Penni ajatuksistasi
hyhhy kylläpä etoo vieläkin... joku jälkidarra. aamulla oli paha olo, sain just ja just syötyy. sitte ihan äsken uskalsin syyä ihan kunnon ruokaakin, ja nyt taas ällöttää. hyhyhyhy.
Lol, oon hereil.
Sai olla viimenen kerta hetkeen, kun hengailen eka aamuseiskaan ulkona ja sitten aamuneljään. Eilen menin nukkuu kympiltä illal ku puol seiskan herätys, ni heräsin si about 1:40 eikä sen jälkee si ookaan nukuttanut. Kaks tuntia sängys pyörimistä riitti, tässä sitä si juuaa aamuteetä.
Mahtaa tulla mielenkiintone duunipäivä.
Mä himoitsen lyhyempää ja vaaleempaa tukkaa. Joutuu varmaa ens viikol käydä investoimassa itsensä parantamiseen.
Taisin myös kokea just psyykkisen piristäytymisen. Koko päivän ollu iha rötvä olo, ja mitä lähemmäs pumppitunnin alkaminen tulee, sitä energisemmäks mä muutun. Ah, loistavaa.
Nukkumaanmeno siirtyy tänään aika myöhäselle, koska joudun käymään salilla suihkussa oman kylppärini ollessa suihkukiellossa. Sekään ei sit loppujen lopuks oo nii paha asia, koska pääsen siinä samalla sitten saunomaan! Ja sehän sopii vallan loistavasti.
Nyt ajatukset on taas... Jossain.
Iiih ja huoh ja ai että.
[q]LiiNa, 27.10.2008 08:48:
Taidan olla vanhaks tulossa. Ihan paskana ja väsyny edelleen, vaikka perjantaina oltiin bileissä ja nyt on jo maanantai
[/q]
Vähän sama tilanne, tänään kyl ollaan töissä niiiiin säästöliekillä!
[q]sapeli, 27.10.2008 08:49:
---
LiiNa, 27.10.2008 08:48:
Taidan olla vanhaks tulossa. Ihan paskana ja väsyny edelleen, vaikka perjantaina oltiin bileissä ja nyt on jo maanantai
---
Vähän sama tilanne, tänään kyl ollaan töissä niiiiin säästöliekillä!
[/q]
mulla on NIIN sama fiilis. Lisäksi musta tuntuu, että nukuin sekä lauantain että sunnuntain ja silti tuntuu ettei pysy hereillä töissä! Aivan kauhee kooma päällä... Tahtoo kotiin nukkumaan...
[q]Freja, 26.10.2008 16:48:
Mä himoitsen lyhyempää ja vaaleempaa tukkaa.
[/q]
Kuin myös, mutta en kyllä raaskis luopua pitkistä hiuksista :/ Vaikka ne on tähän asti kasvanutkin hurjaa vauhtia, niin ei sitä tiedä jos mun hiuksilla on ikäkriisi ja ne lopettaa kasvamisensa. Ja vaaleemmatkin taas haluisin, mutta kun tiedän mitä kaikkea sen eteen taas joutuis tekemään, niin ei kyllä innosta sekään. Vaikeeta tää hiusten kanssa eläminen
[q]Freja, 27.10.2008 11:37:
---
Jutu, 27.10.2008 11:31:
Kuin myös, mutta en kyllä raaskis luopua pitkistä hiuksista :/ Vaikka ne on tähän asti kasvanutkin hurjaa vauhtia, niin ei sitä tiedä jos mun hiuksilla on ikäkriisi ja ne lopettaa kasvamisensa. Ja vaaleemmatkin taas haluisin, mutta kun tiedän mitä kaikkea sen eteen taas joutuis tekemään, niin ei kyllä innosta sekään. Vaikeeta tää hiusten kanssa eläminen
---
Mäkin niin tykkään näistä pitkistä, kun ne saa niin monella tavalla laitettua, mut voi hemmetti ku ne menee nii helposti aina takkuun! Joka aamu herään hiukset takkusena (ja nukun viel yleensä aika rauhallisesti), jos ulkona tuulee nii ne o heti takussa/suussa/silmillä, jos mä syön safkaa tai juon jotai hiukset auki, niin ne menee myös siihe ruokaan/juomaankin... Argh!
Mul ois mallikin jo valmiina ja muuta, mut en vaa sit tiiä. Kyllähän nää nyt takas (KAIT) kasvaa, mutta erittäin hitaasti. Mulla ei oo ikinä ollu näi pitkät hiukset, koko elämäni oon elänyt lyhyttukkasena ja aina inhosin sitä. En nyt kyl mitään älyttömän lyhyttä ois leikkauttamassakaan, mut entä jos en ees tosta ~15-20 cm lyhyemmästäkään sit tykkää?
hankalia kyl nää hiusasiat.
Ehkä mä meen vaa kampaajalle ja selitän visioni ja kysyn et mitä se on mieltä.
[/q]
Ite leikkasin vähän aikaa sitten pitkän tukan pois niin, että vielä sai niskasta just kiinni mutta lyhyimmät karvat oli jotain vajaa 5cm ehkä. Mietin sitä koko kesän ja sitten uskalsin, ja ainaki mun tukka otti oikein kasvuspurtin sen jälkeen :D eikä oo muutenkaan harmittanu. Ja jos on ammattitaitonen kampaaja niin se kyllä sanoo jos ehottelette jotain tyyliä mikä ei sopis ollenkaan ja osaa sitte ehottaa ite kaikkea.
En jaksaisi taas olla luova selvitäkseni tästä päivästä jotenkin tyytyväisenä.
Ei tunnu mikään onnistuvan harjoittelussa. Opin siis paljon?
Oishan se ihan kivaa jos vaikka edes viesteihin vastattais vaik kuin kiire onkin...
-M
Ihan kuin aurinko paistaisi, vaikka ulkona on harmaata ja sumuista.
Teenkö oikeen ratkaisun? miks musta tuntuu tältä? Mikä ihme mua jännittää? Pilaankohan kaiken? Helvetin monta kysymystä päässä ja se stressaa Hmm, seksiäkin olisi kiva tehdä. Itseasiassa se on pyörinyt koko päivän mun päässä Ai, onko mun pää vähän sekaisin *toktok*
Mun kissan nimi on Penni, ja tää topic hämmentää päivä päivältä enemmän, mun Penniä nimittäin ette saa, vaikka kuinka jakaisitte ajatuksianne!
Helvatin negatiivinen ihminen!
[q]minomus, 28.6.2007 20:16:
---
WiljamiDzay, 23.9.2006 13:20:
mun pitää lähtee tonne opiskelemaan genrejä...
---
Tai vetää sarkasmihousut jalkaan :) Tulipa puun takaa tää haulla aivan muuta etsiessä
Kanavahan on ollu kuollut jo reippaan vuoden ku aktiivisin porukka raahautui omalle offtopic-kanavalleen
[/q]
Molempi parempi *joo**tirsk*
Hassua sinänsä, ihmettelin et millon oon kerenny tähän threadiin kirjottelemaan (eli aattelin löytäväni jotain baari-iltojen aivopieruja täältä), mut eihän tuo sit aivan eilen ollutkaan kirjoitettu..
Elämä olisi ilmeisesti sitten ollut liian helppoa.
Kuinkahan yleinen se ongelma on sillä alueella.
Mimmostakohan ja kuinkakohan erilaista mun elämä olis, jos asiat ois menny erilailla (siis ihan pienestä lähtien), kuin ovat menneet? Missäköhän olisin? Mitäköhän tekisin työkseni/opiskelisin? jne?
p*
On niin monta paikkaa, missä olisin paljon mielummin tällä hetkellä kuin siellä, missä tällä hetkellä olen.