V#tuttaako?!

Back to häröily O

Näin junassa jumalaisen kauniin naisen jonka kännykän soittoäänenä oli eräs vanha De La Soulin biisi.

En sanonut mitään.

Vituttaa.

Quote by Monet tyypit

about Saunalahti

Myöhäsessä vaiheessa kirjottelen tästä mut, vajaa vuosi sitten kun muutin niin Saunalahden ADSL:n
siirto osoitteesta toiseen kesti 4 viikkoa yli luvatun maksimiajan, eli tommoset 2,5 kuukautta.
Jo sillon kiristeli hermoo aika hyvin :)

Mut ehkä kivoimman tempun ne teki nyt vuodenvaihteen jälkeen kun alensivat hintoja puoleen.
Samalla tuplasivat kaistan nopeuden... KAHDEKS KUUKAUDEKS...
jonka jälkeen laskivat taas takas samaan vanhaan nopeuteen.

Vittu et nyrjähtelee taas.

Nimim. AdDikti NoLife

No vituttaa IHAN SIKANA !

( Unelmakämppäni lipui silmieni edestä eilen ! )

Quote by Kosmonaut
Vituttaa katsoa kiekkoa. Vitun Metropolit! Se huitominen loppuu! Ja vitun Tim Thomas! Opettele torjumaan! Vitun kömpelön näköistä räpiköintiä, liigan paras maalivahti, just :angry: Onneks on sentään jokereilla mutta vituttaa vaan katsoa tollasta sähläystä.

Kannustat väärää joukkuette ;)

Quote by Kosmonaut

Ha :) Taisin antaa vähän väärän kuvan, mun lempijoukkue kyllä vei mestaruuden

Kuten sanoin, kannustat väärää joukkuetta ;)

vituttaa: rillien hukkaaminen paikallisjunaan

Quote by Bio
onnea :(

Kiitos !
Onnentoivotustesi myötä Treellä rupesi aurinko paistamaan
:)

takatalvi :crybaby:

No nyt tulee täälläkin :D

Markat käy ainakin täällä vielä kassalla maksaessa.

Suomen Pankki lunastaa myös euroon siirtymisen vuoksi lakkautettuja markkakolikoita 29.2.2012 saakka.

http://www.suomenpankki.fi/fin/4_raha/4.2_markka/index.stm

Quote by Bio

Täytyy vaan jatkaa etsintöjä :)

Äkkiä puskan takaa kävelee vastaan kesärakkaus
-ja perhoset vatsanpohjassa heräävät jälleen. :heart:

Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis, erottiin Emmin kanssa äsken. Suhde kesti kaksi kuukautta. Hän oli täydellinen, rakastin hänen hyviä ja huonoja puolia, mutta inhosin mitä hän teki mulle. Hän ei osannut järkätä mulle aikaa opiskelun keskellä, hän muuttui kun rupes taas lukea, hän tiesi että satuttaa mua olemalla erilainen kuin silloin kun tutustuimme, mutta ei pystynyt kuulemman sille mitään, sanoin että kyllä mä voin odottaa, take ur time, mutta en pystyny, sattui järjettömän paljon, vielä enemmän sattui se että hän tietoisesti satutti minua. Tänään sitten minulla paloi hermo, kysyin suoraan; kauna tätä sun stressailua jatkuu, vai tuleeks tää olemaan aina tämmöist? Sain kuulla vastaukseksi sydantä murtavan jutun, sitten me, tai itseasias hän päätti että ei enää kestä syyllisyysden tuntoa ja lopetti suhteen.

vittu et vituttaa.. mutta silti olen kiitollinen niistä ensimmäisistä kolmesta viikosta, hän teki minut onnelliseksi kaiken tän paskan keskellä..

vituttaa, ku viikon särkeny päätä !

joo, vituttaa!

Nyt muuten vituttaa. Lupailivat viime syksynä kesätyöpaikkaa muuan oppilaitoksessa ja nyt se duuni sitten huomenna alkaisi. Kuukausipalkaksi ilmoittivat nyt sitten hieman yllättäen peräti massiiviset 250e / kk, josta kakkosverokortin mukaan verot pois niin a vot kun jää iso tukku kahisevaa taskun pohjalle. Voi olla että en kovin montaa päivää viikossa tule aikaani tuolla tuhlaamaan.

Hölmöä tietenkin olla hakematta muita duuneja mutta kun pidin itsestäänselvyytenä että palkka olisi kuitenkin huomattavasti järkevämpi, kun tiesin vähän mitä muut kesätyöläiset kyseisessä lafkassa ovat joskus saaneet...

Onpahan nyt sitten kolme huonopalkkaista duunia joista ei yhteensäkään saa niin paljoa rahaa että tulisi edes hyvälle mielelle. Satanismi sentään kun elämä on ihanaa.

Vituttaako? KYLLÄ! :mad:

Vituttaa iltavuorot! Paska korvaus (kiitos metalliliiton, 96c/h mahtavasta korvauksesta) ja päivällä ei ehdi tehdä mitään.

- päätäseinäänhakkailyirvistyshymiö -

Eipä..tietenkän..niin

uittu maksullinen hostingpalvelu kouvolassa hassas mun 18MB mysklikannan
eikä 24h service jampat vastanu vasteajassa.

paskan möivät.

O