Iskukeinoja

Back to häröily O

[q]Procyo:
Jos sitä sun tuttua sanotaan Rotaksi ja se asuu vanhassa Eirassa, niin sit on sama mies kyseessä...
[/q]

Ei oo. Asuu espoossa-

"mennääks mun luo tekee taikatemppu? Ensin naidaan ja sit sä katoat?" seurauksena yleensä ihan vitullinen tillikka tai huonoo humalaist seksiä (johtuen siit et ei pokka riitä tohon ennen törkeet jurrii)

Hmm, eipä koskaan ole mitään iskulauseita käytetty.
Silmiin katselua ja hymyä, vaivaantuneita tilanteita...
Pieni pusu hyvästiksi. Tavatessamme sitten vuosia
myöhemmin hän totesi että tekisipä mieli ottaa kasvoista
kiinni ja suudella. Tein sen hänen puolestaan

[q]enkeliina, 15.5.2006 10:20:
[/q]
Eikös toi oo vähän turhan hidas taktiikka? :D

[q]hallucinogen, 15.5.2006 10:22:
---
enkeliina, 15.5.2006 10:20:

---

Eikös toi oo vähän turhan hidas taktiikka? :D
[/q]

Nojoo :D
Ei vaan, ehkä olosuhteet on nykysin paremmat meitin suhteilulle,
kun 3 vuotta sitten... Tällä kertaahan piti vain käydä kahvilla, ei
sen enempää, toisin kuin vuosia sitten. Näin voi käydä

[q]Remotion, 11.2.2005 12:31:
keskustelee naamat vastatusten 6 tuntia putkeen, muista säilyttää loppua kohti aina vaan pitempään katselontakti, ole aidosti kiinnostunut, huomioi vastapuolen älykkyyttä (paitsi jos se on ihan pässi, sit voi sanoo suoraa et oot kiva mut älykääpiö).
tolle meni yks, yks meni sillee et kyyläilin vaa, sit sain sen numeron ja pistin jotain tekstarii seuraavana päivänä ni muija vastas et se oli nähny musta unta sinäyönä ja heräilly yöllä pohtii niitten katseiden merkitystä.
noh sit yhestä en voi puhuu täällä, koska välil o viisaampaa vaieta.
*juonittel**iloinen*
[/q]

aika pitkälle mun tapa toimia jos oon erityisen kiinnostunut ihmisestä, enempää aloitetta ei heru

ja yllättävää kyllä - toimii

[q]n¤n¤, 15.5.2006 10:48:
aika pitkälle mun tapa toimia jos oon erityisen kiinnostunut ihmisestä, enempää aloitetta ei heru

ja yllättävää kyllä - toimii
[/q]

katoppas, olin tommostakin runoillut. hyvä jos toimii. mä veikkaan sulta riittää jo vihainen mulkasu samalle läänille ni silti miehiä kaatuu ku heinää. tai sitten se olen vain minä.

Onhan noit tullu eteen, mut täst lähiajalta tulee mieleen sellanen heitto jolle joutu vähän repee.
Suunnilleen ensimmäiset sanat jotka tulee on "Voisitsä joskus ottaa pöksyt pois?" mä sanoin et et sä voi tollast mult tulla kysyy. ja vastaus siihen "No ei tuu välttämättä toista tilaisuutta kysyä."

Ja loppuja en kerrokkaan

Taas näitä urbaanilegendoja, mutta olenpas kuullut, että jossakin Lahden (?) suunnalla pyörii joku kundi, joka baariin tullessaan käy läpsäsemässä jokaista muijaa perseelle, jotka on baaritiskillä. Toimii kuulemma joka kerta. Aina illan jatkuessa ja humalatilan syvetessä, joku niistä läpsäistyistä tulee selittämään, että: "Miks sä läpsäsit mua perseelle?"

Siinä vaiheessa niitä on kuulemma aika helppo alkaa kaataan. En sitten tiedä, että tottako vai taruako, mutta ihan sinällään hullunkurisen kuuloinen suunnitelma. Ja jonkin verran saa kyllä olla pokkaa.

Itellä just se ongelma, että en juuri uskalla tehdä mitään muuvsseja. Ne vaan silleen yhtäkkiä tapahtuu. Eikä kukaan kyllä ikinä yritä iskee muakaan. Miksköhä? Tai sit mä en vaan ikinä huomaa

[q]sune, 15.5.2006 17:57:
Onhan noit tullu eteen, mut täst lähiajalta tulee mieleen sellanen heitto jolle joutu vähän repee.
Suunnilleen ensimmäiset sanat jotka tulee on "Voisitsä joskus ottaa pöksyt pois?" mä sanoin et et sä voi tollast mult tulla kysyy. ja vastaus siihen "No ei tuu välttämättä toista tilaisuutta kysyä."

Ja loppuja en kerrokkaan
[/q]

Looooortttooooo!

Mä en itse harrasta iskemistä. Oon liian ujo uskaltautumaan vieraiden juttusille. Mä pysyttelen sivummalla tarkkailemassa tilanteita -luotan mun iloisiin silmiin ja hymyyn Hymyjä on kiva saada takaisinpäin. Tää hymy etsii vielä sellaista vastausta joka uskaltaisi tutustua paremminkin

Mua on yritetty iskeä laulamalla rusketusraidat -biisiä rannalla, Baarissa mulle on ojennettu ruusu "ravintolan kauneimmalle naiselle" (-olin aika otettu tuosta kauniista eleestä tuntemattomalta) , Pyytämällä tulta ja siinä samalla sanottu "sun on pakko mennä mun kanssa naimisiin!". yms hassua. Mukavia -ja lähinnä huvittavia muistoja. Se on hyvä että ihmisillä riittää ideoita ja uskallusta , itse kun en näihin rohkeisiin kuulu.

O