Iskukeinoja
Ei hajuakaan. Mutta tulkaa silti yrittämään*pahis*
Iskut koko vuoden aikana:
Liha-, maito ja nahkateollisuus: 1
McDonalds: 1
Ylikansalliset öljy-yhtiöt: 3
Muut iskut: 5
nää ei ollu kyl iskukeinoja....mutta mä oon harrastanu sitä kalikka päähä toimintaa...
se toimii aina isku jutuis,,,*nauru**hih**vink*
*Tuletko nukutamaan minut?* Se toimi kun en nukunut kotona sen yön enkä pari kuukautta sen jälkeen *nauru**plur*
Tää on ainakin kerran toiminu mulla...
-Moi! Saanks mä lainata sun puhelinta?
-Tyttö kysyy: Miks??
-No kun äiti käski soittamaan heti ku mä rakastun!
Et sellasta...
en kyllä _ikinä_ heittäis mitää noita mauttomia one-linereita, en kehtais loukata kenenkään älykkyyttä tai yksityisyyttä moisella paskalla.
Pari mitä on joskus hyvän/huonon huumorin nimissä pitänyt käydä testaa.
1. Sattux se?!? -mikä? Ku sä putosit taivaasta.
2. Kiwat kengät! -kiitti. Ne näyttäis hyvälta mun eteises*vink*
3. Väsyttääx? -ei, miten nii? No ku oot juossu mun mielessä koko illan.
Jos haluu numeron nii...
Hei anteex voisitko soittaa mun numeroon oon hukannut mun puhelimen, se on saleen jossain täällä, katotaa missä pirisee...*hih*
[q]DJhatec:
VInkki :
Mene pankkiautomaatille ja etsi siitä lähistöltä/roskiksesta tiliotekuitti jossa on iso loppusaldo esim.+15000euroa.. Ja seuraavan kerran kun menet baarin ja olet antamassa naiselle puh.nroa. niin kirjoita se tämän tiliotteen taakse*joo**joo*
[/q]
niin. no. kyllahan toikin ilmeisesti taitaa jossain ainakin toimia niinkuin on tarkoitettu, mutta...
jos mimmi ei soittaessaan sivalla tollasesta piiskaa tosi pahasti niin unohtaisin tapauksen. jos raha himottaa mimmia niin etta se vaikuttaisi tossa tilanteessa jotain niin mulla menee hermot siihen todella vikkelaan
besides vastaavan henkelienpaukuttelumanooverin voi tehda vitusti tyylikkaammin ja originaalimmin. ja ilman muiden roskien penkomiselle alistumista
jos pankkitililla on massia tonkin verran niin puhelinnumeron antamiseen on silla rahallakin saatavilla alykkaampiakin keinoja kuin joillekkin paskalapuille kynaily.
[muokattu 30.6.2003 00:51]
[q]nemo:
Kaverit aikoinaan alotti naisiin tutustumisen sanomalla moi mä oon xxxxx, mä oon malli
[/q]
Haha! Mulle ollaan kerran sanottu noin. En vastannut siihen mitään, moinen avaus kertoo jo tarpeeksi mimmin luonteesta...*eiei*
Muuten olen samaa mieltä Ezzyn kanssa, useimmat täällä mainitut heitot olivat hauskoja joskus 15-vuotiaana (jos edes silloin).*hmph*
Paras iskutapa on kyllä mennä ihan rohkeasti vaan juttelemaan toiselle ja olla oma itsensä. OK että ehkä jännittää alussa, mutta siitä se juttu kyllä lähtee luistamaan huomattavasti paremmin kuin kömpelöiden ennaltaopittujen muka hauskojen herutuskommenttien jälkeen. Viime viikonloppuna tein näin, ja nyt odottelen seuraavaa tapaamista kuin kuuta nousevaa... *pihkassa**vink*
[muokattu 30.6.2003 03:29]
mä menin humalas istuu miehen syliin ja sanoin et tuux meille tänää sextailee*blush*
no läppähän se tietty oli, eikä me edes menty sillo vähä vajaa vuos sit sänkyyn sinä iltana.. mut täs sitä nyt ollaa*pihkassa*
[muokattu 30.6.2003 13:09]
[q]milla:
mä menin humalas istuu miehen syliin ja sanoin et tuux meille tänää sextailee*blush*
[/q]
eikä tainnu olla vika/eka kerta ;)
[q]yana4000:eikä tainnu olla vika/eka kerta ;)
[/q]
emmä tajuu miksei jengi tajuu et mä heitän vaa hyvää läppää*iloinen*
[q]milla:
emmä tajuu miksei jengi tajuu et mä heitän vaa hyvää läppää*iloinen*
[/q]
jepjep
kyllä mä luulen että toi millan tapa ei kovin usein petä, tollanen iskutapa on suora, rehellinen, huumorilla höystetty ja kiinnostava..... ei kyllä kovin moni terve vapaa mies VOI kieltäytyä
Tyttöjen kannattaa kokeilla mahdollisimman suurella pajavasaralla tai pesäpallomailalla. Tulos on taattu, muttei välttämättä toivottu.. *nauru**pelle*
http://www.city.fi/artikkelit/artikkeli.php?seskey=&id=652&area=suhteet
Noista 90% tehoais muhun
En ole helppo... olen varma *nauru**nauru**pelle*
1.
Aina yhtä rehellinen: ..Tultiin muuten bemarilla..
2.
M: Sun faijas on täytyny olla varas.
F: Kui? (kelailee sitä pölli tähdet taivaalta-läppää)
M: Sää näytät ihan mannelta.
Moi mä oon Tussu ja mä harrastan balettia
[q]hardikaveri:
kyllä mä luulen että toi millan tapa ei kovin usein petä, tollanen iskutapa on suora, rehellinen, huumorilla höystetty ja kiinnostava..... ei kyllä kovin moni terve vapaa mies VOI kieltäytyä
[/q]
Riippuu aivan naisen naamasta ja kuinka epätoivoinen kyseinen uroo on.
POSEEEEE:: niin tai humalatilan laadusta..*iloinen*
niin mutta mä tässä koitin tarkoitta itse millaa...
Miten sinut on isketty tai miten olet itse toisen valloittanut?
Käytettiinkö jotain legendaarisia iskulauseita vai tekikö aika tehtävänsä?