V#tuttaako?!
Jep,
onnistuin viime viikon lopulla tyhjentämään täysinäisen puolen litran vetoisen cokispullon laukkuni sisälle..
mulla pullo sisälsi TOLUA. laukku haisee vieläkin. onneksi ei ollut mitään kamaa sisällä...otan osaa
Vituttaa kun ylioppilaskirjoitukset alkaa huomenna Englannin ja ylihuomenna ruotsin kuunteluilla. Ja mitä todennäköisemmin en edes pääse siitä ruotsista läpi.
Vittu.
Mua vituttaa tällä hetkellä aika rankasti. On kaikenlaista sattunut mun elämässä, joka on vähän vaikeuttanut elämistä, mutta tänään aamulla heräsin siihen, että puhelin soi ja aamuvuorolainen soittaa ja ilmoittaa, että varkaita käynyt liikkeessä (Videofirma Makuuni). Vorot vei mukanaan ehkä n. 15 000 euron edestä tavaraa. DVD-levyjä, stereo laitteet, rahaa, pioneerin 600 mikserin (joka piti tänään hakea pois liikkeestä) ym.
En edes viitsi kertoa mitä kaikkea muuta mun elämässä on käynyt viimeisen vuoden aikana, joten ei tässä kai muuta kuin että vittu kyl palaa käpy!
Tuohon edelliseen verrattuna, niin mun vitutus ei ole varmaan mitään, mutta stereot sanoi sopimuksensa irti äskettäin ja nyt ollaan vaan kotona hissukseen. Onneksi koneella voi sentään kuunnella musaa, mutta pc:n kajarit on mitä on.
mua vituttaa kaksinaamaiset idarit joita on yhtäkkiä liikkeellä yllättävän paljon..
Pistä emon malli ja piippaukset ni katotaan. (Piippauksissa kannattaa pitää mielessä seuraavat: Niitä on pitkiä, lyhyitä ja sitten välissä saattaa tulla taukoja. Tauot merkkaa eri virhekoodit.)
Vittu että vituttaaa!!
Just kun sain toisen soittimen lainaksi että voisin tehdä mix-nauhan, nii vitun tietokoneeni ei suostuu käynnistymään, tulee vaan outoja piippauksia.... vittu etttttää vitutttaaaaaaaaa
Miten olisi sossu-Sami?
Taidat itse laukata sossun luukulla...
Vähän järkeä nyt näihin postauksiin!
Mua ei vituta vaikka menetin mun työpaikkani tänään. On kyl ihan outo olo mutta paljon tulee muutoksia mun elämään nyt. Katsotaan mitä nämä uudet asiat tuovat mukanaan. Mua ei enää voi sanoa Makuunin Samiksi ehkä se nimi voisi muuttua Targetin Samiksi tai jotain? ;)
Miten olisi sossu-Sami?
Aika tyly. No ei sentään sossun luukulle tarvi mennä kun saa liiton korvauksia.
taloyhtiön laiskanletkeävälinpitämätönmeininki!
mitään ei vittu tapahdu ennen uhkailua!!
patterit vuotaa ja parketti melkein vituillaan, stana!
Niitähän siis valmistetaan vain kahdessa maassa
Aamen. Sitäpaitsi pelkän ajatuksenkin tasolla on käsittämätöntä, miten joku voi jaloon juomaan sotkea maissia.
:016:
Nimim. Johnny Walker Green Label
Seuraavan kerran tapaan omaa rakkauttani 01.06.03!!!!!!
Se on tällä hetkellä vaihtarina amerikassa!!! Vittu Saatana!!!!:mad:
Oliskohan kantsinu kokeilla niitä jalkaan ennen ostamista?
Ei sekään aina auta. Jos vaikka ostaa kengät aamusella vahingossa niin varmasti eivät sovi sinulle kun jalka on semmoiset puoli senttiä leveämpi iltapäivällä. Kengät pitääkin aina ostaa illalla tai iltapäivällä ja mieluusti monen tunnin kävelyn jälkeen. Tosin, nahkaisten kenkien tulisi olla silloin iltapäivällä ihan pikkuruisen verran liian pienet kun se leviää hieman käytössä.
niinpä :(
Muapa vituttaa kun olin valmistellut töihin yhtä juttua jo yli viikon, kun pomo soitti tänään ja sanoi ettei tartte tehä, kun naapuriosasto tekeekin sen yhtäkkiä. Ei täs muuten mitään mut kun mä olen tulospalkkainen, niin tein turhaa työtä ilman palkkaa. Ei ne naapuriosaston idiootit sitäpaitsi kuitenkaan osaa tehä sitä juttua yhtä hyvin kuin mä, vaan ryssivät koko homman, molopäät runkkarit.
Mitä vittua? Kyllä noille pomoillekin voi ja pitää sanoa jos ne kohtelee alaisiaa jonakin mikä tuli korvasta.
Take no shit!!!!
Mua vituttaa tää kurkkukipu, en tiedä johtuuko tää alkavasta flunssasta vai siitä halvasta canadalaisesta viskistä, mitä on tässä tuullut lipitettyä.
No widu! Ootko juonu eestiläistä shampanjaa tai englantilaista konjakkia?
Vituttaa tälläiset puristit,
Kysyppä sama ranskalaiselta.
Prkl...
...älkääkä vetäkö mitään Ferraran kylää tähän...
....ja edelleen; mitään alkoholijuomaa, joka ollaan valmistettu jossain muualla kuin Irlannissa/Skotlannissa, ei tule viskiksi nimittää.
Ja perustelut?
Voihan olla, ja onkin totta, että "ainoat oikeat" viskit tehdään näissä 2 maassa, mutta silti viskiä se on sekin, sano [provo]puristipellet[/provo] mitä tahansa.
en tiedä miksi, mutta muutamasta viimeisestä replystä muistuu mieleen muuan artikkeli, jossa joukko vannoutuneita viskinystäviä oli koottu maistelemaan klassikkoja. oli skottii, irkkuu, blendii, singlemalttii ja vaikka mitä...
voittajaksi (vai oiskohan ollut toiseksi... en mee vannoo) selvisi yhden tähden jallu.
omia suosikkeja (halvemmasta päästä) on:
chivas regal,
musta ja punanen johnniewalkeri,
jack daniels,
mansion,
white horse
noi siis sellaisia joita tulee ostettua kaatamismielessä, prefereoidut listassa ylempänä, alempia juodaan jos on köyhistelymeininki. singlemalttii vain jos sattuu unohtamaan miten köyhä sitä on.
niija teacher's pitäis kieltää lailla.
"tutuille viskiä. mukitolkulla."
Niin, onhan saunakin ruotsalainen patentti. Ja vaikka konjakki alunperin tuli sieltä maakunnasta, niin tuskinpa ranskalaiset nokkiinsa ottaa, vaikka virolais valmisteista konjakkia joku siemaileekin...
Ja perustelut?
vituttaa ku rupee toi talvi tekee tuloaan aika hirveellä vauhdilla.
oikeesti, mä jo ihan tosissani ihmettelen miten selviin talven yli ku jo nyt kirpeinä syyspäivinä oon ihan koko ajan JÄÄSSÄ.
kai se on otettava äkkilähtö etelän aurinkoon tai vetäydyttävä talviunille.
AARRGGHH ! !
Siirsin pc:n alakertaan, avasin sound forgen, pistin piuhat paikalleen, nauhotin elämäni parhaan kiksusetin, josta oli tarkoitus tulla kauan kaivattu Remotion - The Mix sarjan 4. osa.
Kuuntelin sitten miltä 73:12 minuuttia audiota kuulostaa, prkl! Pelkkää säröä! Äänikortti vissiin on sitten vähän niinku döö.
Höh, koko homma meni ihan hukkaan...