Tyƶpaikasta valitusta

Back to yleinen keskustelu O

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh. Jopas helpotti kiitos

jee. skorasin viime viikolla urani toisen burnoutin. tässä vaiheessa. jee. jeejeejee.

[q]nuance, 8.9.2008 13:51:
jee. skorasin viime viikolla urani toisen burnoutin. tässä vaiheessa. jee. jeejeejee.
[/q]

http://www.photogalaxy.com/pic/kevin4432-38/a_2bob_burnout.jpg

(Eiku jaksamista noin niinku oikeasti)

edit: fail.

Vituttaa olla ihminen, jolle ei ole mitään tuuraajaa.

Olit sitte elämän parhaassa kunnossa tai henkihieverissä niin duunit pitää kuitenkin tehdä. Olin melkein koko viime viikon pois ja tällä viikolla sitten triplasti hommia.

-Kuumetta? check
-pari jättikaktusta kurkussa? check
-järkky yskä? check
-nenä tukossa? check
-sama olotila kun että olisit jäänyt rekan alle? check

-Töitä vitusti mitkä piti tehdä jo mielellään eilen? check

Olotila yhteenlaskettuna siis -2/10

[q]Steven Hoaks, 8.9.2008 14:19:
Vituttaa olla ihminen, jolle ei ole mitään tuuraajaa.

Olit sitte elämän parhaassa kunnossa tai henkihieverissä niin duunit pitää kuitenkin tehdä. Olin melkein koko viime viikon pois ja tällä viikolla sitten triplasti hommia.

-Kuumetta? check
-pari jättikaktusta kurkussa? check
-järkky yskä? check
-nenä tukossa? check
-sama olotila kun että olisit jäänyt rekan alle? check

-Töitä vitusti mitkä piti tehdä jo mielellään eilen? check

Olotila yhteenlaskettuna siis -2/10
[/q]
Mut aina voit mennä ihastelemaan sitä sun näkymää työpaikalta.

[q]Lost-Soul, 8.9.2008 14:23:
Mut aina voit mennä ihastelemaan sitä sun näkymää työpaikalta.

[/q]

Ei paljoo kyllä helpota olotilaa näkymätkään tässä vaiheessa...

Varsinkin kun ilmakin on tasaisen harmaata ja kylmää

I *sydän* my job.

Ainakin suurimman osan ajasta :D Oikeastaan valitusta pelkästään pomosta, joka ei tunnu ymmärtävän näitä erilaisia prosesseja ja muita, joita pitäisi ottaa huomioon kun sopii asioita, keikkoja ym. asiakkaiden kanssa. Helppoa sen on huudella että tää muuten sovittiin näin ja tää näin ja eipäs ku näin x aikaa näin ja tässä on tälläinen erikoisjärjestely ym.
Nasta tyyppi ja rento kuin mikä, mutta huomaa ettei sillä ole minkäänlaista ikäänkuin "kenttäkokemusta" näistä asioista....

Kahvinkeitin puuttuu toimistostani! Pitäs kuulemma ostaa omalla rahalla. :|

[q]Eyebreak, 8.9.2008 14:43:
Kahvinkeitin puuttuu toimistostani! Pitäs kuulemma ostaa omalla rahalla. :|
[/q]

no jopas teillä työntekijää arvostetaan.

[q]Eyebreak, 8.9.2008 14:43:
Kahvinkeitin puuttuu toimistostani! Pitäs kuulemma ostaa omalla rahalla. :|
[/q]
Onko kotitoimisto?

Liikaa töitä.

[q]2la, 8.9.2008 15:31:
---
Eyebreak, 8.9.2008 14:43:
Kahvinkeitin puuttuu toimistostani! Pitäs kuulemma ostaa omalla rahalla. :|

---

Onko kotitoimisto?
[/q]

Varaston pieni eristetty koppi, jossa on tietokone. :D

Ihan hetki, kun pääsen täällä oikein oikeaan mielentilaan..Sitte lähtee...
(Tai nyt oon kyl jo kotona :D)
Kasaan kaikki vitutuksenaiheet yhteen ja kirjotan ne sit tänne. Toivottavasti internetistä ei lopu tila kesken.

[q]pirpeli, 8.9.2008 16:28:
Toivottavasti internetistä ei lopu tila kesken.
[/q]

ei hätää. viimeks ku tarkistin, internetissä oli monta teraperkelettä ja gigavittua tilaa.

[q]nuance, 8.9.2008 16:43:
ei hätää. viimeks ku tarkistin, internetissä oli monta teraperkelettä ja gigavittua tilaa.
[/q]

Ok, I´ll begin...

- Osastopäällikkö on jämähtänyt johonkin viime vuosisadalle
--> "Ei, ette saa kannettavia tietokoneita, kun muillakaan työntekijöillä ei ole""Johto on päättänyt, että kannettavia ei hankita". NO EI SITTE PERKELE, NIILLE OLIS VAAN OIKEASTI KÄYTTÖÄ TÄSSÄ LIIKKUVASSA TYÖSSÄ!!!

(- Lisäksi sen os.pääll. sähköpostiviesteistä ei saa selvää. En minä eikä muut.)

- En pääse katuväkivaltaseminaariin, joka liippaa noin 100% mun työtä(ollaanhan tässä pe-la-öinä tuolla kadulla päivystämässä)
-->Selitys: "Olet sijainen". NIIN ENS VUODEN LOPPUUN MENNESSÄ OLLUT TÄSSÄ FIRMASSA 2 VUOTTA PERKELE! (en tasan ole niin kauaa, jos uusi paikka löytyy)

- Esimieheltä tulee käsky poistaa kokousmuistiosta sinne erään työntekijän toimesta kirjoittamaan pyydetty kappale(tulis paskaa niskaan ihmisille, jotka ei oo hoitaneet hommiaan..siitä syystä tää käsky)
- Kyseinen esimies ei ole saanut omalta esimieheltään(sama os.pääll.)juuri minkäänlaista perehdytystä uuteen tehtäväänsä, tästä syystä esimieheni kyselee mm. minulta asioita.

- Ketään ei oikeasti kiinnosta, mitä tässä "firmassa" tehdään, varsinkin jos tehdään jotain hyviä ja uusia juttuja

- Kaikki odottavat nuorisotoimenjohtajaa äitiyslomalta kuin jotain messiasta. Työterveyshoitaja taas on sitä mieltä, että kyseinen ihminen ei tätä lafkaa pelasta..Hänen neuvonsa minulle oli: "Lähde kun vielä kerkiät."

- Aloitteellisuus ja positiivisuus on kirosanoja.

- Sanoinko jo, että meillä on (Tampereen lisäksi) Suomen paskin palkka nuoriso-ohjaajina? Koska olemme ohjaajia..1584,07 euroa brutto/kk. Plus ilta- ja yölisät, "kannustuslisä"(n.2e/kk), henkilökohtainen palkanlisä. Ja mitä tällä palkalla teen:
- Katupäivystykset pe/pe-la klo 16-00
- Terveysneuvontapiste Milli, narkomaanien kanssa työskentely
- Myrkytystyöryhmä, Päihdetiimi, Viranomaispalaverit(kokouksia, kokouksia, kokouksia)
- Kouluyhteistyö (pienryhmät, vanhempainillat jne.)
- Yhteistyö OPM-hanketyöntekijöiden kanssa
- Toteemi- ryhmäytyspäivät syksyisin
- Yhteistyö nuorisotalojen kanssa
- Osallisuuskoulutukset nuorille
ja vaikka mitä muuta.

ETTÄ JIP-FUCKING-JEI VAAN.
(Eikä täs ollut ees kaikki..)

[q]nuance, 8.9.2008 13:51:
jee. skorasin viime viikolla urani toisen burnoutin. tässä vaiheessa. jee. jeejeejee.
[/q]

Toi on kyl paha. Eräs kaverini on moisen kokenut. Enpä tässä sen tarkempia detaileja viitsi revitellä hänen elämästään ja nykyisestä elämäntilanteestaan, mutta ei todellakaan mikään pikku juttu. :/

Monet meikän tutut valittaa duuneistaan. Vaihtakaa työpaikkaa tai elkää, se teiän pärähtely on hauskaa kuultavaa vaikka vähän otsasuonesta tirskuva veri pilaakin vaatteita... :D

"Sulla kun on niin paljon tota duunia, niin saat siihen apparin." No mut sitä onki odotettu (ja toivottu) jo pidemmän aikaa.

"Saatte sitte jakaa ton duunipöydän ja tietokoneen." Anteeks vittu mitä!?!?!?!!?!?!

Luuleeko se saatanan urpo oikeesti, että koneen ja pöydän jakaminen jonkun saatanan kädettömän apparin kanssa auttaa. Ja KAIKILLA on oma työpiste, niin ku olettaa saattaa. Mikä vitun arvoton paska mä sitten olen, että joudun vittu jakamaan kaiken?
Ja taas tänä aamuna en löytäny mitään tavaroita ja papereita oikeilta paikoilta koska appari oli sitte vähä järkänny. Jumalauta että voi tollanen oikeesti vituttaa.
Mut ehkä se pomoks kutsuttu idiootti jonain päivänä tajuaa, että tota työtä on mahdoton tehdä ilman jatkuvaa koneen käyttämahdollisuutta ja tilaa johon levitelä ne triljoonat paperit... Tosin sitä ahaa-elämystä mä tuskin olen todistamassa.

Kiitos ja anteeksi.

Jos tympäisee niin täältä löytyy http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7061755&index=229&anchor=7061755

Alkaako sinunkin kaverisi ja poikaystäväsi väsähtää ainaiseen nillitykseesi duuniasioistasi. Nou hätä, nyt on perustettu oikein topic sitä varten, kun kukaan ei jaksa enää kuunnella sinua niin voit purkaa tuntosi tänne *sydän*

Mä en kestä tota meidän prosessia, en voi pitää siitä kiinni. Mä en ehdi yksin tekee tätä kaikkea, tarviin apuja! Haluun haasteellisempia töitä. En jaksa olla mikään mikrotuki, en ole täälä neuvomassa ihmisiä miten nää duunit tehään. Voin tietenkin olla se, mutta haluun siitä rasittavantyönlisän! AAAaaarG*toktok*

Kylläpä helpotti.

O