Penni ajatuksistasi
Hmm. Ny o tukka värissä ja kuivattu.
Tuli sit astetta tummempi. Kai täs punasta jossain valos näkyy...?
En oikee tiiä onko tää hyvä vai huono. No ainaki tasasen värinen, öh.
Rautalankaa.....
Trallallei.
eilen oli niiiin kivaa *sydän*
Pitäs keksiä aineenaihe, tai pikemminkin joku pieni tarina... En ole keksinyt vieläkään, vaikka oon jo puolitoista viikkoa kelannut. Ärsyttää tehdä "vain jostain" deadlinen lähestyessä ja siten alisuoriutua asiassa, josta niin kovasti tykkää.
Ihme olo. Päässä koko päivän ollu semmonen pöhnäväsymyssekavuus, kuin olis just heränny kesken unien vaikka heräämisestä jo n. 4h, juonu 2 kuppia kahvia ja syöny kunnolla... Vois jo pikkuhiljaa herätä
Kaikesta huolimatta (tai johtuen, riippuu näkökulmasta) tosi särkynyt olo. Täytyy taas liimailla sirpaleita yhteen, jotta jaksais taistella.
.......ei IKINÄ pitäisi alkaa harrastamaan sellaisia pikkupikkuharrastuksia mitä toinen on kertonut harrastavansa. Tässähän menee järki
Oon ollut käsittämättömän hyvällä tuulella koko tän viikon ja se on tosi hienoa. Kaikenmaailman paskanalhossa kun on rämpinyt niin tätä olotilaa osaa arvostaa ihan eri tavalla.
Pitäs vielä pakata loppuun. Nukkumaankin mennä, muttei raaskis. Mitä jos mä unohdan jotain?
Viekää minut sinne missä hän on
virta ole halki edessä airon
viekää minut sinne missä hän on
lautturi kuule mitä mä toivon
Hassua, miten sitä odotttaa bileitä ihan eri tavalla, kun on käynyt niin vähän missään varmaan viimesen vuoden tai vähän vajaan aikana. Edellisestäkin kerrasta n. kuukaus aikaa ja nyt odotan tulevan viikonlopun bileitä, kuin jotain tosi kivaa ja ihmeellistä olisi tiedossa. Ennen kun kävi melkeen joka viikonloppu jossain, niin se oli lähinnä semmonen tapa ja itsestäänselvyys, jota ei sen kummemmin odottanut ja ajatellut.. Itseasiassa ihan kiva fiilis
[q]Chatte, 19.11.2008 09:54:
Ensilumi!
[/q]
Marraskuussa lumi on ihanaa, maaliskuussa sitä ei voi enää sietää. Tuli kovin kurja mieli, kun huomasin just, että taas sitä sataa :(
Carmolis yrttitippoja ei kannata laittaa kamomillateehen.
Suren itseäni, en koiraani. Suren menetystäni,kaipausta ja jäämistä tänne elämään. Ei auta muu kuin etsiä ilo uudelleen.
täytyypäs tänään varmaan laittaa taas uus kymmenviikkonen lotto vetämään. miks mä en ikinä saa ees viittä euroo
paskat rivit. pitäiskö alkaa ite valkkaamaan.
"Muutoksenhakija lähettää valituksen omalla vastuullaan." Mitähän kamalaa tapahtuu, jos lähetän valituksen KELAlle.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihminen
En tiiä onko tää vanha juttu, mutta mulle ainakin uus. Hyviä:
"Ihmisvartalojen tyyppejä on useita, ja niiden koko ja ominaisuudet määräytyvät pääasiassa geeniperimän mukaan, tosin vartaloon voivat vaikuttaa myös ympäristötekijät, kuten ruokavalio ja liikunta"
"Koska fysiologia ei ole vielä täysin kehittynyt pystyasentoiseen liikkumiseen, ihmisten liikkumismuoto tuottaa heille vaikeuksia erityisesti myöhemmässä iässä, ja vammojen sattuessa kriittisiin kohtiin voi liikkumiskyky kadota hetkellisesti täysin."
"Ihmisellä ruumiin karvoitus on vähentynyt huomattavasti. Osaltaan joillain yksilöillä karvoituksen vähentyminen on enemmän näennäistä kuin todellista. Heillä karvoja on yhtä tiheässä kuin muillakin ihmisapinoilla, mutta ne ovat lyhyempiä ja huomaamattomampia, koska ne ovat vähäpigmenttisempiä."
"Toisaalta muun ihon vähäisen karvapeitteen vastapainoksi useimmilla ihmisillä on päälaellaan karvat - hiukset - jotka kasvavat peräti pidemmiksi kuin minkään muun eläinlajin karvat."
Jne.
*haikail*
"Lika on ainetta väärässä paikassa, minä olen likaa"
-Olavi Uusivirta-