Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

miehet on marsista... *pökr*

Her music and her presence in it makes me feel strong and fragile at the same time. She's the only one I know being able to turn silence into music, scream into silence and music into life so that you can almost touch it, breathe it. Tori Amos. ♥

(Pusuja ja haleja ja paljon tsemppirutistuksia ystävälle, joka ei päässytkään osallistumaan keikalle, ja pestasi minut yllättäen tilalleen. Mielummin olisi hänen suonut näkevän ja kuulevan sen mitä minä tänään koin.)

Olen töissä tekemättä mitään, homma kusee, jossain ylemmällä tasolla ja siks kasaantuu meille... Oon yhes projektis mukan joka loppuu tän kuun vika päivä ja meill on viel yli 2000 tilausta tekemättä. Hajottaa

Vois vähintään puolittaa kahvikonsumption, meinaa olla koko ajan kuiviin imetty olo ja ihanan tuulisen + kuivan sään ohella lienee kahvi suurin yksittäinen kuivattaja.

[q]Amokk, 8.3.2006 22:50:
---
Oleanterinkukka, 24.2.2006 13:51:
Miksi se mies valehtelee ja sanoo, että haluaa tavata, kun kerran koko ajan tulee jotain muuta menoa. Sovitut tapaamiset vaan siirtyy ja siirtyy. Onko se oikeasti niin kiireinen, vai eikö ole vaan rohkeutta sanoa että ei kiinnosta? Jos se vielä huomisen leffaan menon peruu, niin sitten paan kyllä sen tilille. prkl!

---

Kuulostaapa tutulta, monenkin suusta. :)
Sorry, girl.
[/q]

:D Ton linkin oikees laidois oliki kirjat mil lähtee koko elämä nousuun:

Family & Relationships Best Sellers

Nyt pitää mennä, on kiire menestymään

aidan toisella puolella haisi muulin paska huusissa

olipas taas turha, tylsä ja rutiinikaavaan jämähtänyt viikonloppu. ensi kerralla haistatan kaverille ennen alkujaan paskat, kun kysyy lähdenkö hänen kanssaan ulos

tulipa sitten tehtyä taas kaikki pakolliset virheet ja mokat, joita saa sitten selvitellä tässä pari päivää. mutta jottei pelkästään huonoa, niin sangen mukavaa huomata että henkisestä morkkiksesta huolimatta seuraamukset eivät loppupeleissä kiinnosta juuri vittuakaan. eli siltä osin alkaa pikkuhiljaa parantumaan ylisentimentaalisuudesta ja olemaan inhimillisen kyyninen. ja tulipa taas kohdattua uusia pohjanoteerauksia käsityksille, miten nuijia ihmisiä maailmasta löytyykään

"nyt kun saan tämän projektin purkkiin, niin en avaa sitä enää ikinä"

*nuotti*"...Rytmi veressä - ja veri ei kierrä. Rytmi veressä..."*nuotti*

Omasta mielestäni olen maailman paras DJ! AVB ja Tiesto ja PVD voi mun mielestä painua vaikka suohon!

Löröily on jees

Tunnen lievää ahdistusta siitä, että asun Mikkelissä. Onneksi 14. tätä kuuta on Hesassa häppeninkiä niin voi viettää mukavan päivän ostoksilla ja kauppoja kiertäen ja lopuksi viettää klubi-illan jonka päätteeksi hotellissa yötä ja sitten sunnuntaina kavereiden luona vierailua. Onnistuu se näinkin.

Olis varmaa pitäny ottaa tää radio rock risteilyn ja mm finaalin jälkeinen maanantai vapaaks

Harmittelin tiliä katsellessa että miten vähän rahaa on jäljellä sekä käyttötilillä että säästötilillä, mutta sitten tajusin että mullahan on valmiiksi maksettuna yksi Tallinnanreissu, yksi Köpiksenreissu, viikon Unkarinreissu Ozora-festareille (myös maksettu), ensi viikonlopun Colorsit, sekä kaksi ravintolareissua, ja moneen kuukauteen ei pitäisi tarvita viinaakaan ostaa lisää.

Eli vaikkei rahaa enää ole paljoa, se mitä on mennyt on käytetty oikein kivoihin juttuihin loppukesää ajatellen.

(Plus melkein unohdin, kesäkuun loppupuolella poi-workshop johon tulee 2 ulkomaalaista opettajaa, myös jo maksettu. *pepsodent*)

Ajatuksia on niin paljon että nyt kyllä kilahtaa kassaan useamman kerran.

O