V#tuttaako?!
Vituttaa ihmiset, jotka eivät hyväksy sitä, että jos jotakuta häiritsee väärinpuhuminen, niin hän on nipo tms. No okei, onhan tuo vähän nipottamista, mutta bourbonista kun puhut, ei pitäisi käyttää viski sanaa. Puuttuisin asiaan myös, jos ale-oluista puhuttaessa mainostaisit, kuinka hyvää Carlsberg on. Puuttuisin, jos piirretyistä elokuvista puhuttaessa hehkuttaisit "Chicken Run"-elokuvan mainiota juonta. Japanilaisista piirretyistä elokuvista puhuttaessa kannattaa huomioida, että Manga ei ole sama kuin manga.
Puristeille on vielä saunan takana tilaa.
Ja juu... en ottanutkaan huomioon sitä, että ranskalaiset ovat niistä nimistään oikein lain kautta tarkkoja...
Sama vaiva vaivasi mua kans. Se vitutti suunnattomasti. Muutin pois. Nyt vituttaa eri maan persreijjät.
vittu mitä persereikiä tää maa on täynnä. :014:
Muutaman asian suhteen olen puristi, ja tämä on yksi niistä. Mielestäni oikeat viskit todellakin tehdään Skotlannissa ja Irlannissa, tämä jo pelkästään senkin takia, että em. paikoissa valmistetut viskit ovat laadultaan aika ylivertaisia ja maistuvat sille mille viskin kuuluukin.
Ja mä luulin että viskiä ei muissa maissa tehdäkkään. Onks ne muut sitte piraattiviskiä? Onko tässä nyt kuluttajaa vedetty nenästä? Mä en ikinä osta enää viskiä ku ei enää viskikään maistu viskille!
No mutta amerikkalaisen viskin kanssa sopii erittäin hyvin tanskalainen feta... :003:
piraattiviskiä?
Voi vittusaatanaperkele! 380e puhlasku
Toivottavasti sä et joudu tota ite maksamaan. :016:
Muutaman asian suhteen olen puristi, ja tämä on yksi niistä. Mielestäni oikeat viskit todellakin tehdään Skotlannissa ja Irlannissa, tämä jo pelkästään senkin takia, että em. paikoissa valmistetut viskit ovat laadultaan aika ylivertaisia ja maistuvat sille mille viskin kuuluukin.
MMMMM. have to disagree. eihän skotit mitään viskii osaa tehdä.
vaan sellasta savunmakuista kökköö, mitä viskin vihaajat hehkuttaa. IRLANNISSA then again tehdään maailman paras (ja ainoo) viski. IMHO.
nyt just vituttaa se että pitää ajatella 5xN asiaa samaan aikaan, enkä ikinä ehdi mihinkään ajoissa....niinpä taitaa jäädä koulun kanssa tehtävä eksku välistä kun en ttu ehtinyt ilmoittautua ajoissa, ihmiset ei vastaa puhelimeensa, ja toisten puhelinnumeroita ei edes ole mistään saatavilla :I
*purkaus*
ja eiku töihin.
¤C
vitun äkkitalvi. mökille (vihtiin) iski la-su välisenä yönä 20 asteen pakkanen ja meillä oli maasturissa saatana perkele kesädieseliä. Vittu sinnehän se jäi kun dieseli muuttui steariiniksi. Joutuu venailemaan ens viikonloppuun ennen kuin sen saa sieltä pois...
vittu mitä persereikiä tää maa on täynnä. :014:
(ja tää on sitten mun ihan omaa henkilökohtaista vitutustani, eikä liity mitenkää edellä mainittuihin viesteihin.)
Sen takia puhelimet ja messenger on keksitty...
Ja se hieno ominaisuus siellä messengeris:
"Aloita puhuminen"
:003: :003: :003: :003:
:004:
Vitutuksen multihuipennus. :014:
En kykene edes syitä sen liiemmin erittelemään tässä mielentilassa.
Ei vituta.. Tai no oikeastaan vituttaakin ja rankasti! Onnistuin pilaamaan suhteen johon olin valmis sitoutumaan vaikkapa sitten loppuelämäksi..
Petitkö?
juuri tällä hetkellä mikään ei vituta, ainkaan niin paljon, että siitä pitäis kuuluttaa täällä.
elämä hymyilee :D
kerjäät sä turpaas??
:p
Hei Mikrokokoinen-Dj... Älä välitä. Mä asun ensimmäisessä kerroksessa. Nilkka saattaisi vain murtua, jos joskus saisin päähän itsemurhaa yrittää.
Sori, unohdin synttärisi kokonaan. Onneksi olkoon. Enää kaksi vuotta niin täytät 18 :p
Kiitos!
No... sit vois harkita vitamiinien yliannostusta..=)
Vituttaa ku on lintsannu liikaa koulusta
ja on semmonen olo ettei pääse kärryille enää
millään!
Miksei mistään voi ottaa opikseen ku on tällänen
v*tun jästipää!!
P.S. Ostetaan hyvä matikkapää
Mua vituttaa niin saatanasti kun tilaa netistä tuotteita, ja käykin ilmi ettei tuotetta ole ollut saatavilla enää viimeiseen ½-vuoteen. Vitun jenkit kun ei osaa päivittää kotisivujaan perkele.
Mua vituttaa ku ylihuomenna on vikan fyssankurssin koe mut en oo tajunnu mitään koko vitun kurssista. VITTU!!
Nälkä, väsyttää ja vituttaa! Grr..
Muistui mieleeni hauska juttu Micro$oftiin liittyen:
Mulla tuli ongelmia Exelin kanssa tossa joku aika sitten, eikä kukaan duunin guruista osannut auttaa. Koska asialla oli helvetin moinen kiire, niin päätin soittaa Micro$oftin tekniseen tukeen ja kysellä heiltä neuvoa.
Vähän ajan kulttua sain kaivettua numeron netistä, ja soitin helpdeskiin. Kävi ilmi, että he tukevat markkinoille tullutta ohjelmaa maksutta ½v. sen markkinoille tulosta, ja koska käytössäni oli Exel 2000, joutuisin sitä koskevista neuvoista maksamaa. Oli naurussa pitelemistä, kun kuulin palvelun hinnan: 109e + alv. 22%!
:016:
Voi vittu -_- Tunti sit oli hirvee riita bestiksen kans ja nyt kaduttaa niin helvetisti. Ja vittu ku piti mennä sanomaan niin pahastikin *Potkasee itteensä tosi kovaa*