Penni ajatuksistasi
Tiettyyn pisteeseen asti sitä jaksaa yrittää. Sitten, kun on tehnyt parhaansa, voi yrittää rauhoittaa mielensä: Mä ainakin yritin ja tein kaikkeni. Enempää ei tarvitse. Kukaan ei pysty ihmeisiin yksin.
Bailey's hörpsy naamaan ja unille.
Muistan, kuinka toivoin lapsena yhtä asiaa elämältä. Mä olen joutunut havahtumaan pelkoon siitä, että se ei ehkä toteudu. Tämän asian puuttumista ei voi millään maallisella mammonalla korvata, eikä millään muulla asialla ylipäänsä. Siksi tuntuu pahalta.
[q]Zeratul, 9.4.2008 23:31:
(Piti kyl ihan oikeesti negistellä, mut eihä siitä taas mitään tullu. *nauru*)
[/q]
Yritäppä negistellä mun seurassa nii, oli se sit täällä tahi siinä oikeessa elämässä... :D Negistelijöille pistetää porkkana suuhu ni tulee vitamiiniloitakin ja kaikkee!
Mä oon pohtinut rakkautta. Mitä se on, mistä se tulee, mihin se menee? Rakastavan vanhemman rakkaus voi olla pyyteetöntä, mutta mitä on romanttinen rakkaus? Onko ihmistä tarkoitettu elämään monogamisessa suhteessa? Onko olemassa ikuista rakkautta?
Monet ihmiset kohtaavat, kokevat rakastuvansa, rakastavansa, haluavansa tehdä lupauksen yhteisestä taipaleesta kunnes kuolema erottaa, mutta silti lähtevät lopulta kulkemaan eri suuntiin. Onko mitään, mihin uskoa, edes omaan itseensä? Itsensäkin voi pettää, minäkin muutun, ajatukset muuttuvat, tunteet muuttuvat, elämä muuttuu.
Aikalailla ajelehtimista koko elämä.
[q]pululu, 9.12.2009 21:34:
---
Vampyrella, 9.12.2009 21:11:
Oi tätä haikeutta.
---
No sanopa muuta.
[/q]
*vertaistukihaikeil*
[q]La Petite, 2.12.2009 10:30:
Kylläpäs näyttää ihan siltä mitä olin itse kirjoittamassa (paitsi toi baileys )
[/q]
Bailey's auttaa joka vaivaan.
Tämän päivän aatoksia:
Vaikeat kohdat on usein niitä hedelmällisimpiä. Välillä vaatii ihan pirusti uskallusta ja voimia kohdata omat kipukohtansa ja olla alaston ja haavoittuvainen, mutta prosessi on välttämätön ihmisen kasvun, eheyden ja onnellisuuden kannalta.
[q]Anata, 2.7.2007 22:52:
Persoonallisuushäiriöinen on v****maisin hoidettava.
[/q]
Varmasti, koska eihän persoonallisuushäiriöön ole sinänsä mitään hoitokeinoa. Ovat niin syvällä siellä persoonallisuuden rakenteissa ne häiriöt, kuten varmasti alan ammattilaisena tiedätkin. Ovat kyllä varsin vittumaisia myös sen perusteella, mitä itse olen elämässä heitä kohdannut. Ei empatiaa, ei vastuuta eikä syyllisyyttä yhtään mistään. Helvetin taitavia ovat kuitenkin paskan jauhamisessa ja ihmisten harhaanjohtamisessa.
People, be careful.
"Pitäisköhän sitä taas ottaa vaihteeksi vähän määrätietoisempi rooli aka. riffi oman elämänsä suuntaviivojen piirtelyyn?"
Olispa jo kevät, varsinkin toukokuu. Talvi alkaa tuntua tukahduttavalta.
Vääriä ajatuksia, tahtoo ne pois.
Miulla on kyl nyt sellainen ongelma, joka ei ihan helposti helpotu. Mistähän löytyisi ratkaisu...hihiiiih
Löytyipä yksinkertainen ratkaisu: kärsivällisyys.
[q]Jutu, 2.12.2009 23:15:
Enää muutama viikko ja sitten saan lomailla. Ja nyt ihan oikeesti kyllä kieltäydyn sijaisuudesta jos sitä tarjotaan. Rupee tää mielenterveys menee sen verran kovaa vauhtia jonnekin metikköön. Täytyis varmaan varailla lekurille aikaa, mutta jotenkin musta tuntuu, että mua ei oteta siellä vakavasti.
[/q]
EHDOTTOMASTI varaat ajan. Mullakin kestää välillä liian kauan, että osaan myöntää itselleni tilanteen vakavuuden ja arvostaa itseäni tarpeeksi tässä vaatimusten ja suorittamisen viidakossa, mutta kenenkään ei tarvitse olla superihminen eikä kone. Jossain se raja tulee vastaan.
Onnellisuus <3
Lempeät keinot käyttöön, ja kova kova vastaan vielä kahdeksi päiväksi *pökr*
Uimahallissa on kauhean levottomat vibat.
[q]REivaaja, 2.8.2008 14:23:
---
Aurinkoneiti, 2.8.2008 00:45:
Mistähän saisi salviaa?
---
''It is illegal to import salvia to Finland, but legal to posses and grow inside the country.''
:D Onneksi Salvia huumehörhelö on kotoperäinen kasvi. Hmm. Mitenköhän on ton hullukaalin laita :D
Onkohan sen kasvatus kielletty kun sen joskus mustalaiset (lue:romanit) Suomeen toivat?
Nyt niitä löytää erityisesti Suomenruotsalaisilta alueilta.
Mielummin tota
[/q]
Aattelin vaan sitä ruoan maustamiseen ja lääkinnälliseen tarkoitukseen. En tiedä hullunkaalin kasvatuksen laillisuudesta mitään. Kaverini kertoi sen rehottavan Someron suunnalla erään vanhan mökin nurkilla. En muista oliko sitä istutettu vai oliko se levinnyt itsestään. Mutta kaverini sai siitä voimakkaan allergisen reaktion.
[q]REivaaja, 3.8.2008 00:57:
---
Aurinkoneiti, 3.8.2008 00:00:
Aattelin vaan sitä ruoan maustamiseen ja lääkinnälliseen tarkoitukseen. En tiedä hullunkaalin kasvatuksen laillisuudesta mitään. Kaverini kertoi sen rehottavan Someron suunnalla erään vanhan mökin nurkilla. En muista oliko sitä istutettu vai oliko se levinnyt itsestään. Mutta kaverini sai siitä voimakkaan allergisen reaktion.
---
Aborttiako meinasit :D Tujonilla ei tietääkseni ole hirveästi lääkinnällisiä ominaisuuksia sen lisäksi. kerro toki niistä jos viitsit. Ei menny kaveris sekasin? Sitä käytti esim. shamaanit sianihran kanssa hallusinogeenina (älkää saatana kokeilko. Se on hulluruohoakin myrkyllisempaa) sianihraan sekoitettuna iholle levittämällä...
[/q]
En meinannu aborttia, vaan hengitystievaivaan ja kuukautiskivun lievittämiseen käyttää.
mur!
[q]Aurinkoneiti, 3.8.2008 00:00:
---
[/q]
Jos tarkoitat ihan sitä mausteyrttisalviaa niin sitähän saa ihan kaupasta maustehyllystä. Mausteyrtti salvia on muuten englanniksi sage, ei salvia (joka on sitten ihan jotain muuta)
Ihmettelen vaan, että miten voiki olla veto näin pois. Kaks lonkeroa alla ja oon ihan valmis nukkumaan *ding**nukkuu*
Okei, valehtelin. Oonki vasta puoltoista juonu.