V#tuttaako?!

Back to häröily O

vituttaa kun rahaa on potenssiin miinus ² eikä töitäkään tahdo olla ennen kesää

Quote by DJ_laama
vituttaa kun rahaa on potenssiin miinus ² eikä töitäkään tahdo olla ennen kesää

mulla onneks noi ongelmat ratkes just tänään, mut tiedän kyllä kuinka vitun mukava tunne toi on...

Vieläkään ei v*tuta mikään, ei ole juuri v*tuttanut viime vuosina. Toki on suututtanut, mutta ei v*tuttanut.

Quote by Taedium
Quote by ensivian
mm, joo. työskentely oli tänään lähes yhtä viihdyttävää kuin masturbointi juustoraastimella. saa*ana.
Mielenkiintoinen kokemus, mutta kivuliasta?

Heh, toi oli paha, Mr. Dam! :)

En saanu nukuttua juur ollenkaan. Vittu nyt niinku vituttaa ehkä eniten. Jumalauta kun ihminen on sitten sinisilmäinen ja luottaa sokeasti siihen mitä toinen sanoo. Enkä perkele osannu tajuta että mitä tässä nyt oikeasti tapahtuu ja minkä vuoksi. Todellisuudessa alkuvuodesta asti on pikkuhiljaa kuopattu tätä nyt päättynyttä parisuhteen raatoa, jolloin itse vielä sokeasti elättelin toiveita paremmasta tässä kovin vaikeassa liitossa. Lopputulos: ei jääny muuta kuin iso kasa paskaa käteen! Nyt just tällä hetkellä mulla on sellanen olo että vittu sinne meni 15 vuotta mun elämästä ihan vitun hukkaan. Ei paljoo naurata. Tänään muutan pois yhteisestä kodistamme. Loppuu sitten tämäkin pelleily lopullisesti.

Quote by Taedium
Quote by ensivian
mm, joo. työskentely oli tänään lähes yhtä viihdyttävää kuin masturbointi juustoraastimella. saa*ana.
Mielenkiintoinen kokemus, mutta kivuliasta?

Juurikin näin. Äärimmäisen tuskaista mutta samalla jollain sairaalla tavalla äärimmäisen avartavaa.

Quote by ipe
Lopputulos: ei jääny muuta kuin iso kasa paskaa käteen! Nyt just tällä hetkellä mulla on sellanen olo että vittu sinne meni 15 vuotta mun elämästä ihan vitun hukkaan. Ei paljoo naurata. Tänään muutan pois yhteisestä kodistamme. Loppuu sitten tämäkin pelleily lopullisesti.

No kyllä tuossa tilanteessa varmaan vituttaa². Tuon luettua tuntuu omat vitutukset aika pieniltä.

Vappu ja ne jotka juhlii sitä..

Quote by pie

Mutta ne juhlimistavat! Roskaa ja paskaa levitellään pitkin katuja ja känniset urpot kuseskelee nurkkiin. Siinä sitä hauskanpitoa ja juhlimista perkele!

Toiset jopa kuuntelee humalassa älytöntä jumputusta ja tanssii!

nojuu, töis meni myöhään.... Ja nyt ei oo yhtään väsy, et vois mennä nukkuu, ja sit taas aamul herätä ja mennä töihin....Onneks huomenna on perjantai............

Quote by ipe
sinne meni 15 vuotta mun elämästä ihan vitun hukkaan.
Siihen 15-vuoteen ei mahtunut yhtään hyvää hetkeä?

Lappalaista kullankaivajaa lainatakseni, jolta kysyttiin että menikö aika hukkaan kun muutaman vuoden kaivaa koko tunturin läpi, eikä löydä kultaa:

"Ainakin tiedän, että tuossa tunturissa ei ole kultaa."

vittu valita sinä sun vitun keikoistas ku joku ei saa vaikkka haluais. vittu.

Talvi skippasi suoraan kesaan. Aivastellu ku pieni elain nyt viikon. Ei kevat ollu valissa, joten kroppa ei kerenny tottua. Aivastellaan ny sitten.

Quote by phear

Ja aiheeseen: Kyllä vituttaa. Käsi paskana ja pitäisi lautaa lyödä seinään perkele. Sateetkin osui just väärälle viikolle.

Kato, sama juttu. Käsi paskana kun vetäsin pannut luistimilla..

Quote by Hempp@
Äh prkl tuli katsottua Madventuresia kaverin luona ja todellakin iski Rikun (eli pönäkän partasuun) amerikoissa käyttämä savannihattu.

Mikä piru sen oikea (tai englanninkielinen) nimi on ja mistä noita saa.

Pith Helmet http://en.wikipedia.org/wiki/Pith_helmet

Ja niitä saa esim tuolta http://www.millerhats.com/pith_index/pithindex.html

Ja aiheeseen: Kyllä vituttaa. Käsi paskana ja pitäisi lautaa lyödä seinään perkele. Sateetkin osui just väärälle viikolle.

Kello.

Pakkoko niitä kesäaikoja on vekslata? Kello on muutenkin turha kapistus. En tarvii omassa elämässä sitä, vain niiden hemmetin muiden ihmisten takia jotka tarvii kelloa. Mistä mä esimerkiksi tiedän koska mulla on nälkä? Mä pidän safkiksen sillo ku on nälkä, enkä sillo ku kello sanoo, että on nälkä.

Niin sitten tuo mutsin koira, ärsyttävä musta räksyttäjä prkl.
*ttu.

Kello sekasinkin sillä on, en eilen kehdannu kämppään enää yöllä lähteä vaan nukuin porukoilla niin *TUN rakki tulee repii ylös heti kun eka auringonsäde kajastaa horisontissa, vittu sillä on kello sekasin sen kesäaika-kellonsiirtelyn takia *ttu nukuttaa

VITTU

* en päässy taikin haastatteluihiin
* valmistun kahen viikon pääst, eikä oo duunii, eikä saa enää kelaa
* pitääpi mennä sossuun
* ei ole koulusuunnitelmia ensi vuodeksi, koska myöhästyin yhteishausta
* en oo saanu kahteen kuukauteen
* molemmat viisarit ovat tulehtuneet, huomenna leikkaus
* kaikki frendit ovat jossain hevohvittu lomilla

hah!! ei tunnu missään

Quote by phear
Noni saatana. Ei sitten pelata korista vähään aikaan. Kävikö pahasti?
Mulla vaan rasitusvamma, pitäisi parantua melko nopeasti, jos osaisi olla aloillaan. Eli enköhän mä tästä jonkun jännetuppitulehduksen kehitä. :mad:

Ei onneks kovin pahasti, vaikka vähä täs ehti huolestua ku eilenkin käsi oli vielä about käyttökelvoton (irkkaus tosin onnistuu). Mut lekurilla kävin ja sano, että täräsdysvamma, tuskin murtunu, eli eiköhän tästä palloa pääse taas kohta pelailemaan.

.. ja sitä ennen vois käydä ne ranne-, kyynärpää- ja polvisuojat ostamassa..

Quote by timppa^
Quote by Quu
Se rahoitetaan nostamalla Tv-lupamaksua noin 50e ennen vuotta 2010.

50e lisää 3kk, 6kk vai 12kk maksuun?

Käsittääkseni 50e per vuosi.

O