Iskukeinoja
...heruuks? ;)
kannattaa kokeilla kundit (toimii aina!)*pelle*
[muokattu 13.11.2003 19:13]
höhö,kaveri iski kliseellä naisen käytkö täällä usein mut jos on vaan asennetta ni kai sitä iskee millasella lauseella vaan
[q]Darianna^:
höhö,kaveri iski kliseellä naisen käytkö täällä usein mut jos on vaan asennetta ni kai sitä iskee millasella lauseella vaan
[/q]
Empiiriset kokeet ovat osoittaneet, että noilla niin paljon hypetetyillä lauseilla (olkoon se mikä tahansa), ei ole niin paljon merkitystä kuin lifestyle -lehdet antavat odottaa. Kyllä siinä iskutilanteessa seuraa saa sanomalla vaikka Ugh!, jos vain mielenkiinto on molemminpuolista.
Lähetäänks panee? - toimii aina... *sydän*
[q]pizzacat:
[/q]
Toi on kyllä ihan perkuleen hyvä...*joo*
no itseasiassa.. just kelasin tossa ku luin ja sanoin ääneen että:
ugh! ja hymyilin ni tulin siihen tulokseen, että kyllä sillä voi oikeasti iskeä!
se on se asenne, se on myös joillekkin lahja sinäänsä. sosiaalisuus auttaa pirusti ja se on oikeasti hyödyllistä tommosissa tilanteissa, jos on ihmisten seurassa kuin kala vedessä.
enkä muuten btw torakoita teloita, koska olen eläinrakas.. :)
Hoh, noille sai kyl nauraa. Tosin taitaa olla vaan sellanen tosiasia että jos meinaat iskee jonkun lausella ugh! niin on parasta olla näköäkin. Tällänen tavallinen tallaaja ei ees uskaltaudu juttusille Onhan joku tutkijakin todennu että ensivaikutelmaan vaikuttaa jopa 85% ulkonäkö, eli se loppu 15% pitäs olla aika douppii shittii että onnistus. Noh, ehkäpä ollaan sitten ilman seuraa
Kuulin New Yorkissa yhden hyvän
Would you like to dance?
nainen vastasi kielteisesti jolloin perään tuli
No no you misunderstood me. I said you look fat in that dress
Siitä alkoi pieni kina ja lopulta päätyivät tanssimaan
[q]pizzacat:
[/q]
aijaa tarkotettiiks tas iskukeinolla tapaa saada luuvitosesta ;)
voiskohan ton jotenkin ehdollistaa...
haluutko luuvitosta vai mennääks muutenvaan panee?
*piis**justjoo*
nonii, tää ei toiminu ees vitsinä...
[q]Blues:
Would you like to dance?
[/q]
vitun hassu.. *iihhih**iihhih**iihhih*
Kerran laivalla satuin ihan spontaanisti kysymään vastaantulleelta tytöltä
Hei, haluutsä lähtee kattelee tähtitaivasta?
No mennään vaan
Tyttö ihmetteli kun lähinkin alaspäin portaita, mutta tuli perässä aina hytilleni asti, jossa mulla on semmosista fosforitähdistä kyhätty tähtitaivas.. Pisteet tuli kotiin innovatiivisuudesta
Ei mikään vuosisadan rakkaustarina tai edes viikon iskukeino, mutta kyllä sillä hyvän kaverin sai.
tämä toimii yleensä parhaiten kun ympärillänne on mahdollisimman paljon muita ihmisiä.
haluuks nähä mun kurkipotkun...?
ja sitten otat karate kid leffoista tutun kurkipotku asennon ja seuraat mitä tapahtuu...
yleensä ensireaktiona hämmennystä ja sitten repeilyä sekä iskettävän että vieressä seisovien ihmisten kesken...
edit: ainakin allekirjoittaneella on toiminut...
[muokattu 18.11.2003 10:53]
Moi tota saisko pohjat sun bissestä?*iihhih**nauru**ding*
[q]Blues:
Would you like to dance?
[/q]
LOL!!*nauru*
Sä oot nii kaunis että pyörryn kohta
[q]Rx:
tämä toimii yleensä parhaiten kun ympärillänne on mahdollisimman paljon muita ihmisiä.
haluuks nähä mun kurkipotkun...?
ja sitten otat karate kid leffoista tutun kurkipotku asennon ja seuraat mitä tapahtuu...
yleensä ensireaktiona hämmennystä ja sitten repeilyä sekä iskettävän että vieressä seisovien ihmisten kesken...
edit: ainakin allekirjoittaneella on toiminut...
[muokattu 18.11.2003 10:53]
[/q]
Porukka nauraa varmasti jos vetää turvat
Katse, hymyileminen, kohteliaisuus, aktiivisuus toista kohtaan ja mikä tärkein, olla oma itsensä..
Hymyile, hymyile paljon. Muttei liikaa, etteivät luule, että olet pöllyissä...*nauru*
Ja ole oma itsesi, ehkä, ehkäpä vois niin irrotaki.
Mene ja tiedä, mä oon ihan amatööri näis jutuis.
Yleensä jos jotai haluun, kysyn suh-teel-li-sen suoraan asioita.
En mä jaxa panon takia kauheesti lämmitellä.
Mut mä en kyl hirveesti harrastakaa noita...enää.