Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Kun vain olisi rahaa...

Taitaa koulut unohtua ja jään tänne tekee jotain mistä tykkään ainaki vielä ehkä vuodeks tai pariks.

Niiiiiiiiiiiiin hyvä olo :)

Epäilen salaliittoa meidän pikkujoulujen pitopaikan äänestyksen suhteen.

:D

Kunhan ajattelen, mietin ja ihmettelen.

Tanan korvakipu ja naamakuumotus, menkää pois! Pois! Mä en halu tulla ny ees vähääkää kipeeks!

[q]Zeratul, 15.1.2008 16:16:
Mitenköhän kesän tulo tai tulemattomuus muuten oli olennainen seikka millään tapaa? :D
[/q]

No ku mä mietin yhtä asiaa, johon liittyy kesä, ja se on niin kaukana vielä. :/

mistäköhän ihmeestä sitä sais muutaman tunnin päästä kyydin mommilaan...

Mua on jo kauan häirännyt se, että mua ei yläasteel paljoa kiinnostanu historia. Nyt viime aikoina oon kiinnostunu enemmän ja enemmän historiasta, pääosin Suomen, mutta myös ihan yleisestikin.

Aattelin et voisin mennä jonnekin historian tunneille :)

Hitsi ku on vaa tosi outo olo. Mulla on vaan jotenkin niin hyvä olla. Vaikka joka päivä ei ookaan ollu mitään helmeä, niin silti elokuu oli aivan paras kuu tänä vuonna.

Tapasin paljon uusia ihmisiä, näin ystäviäni, sain uusia ystäviä, ja muutenkin elämä alkoi taas näyttämään kirkkaammalta.

Asia, missä olin liian heikko luovuttamaan, selvisi onneksi toisen ihmisen aloitteesta, mistä mä oon todella iloinen. Tajusin, että jos jotain on kuihtunut, ei sitä hoitamallakaan saa enää kuntoon. Tuli vain aika.. Aika katsoa eteenpäin. Ensin pelkäsin, että kohallani alkaisi alamäki, mutta sainkin huomata, että sitä alamäkeä oli tullut kuljettua jo ihan liian pitkään, ihan tarpeeksi.

Tie on koko ajan ylöspäin, ja mä pystyn taas hengittämään. Mä en oo enää ahdistunut saatikka surullinen.

On upeaa huomata, kuinka onnellinen itse on. On kivaa kulkea kadulla hymyillen ja nähdä ympärilleen.

On ihanaa elää.

[q]KooKie, 30.12.2007 17:10:

Tekosyyni on tylsä päivä! Kirjoitin ensin tuhat ja yksi riviä samaa asiaa kuin säkin, päätin poistaa sen ja ilmoittaa kantani tohon MTV-wnb-superficial-tekstiin yhdellä sanalla: WORD.
[/q]
Oisit vaan jättänyt ne tuhat ja yksi riviä tänne, niin en tuntisi olevani näin yksin tämmösen verbaalisen flow-virtauksen kanssa.

[q]KooKie, 30.12.2007 17:10:

Viimeiset kaksi kappaletta jätin elämään, koska ne ovat lähes kuin omista pikku sormistani. Kiitos miehelleni, joka rakastaa ja arvostaa mua just sellaisena, kuin kulloinkin olen. Herkkänä itkupillinä The Fountainia katsoessa, känkkäränkkänä raivottarena pitämässä puoliani riidassa ja hieroessani hänen päänahkaansa tarinoita kertoillen.
[/q]
So, you happen to be one of the lucky ones - as well as your partner. :)

[q]mikke, 23.9.2006 13:15:
[13:03] <mikke> onks tää amiskarvanoppacorollatrancen tyyssija
[13:03] <kiksu> ei
[13:03] <mikke> aijaa
[13:03] <kiksu> eihän amikset trancee autoissaan soita.. vaan jotain teknoo ja muuta paskaa
[13:03] <mikke> :D
[13:04] <mikke> no siis technoa tuskin soittavat
[13:04] <mikke> teknohan on ihan oma alalajinsa ja luulenpa että sen päälle ymmärtää vaan vanhat rumat äijät :P
[13:04] <mikke> dancea kylläkin soittavat varmaan :)
[13:08] <minomus> no siis soittaahan ne teknoo
[13:08] <minomus> niinku esim. e-rotic

*sydän* #trance.fi *sydän*

[/q]

mun pitää lähtee tonne opiskelemaan genrejä...

[q]mikke, 23.9.2006 13:29:
---
Jiimo, 23.9.2006 13:27:
Olenkin jo miettinyt, että pitäisiköhän tuolla ruveta juttelemaan. Vaikuttaa mahtavalta kanavalta.

---

ohan tuol ihan ässäjuttuu kyl :) enkä oo vielä ees lentäny pihalle
[/q]

Fak... oon ollu väärällä servulla ilmeisesti, kun ainakaan kaakkinetin trance.fi:ssä ei oo mitn eloa... (moon ihan pro-irssaaja)

Onneks mulla on myös niitä oikeitakin ystäviä.

Muka-ystävät aiheuttaa pettymyksiä ja surua.

Luotankohan mä liian helposti ihmisiin? Mä inhoon sitä, kun luottamus petetään.

lisää kaljaa!

Kaikenmaailman ihme sekopäät "hyppivät nenille".

Vuoden viimeinen kuukausi meneekin ihmetellessä. Tammikuussa taas sitten tapahtuu, ja alkaa uudet jutut. Niin kävi viime vuonnakin.*ding*
Fyysistä ja henkistä vetovoimaa se pitää olla. Se ei voi olla vain yhdenlaista.

[q]Aurinkoneiti, 28.11.2008 21:03:
Kaikenmaailman ihme sekopäät "hyppivät nenille".
[/q]

=D

Nyt tuntuu siltä, että voisin muuttaa Helsingin suuntaan.

O