V#tuttaako?!
Taidan olla hiukka häjyllä päällä, mut vituttaa pinnalliset kusipäät, jotka ei tiedä mitä mieltä todellisuudessa ovat. Toisaalla toisata ja taas toisaalla toista... Ota tosta ny selvää!!!:mad:
110 000 vitun euroa yhteisiä rahoja johonkin saatanan vitun turhiin illallisjuhliin joista yhteiskunta ei kostu takasin penniäkään.
Uosukaisen mukaan lasku oli "asiallinen". Joo ihan salettiin on asiallinen jos vieraille juotetaan Domppaa ja XOta.
On varmaan kiva kestittää, ja vielä kivempaa olla kestitettävänä mut mä en näe mitään syytä miks sen pitäs tapahtua jostain muusta kuin omasta palkasta.
Mua v*tuttaa "teinixet", se ettei löydy sellasta tyttöö joka haluis muutakin kuin vaan hetken hauskaa.. Mä tiiän et pakko sellasia on jossain olla, mutta missä? (..muualla kun varattuna..)
Aamulla vitutti. Hirveessä kiireessä bussipysäkille, punasta valoa pukkaa matkalla juuri sopivasti ja Pate Mustajärven Rokkimakkara pyörähti soimaan radiosta :panic:
vituttaa ihan perkeleesti olla taas sairaana....*lisää ärräpäitä tähän*
:014:
V*ttu kun on pakko väsyttää kokoajan näin v*tusti paitsi sillon kun pitäs olla nukkumassa (kunten nyt). Päivällä onkin nii perseestä revästy olo että ei vähät mitään. Taidan lyödä pääni seinään niin kovaa et lähtee taju.
:014:
Mua nyt ei niin sanotusti vituta vaan ärsyttää toi "Wallatonta joulua koko remmille! t:Suski-tonttu" mainos!!!!
Olisivat edes laittaneet siihen kunnon lahjanavaamisäänen eivätkä tollasta SKRRAPS!!
:013:
Muuten ei mitään paitsi et oon kipee...
Täällä kans. Tästä lähtien pitää tsekata mainokset etukäteen niin ei tuu tollasia ylläreitä...
Ajatukseni oli, että mikäli sinne menen, niin pitää erikseen laittaa sulle priva, että siellä olen.
:confused: Tietäen vastaukseni... mihin?
Mutta sitä siis tarkoitin, että arvasin joka tapauksessa, että sinulta tulee viesti, että olisit katsonut sen korva kajjjuttimessa kiinni, mikäli sinne olisi lähtö. :003:
Peace.
Voi vitun vitun vitun vitun vittu jos tämä on totta:
"Olen nähnyt sellaistakin, että ensin ajaa suola-auto, perässä aurausauto, joka heittää juuri suolatun lumen tien reunalle ja vielä pohjavesialueella!"
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomalaiset+eiv%C3%A4t+kannata+alkoholijuomien+myyntiajan+rajoittamista/1135220553183- Tävitt... bissee saa edelleen vaan ysii saakka kaupasta. Isi ja äiti, ei ku valtio kertoo sulle koska saa juoda bissee???
Oooooh!!! Siis ei rajoiteta entisestään?! Mikäs nyt on kun rupeaa lipsumaan ote näin? Eikö lampaat haluakkaan pienempää aitausta?
Aivan pellolla eletään kohta. Alkoholimyynti pitäisi suorittaa vain ennakkotilaamalla ja myydään vain pankkitiedot annettuaan ja vain tietty määrä kuussa. Ja sen viikko sitten tilatun perjantaipullon voi hakea Alkon toimistosta torstaina 12-14 välisenä aikana. Niin se pitäisi tehdä.
Klubituksessa on ilmeisesti käynyt hakkeri, sillä eilen aamupäivällä siinä oli etusivulla vain suuri sarjakuva (?) joka tuli aina vaikka yritti suoralla linkillä esim. foorumeille.
No ei sentäs. Se sarjakuva on vaan tapa ilmoittaa siitä, että tietokanta on vialla.
Joo, muutinpa Kuopioon halpaan yksiöön koska ryhdyn opiskelemaan tuossa elokuussa.
Päätinpä heitää pikkupikku pirskeet ikäänkuin tupaantulijaisjutut.
Avainsanat olivat: ei ördnäystä, ei melua, rauhallista käytöstä ja jos on aivan pakko lähteä ryyp, mennään baariin.
Toimiko tämä?
Paskanmarjat.
Pari kaveria soittivat stereoitani aivan täysillä VAIKKA sanoin monta kertaa että *ttu hiljaa.
Toiset painivat *ttu eteisessä.
Sitten kun naapurin rouva tuli ilmoittamaan äkäisenä että hän tahtoisi nukkua niin meikällä naksahti.
Karjaisin jengille että vittu nyt hiljaa, meikän kämppä, meikän säännöt ja jos ei kerran osata niin painukaa *ttuun niin pian kuin mahdollista.
30 sekuntia ja kämppä tyhjä.
Saatana kun petyin jengiin.
Kyllä, todellakin, vituttaa kaikki mahdollinen ja vähän mahdotonkin, lähinnä kaikki pikkuiset mutta niin raivostuttavat asiat työpaikalla. Alan olla henkisesti ja myös fyysisesti todellakin loman tarpeessa, tuntuu että olen kävelevä ruutitynnyri joka vain odottaa pienen pientä kipinää.
Vielä 2 viikkoa...
Eikä koko hommalla ole edes mitään tekemistä niiden sotilaiden kanssa.Ja miltei samanlaisia molemmilla puolella mitä nyt Israel kostaa hieman hanakasti kun kaksi sotilasta kidnapataan,
Seuraa rahasalkkua.
Samaan aikaan Gazassa:
YK:n työntekijä suree sairaalan ikkunassa. Sairaaloissa on pulaa tarvikkeista ja sähköistä. Hyvin monet potilaat voivat kuolla, kun varageneraattori lakkaa toimimasta parissa viikossa.
Go Israel!
Entäs New Orleansissa?Hyvin monet potilaat voivat kuolla, kun varageneraattori lakkaa toimimasta parissa viikossa.
Nyt kyrsii tuo Lähi-Itä.
Vaikka en politiikan tuntija olekaan, niin tuntuu, että tuo sota taitaa olla vasta alkusoittoa..
Tää on taas niin tätä. Kiireinen kevät kääntyi jossain vaiheessa lomaksi, sitten työttömyydeksi ja nyt lähestyn vituttavaa turhautumista. Haluan töitä, stressiä ja rahaa. Prkele.
Vituttaa että vielä joutuu 6 aamua heräämään töihin ennen kesälomaa... Onneksi on pitkä viikonloppu edessä Turussa, se nollaa yleensä mielen ja ruumiin aika tehokkaasti.