V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Sampson
jaa, mistähän sitä aloittaisi...

Damn, tän rinnalla kyl about kaikki muut topiikin postaukset ovat tosi pientä. Tsemppiä ja jaksamista, kyl se aurinko aina joskus risukasaankin paistaa.

Quote by Sampson
jaa, mistähän sitä aloittaisi...

- - -

Jeps, mut kiva olla takas plattarilla.

Aih, tosi paha. Tsemiä, täältä löytyy myötäeläjiä. Luota itseesi. Peace, man, voimia ja jaksamista

Vituttaa kun katoin eilisen dokumentin jossa kerrottiin, että Irakin uudelleenrakennusrahastosta joka oli 23 miljardia meni suurin osa joidenki huijareiden taskuun ja Irakin oma hallinto sai vaan tuosta summasta 3 miljardia. Siinä kuvattiin myös kun kaksi keskosena syntynyttä lasta kuoli, koska sairaalassa ei ollut edes perustarvikkeita niiden hoitamiseen. Lisäks mun kengässä on reikä ja pyörän kumi on rikki :-(

Kyllä. Lause:

Avaa Whoop Ass Tölkki!

...mikä *tun whoop ass tölkki...

Jos kääntää englantilaisen sanonnan suomeksi, niin käännä sit kunnolla.

"Avaa tölkillinen selkäsaunaa."

tai

"Avaa selkäsaunatölkki."

Mikään *tun whoop ass tölkki...

Quote by insertxox
Nyt vasta alko vitutus.
Kun katsoin verkossa ohjelmaa ja muistin.
Että meidän talonyhtiössä on tällähetkellä anteeni yhteys, mutta nyt taloyhtiönkokouksessa on päätetty (missä en ollut mukana) otta kaapeli.
Ei siinä mitään ihan ok, onhan kappeli parempi.

Mutta ollaan just ostettu 460e boxit.
Omaan huoneeseen medion 4040,
olkariin thomson ja entuudesta philipsi.
Niin ei natsaa kun on anteeniboxit.

Kenellä on vittu vastuu korvaa menetetyt rahat, kun kerta anteeniboxilla ei tee mitään.

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Eihän minulla ole kuluttana, vastuuta olla kokoajan tietoinen mihin vitun yhteyteen me kuulutaan tai ei kuuluta.

Täytyy huomenna soitella talonyhtiöön ja kysellä.

Jos joku on kans kokennut saman niin vois valottaa minua, miten kannattaa toimia.

Kyllä sä sitä antenniboksia voit edelleen käyttää. Sun pitää vaan hankkia joku pikku sisäantenni.

Paska homma kyllä, mutta osiltaan voit syyttää tosta itseäs kun et oo seurannu, että mitä taloyhtiössä tapahtuu..

Quote by pie
boksi myyntiin
Ja kun paketin aukaisee, hinta tippuu roimasti. Jos vielä kuorissaan, älä aukaise.

Quote by pie
Osa noista sisäantenneista on sitten ihan surkeita eli kannattaa ostaa sellaisesta paikasta, jossa on vaihto/palautusoikeus.

Jep, omakotitalossa, jossa on kaapeli testattu huvikseen kolme sisäantennia (1 iso kunnon vahvistimella ja 2 paketin mukana tulevia 10cm tynkäantenneja) ja kaksi eri merkkistä USB-väyläistä DVB-T -tikkua ja ei riittänyt signaali vaikka antennit vei pihalle asti. Pienillä ei löytänyt mitään ja isolla näkyi pätkien. Näkyvyys riippuu siis paljon siitä missä asuu.

Mut ei luulis vituttavan kun pystyy myymään hyvään hintaan pois.

Quote by akir0

Paska homma kyllä, mutta osiltaan voit syyttää tosta itseäs kun et oo seurannu, että mitä taloyhtiössä tapahtuu..

Niin no sain kuulla asiasta naapurilta, kun otin aasinsillaksi keskustelun digiboxeista.
Vuokralaisena ei ole "oikeutta" kokouksiin.
Josta ei edes ilmoiteta, saati sitten että julkaista aiheita mitä käsitellään.

En olisi varmaan kuullut asiasta muualta, jos en olisi ottannut asiaan naapurin kanssa puheeksi.

Sisäanteeni ei tulee missään nimessä kuuloonkaan.
Olen vartavasten ostannut juuri sellaisen boxin mikä nytten on.
Eli tätä oli haettu ja vertailtu.

Pitää ottaa selvää maanantaina kiinteistöliitosta ja soittaa viellä talonyhtiölle.

Quote by insertxox
Quote by akir0

- - -

Pitää ottaa selvää maanantaina kiinteistöliitosta ja soittaa viellä talonyhtiölle.

Toivottavasti selviää. Toi on kyl tosiaankin paska juttu, mut eipä sille loppupeleissä mitään mahda. Toivottavasti selviää.

Quote by insertxox
Sisäanteeni ei tulee missään nimessä kuuloonkaan.
Olen vartavasten ostannut juuri sellaisen boxin mikä nytten on.
Eli tätä oli haettu ja vertailtu.

Ja lopputulos on se, että jos yhtiökokouksessa on tuosta päätetty niin sitten tulee se kaapeli sillä aikataululla kuin ovat sopineet. Ei tuossa paljon auta kiinteistöliitot, kun vuokralaisena on. Nähdäkseni sulla on vaihtoehtoina laittaa boksi myyntiin tai käyttää sitä boksia sisäantennin kautta. Paskoja vaihtoehtoja molemmat, mutta minkäs teet.

Jossain muuten oli näppärän DIY-sisäantennin rakennusohjeet, mutta hukkasin url:n. Tuo DIY-antenni hakkasi tehdasvalmisteiset..

Quote by pie
Ei, se tippuu jo kun oot kantanu kaupasta ulos ;)
Kaupasta kanto me tiedetään jo, mutta sitä onko paketti aukaistu ei.

Ne ei ole toisiaan poissulkevia asioita.

Quote by Fusione
Nimenomaan: mikä tölkki? Miksi Whoop Ass on tölkissä?
Amerikkalaisesta, englanninkielisestä sanonnasta käännetty hullun hauska väännös näköjään...

Tarkista tämä kakka ulos:
Lainauksia Stone Cold Steve Austinilta WWF:stä.

Quote by Taedium
Onko se yhteensattumaa, että useat lentoyhtiöt ovat lopettaneet ilmaisen viinatarjoilun lennoillaan ja samanaikaisesti omien nesteiden tuonti niihin lentäviin basaareihin kielletään?

Ehkei. Onneksi Suomen lentoasemilla saa kuitenkin täytettyä tyhjät vesipullot turvatarkastuksen jälkeen, joten edelleenkin on mahdollista kuljettaa itselleen ilmaisia vesiä lennolle. (Mulla ainakin on yleensä vesipullo mukana, koska lennolla kuivaa suuta niin pirusti.)

Suurempi ongelma tulee kuitenkin henkilökohtaisesta hygieniasta. Väitänpä, että tätä uudistusta ei ole ollut suunnittelemassa yksikään naispuolinen, tai ainakaan sellainen naispuolinen, joka huolehtii ulkonäöstään. Quotean itseäni toiselta foorumilta:

- - - klips - - -
Eniten tässä uudistuksessa risoo se, että se iskee pahiten juuri henkilökohtaiseen hygieniaan. Itse pidän aina käsimatkatavaroissa mukana tarpeellisia hygienia- ja kosmetiikkatarpeita siltä varalta, että matkalaukku ei satukaan tulemaan perille. Tarpeellinen toimenpide, joka tämän uudistuksen jälkeen käy kovin vaikeaksi.

Esimerkiksi oma matkakokoinen shampoopurkkini, kokoa 125ml, onkin nyt sitten kiellettyjen listalla. Ja koska kaiken täytyy mahtua litran vetoiseen muovipussiin, on ihan turha kuvitella ottavansa käsimatkatavaroihin esimerkiksi hammastahnaa, shampoota, hoitoainetta, deodoranttia, kosteusvoidetta, huulirasvaa, meikkivoidetta, meikinpoistoainetta ja ripsiväriä.

Ikävimmin sääntö koettelee silloin, jos haluan matkustaa ilman matkalaukkua, esimerkiksi lyhyelle työvisiitille ulkomaille. Koon ja painon puolesta kaikki oleellinen mahtuisi käsimatkatavaroihin, mutta tämä uusi sääntö estää kaiken tarpeellisen mukaan ottamisen. Sekö nyt sitten on järkevää, että pakkaan erillisen matkalaukun pelkästään niille nesteille, jotka eivät mahdu siihen litran muovipussiin?
- - - klips - - -

Sen nyt vielä pitkin hampain hyväksyy, että vedet ja muut juomat pitää ostaa lentokentältä, mutta siinä nyt ei ole enää mitään järjen hiventäkään, että lentoasemilta pitäisi joka kerralla ostaa uudet hygieniatarpeet.

Nimenomaan: mikä tölkki? Miksi Whoop Ass on tölkissä? Mitä tekemistä Tölkillä on BF:n kanssa (en pelaa). Ymmärtäisin jos mainostettaisiin jotain Whoop Ass nimistä energiajuomaa...

Ehdottaisinkin seuraavaa:

Nyt kun Jenkit (ainakin lehtiartikkeleiden mukaan) ovat höllentäneet UK perässään noita nesteen säännöstelyitä, ja EU nyt ottaa puolestaan vesipannauksen käyttöön, niin jos apinoidaan USA:a, niin apinoidaan kunnolla. Samat säännöt jenkeille, ku EU kansalaisille Jenkkeihin mennessä.

Mm.
Jokaiselta jenkiltä on löydyttävä biotunniste passista.
Jokaisen jenkin sormenjäljet jätetään rekisteriin.

Ja koska USA:n asepolitiikka on Eurooppaa niin paljon höllempi ja siellä tapahtuu niin paljon aserikkomuksia, niin vielä jokaisen jenkeistä tulleen tulee käydä ruumiintarkastuksessa, ettei aseita tuoda Eurooppaan.

Ehdottaisin vielä, että kun jenkit ei tunnusta kansainvälistä oikeutta, niin pistetään tunnustamaan. Jenkkisotilaat saa vangita sotarikoksista syytettyinä. Jos jenkit sitten hyökkäävät vapautusreissulla YK:n joukkoja vastaan, tulkitaan se hyökkäyksenä koko YK:ta vastaan.

Jos ovat voimakkain valtio ja haluavat eristää itsensä, niin eristetään sitten. Taivutaan heidän tahtoon ja autetaan heitä eristämään itsensä.

No mut eihän jenkit voi tunnustaa kansainvälistä oikeutta, koska silloin heidän tulisi tunnustaa myös se fakta, että he ovat ainoa valtio joka on tuomittu terrorismista (kahdesti, Panama ja Nigaragua), ja se sotisi hieman heidän terrorismin vastaista sotaa vastaan.

Joo...

Kysyin just pomolta paljo on lomia. Sano, että reipas kymmenen.

Mitä ihmettä mä niille teen?

Pyysin, että jos laittaa 6 joulukuuta vapaaks. Sano, että mä oon jo ottanu sen.

Ei kai tässä muuta ku että ottaa loppuvuoden joka perjantain vapaaks ja on osa-aikasena täydellä palkalla tai jotain.

Mitä mä himassa istun?

Ja joulunkin joutuu olee pois töistä.

Noh... Kai sitä jotain keksii.

Quote by Taedium
Joo...

Kysyin just pomolta paljo on lomia. Sano, että reipas kymmenen.

Mitä ihmettä mä niille teen?
Taatanan taatana.

Just olin huviksee pe ja ma poissa, niin tänään pomo tuli sanoo, että ylityölisien ja muiden yli mulla on kertyny vielä ekstra vapaatakin. Että vaikka nyt pari päivää olin pois niin 13.jotain päivää vielä pitäis olla pois. Kaikkee ei kuulemma voi siirtää ens vuodelle.

No siis.. Mitä mä nyt teen?

Perjantait tälle vuodelle vapaaks ja vaikka uutta vuottaki vähä vapaaks ja silti jää lomapäiviä.

Pitääkö mun himassa istuu ja kasseja nyplätä?

Miksei saa tehdä töitä jos töitä haluu tehdä? Mitä mä teen?

lähe tarska avaruuteen.

ARGH!!! Onko joku Maajussi-Tosi-TV olemassa? Siis joku Lande-BB? Siis mitä? Mä oon menettämässä koko ajan pahemmin uskoni ihmiskunnan älykkyyteen!

Kyllä! Joku yläkerran naapureista on ilmeisesti kuuro ja diggaa klassisesta musiikista. Joka arkipäivä n. klo 7:00 alkaa viulut vinkumaan ja pianosoolo viiltää läpi paperiseinien niin että koko rappukäytävä raikaa. Onneksi pitää herätä muutenkin samoihin aikoihin, mutta harvoin kun saisi nukkua pidempään niin eipäs onnistukaan :mad:

O