Työpaikasta valitusta

Back to yleinen keskustelu O

[q]xl8r, 11.9.2008 16:37:
---
Sam One, 11.9.2008 16:21:
mä en saa palkkaa

---


No toi on kovin perseestä
[/q]

No saan mä ruoat kumminkin

[q]Sam One, 11.9.2008 17:38:
---
xl8r, 11.9.2008 16:37:
---
Sam One, 11.9.2008 16:21:
mä en saa palkkaa

---


No toi on kovin perseestä

---


No saan mä ruoat kumminkin
[/q]

Vittu noita kädettömiä nykypäivän työntekijöitä joilla ei ole mitään omaa ajatuskykyä..

kiristää......

[q]xl8r, 11.9.2008 17:41:
---
Sam One, 11.9.2008 17:38:
---
xl8r, 11.9.2008 16:37:
---
Sam One, 11.9.2008 16:21:
mä en saa palkkaa

---


No toi on kovin perseestä

---


No saan mä ruoat kumminkin

---



[/q]

[q]RujoNic, 11.9.2008 17:04:
---
xl8r, 11.9.2008 16:37:
---
Sam One, 11.9.2008 16:21:
mä en saa palkkaa

---


No toi on kovin perseestä

---
mikä vitun duuni se sellanen on?!
[/q]

Työharjottelu amiksessa :D

Mun duunipaikka lopetetaan vuoden lopussa. Muuta valittamista siitä ei nyt ookaan.

[q]sativa, 10.9.2008 18:36:
Meidän pikaruokamestassa KUSEE NIIN KOVAAAAA: *senkin**toktok**pahis*
[/q]
vajaa kuusi vuotta tolle paskalle elämästäni uhranneena voin vieläkin sanoa, että pikaruokaloissa käydessä kokee samaan aikaan hyvin eriskummallisesti sairaalloisen vahingonilon, joka muuttuu sääliksi, ja jonka jälkeen voisin ottaa kenen tahansa paikalla pyörivän pampun kurkusta kiinni ja puukottaa naamaan huutaen "VITUNHUARRAAAAA!!!"

muutaman viime vuoden aikana työnantaja on vaihtunut useampaan otteeseen, eikä vähiten vittumaisten tai vedättävien esimiesten takia. eipä tilanne tälläkään hetkellä ole hyvä, ja duuni lähtenee taas kohtapuoliin vaihtoon

löytäisi edes duunipaikan, johon olisi miellyttävää herätä aamulla. palkan summakaan ei olisi niin justiinsa

nyt alkaa jo pikkuhiljaa pinna kiristyä liikaa.

meillä on 6kk harjoitteluaika, jonka jälkeen palkka nousee ns.normitasolle.
tuo harjoitteluaikani loppui toukokuussa. ja silti edelleen saan harjoittelijan liksaa.

kysyin asiasta silloin toukokuussa "joo hyvä ku muistutit, pitääkin laittaa ylös että vaihtavat palkkaluokan". uudelleen heinäkuussa "joo me kerrotaan eteenpäin" ja sitten vielä elokuussa. eikä vieläkään mitään.
(niin ja meillä menee siis niin että meidän pomo ilmoittaa tehdyt tunnit palkanlaskijalle tms. eli ei auta enää edes raivota omalle pomolle kun asia jumittaa jossain muualla tällä hetkellä.)

lisäksi. olin tuossa pari viikkoa sitten kipeänä. kävin tietenkin hakemassa todistukset, mutta koska olin kipeä en toimittanut niitä sillä viikolla työpaikalle.
no, nyt ei sitten ole tullut palkkaa siltä ajalta. ilmeisesti olisi pitänyt siinä kuumeessa raahata itsensä töihin vain viemään en hiton laput.

*toktok**senkin**grr*

[q]tir, 22.9.2008 14:42:
nyt alkaa jo pikkuhiljaa pinna kiristyä liikaa.

meillä on 6kk harjoitteluaika, jonka jälkeen palkka nousee ns.normitasolle.
tuo harjoitteluaikani loppui toukokuussa. ja silti edelleen saan harjoittelijan liksaa.

kysyin asiasta silloin toukokuussa "joo hyvä ku muistutit, pitääkin laittaa ylös että vaihtavat palkkaluokan". uudelleen heinäkuussa "joo me kerrotaan eteenpäin" ja sitten vielä elokuussa. eikä vieläkään mitään.
(niin ja meillä menee siis niin että meidän pomo ilmoittaa tehdyt tunnit palkanlaskijalle tms. eli ei auta enää edes raivota omalle pomolle kun asia jumittaa jossain muualla tällä hetkellä.)

lisäksi. olin tuossa pari viikkoa sitten kipeänä. kävin tietenkin hakemassa todistukset, mutta koska olin kipeä en toimittanut niitä sillä viikolla työpaikalle.
no, nyt ei sitten ole tullut palkkaa siltä ajalta. ilmeisesti olisi pitänyt siinä kuumeessa raahata itsensä töihin vain viemään en hiton laput.

*toktok**senkin**grr*
[/q]

Tuleepahan kohtuu hyvä potti, kunhan saat vaadittuu kaikki sulle kuuluvat rahat:)

Mä ihan aidosti pidän kyllä työstäni [size=8](vaikka ette sitä aina uskoisikaan! *nauru*)[/size], mutta silti tässä lafkassa on ihan käsittämättömän paljon asioita, jotka on päin vittua.

Esimerkki 1: Mun työhön kuuluu paljon määrärahaseurantaa, -suunnittelua yms. Ongelmaa vaan vaikeuttaa suunnattomasti se, että tiedot ei koskaan löydy yhdestä paikasta, vaan joudun käyttämään vähintään kolmea eri järjestelmää kartoittaakseni kokonaistilanteen. Yhdestä järjestelmästä löytyy päätöstiedot ja myönnetyt määrärahat ja sopimusvaltuudet. Toisesta löytyy määrärahasuunnittelu tuleville vuosille ja kolmannesta itse määrärahojen seuranta. Neljättä käytetään tilastointiin ja siitä raportointiin. On se nyt v*ttu kumma ettei saada tehtyä järjestelmää, josta voisin itse, ilman että tarvitsee soittaa toiselle puolelle taloa, katsoa paljonko hankkeeseen x on kulunut rahaa ja mitä oon suunnitellu vuodelle 2011. Tietänkään myöskään kaikkea ohjeistusta ei ole kerätty yhteen paikkaan vaan se pitää haalia tsiljoonasta eri mestasta eikä siltikään löydy!

Esimerkki 2: Meillä on Helsingissä 10 deskiä tyhjänä mutta 20 ns. seniorivirkamiestä, joille ei löydy (heitä miellyttäviä) tehtäviä. Nyt näille tyhjille paikoille palkataan määräaikaisia työntekijöitä paskalla palkalla, koska seniorivirkamiehet eivät niitä hommia suostu tekemään. Samanaikaisesti on henkilöstönvähennyspaineita tuottavuusohjelman mukaisesti.

Jepjep.

Voisin myös valittaa siitä, että sähköposteja jaetaan päin vittua ja mulla menee päivässä puolesta tunnista tuntiin turhien meilien deletoimiseen. Tehokasta!

noniin. alkaa enemmän ja enemmän vaan ärsyttämään tuo paikka.

kävin tänään työsuojeluvalvojan juttusilla, kun halusin tietää tarkemmin tuosta kohdasta minkä mukaan maksavat siis harjoittelupalkkaa jne.
eipä siitä paljoa fiksummaksi tullut.
sen sijaan huomasin, että onpas kiva porsaanreikä tes:ssa. eli tuo harjoitteluaika on tosiaan 6kk, mutta myöhemmin on korjaus että harjoitteluaika lasketaan samalla tavalla kuin kokemusvuosilisään oikeuttava aika. mikä sitten menee työtuntien mukaan jnejne.
kuitenkin se, että pitäisi olla keskimääräisesti yli 60h/3viikkoa, niin ei olisi liian "harjoittelija" ja oppisi työtehtävänsä.
itse olen tehnyt 45-90h/3viikkoa. nyt sitten pitänee selvittää kaikki tuntimäärät.. ei helppo juttu sillä palkkakuitti tulee 2x/kk. ja nuo tunnit pitäisi tosiaan laskea 3viikon jaksoissa.....

aaargh!

niinjoo ja kaiken lisäksi yksi vuoropäälliköistä pakkosiirrettiin muualle. oli kerrottu että saa valita pisteensä, kunhan se ei ole tuolla meillä.
hyvin nuo vetää....

hahhahahaa, mä piinaan mun pomoa koko ajan, että pitäis saada haasteellisempia tehtäviä ja opiskeluani vastaavia.. Kohta sillä varmaan menee hermo muhun. Eilen laitoin kokous kutsun : Nooran kasvupolku

Kasvupolut
Tavoitteena on

• tarjota omasta kehittämisestään motivoituneille työntekijöille mahdollisuus oman osaamisen kehittämiseen suunnitelmallisesti siten, että kehittymisessä otetaan huomioon sekä firman tarpeet että työntekijän oma kiinnostus

• tukea työntekijöiden motivaatiota pitkäjänteiseen kehittämiseen sekä sitouttaa firmaan

• työyhteisön kannalta tarkoitus on myös ennakoida tehtävien siirtämistä ja kehittämistä

• firman kannalta tavoite on edellä mainittujen lisäksi lisätä sisäistä liikkuvuutta

Mitä siitä seuraa?

Motivaation ja pitkäjänteisyyden lisääntyminen.
Sisäisen liikkuvuuden lisääntyminen hallitusti.
Hyvien työntekijöiden pysyminen firman palveluksessa.

Huoh, teki niin mieli korostaa joitakin kohtia, mutta siihen ei pokka riittänyt..

Mulla on saatanan paska palkka ja tilapäinen työsuhde.

[q]anis, 11.9.2008 17:51:
Mun duunipaikka lopetetaan vuoden lopussa. Muuta valittamista siitä ei nyt ookaan.
[/q]

sama. tai itseasiassa tähän ei anneta täyttölupaa, ei ees määräaikasena jatku kiristetään määrärahoja prkl

[q]Miinapiina, 6.10.2008 08:25:
---
anis, 11.9.2008 17:51:
Mun duunipaikka lopetetaan vuoden lopussa. Muuta valittamista siitä ei nyt ookaan.

---


sama. tai itseasiassa tähän ei anneta täyttölupaa, ei ees määräaikasena jatku kiristetään määrärahoja prkl
[/q]

No voi paska

[q]tiiplis, 6.10.2008 08:44:


No voi paska
[/q]

no älä muuta sano!! tääl kans kaikki harmissaan, ois kuulemma niin mielellään mut täällä pitänyt.... no ei muuta ku ettiin jotain uutta sitten

Huoh, tuntuu että täällä kaikki muut tulee ja menee miten sattuu ja tekee n. 6-7 tunnin työpäiviä ja lomia on siellä täällä ja ite istun täällä sen 8h päivässä ja seuraavasta lomasta ei tietookaan, ei ees sairauslomasta, kun tää näköjään kaikkia muita (ei pelkästään työkavereita) vaivaava flunssa ei haluu tarttuu muhun

Nyt 2 kuukautta lomarahoja venaillu ja palkkakin taas viikon myöhässä...*justjoo*
En suostunu mennä tekemään työvuoroja vaikka olis ollu enää vaan 4 työvuoroa tällä vkolla mut en vaan kertakaikkiaan enää halunnu mennä niihin..Saa nähä tuleeko jotain seurauksia...MUT EI mulla todellakaan oo minkäänlaista motivaatiota mennä tekemään kökköduunia ja vielä ilmaseksi tietämättä et koska saan rahaa.. Mulla (ja myös kaikilla mun läheisillä + duunikavereilla) on menny NIIIIN hermot tähän koko pskaduunipaikkaan ja kusettaviin työnantajiin et HUHHUH!!

Hyvä puoli tässä on se et oon irtisanoutunu ja uus työpaikka sillä MUN alalla on jo tiedossa ja alkaa parin viikon sisällä Oon todella helpottunut että pääsen vihdoin eroon tosta koko paikasta!! Ja epäilen ettei mua tulla koskaan enää sielä näkemään, ei edes asiakkaana!

[q]Annakins, 23.9.2008 11:18:
Voisin myös valittaa siitä, että sähköposteja jaetaan päin vittua ja mulla menee päivässä puolesta tunnista tuntiin turhien meilien deletoimiseen. Tehokasta!
[/q]

Meinasin kirjoittaa tähän vastauksen, mutta sitten tuli mieleen että olen joskus jo sellaisen kirjoittanut.. melkein tasan vuosi sitten:

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=20049;pid=1051692#1051692

Ilmeisesti asiat eivät ole parentuneet?

Alkaako sinunkin kaverisi ja poikaystäväsi väsähtää ainaiseen nillitykseesi duuniasioistasi. Nou hätä, nyt on perustettu oikein topic sitä varten, kun kukaan ei jaksa enää kuunnella sinua niin voit purkaa tuntosi tänne *sydän*

Mä en kestä tota meidän prosessia, en voi pitää siitä kiinni. Mä en ehdi yksin tekee tätä kaikkea, tarviin apuja! Haluun haasteellisempia töitä. En jaksa olla mikään mikrotuki, en ole täälä neuvomassa ihmisiä miten nää duunit tehään. Voin tietenkin olla se, mutta haluun siitä rasittavantyönlisän! AAAaaarG*toktok*

Kylläpä helpotti.

O