Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]mariq, 9.10.2009 14:06:
Mikähän neurologinen(?) reaktio aiheuttaa sen, että pitkittynyt väsymys ja stressi nostavat aina ikävät muistot mieleen, vaikka ne olisi kuinka vanhoja..
[/q]

Ehkä niitä ei ole käsitelty vaan vain painettu alas mielen pohjamutiin, ja stressaantuneessa tilassa ei mielen kalterit ehkä ole niin kestävät?

[q]noena, 9.10.2009 09:29:
...Then couple of days serenity of the mind and then back to the life you think you know.
[/q]

The good thing about moments of serenity is that they give you a chance to discover your life anew. :)

Kauhean ankea päivä. Kauhea ikävä koiraa. Päivän rutiinit menevät uusiksi.

Jos nyt lakkais satamasta vettä, oisin maailman onnellisin. Onneksi tulee ystejä sentään kylään, sekin tekee onnelliseksi*hymy*

"Tyhjil pulloil täysii pulloi tuli ostaa, kävelet taskut täynnä ilmaa, rikkaampaa ku koskaa"

Asa - Hidastaa

Onko tää vaan musta outoo, vai kuuluisko torilla kasviksia myyvien myyjien tietää tuotteidensa alkuperä ja onko kasvatuksessa käytetty jotain myrkkyjä?

Kävin ihan innoissani äsken Hakaniemen torilla hakemassa porkkanan naatteja pupulle ja myyjä kyllä tiesi, että porkkanat on Ruotsista, mutta tiuskaisi vain "en tiedä" ennen kun sain edes kysymyksen loppuun, kun kysyin, onko näihin laitettu jotain myrkkyjä tai käytetty jotain muita aineita.

Tämä päivä on ollut hämärän rajamailla olemista.

Kohta vois keitellä teet.

Läksin ostamaan sukkia..

Lopputulos:

Ostin 12 paria sukkia, alushousuja, takin, kynsiharjan, lipun illan Miscbehavingiin, hiussprayta, hiusvahaa ja purkillisen maitoa..

Ei kait lähteny mopo käsistä?

*Hyvän asian puolesta lakkoil*

olen sikataudissa

Hmm, pitäisköhän koittaa jääteen tekemistä Jogi-yrttiteestä?

Mahtasinkohan mä pysyä pystyssä noilla uuden sukupolven kilpakajakeilla.

Kuva, unelma, rakkaus todellinen, oivallus ihana *sydän*

En kai mä nyt ihan tosissani meinaa revetä tupakoimaan taas*igor*

Quentin Tarantino on yliarvostettu ohjaaja. Jokaisessa sen elokuvassa pääosassa tuntuu olevan väkivalta.

Biologinen kello on ihan perseestä.

Aurinkoinen päivä metsässä meni hukkaan muristessa.*igor*

Löysinpäs oivan runon narsistiseen persoonallisuushäiriöön liittyen. Olen lueskellut tuosta persoonallisuushäiriöstä jonkun verran, ja uskon myös kohdanneeni kyseistä häiriötä potevia immeisiä, joten asiaa on tullut pohdiskeltua melko paljon.

Tässäpä tämä runo:

Joka ei ole vielä minä
sen on mahdotonta olla me.
Se ei voi kiintyä toiseen
kun se ei ole kiintynyt itseensä.
Se ei voi käsittää suuria ympyröitä
kun se sekoaa pienissäkin.

Sitä pitää lähestyä sen omilla ehdoilla.
Kaikki muu pelästyttää ja suistaa sen raiteilta.
Kun se vihdoin sanoo nimensä ja minä,
se on saavutus ja semmoisena vaikea läksy.
Se toistelee nimeään ja innostuu siitä.
Sen pitää saada tottua olemaan joku.
Ei se muuten opi näkemään joitakin ja muita.

[q]Freja, 24.7.2009 09:01:
---
Janisa, 24.7.2009 08:14:
Biologinen kello on ihan perseestä.

---

No onKO
[/q]

O