Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Tää on just tätä, aina kun oon vanhempien luona käymäs. Ei aina jaksa ees nauraa asioille, huoh.
No, on sentään ne vanhemmat <3
..Ja pian joutuu taas juomaan glögiä. Kello ei oo ees kahtatoista, hah :D

Hm. Näin sit unta, et mul oli ihan mielettömän ihanan punaset hiukset. Ja mä kun oon just pähkäillyt tuota kampaajalle menoa. Noh, punaseks ne hiukset ei ainakaan enää muutu.

Hmm. Mihinkäs sitä nyt oltiinkaan suuntaamassa?

edit: ai nii. ei minnekään.

"No ei tässäkään ole mitään järkeä"-päivä.
Hämmentävän monta tyhmää ideaa yhdelle päivälle ja silti houkuttais toteuttaa ne loputkin.*ding*

...Then couple of days serenity of the mind and then back to the life you think you know.

Jos suru tulee, anna surun mennä. Jos ilo tulee, anna ilon olla.

[q]Freja, 22.3.2007 11:15:
Ei vitun pälli. Ensin kehun työhakemuksessa itteäni hyväks ja tunnolliseks ja huolelliseks työntekijäks, ja si unohdan mailista palkkatoiveen mikä piti olla siin mukana. huoh.
[/q]

Seuraavasta hakemuksesta meinasin unohtaa kokonaan CVn :DDDD

Pitäs uskaltaa olla täysillä onnellinen, mutta toisaalta moiseen heittäytyminen tuntuu hurjalta. Kauhee dilemma.

Pelkään että unohdan jotain tärkeetä.

No mut mul on kamerat, lämpimää vaatetta, tuulenpitävää vaatetta, sateenkestävää vaatetta, vaihtovaatetta ja puukko ja kuksa. Kai siinä on ne oleellisimmat :D

Siivoaminen on jännää puuhaa.

Pitisköhän laittaa koiralle jarrusukat jalkaa, ko raukka ei meinaa pysyä koipiensa päällä rappukäytävässä.

onkohan meille tulos ykätauti...?

Oliskohan meidän kauppaan tullu jo hedelmä kuorma..
*tahtoo kirpeitä vihreitä omenoita*

Olin iha pettyny ku loggasin klubbariin ja katoin et 5K, mut si siel olikin vaan yks.

Hö.

Se o ni tyhmää ku sinne jää noi Kt silti kummitteleen vaikka ne poistaiskin, ny vaa mietin että kuka/ketkä mulle on puhunu sen 4Kn verran, mut si poistanu ne, ja mitä asiaa ollut.

No, ei varmaan mitään tärkeetä ainakaan :D

hitsi et tuli kuuma ku joi iiiiison mukin kuumaa teetä.

Nyt äipän kaa lenkille

Milloin tää loppuu?

[q]nomic, 4.2.2009 19:27:
[/q]

muista sit mun kaikki 100000 ohjetta.
Mie tuun tekee sit siivoustarkastuksen koko asuntoon.

Kyllä siskot on sitten kivoja vai mitä?

[q]UnityF, 4.2.2009 19:48:
---
nomic, 4.2.2009 19:27:

---

muista sit mun kaikki 100000 ohjetta.
Mie tuun tekee sit siivoustarkastuksen koko asuntoon.

Kyllä siskot on sitten kivoja vai mitä?
[/q]

Siskot on Mordorista.
Mutta enää ei ole polkua ja parvekkeellekin mahtuu. :(

Mikähän neurologinen(?) reaktio aiheuttaa sen, että pitkittynyt väsymys ja stressi nostavat aina ikävät muistot mieleen, vaikka ne olisi kuinka vanhoja..

Enää 6 päivää, niin mulla on 50 minuuttia töitä jälellä, sitten nään äipän ja mennään juopottelemaan ja venaamaan lentoa kotiin, oikeaan kotiin, ihanaan kotikaupunkiin, ihanaan Vaasaan *sydän*

Menispä nää 6 päivää nopeesti ja sen jälkeen 4 päivää oikeen hitaasti

Nään taas ystäviä, ihanaa *sydän*

Sitä vaan tuli jotenkin huojentunut olo, kun tajusi olleensa oikeessa.
Eihän sillä nyt enää ole mitään muuta väliä kuin se, et ois ollu kiva tietää se aikasemmin.

O