Työpaikasta valitusta

Back to yleinen keskustelu O

jo yli kolme vuotta vitutusta samassa paikassa :E

juuri ku piti suunnitella vaihtoo, niin ei ku vitu taantuma :E

*rupee tekeen omia hommia kohta*

ok ehkä ainoo + on se että oon sentää töissä näinä aikoina

en oo koskaan välittäny kauheesti harrastaa mitään, niinkun liikuntalajia jossain ryhmässä, jossa on säännölliset ajat tunneilla.
nyt kuitenkin vois ehkä

MUTTA
ku on niin urpo duuni ettei mitn voi harrastaa.
ku työaika voi olla kaikkee 10-20 välillä niin harrasta sit jotain.
alkaisko jotku tunnit ysilt illal? mut sit ei enää jaksa. huoh.
ja turha toivo et sais joka viikolle tietyille päiville tiettyjä vuoroja.

[q]peikkolapsi, 20.8.2009 00:14:
en oo koskaan välittäny kauheesti harrastaa mitään, niinkun liikuntalajia jossain ryhmässä, jossa on säännölliset ajat tunneilla.
nyt kuitenkin vois ehkä

MUTTA
ku on niin urpo duuni ettei mitn voi harrastaa.
ku työaika voi olla kaikkee 10-20 välillä niin harrasta sit jotain.
alkaisko jotku tunnit ysilt illal? mut sit ei enää jaksa. huoh.
ja turha toivo et sais joka viikolle tietyille päiville tiettyjä vuoroja.
[/q]

Itellä on vähän sama ongelma, kun duuni loppuu vasta kasin jälkeen. Aamulla ei huvita tehdä mitään ja illalla ei enää jaksa. Voisi kohta ottaa lopputilin.

[q]Stene, 20.8.2009 00:19:
---
peikkolapsi, 20.8.2009 00:14:


MUTTA
ku on niin urpo duuni ettei mitn voi harrastaa.
ku työaika voi olla kaikkee 10-20 välillä niin harrasta sit jotain.
alkaisko jotku tunnit ysilt illal? mut sit ei enää jaksa. huoh.
ja turha toivo et sais joka viikolle tietyille päiville tiettyjä vuoroja.

---

Itellä on vähän sama ongelma, kun duuni loppuu vasta kasin jälkeen. Aamulla ei huvita tehdä mitään ja illalla ei enää jaksa. Voisi kohta ottaa lopputilin.
[/q]

no niinpä, aamulla nyt ei ainakaan jaksa tehdä mitään. ja sitte jos alkais kikkailee et mulla on harrastus tuolloin ja tuolloin, ja jos kaikki muutki alkais, ni pomo repis todennäkösesti niin pahasti pelihousunsa työvuorolistojen kanssa et duuniin ois turha palaa.

lopputilistä puheenollen, kuten nimimerkki laskeuma tuossa totesi aikasemmin, että "ok ehkä ainoo plussa on se että oon sentää töissä näinä aikoina"

...onneks omassa duunissa ei muuten oo mitn kauheen perustavaa laatua olevaa vikaa. mut ainahan sitä ny vine-aiheita löytyy.

[q]peikkolapsi, 20.8.2009 00:27:

lopputilistä puheenollen, kuten nimimerkki laskeuma tuossa totesi aikasemmin, että "ok ehkä ainoo plussa on se että oon sentää töissä näinä aikoina"
[/q]
Omalla kohdalla ei ole niin väliä, kun tammikuussa "pääsee" valtion leipiin puoleksi vuodeksi. Mielummin sitten ottaa rennosti tuon ajan ennen armeijaa, kuin raataa duunissa.

[q]Stene, 20.8.2009 00:31:
---
peikkolapsi, 20.8.2009 00:27:

lopputilistä puheenollen, kuten nimimerkki laskeuma tuossa totesi aikasemmin, että "ok ehkä ainoo plussa on se että oon sentää töissä näinä aikoina"

---

Omalla kohdalla ei ole niin väliä, kun tammikuussa "pääsee" valtion leipiin puoleksi vuodeksi. Mielummin sitten ottaa rennosti tuon ajan ennen armeijaa, kuin raataa duunissa.
[/q]

... no joo, jos on talous taattu ton intin ajan. :)
onnea koetukselle! ;D

[q]Vihta, 15.8.2009 17:12:
---
sativa, 5.4.2009 23:19:
Mä sain kuukausi sitten kenkää. En muka ollut tarpeeks pätevä hommaan, mutta tosiasiassahan se johtui siitä, että olin viikon sairaslomalla poskiontelotulehduksen takia (oon tuolla aiemmin jauhanu ihan liiankin kanssa.) No, oli vielä niin mulkku pomo että oli sit päättäny laittaa arvioinnin työtodistukseen, vaikken ollu edes pyytänyt: "Työtaito: Tyydyttävä. Käytös: Tyydyttävä"

---


Kuinka pitkä työrupeama sulla oli ko. yrityksessä?
Jos oli lyhyt keissi niin sit voit paiskaa suoraan vaikka
roskiin koko työtodistuksen. Eihän tollasella mitään tee.
Toi on tosi vittumaista tollainen jos sattuu koeajalla
sairastumaan :(

Edit: Niin ja uuden pyysitkin :)
[/q]

Ei se mittään tiiän yhen tyypin, joka sai viimeisen koeaikapävivän viimeisillä tunneilla potkut ihan vaan siksi että firmalla ei ollut varaa jatkoon.
Mut näinhän se voi olla ihan oikeesti:

vine vine
palasin tänään viikon pituselta jämäkesälomaltani.
no, nimikyltti oli jossain huitsin nevadassa
essu oli toisen myyjän päällä, joku sen mun kaapista oli napannu jo aiemmin viikolla ku oli ihan jossain savessa.
kengät oli vipattu pomon kaappiin

ei uskois et meit on vaan n. 7 hlö joista vielä 3 lomalla =D
ja sitten pomol on taas vähä lukihärö ja se oli laittanu mun vapaatoiveet ihan väärin.
meni ihan turhaan nyt sunnuntaitten tuplapalkkapäiviä ku oon muka toivonu vapaata :p
no, nyt sitte taas klubbarin kalenterii kyttäämään. vois mennä jo lokakuun kimppuun, jos vaik pääsis johki ku osaa toivoo tarpeeks aikasin vapaata :p

kaikki vituttaa

[q]peikkolapsi, 21.8.2009 22:33:
vine vine
palasin tänään viikon pituselta jämäkesälomaltani.
-kaikki ihan hurlumhei-
[/q]

mikään ei oo hirveempää palata lomalta ja sul ei oo työvaatteita...

[q]kmmo, 29.9.2009 17:04:
kaikki vituttaa
[/q]

taas/yhä.
ps. miten vihaankaan tätä paikkaa!

meillähän nyt tälle viikkoo suunnitellaan semmosta kivaa et jos joku jäis iltavuoron päätyttyä klo 23 jatkamaan vielä ylitöihin vuoroa mut en ikinä suostu vaikka laittasivat pään lankulle..ei oo järkee kun seur päivänä pitää kumminki mennä kolmeks..en tosta tehtävästä oo niin innostunu et alentuisin mihin tahansa kun koko viikko menee muutenkin suoraan sanonko minne..perseeseen syvälle poikittain ja kankkulan kaivoon..haistakaa vittu saatana.nngngngnghhhhh

[q]kmmo, 23.11.2009 11:18:
---
kmmo, 29.9.2009 17:04:
kaikki vituttaa

---


taas/yhä.
ps. miten vihaankaan tätä paikkaa!
[/q]

täällä taas.

vittu miten vituttaaki tää mesta.

onneksi enää reilu kuukausi jäljellä.

Mua ei oo ennen ketuttanut mutta nyt sain nähdä työpäivien järjestelystä uudenpuolen.

5 päivänen viikko aina, ja jos teet lauantain, saat jonkun arkipäivän vapaaks. (yks lauantai kerran kuussa pakko tehä) .. ja koska loppiainen on palkaton vapaa, ja siis vapaa ihan kaikilla vaikkei ois lauantai vuoroo niin mullehan on merkattu kivasti lauantai vuoro ja loppiainen ois just se vapaapäivä......

eli mulla "katoo" yks vapaapäivä koska en tiennyt tätä aiemmin, muuten olisin voinut toivoo työvuoroni erilailla, normaalisti annan vaan flown viedä ja teen ne työvuorot mitä pomot arpoo.

[q]Metz^^, 31.12.2009 02:31:
Mua ei oo ennen ketuttanut mutta nyt sain nähdä työpäivien järjestelystä uudenpuolen.

5 päivänen viikko aina, ja jos teet lauantain, saat jonkun arkipäivän vapaaks. (yks lauantai kerran kuussa pakko tehä) .. ja koska loppiainen on palkaton vapaa, ja siis vapaa ihan kaikilla vaikkei ois lauantai vuoroo niin mullehan on merkattu kivasti lauantai vuoro ja loppiainen ois just se vapaapäivä......

eli mulla "katoo" yks vapaapäivä koska en tiennyt tätä aiemmin, muuten olisin voinut toivoo työvuoroni erilailla, normaalisti annan vaan flown viedä ja teen ne työvuorot mitä pomot arpoo.
[/q]

Tossahan pitää ottaa huomioon että jos sulle olis annettu vapaa jolleki muulle päivälle niin olisit tehny vaan 4-päiväisen viikon eli se olis ollut palkasta pois. Ihmettelen kyllä muutenkin tätä loppiaista, kuukausipalkkalaisilla on 5 työpäivää ens viikolla vaikka toi pyhä osuu keskelle viikkoa mutta kuitenkin sulla kuluu vaan 5 lomapäivää ensi viikolla jos pidät talviloman. Normaalistihan kuluu 6 lomapäivää per viikko. En tiedä onko vain meidän TES joka on tommonen mutta hieman ihmetyttää koska nythän asia on niin että ne jotka ovat ensi viikolla lomilla voittavat yhden päivän eikä se ole palkasta millään tavalla pois.

[q]Wolverine, 31.12.2009 08:43:
---
Metz^^, 31.12.2009 02:31:
Mua ei oo ennen ketuttanut mutta nyt sain nähdä työpäivien järjestelystä uudenpuolen.

5 päivänen viikko aina, ja jos teet lauantain, saat jonkun arkipäivän vapaaks. (yks lauantai kerran kuussa pakko tehä) .. ja koska loppiainen on palkaton vapaa, ja siis vapaa ihan kaikilla vaikkei ois lauantai vuoroo niin mullehan on merkattu kivasti lauantai vuoro ja loppiainen ois just se vapaapäivä......

eli mulla "katoo" yks vapaapäivä koska en tiennyt tätä aiemmin, muuten olisin voinut toivoo työvuoroni erilailla, normaalisti annan vaan flown viedä ja teen ne työvuorot mitä pomot arpoo.

---


Tossahan pitää ottaa huomioon että jos sulle olis annettu vapaa jolleki muulle päivälle niin olisit tehny vaan 4-päiväisen viikon eli se olis ollut palkasta pois. Ihmettelen kyllä muutenkin tätä loppiaista, kuukausipalkkalaisilla on 5 työpäivää ens viikolla vaikka toi pyhä osuu keskelle viikkoa mutta kuitenkin sulla kuluu vaan 5 lomapäivää ensi viikolla jos pidät talviloman. Normaalistihan kuluu 6 lomapäivää per viikko. En tiedä onko vain meidän TES joka on tommonen mutta hieman ihmetyttää koska nythän asia on niin että ne jotka ovat ensi viikolla lomilla voittavat yhden päivän eikä se ole palkasta millään tavalla pois.
[/q]

Joo mä sain sit selvitystä tohon ja olihan se periaatteessa fiksusti tehty että ne jotka haluaa täyden viikon saapi sen tehdä automaattisesti muta jos olisin tiennyt niin toki oisin toivonut sen yhden ylimääräsen vapaan itelleni :(

O