q]kilobitti:
1.
Aina yhtä rehellinen: ”..Tultiin muuten bemarilla..”
[/q]

Täähän muuten pitäis paikkansakin, mutta itse en ainakaan kehtaa sanoo mitään tollasta, eikö se oo kiva et tämmöset tulee sit myöhemmin yllärinä jos muija pitää ensin persoonallisuudetani.
Toisaalta jos mun auto herättää enemmän mielenkiintoa kun minä niin sillon se auto herättä myös enemmän mun mielenkiintoa kun tyttö ja muija jää...

mun mielestä aika typerä iskurepliikki oli:

M: ootko mielestäs kaunis?

johon

F: no en oo.

mitä tollaseen pitäs vastata? *täh* paitsi ”moi mä oon XXX ja mä oon malli”

minkähän takia muuten tytöt (eli siis mä *iihhih*) on yleensä niin mielikuvituksettomia etteivät muuhun kykene kuin ”moi oisko sulla heittää yks rööki?” tai ”oisko sulla tulta?” mitähän mä teen kun lopetan röökinpolton?

”Onks sun vanhemmat simpukoita kun oot tollanen helmi?!?”

[q]pupuankka:
minkähän takia muuten tytöt (eli siis mä *iihhih*) on yleensä niin mielikuvituksettomia etteivät muuhun kykene kuin ”moi oisko sulla heittää yks rööki?” tai ”oisko sulla tulta?” mitähän mä teen kun lopetan röökinpolton?
[/q]
Mä en oo koskaan polttanut, mitenhän ihmeessä mä oikein oon pärjännyt?

mitä kaikkii iskulauseisii tulee ni ohan ne jotkut iha hauskoja ja voihan niillä heruukki (vai voiko? =) mut ite oon sponttaanien heittojen puolestapuhuja =) ja kyllähän sitä toistakin kiinnostaa enemmän jos sulla ihan oikeesti on muutakin sanottavaa kun jotkut perus-mukamas-hauskat-iskulauseet jota on tullu tuntei peilin edes harjoteltuu... huhhuh...

paras kaikista.. siteeraten frendejen joeyta..
hey.. how are you doing..

[q]misjah:
[/q]

mut vissiin pitäs omata ulkonäköäkin jos tolla meinaa heruttaa

Sun silmät on ku tähdet. Ei yhtä kirkkaat, mutta niin kaukana toisistaan

Now that we've broken the ice, might as well get busy

”the word of the day is legs... so let's go over to my place and spread the word!”

[q]misjah:
[/q]
joo,tää on kyl ihan huippu!*nauru**nauru*

Itse olen käyttänyt hyvällä menestyksellä hyväkseni bileissä halailua. Bileissä kun tuntuu olevan paljon hyväksytympää halata ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia, ainakin verrattuna normaaliin kanssakäymiseen.

Ongelmana siis aikoinaan oli, miten iskeä verbaalisesti avoin mutta fyysisesti välttelevä mies. Vaikka juttua riitti vaikka kuinka paljon, pysyi homma ihan pelkästään kaveripohjalla, eivätkä hienovaraiset vihjeet vieneet tilannetta eteenpäin. Loppujen lopuksi sitten eräässä aamuisessa Illusionsissa käytin tilaisuutta hyväkseni ja halasin, alkuun vähän viattomammin, mutta sitten lopulta aika kiinteästi kiinni liimautuen. Loppuaamu menikin sitten Illun vessassa istuen sylikkäin, josta matka jatkui kotiin ja sänkyyn, jossa tulikin vietettyä seuraava vuorokausi.

Tuosta halauksesta Illussa on nyt jo melkein neljä vuotta, mutta sen tuloksia saa nauttia vieläkin joka päivä, kiikkustuoliin asti.

[q]pHaze:Meidän kaveripiirin paras taitaa olla ”Moi, mä oon xxxxx ja mä tunnen Proteuksen”. Tyttö ei heti uskonut, joten kaverin piti äkkiä huitoa Neon paikalle. Että näin. Kaiken lisäksi toi vielä ilmeisesti taisi toimia.[/q]
Heheh (en ollu minä)

”Mä oon dj, lähetääks paneen?”

[q]äm:
http://www.city.fi/artikkelit/artikkeli.php?seskey=&id=652&area=suhteet

Noista 90% tehoais muhun
En ole helppo... olen varma *nauru**nauru**pelle*
[/q]

Kävin lukessa tekstejä.....osa on yllättävän hyviä ja saa naisen hymyilemään*joo*

Iskukeinoja:

Keksi nimi, ikä ja jätä puhelin kotiin.

Sitten:

Kännit, baariin, tanssii, tyttö, tanssi sitä vasten, älä sano mitään, tanssi, pussaa,(jos nainen vielä tämän jälkeen paikalla, niin homma on sinun)
ja anna munan hoitaa ajattelu siitä eteenpäin.

VAROITUS!!! Taktiikka ei erota sinkkua seukkaajasta. Omatunto voi kolhiintua ajoittain.

(toimivuus noin 3/5)*joo**possu*

[muokattu 6.11.2003 23:42]

[q]äm:
http://www.city.fi/artikkelit/artikkeli.php?seskey=&id=652&area=suhteet

Noista 90% tehoais muhun
En ole helppo... olen varma *nauru**nauru**pelle*
[/q]
sai taas hyvät naurut tänään koulussa noille.. *reps*
tänks..

[q]_0x79616E61:
itse käytän pesäpallomailaa. ensin sivallan nivusille sitten takaraivoon sopivan penetraatiokulman aikaansaamiseksi

toimii

ja kun oikein halutaan kinkyillä niin polvet. aaahhhhh mammamiiia!

[muokattu 27.6.2003 15:58]
[/q]

meillä on kuningas talossa!!!! tolla tavalla ketä tahansa saa kenet haluu.

”how r u babygirl?”
”fine”
”ow yes u are!!!”

[muokattu 13.11.2003 18:55]

Miten sinut on isketty tai miten olet itse toisen valloittanut?
Käytettiinkö jotain legendaarisia iskulauseita vai tekikö aika tehtävänsä?

O