Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

LomaTJ laskuri osoittaisi lukua 15.. kestääköhän mun pää sinne asti

Kylläpäs huimaa, enkä uskalla nousta tästä sängyltä ylös :C

huh.. olihan ilta..

kuinka pienen pienistä arkisista asioista voi tulla näin hyvälle tuulelle ja se pelastaa oikeasti koko loppu viikon

Miten ihminen voikin olla ihan rättipoikki, mutta ei siltikään pysty nukkumaan... eikä työnteostakaan oikein tullut mitään. Ajatukset harhailee koko ajan. Kaikista ''mukavinta'' oli se, kun eräältä työntekijältä tuli päivän ensimmäisenä lauseena inhottavaa tiuskintaa. Jätiin suu auki tuijottamaan toisen työkaverin kanssa. Normaalisti ei jaksa välittää, mutta just nyt pienetkin asiat tuntuu aika raskailta. En ees uskalla kuvitella, kuinka raskasta eräillä ihmisillä nyt on...

Odotan pelolla sitä päivää, kun tää oikeasti konkretisoituu. Vaikka hautajaiset on mulle aina tosi rankka paikka, mä toivon pääseväni niihin, koska mä en vieläkään usko tätä todeksi. Ehkä mä sitten uskoisin. Tiedä sitten, haluaisinko... mutta ehkä olisi parempi niin.

Niin moni muukin menettänyt läheisensä taas, ja aivan kamalalla tavalla...

Mihin tää maailma on menossa? Ahistaa niin helvetisti. Nää ei ole iloisia aikoja nyt ollenkaan. :( Niin kamalaa.

Mä vaan mietin, että jätkä pääs näköjään heti alkuunsa säätelemään nää ilmat sellaisiksi, että toisivat hieman lohtua. Ennen lauantaita ollu aika runsaasti syysmyräköitä vesisateineen, ja heti lauantaista lähtien aurinko on paistanut joka päivä.

Ruttopuisto oli niin kaunis eilen. <3

Olenkohan tehnyt oikean päätöksen?

Voisin antaa jt todella arvokasta, jos Brysselissa ei sataisi tana viikonloppuna.

Olen surullinen vaikka on kesäloma :(

Tais mennä tulevaisuudensuunnitelmat aika uusiks.. Eikä mitenkään ilostuta..

Pääsisimpä Raudanjoelle.

Huomisesta täytyy tulla kyl aika hyvä päivä! Niin paljon kaikkee suunniteltuna ja tekemistä löytyy ja hyvässä seurassa

[size=5]...Eli nyt ku mä sanoin ettei siitä voi tulla muuta ku hyvä ni koko päivä ja ilta varsinkin menee varmaa nii vituiks ku ikinä voi mennä.[/size]

[q]Zeratul, 9.4.2008 23:17:

Onpas! Kylmään kuoppaan päädytään koko sakki!
[/q]

Niinno, mehän ollaanki vaan vankeina kropissamme. :P Meiksistä tulee ainaski seuraavaks holy cow!

[q]sativa, 10.11.2009 23:22:
Kekseliäitä nuo akateemiset hörhöt taas yliopistolla - yks oli teipannut hupparinsa selkään jonkun ruttusen aanelosen, jossa luki isolla "Myydään" ja alla tuotteet ja hinnat.
[/q]

Käytin eräillä fullmoonfestareilla samaa taktiikkaa - pusu maksoi 20 senttiä, halit olivat ilmaisia

Edit: en rikastunut, halipulaa tuli tyydytettyä kyllä.

Jotenkin sitä on vaan tajunnut kamalimman kautta, miten tärkeää elämässä on tarttua hetkeen. Ei kannata elää huomista odotellen, siirtää kaikkia unelmiaan kauas tulevaisuuteen. ''Ehkä sit joskus, kun...'' Ei. Elämä ei välttämättä jatku sinne asti. Oleellisempaa on elää unelmiaan tässä ja nyt.

Jos oikeasti haluat tehdä jotakin, tee se heti kun mahdollista on. Älä jätä sitä eläkkeelle. Älä jätä sitä huomiselle, josta ei ole varmuutta.

Haluaisin vaihtaa nikkini johonkin astetta vähemmän vajaaseen, tätä nolompaa tuskin löytyy.

MUTTA mä en kykene! Tunnearvoa, tunnearvoa! Identiteettikriisihän siitä koituisi!

(And how sad is that...and problems like these.)

Tämä horsmankukka on kuin antajansa:
rikkaruoho elon yrttitarhassa
Voiko muuta tuoda renttu reissultansa
hortoiltuaan kauan harhassa
Tämän lahjan annan silti sydämestä
niinkuin anteekspyynnön katumuksenkin
Pian se kuihtuu, ei se maljakossa kestä
niin käy joka lupauksenkin..

[q]sapeli, 24.11.2009 16:11:
Viimeisen puolen tunnin tunneskaalaa:

*pökr* mut sit kuitenkin
[/q]

Ihanaa, hellyin :DD

My own penny:

Kivaa kipua havaittavissa lihaksistossa, huomenna vielä lisempää! <3

[q]Zeratul, 9.4.2008 23:25:

Hö, eiks tääl saa ees negistellä ilman et heti siivuutetaan kaikki huonolla huumorilla?

Must tulee sit viimeinen lohikäärme! Puff!
[/q]

Ai kellä nyt tässä oikeen tuli huonoo ja kulunutta huumoria, niiku hä? Kylmä kuoppa, ou rili, niiku hä? :D

(No okei, on munki jutut aina ihan kuluneita, mut onneks en oo ainut ko soot olemassa <3)

[q]plink, 8.12.2007 14:24:

ahahah, tutun kuulosta menoa. juna lähtee uusiks ens vuonna sit. ;D
[/q]

Joo, näkemiin muun elämän rippeet :D

Eilen ois ollu mahdollisuus lähteä frendin kanssa ulos, mut meikä jäi mielummin nököttämään koneen ääreen. Tästä se lähtee.

O