Penni ajatuksistasi
Ihana alkuilta
Deep Purplen Made In Japan -tupla-cd. *sydän*
Ei oo hetkee ollutkaan näin villi lauantai
[color=darkgrey]"Eilen oli ravintola auki. Siellä oli myynnissä viinaa. Sitä sai rahaa vastaan. Voit arvata loput."[/color]
ajatuksia työpäivän tiimellyksessä;
"on niin kylmä ettei pysty ees panee"
nyt on btw niin kylmä ettei pysty ees dataa joten menempä lämmittämään taikamukillisen glögiä.
Kun on menettänyt yllättäen jotain tärkeää, antaisi melkein mitä hyvänsä että saisi sen hetkeksi vielä takaisin.
Onneksi tällä kertaa tuo tapahtui vain unessa.
[q]Miinapiina, 6.11.2008 10:19:
http://www.adressit.com/kotihoidontuki
oishan toi hienoa, et saatais kotihoidontuki samalle tasolle kuin peruspäiväraha... allekirjoitin, entäs sinä?
[/q]
Joo,toivoa saa aina ja haaveissa on hyvä elää. Allekirjotin.
Vahvasti sellainen fiilis että kaikki vois painua helvettiin.
[avautuminen]
Miksi joistain asioista tulee järkyttävä ahdistus? Sen jälkeen tulee olo, etten ole mitään. Olen tyhmä ja aivoton. Huoh. Ja mitä enemmän tästä asiasta joutuu kuulemaan / mietimmään, sitä enemmän tulee vain henkisesti paha olla.
[/avautuminen]
Haluan lentää niinkuin lintu korkealle ylös taivaalle. Tuntea tuulen. Leijailla sen mukana. Muttakun olen vankina jaloistani maahan. Taas on hankalaa olla.
MIKSI!?!!!?!!
Joo. Ei mulla muuta.
Kylläpäs tämä opiskelu käy... maksalle rankaksi.
...nyt onkin oikein oiva hetki alkaa siivoamaan, kun ei se unikaan tule.
Hassua toivottaa systerille hyvää yötä samaan aikaan kuin itsekin on menossa nukkumaan.
[q]onni3mk, 25.5.2009 13:00:
Onko tää vaan musta outoo, vai kuuluisko torilla kasviksia myyvien myyjien tietää tuotteidensa alkuperä ja onko kasvatuksessa käytetty jotain myrkkyjä?
Kävin ihan innoissani äsken Hakaniemen torilla hakemassa porkkanan naatteja pupulle ja myyjä kyllä tiesi, että porkkanat on Ruotsista, mutta tiuskaisi vain "en tiedä" ennen kun sain edes kysymyksen loppuun, kun kysyin, onko näihin laitettu jotain myrkkyjä tai käytetty jotain muita aineita.
[/q]
..mun mielestä pitäis, laista en sitten tiedä..
Ite jättäisin kyllä ostamatta jos en alkuperää tietäis taikka käytettyjä myrkkyjä, suosin muutenkin kotimaista kun noi ulkomaiset(ja tietyt aineet..) aiheuttaa erinäisiä allergisia oireita..
Ja onhan toi muutenkin aika kummallista käytöstä, palveluammatissa sekin myyjä on.
[q]Miinapiina, 18.9.2008 09:49:
mun pikkunen miro on tänään 5-vee *sydän*
[/q]
Onnea isolle pojalle!
Silmät on kyl tosi kätevä keksintö.
Ompas aika epätoivoinen olotila.*poks* Mutta onneksi huomenna on perjantai. Ja päivän lähempänä maanantaita.
Haluttaa olutta
Menipä mieli matalaks, ja samalla ne vähätkin motivaatiot kouluduunien tekemiseen.
Hohhoijaa, kaipa tässä on vaan nyt ryhdistäydyttävä.