V#tuttaako?!

Back to häröily O

Ja deittichatit ovat erikseen...

älähän nyt...kyllähän täällä uusia sikoja riittää!

treffeille?;-)

e-mail quotes:

"Your record has NOT arrived yet. It should be here next week.."

"Your record has NOT arrived. I'll put a note, so it should sorted as soon as possible"

"..It seems, that your record WAS at the shop, but we post it to a wrong address. We'll sort it out and let you know when your bag is in order."

perkele....3 kuukautta turhia toiveita, tyhjiä lupauksia.

3. Asiakaspalvelun taustatuki. Ollaan niin saatanan insinööriä että osattais vaikka lähettää raketti kuuhun, mutta sosiaaliset kyvyt on siellä pesukoneen ja luolamiehen välimaastossa.

Mut joo, lähinnä toi kohta 1. on se suurin pulma

Quote by Finey

muutetaan nimee

Miten olis Purkakaa Vitutus Täällä!! ;)

Tämä vituttaa:

Esimerkki huonosta bilejärjestämisestä

Quote by JZZ

I see your point!

edit. i -> I

Nyt ei vituta, väsyttään vaan... Suuri vitutus varmaan kohta alkaa. Kirjoitukset edessä.

Muuten, tän topicin nimi taitaa muuttua joka päivä?! :rolleyes:

Vittu että vituttaa...pesin autoa puoltoista tuntia ja unohdin pestä katon prkl.

Taas on firmassa YT-neuvottelut. Edelliset alkoivat 16.9.2002 ja uutta pukkaa. Taas pannaan 15% jengistä pellolle. Vähänkäö vituttaa kun uusi auto tuli ostettua 2 viikkoa sitten. Nyt eletään sitten herranpelko perseessä 7.5 asti ja mietitään mistä sitä saisi töitä jos tulee kenkää..

http://www.itviikko.fi/uutiset/uutisalue.asp?alue=paiva&UutisID=55277
http://www.tietoviikko.fi/uutiset/50747.shtml
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/juttu.asp?id=20030318OL14

edit: onneksi en äänestänyt porvareita... vähänkö nyt vituttaisi. Ainoa mikä vituttaa on se, että liitto myi irtisanomisajat parilla pennillä. Nyt jos olet ollut alle vuoden töissä niin irtisanomisaika on 2 viikkoa. Hyvä liitto! Ei tässä paljoa mitkään parin euron palkankorotukset lämmitä...

Onni onnettumuudessa, ei enää mitään, vaan hyvää mieltä!

Nyt siis vituttaa.
Meitsillä on kolmas anniina (siis angiina suomeksi) seittemän
viikon sisällä.
Saikulla on mukavaa, mutta ei kipeenä. prkl.
Nooh, kaipa tää olo tästä paranee V-Penin voimalla. vittu.

Jos ei oikeesti tiedä, niin onko pakko säveltää itse? Kuukauden sisään kaksi kaveria on käynyt Hollannissa. No rahaa olen työntänyt molempien mukaan, jotta toisivat minulle Extra Mild Drumia. Elikkä erittäin mietoa tupakkia. Drum on vielä niistä tupakeista sellainen melko mieto.

No ensimmäinen toi Halfzware Shagia, eli siis vahvaa Drumia. En tykkää polttaa. Möin pois. Ja toinen toi sitten mietoa, mutta Van Nelleä. Ja Van Nellen mieto on yhtä vahvaa kun Drumin vahva.

Jos oikeesti ei osaa erottaa sinistä ja valkosta pakettia tai punasta ja valkosta pakettia toisistaan, niin onko oikeesti pakko säätää jotain omaa? Jos ei tiedä, niin voi kysyä. Kummatkin tiesi, että mä olen koko vitun niitten loman ajan tietokoneen vieressä ja he olisivat saaneet maksimissaan 18 tunnin sisään tiedon siitä, mitä mä halusin, vaikka kyllä heillä oli ne tilaukset sähköposteissansakin.

Ja nyt mun pitäs olla niin vitun kiitollinen siitä, että he toivat tupakkaa. Miksi vitussa ne eivät sitten tuoneet sitä mitä mä pyysin?

edit: (Niin no toi Van Nelle maistuu enemmän pubille, mutta kumminkin.) Niin siis nyt mä olen pistänyt kolmen viikon sisään 160e tupakkaan, jonka mä sitten voin myydä pois. Ja no voittoa tosta nyt ei oikeen voi ottaa. Ja sen sijaan, että mä polttaisin nyt 3.70e/50g (7.40e/100g) tupakkaa, niin mä joudun myymään sen tupakan ostohintaan kavereille ja polttamaan itse 3.75e/12.5g (30e/100g)tupakkaa kun sitä saa tästä maasta. Vittu oikeesti jos ne vitun idiootit vaan osais edes lukea siitä paketin päältä sen nimen. Tai jos ei lukea osaa, niin osaisivat erottaa valkosen esmes sinisestä tai punaisesta. Kai siellä Hollannissa on sellanen väriloisto, että ei nää mitään muuta ku kirjavia värejä.

No pääasia, että kaverit saa polttaa neljä kertaa halvempaa tupakkaa ja minä saan osakseni kaiken häslingin.

Perkele! Huumetopicista luettuani, että intin vitun muka-SPR:n "virallinen" opetus on opettanu ihan päin vittua ja nyt saa sitten ekaks tarkistaa, että onko ne tiedot oikeesti siellä Pharmacassa, mitä siellä huumetopicilla lukee ja jos on, niin joutuu hylkäämään kaiken sen mitä intissä oppi. Vittusaatana. Minkä vitun takia ne ei voi oikeesti opettaa kerralla kunnolla? Jos ei muista, niin ei tarttis arvailla siellä kouluttamassa. Joillain saattaa olla numeromuisti.

Quote by Finey

Ja sitten ainoa ihminen ketä nyt tällä hetkellä haluais nähdä on tosi kauas..

Sen takia puhelimet ja messenger on keksitty...

Vappu nimittäin. Oli hienot suunnitelmat ja frendejä ja homma hanskassa kunnes ihmiset alkaa taas viime hetkellä hannaamaan ja homma kusee totaalisesti. Siis VITTU! Joka ikinen kerta sama juttu. Mä en aina jaksais säätää vittu koko kaverikunnan edestä. VITTU!:014: :014: :014:

Vituttaa olla kipeenä. Kuume ollu pahimmillaan 39 astetta ja kurkku on vitun kipee:mad:

Tällä hetkellä kuumassa nousussa kyl ihmiset, jotka vähän kyseenalaisilla tavoilla käsittelee tappiollisia tilanteita. Noh, "rapatessa roiskuu" sit kai...

Quote by Ante

Niin, kyllä tota kaikkea olen kokenut ilman essoakin, ja vittuvie tuo viimeinen lause. Vähän kuin "no, ei nyt kaikki teknopellet käytä essoa, mutta siis suurin osa kuitenkin, ymmärsithän".

mua huvittaa ehkä enemmän toi
"vaihtuvat kaverit, kutsut, viestit rave-, house-juhlista"

(yhdistettynä siihen viimeiseen varsinkin)

:)) "ai, taas mä käytän huumeita"

se on hyvä kun ei ite koskaan huomaa sitä mut merkit kyllä vähän siltä vaikuttais...

jep

O