Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Jumalauta teinit on ärsyttäviä bussissa! "Mari sano, että se yks tykkää siitä yhdestä ja huomenna on äikän kokeen, mut en meinaa lukee ja oot mulle 4 röökii velkaa ja..." O_o

ihku. :P

Kaksi viikkoa nomadi-elämää mennyt niin että tuskin oon huomannut! Totesin eilen mielessäni, että tässäpä oiva tilaisuus kehitellä uusia menetelmiä saada omaa aikaa. Voisi olla tulevaisuudenkin kannalta hyvä, jos opettelisin ottamaan henkistä tilaa ympärilleni silloinkin, kun en ole absoluuttisesti yksin. Harvoin kuitenkaan olen huonossa seurassa Eihän se ihan samaa asiaa aja henkisten akkujen lataamisen puoleen, mutta tuskin siitä haittaakaan olisi..

Oon alkanut harkita myös pienimuotoisen blogin perustamista [size=9]sitä kautta ehkä voisin ajoittain ripotella julkistamisenkaipuisia henkeni tuotoksia maailmalle siinä toivossa, ettei kukaan kuitenkaan päätyisi niitä lukemaan *hih*[/size]

Kaksi viikkoa nomadi-elämää mennyt niin että tuskin oon huomannut! Totesin eilen mielessäni, että tässäpä oiva tilaisuus kehitellä uusia menetelmiä saada omaa aikaa. Voisi olla tulevaisuudenkin kannalta hyvä, jos opettelisin ottamaan henkistä tilaa ympärilleni silloinkin, kun en ole absoluuttisesti yksin. Harvoin kuitenkaan olen huonossa seurassa Eihän se ihan samaa asiaa aja henkisten akkujen lataamisen puoleen, mutta tuskin siitä haittaakaan olisi..

Oon alkanut harkita myös pienimuotoisen blogin perustamista [size=9]sitä kautta ehkä voisin ajoittain ripotella julkistamisenkaipuisia henkeni tuotoksia maailmalle siinä toivossa, ettei kukaan kuitenkaan päätyisi niitä lukemaan *hih*[/size]

Parhautta kun asiat rullaa mukavasti ja löytää uusia mielenkiintoisia kehityskohteita

Ois kyl mahtavaa jos laitat sun hengentuotoksia ihmisille tuomaan iloa. Ajattele sitä tunnetta kun näet jonkun lainanneen viisauksia ja viitteenä onki sun nimi "Mariq"

Ite kävin eilen ohjatulla kurssilla imppaamassa eteerisiä öljyjä ja voin sanoa, että oli aika positiivinen kokemus! Pitänee tutustua aiheeseen hieman enemmän

Ikävöin ystäviäni.

järki käteen?????!

---
Ois kyl mahtavaa jos laitat sun hengentuotoksia ihmisille tuomaan iloa. Ajattele sitä tunnetta kun näet jonkun lainanneen viisauksia ja viitteenä onki sun nimi "Mariq"

Heh, kiitos; taidan siis jättää sen väliin kuitenkin.. Ei nimittäis houkuta tuo ajatus

Bring it on for the last last time, I'm ready.

---
---
---
Heh, kiitos; taidan siis jättää sen väliin kuitenkin.. Ei nimittäis houkuta tuo ajatus

Pöh pöh, ainahan sen voi tehdä anonyymisti!

Joskus on hiljaista....onneksi mulla soi korvis!

Kylläpä täällä etelässä on helekutin pimmeetä. Pohjosessa oli jo valoisaa läpi vuorokauden. *sydän*
Kaiken lisäksi siellä on raikkaampi ilima ja paremman makuinen vesi.

"Today is as good a day as any to make your life just like the one you want to live."

Loistavasti sanottu.

Edit: itse asiassa niin loistavasti että varastan tän mun signatureks! Laitan tähän talteen mun tänhetkisen:

´´... and those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.´´ -Friedrich Nietzsche

"Today is as good a day as any to make your life just like the one you want to live."

---
---

Loistavasti sanottu.

Edit: itse asiassa niin loistavasti että varastan tän mun signatureks!
---

En avannut eilen tietokonetta kotona kertaakaan.

Nyt tuntuu siltä, että tukehdun tähän asuntooni ja työpaikkaani. Kaipaan ihan muuta. Kauhea kulttuurishokki iski, ihan vaan joutuessani pohjosesta etelään.

Mainio!! <3

Mitä vittua tälläisestä kykenee järkevästi jäsentämään??
Ei riitä lauseet... ei vain riitä.

Mitä kesä tuo tullessaan.. syksyllä toivottavasti ison chilisadon. Mutta kesällä kai pitää muutakin kuin mökkeillä. Ainakin 5 bileet ja 4 kännit, jos ei muuta!

Pesin äsken kasvoni. Pumpuliin jäi ruskea lika. Sitä ei tapahtunut Lapissa.

O