V#tuttaako?!
Mulla on käyny parikin kertaa tollalailla... Toisella kerralla kävi niin että kun menin ensimmäisenä aamuna töihin niin sanoivat vaan suoraan että sori ei pystykkään palkkaamaan... Tosin siinä oli kyllä onni onnettomuudessa kun tuli muutaman tunnin päästä mailia nykyisestä työpaikastani. (Jossa olen kyllä 2 kertaa mieluummin kun siinä lafkassa johon olin sillon menossa.)
Kiinalainen sananlasku - Ei sitä tiedä onko se hyvästä vai pahasta.
Ja se hieno ominaisuus siellä messengeris:
"Aloita puhuminen"
Me ollaan tästä jo keskusteltu, eli don't push me.:p
Mua taasen ketuttaa tapaukset "mies ajoi viattoman tytön yli viime syksynä".
Koska tämä mies tuli päin punaisia ja kansa vaatii päänahkaa niin mitä tehdään, alennetaan nopeusrajoitusta kyseisellä tiellä!
Periaate: Koska mies rikkoi lakio, muutetaan sitä lakia tiukemmaksi kaikkia kohtaan, vaikkei mies edelleenkään noudattaisi sitä...
Sitäpaitsi nopeusrajoitus ois pitänyt muuttaa ennen sitä turuntien loppua. Eikä siinä munkan pääväylällä...
Toinen juttu, meidän kotitielle tuli viidenkympin rajotuksen tilalle 40km/h ihan vaan huvin vuoksi pari vuotta sitten. Ei mitään järkee, kukaan ei oo koskaan ajanu sillä tiellä mitään pahoja kolareita...
Toinen juttu, meidän kotitielle tuli viidenkympin rajotuksen tilalle 40km/h ihan vaan huvin vuoksi pari vuotta sitten. Ei mitään järkee, kukaan ei oo koskaan ajanu sillä tiellä mitään pahoja kolareita...
Pitää siis ensin tapahtua paha kolari? Se tuskin tuli sinne huvin vuoksi. Toivottavasti muistat yhä myös noudattaa sitä.
Elisa pyrkii myymään Comptelin, Yomin it-toiminnan ja Esteran vielä tänä vuonna
kas, eipähän tarvitse enää haistella paskanhajua Elisan takataskussa. No toivotaan, että tuleva omistaja tekee jotain muuta kuin windows-softaa...
Muistaakseni yhtye oli Van Halen, joka antoi keikkajärkkäreille listan vaatimuksista, [...] mm. kulhollinen M&M karkkeja, josta kaikki ruskeat karkit poistettu.Noni. Snopes.com auttoi taasen.
3. Ostin Saksasta levyn, joka oli käyrä, ja rupesin suoristamaan uuunista, ja eikös se unohtunutkin uuniin!!!
Ihan uteliaisuuttani kysäsen, mitä sille sitten kävi? :001:
että eilen ennen töihin menoa työkaverin kanssa puhuttiin että ONNEKS olikin sitte tän viikon viimeinen työilta ja harmi että olikin niin nätti päivä eilen että ei ois viitsiny töitä tehdä sisällä ollenkans. Juttu jatkui sitten että prkl huomenna on kuitenkin paska keli kun ei oo duunia.
No mitäs nyt: sataa vettä :rolleyes:
Ainoa hyvä asia tässäkin on sitten se, että ainakin luonnolle tekee hyvää kun sataa :)
Hey, cheer up! Don't you know that boys don't cry?
bob marley, no woman, no cry
Tiedän kyl tunteen ku toinen ilmoittaa, että ei ole paljon yhteistä...
Kyllä tänään vituttaa! Päivä pilalle heti aamusta, kun joku idiootti ajaa autollaan 40 km/h perään, kun olen pysähtynyt jonoon.
Auto paskana ja niskat jumissa. En edes hehtinyt, kun piti käydä lekurissa. Kesä loma alkaa perjantaina eikä vittu ole autoa millä ajaa.
Kyllä. Nimittäin eräällä foorumilla on Petri Tammisen "Enon Opetukset"-kirjasta tehty niin ärsyttävä mainos, jossa kait itse kirjoittaja väsyneellä naamallaan on vaan siinä ja vituttaa perkele!!!
edit: Ja toi saatanan Energyn mainos... pihhhh!!!
Ei todellakaan vituta. Tänään töistä kotiin lähtiessä painoin kellokortista näppäintä jossa lukee "LOMA" :cool:
"tuothan pehmeän paketin, rintaliivit tahtoisin, oi koita kiiruhtaa"
Forumin lasikulmalla noi mainokset pyörii näyteikkunoissa ja toi biisi soi kadulla 24/7!
:012:
RAHASTA...
*Raha ei tee Onnelliseksi... mutta se rauhoittaa
"Köyhyys ei ole ilomme, mutta joskus se naurattaa" (mun äiti)
Ps. pitäisi varmaan perustaa Platinum deitti palvelu kaikille masentuneille Platinum tytöille ja pojille
Hyvän lomareissun jälkeen vi*uttaa taas olla töissä. Tavalliseen arkeen pitäis pystyä taas sopeutumaan. Seuraava loma vasta vuodenvaihteessa
Vituttaa kun sähköposti ei toimi! Perkelen luukku ei osaa edes luotettava mailia tehä! Saatana ja just kun odotin erästä tärkeä mailia ja samalla piti mailata pariin kohteeseen niin se sanoi TILT! Joo, i know, maailmassa on miljoona kertaa tärkeimppiäkin asioita ja vitutuksen kohteita mutta tällähetkellä vituttaa "luukun" toiminta...!!!
Nyt ottaa päähän:
Hewlett-Packardin insinöörit!
Nörttitarinaa: Eilen illalla päätin laittaa yhden vanhan HP:n tietokoneen myyntikuntoon eli kovo sileäksi. Kasasin irtonaiset osat paikoilleen ja koppa kiinni. Boottidiski sisään ja virrat päälle mutta kas kummaa, kone alkaa ladata käyttistä kovolta. Olin lainannut osia yhteen projektiin, joten olisiko levari mennyt rikki? Tunnin verran räpellystä ja testailua ja tuloksena johtopäätös, että kone ei boottaa disketiltä, mikäli kovolta löytyy käyttis. Tämä siis vaikka korppu on valittu ensisijaiseksi laitteeksi. Päreet paloi ihan totaalisesti ja viaton kämppiskin sai kuulla osansa. Seurauksena liian lyhyt ja huonosti nukuttu yö, ja nyt väsyttää duunissa niin perkeleesti..
vituttaa kun yksi tuttu panee sen parhaan kaverin poikaystävän kanssa, eikä se sen paraskaveri luonnollisestikaan osaa epäillä mitään. vittu että tekis mieli kertoa..voiko ihmiset todella olla noin julmia...??? ilmeisesti!!!!! polttaa pitäis tollaset ihmiset.. no uskon siihen että kyllä sille tutulle vielä kosto tulee...
Kun aloitin tämän topicin lueskelemisen, mua vitutti vielä moni asia, mutta nyt kun huomasin kuinka paljon muita vituttaa, niin omat pikku vitutukseni alkoivat tuntua kovin mitättömiltä... Tämä topicci suorastaan piristi iltaani Kiitokset kaikille vitutuksensa purkajille