Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Kylläpä onkin ollut oikeen paskojen uutisten viikko. Ja nyt on vasta tiistai, ei helevetti.

Kyllä Rauma on sitten kumma kaupunki.

Kih. Ih. Nii. :)

Lievästi suuruudenhullu tyyppi. :))) Kulkee risti kaulassa kuin amerikkalainen pastori. Ei sitä voi enää ottaa mitenkään vakavasti.

Kävin tuossa messenger keskustelua nuoremman neidin kanssa ja sanoin, että Armini tulossa Suomeen niin hän oli vain, että "kuka?"

minä: *linkitän kuvan Arminista*

hän: okei, kuka tuo on?

m: pääesiintyjänä yksi kiistatta maailman tunnetuimpiin sekä seuratuimpaan ryhmään kuuluva hollantilainen dj Armin van Buuren.

h: dj kuuluu olla sellanen hyvännäkönen nuori lökäpöksy poika eikä mitään tollanen vanha paska! :S

m: no toi on 32 xD

h: no 32 on jo aika vanha...

et shillee :D välillä hassua keskustella scenen ulkopuolella olevien henkilöiden kanssa

Huoh.

Täällä on hyvä olla. Täällä tuntuu kuin kaikki olis vaa hyvin.. Ei oo (isompia) huolia ollenkaan.. :) mitäköhän huomisestakin tulee? Tai mitäköhän ens viikonlopusta tulee?! *blush**pepsodent* Vähä jänskättää.
Mut joo. Hyvä olla *sydän*

[q]dj:täki löytyy niin monta sorttia mut ihan hyvä et muksuillaki toi kulttuuri on jo siinä et dj:n pitää olla hyvännäkönen =P
[/q]

No jyy, mutta ei mulle ainakaan oo mitään väliä sillä iällä tai ulkonäöllä (ylläri?)

Lähinnä se esiintyminen, hengessä oleminen ja of course musique!

Haluisin alahuuleen lävistyksen. Hmm.

[q]mariq, 3.12.2008 14:58:
Mul on ollu syksyn ajan punanen tukka. Kun olin sen ekan kerran värjänny, tuli monelta taholta kommentteja siitä (lähinnä hyviä, paitsi mummolta *nauru*) ja äitikään ei meinannu tunnistaa mua. Eilen värjäsin tukan taas omaksi vaaleaksi, ja kukaan ei ainakaan tähän mennessä oo sanonut yhtään mitään eikä ees näyttänyt siltä et huomais mitään ihmeellistä..
Ehkä vaalea tukka on vaan niin luonnollisesti mun juttu, et siihen ei ees kiinnitä huomiota.
[/q]

Eikä! Mä en oikeesti oo huomannut koko asiaa Mut ehkä huomio suuntautuu nyt enemmän sun valovoimaiseen persoonaan

Oiskohan kaljaa jäljellä!? *täh*

Tämän päivän olisi voinut viettää mielenosoituksissa.

Tänään kadun ylittämistä odotellessani tuli taas mieleen kuinka ihmiset usein ajattelee että joku muu hoitaa asian X. "No mä nyt ajan tästä, kyl joku muu päästää ton tästä yli. Ja mul on vähän kiirekin." Tai: "Kyl joku muu soittaa ambulanssin, en varmaan oo eka joka ton näki... Plus mä oon jo myöhässä enkä voi jäädä tähän odottelemaan." Tai edes: "Hähä, enpäs päätynyt maksamaan siitä suklaapatukasta mitään! Ei noi isot kauppaketjut yhtä suklaapatukkaa kaipaa." Tai vaikkapa: "No kyllä joku tota äänestää, se on sen verran hyvä, ei mun tarvi vaivautua."

Ensin ajattelin että olisi hyvä olla joku nyrkkisääntö kuten "Toimi kuten toimisit jos olisit ainoana paikalla," mutta sitten tajusin että vanha kunnon kultainen sääntö - "tee muille kuten haluaisit itsellesi tehtävän" pätee yhä ihan hyvä nasevasti. Mitä jos itse odottaisit pakkasessa pääseväsi kadun yli? Tai olisit tajuttomana katuojassa? Tai muutenkin pulassa oleva pikkukauppasi kärsisi hävikistä?

Hirveän moni tuntuu tosi monessa tilanteessa ajattelevan että "ei mun tarvi, joku toinen kyllä hoitaa homman" - ja lopulta kukaan ei hoida. Tämä ajatus ainakin rohkaisee minua olemaan se joku joka päästää toisen edeltä, tai soittaa sen ambulanssin, tai äänestää altavastaajaa vaikka tietää sen olevan turhaa. Jos en minä niin kuka sitten?

[q]Vampyrella, 11.3.2008 21:26:
Todella pelottavaa. Mä oisin niin loman tarpeessa. En yhden viikon mittaisen, vaan vähintään kuukauden. Ehkä pidemmänkin. Mutta ei ole varaa sellaiseen. Pikku juttujahan nää on kun suhteuttaa oikeisiin mittakaavoihin, mutta kuitenkin näköjään sen verran suuria, että mun koko olemus ja hyvinvointi kärsii.
[/q]
Voin niin kompata tätä kappaletta. Loma tekisi hyvää, lomapäiviä ois, mut ei vaan pysty. Ei vaan pysty. Ainoo mitä voi odottaa ois se, että tulisi uusi työpaikka, voisi lähteä tästä, ja taas kyetä edes hiukan parempaan elämään. Eikä siinä et itse kärsii, mut muut kärsii tästä myös.

Ensin keskityin vaan siihen, että tuleepa kiire viikko, kun joka päivä on ihan täynnä ohjelmaa, iltaan asti.. Mut sit huomasin, et kaikki se ohjelma on tosi kivaa ja oikeestaan oon vaan onnistunut täyttämään viikkoni kaikella mukavalla.. miksi ihmeessä mä siitä stressaisin

Jotkut ihmiset on niin kusipäisiä että ei voi enää kun nauraa.

[q]alek száhala, 13.6.2006 01:35:
Siinä on. Penni tänne!
[/q]
http://worldcoingallery.com/countries/img5/68-44a.jpg

[q]rose, 16.12.2008 22:03:
---
mariq, 3.12.2008 14:58:
Mul on ollu syksyn ajan punanen tukka. Kun olin sen ekan kerran värjänny, tuli monelta taholta kommentteja siitä (lähinnä hyviä, paitsi mummolta *nauru*) ja äitikään ei meinannu tunnistaa mua. Eilen värjäsin tukan taas omaksi vaaleaksi, ja kukaan ei ainakaan tähän mennessä oo sanonut yhtään mitään eikä ees näyttänyt siltä et huomais mitään ihmeellistä..
Ehkä vaalea tukka on vaan niin luonnollisesti mun juttu, et siihen ei ees kiinnitä huomiota.
---
Eikä! Mä en oikeesti oo huomannut koko asiaa Mut ehkä huomio suuntautuu nyt enemmän sun valovoimaiseen persoonaan
[/q]
Joo siis kaks viikkoo ollu nyt blondina taas, ja tänä aikana yks työkaveri (eilen) kysy, oonko tehny jotain mun tukalle..

[q]martina, 15.6.2006 00:47:

pyh, kesätyttösato on levinnyt jo ympäriinsä, mutta kesämiehet ovat ilmeisesti loppuneet tai sitten niitä viljellään enää vain vuorilla..
[/q]
Eipä vielä näillä leveysasteilla oo moinen sato kasvanut sellasiin mittasuhteisiin et pitäis sadonkorjuuseen lähtee....tai sit maanviljely ei oo mun alaa

[q]KooKie, 5.12.2006 16:52:
---
domi, 5.12.2006 16:49:
vaihtoehdot.

---

Eli meenkö kaveripossen kanssa "YO -juhliin" konemusadiggailemaan, Planet of Loveihin, vai Milluihin? Vai jäisinkö vaan kotiin jumittelemaan ja venailemaan huomista Millu -rundia? :)
[/q]
Tänään PoL, huomenna Millut. ^_^ Vaihtoehtoisesti Millut * 2.

O