Iskukeinoja
[q]TfO:
moi, toimiix sun linux?
lauseesta viis... oli se mikä oli niin jos jaksat tarpeeksi kauan yrittää lannistumatta niin lause kuin lause huonoudestaan ja mauttomuudestaan huolimatta toimii joskus... meitä ihmisiä kun on niin moneen lähtöön
[/q]
jep. kun rimaa tiputtaa tarpeeks niin kylla siita joku tulee lopulta yli
[q]yana4000:
jep. kun rimaa tiputtaa tarpeeks niin kylla siita joku tulee lopulta yli
[/q]
totta tuokin, mut lähinnä viittasin siihen että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä... eli jos se lause mikä tahansa onkaan sattuu sopivasti sivuttamaan toisen mielenkiinnon kohteita tai lause on juuri sellaista huumoria josta toinen tykkää niin se saattaa toimia toiseen ja toiselta voi tulla LÄPS vaikka kohteet olisivatkin ns. samalla riman tasolla.
[q]TfO:
totta tuokin, mut lähinnä viittasin siihen että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä... eli jos se lause mikä tahansa onkaan sattuu sopivasti sivuttamaan toisen mielenkiinnon kohteita tai lause on juuri sellaista huumoria josta toinen tykkää niin se saattaa toimia toiseen ja toiselta voi tulla LÄPS vaikka kohteet olisivatkin ns. samalla riman tasolla.
[/q]
mitäs sitä turhaa urheilee. rimat perseeseen niin on notkeempi meno
Oot sä mun.. ?
Jos sanoo en, niin siihen sit äkkii:
..rahapussii nähny? :D
[q]äm:
Mennäänkö naimisiin? on toiminut mulla molempiin suuntiin.
Ensimmäinen pidempi suhteeni alkoi, kun keksimme kaverini kanssa eräänä lauantai-iltana, että nyt me haluamme laulaa kitaran säestyksellä Samuli Edelmania (joo, tiedän, huono idea ). Soitimme ystäväni soittotaitoiselle kaverille, jolla sattui olemaan bileet menossa kotonaan. Siellä päässä eräs poika kuuli, että nyt paikalle on tulossa joku tuntematon tyttö, jolla on jännä nimi (minä siis) ja hän oli ihastunut muhun jo siinä vaiheessa. Ihan kuulemma vaan nimeni perusteella.
Oma kuntoni oli perillä aika heikko ja suhteemme alkoi sitten vessanpöntön äärellä, missä tämä poika piteli hiuksiani. Tai oikeastaan se alkoi seuraavan viikon aikana, jolloin emme olleet sekuntiakaan erossa...
[/q]
tää on oikeesti tosi romanttista jos poika on pidelly toisen hiuksia tämän henkilön oksentaessa.. Se on ihanimpia asioita jopa pidempiaikaisessa suhteessa, huomaa ett toinen välittää.. *sydän*
[q]Mark:
---
äm:
---
Mark:
Moi, mä oon Mark ja kaikki naiset haluu mua (highlightissa sikailemas ja promilleja vtusti liikaa) *läts* turpaan tuli et heilahti
-M
---
Pöh. Muijalla ei ollut pelisilmää. Sen olisi kuulunut olla juonessa mukana
Ei noin ala-arvoisesta voi edes hermostua *iloinen**pelle*
[muokattu 27.6.2003 13:51]
---
joo, sen jälkeen vaihdettiin taktiikkaa frendin kans, about puolet paikan muijista läpi kysellen nieletsä? saldona pari litsarii, outoja katseita, vittuilua, mut enimmäkseen HYMYILYÄ =) Ja frendille poskihoito...*nauru*
-M
[/q]
Huippu! Ainakin toi et Frendis sai oikeesti poskihoidon!
[q]DJhatec:
VInkki :
Mene pankkiautomaatille ja etsi siitä lähistöltä/roskiksesta tiliotekuitti jossa on iso loppusaldo esim.+15000euroa.. Ja seuraavan kerran kun menet baarin ja olet antamassa naiselle puh.nroa. niin kirjoita se tämän tiliotteen taakse*joo**joo*
[muokattu 27.6.2003 21:27]
[/q]
Vähän helmi!
[q]äm:
Käytettiinkö jotain legendaarisia iskulauseita vai tekikö aika tehtävänsä?
[/q]
En oo ikinä käyttäny iskulauseita... tosin tuskin ne toimiskaan, kun musta on aina kaikilla niin hullu mielikuva. Aina seurustelutapauksissa aika on tehny tehtävänsä, kun ne on tajunnu et en mä ehkä NIIN dorka välttämättä olekkaan... Tosin en ole ikinä lähestyny tyttöä tuntematonta RAKKAUS fiilareissa, kun en ole semmoinen tyyppi joka rakastuu ensi silmäyksellä vaan tarvii tietää henkilöstä enemmän ja tarkemmin ennen, kun pystyn tekemään vakavampia päätöksiä.
...tosin näköjään ei oo vähään aikaan taas kukaan tyttö saanu moista älyväläystä jos tätä tilannetta tutkailee tarkemmin joten ehkä olis aika muuttaa strategiaa tms.
keksityt iskulauseet on ihan säälittäviä! paras on et menee vaan juttelee ja on oma itsensä, sekä saa toisen iloiseksi hyvällä huumorilla ;)
[q]nexus_69:
---
DJhatec:
VInkki :
Mene pankkiautomaatille ja etsi siitä lähistöltä/roskiksesta tiliotekuitti jossa on iso loppusaldo esim.+15000euroa.. Ja seuraavan kerran kun menet baarin ja olet antamassa naiselle puh.nroa. niin kirjoita se tämän tiliotteen taakse*joo**joo*
---
Vähän helmi!
[/q]
et kai vaan oo helppo??
Ulkomailla..
Do you have any Finnish in you?
No.
Wanna get some?
[q]dirtyfacedkid:
Do you have any Finnish in you?
No.
Wanna get some?
[/q]
[q]alien:
keksityt iskulauseet on ihan säälittäviä! paras on et menee vaan juttelee ja on oma itsensä, sekä saa toisen iloiseksi hyvällä huumorilla ;)
[/q]
Aika pitkälti samaa mieltä .. turha esittää ..
Jotain vauhtia antavaa vaan kehiin ... niin eiköhän sitä puhu kenet vaan pyörryksiin .. *plur**piis*
[q]howdy:
Jotain vauhtia antavaa vaan kehiin ... niin eiköhän sitä puhu kenet vaan pyörryksiin .. *plur**piis*
[/q]
toivottavasti puhut musiikista...
[q]pr0ton:
---
howdy:
---
toivottavasti puhut musiikista...
[/q]
Toi nyt oli lähinnä vaan läppä ... *iloinen**piis* nou worries ...
vaikka olen ruma ja köyhä... mä silti nussin ja lujaa! ;)
tai sit
Haluatko tänään laadukasta seksiä? - no EN!!
..no lähde sit mun mukaani ;)
...*justjoo*
vitut mistään iskutyyleistä.... olkaa vaan itsenne ja katsokaa silmiin
[muokattu 19.7.2003 12:50]
[q]äm:
Miten sinut on isketty tai miten olet itse toisen valloittanut?
[/q]
Tjaa .. tais mennä niin että sovittiin että soitellaan joskus kun oltiin nähty ja sitten menin kerran kylään kahville ja se oli sit siin ....
ehkä joku semmone et:
-mikä siinä on kun ihmiset näkee mut niin ne alkaa hymyilemään?
siinä sitten näkee mihin suuntaan asiat menee...
Miten sinut on isketty tai miten olet itse toisen valloittanut?