Olen huomannut

Back to häröily O

[q]Hannu H, 6.6.2008 23:21:
8 min työmatka on hyvä juttu
[/q]

1,5 min työmatka on myös hyvä juttu :)

Juuri äsken, tulleiden viestien lukeminen tai muille kirjoittaminen
on mahdotonta kun kaikki viestiominaisuudet ovat hävinneet
ja vain yläpalkki on jäänyt*justjoo**ding* Siis kaikki viestit
ja alapalkit ovat kadonneet itseltä ja kun menen toisen profiiliin niin
sinnekkään en voi kirjoittaa esim. anqalle ongemasta koska ei ole
mihin kirjoittaa, joten valitan tänne ongelmasta*eikä* Ttuprklstna olis
tullu varmasti jo muutama tätä päivää koskeva viesti mutta ei voi asialle
mitään*grr*

[q]ipe, 11.6.2008 10:00:
...että meillä ei vieläkään töissä toimi meidän atk-ohjelmat!

---
Vian korjaus voi kestää alustavan arvion mukaan n. 1h.
---

ilmoituksesta on nyt kulunu reilut 3,5 tuntia...

kiitos VSSHP:n atk-palvelut/Medbit
[/q]

[q]Tiedotus / Atk-tiedotteet
Musti -ohjelmien toiminassa uudelleen ongelmia (Päivitetty 12.6.2008 klo 10:00)
Asiaa selvitetään.

Atk-palvelut/Medbit[/q]

niin siis TYKSin laboratorion ja röntgenin atk-ohjelmisto on nyt ollut reilun vuorokauden KOKONAAN KAADUKSISSA.

EI VITTUSAATANA MITÄ PASKAA!

*dissaa**eiei*

[q]ipe, 12.6.2008 10:28:
---
ipe, 11.6.2008 10:00:
...että meillä ei vieläkään töissä toimi meidän atk-ohjelmat!

---
Vian korjaus voi kestää alustavan arvion mukaan n. 1h.
---

ilmoituksesta on nyt kulunu reilut 3,5 tuntia...

kiitos VSSHP:n atk-palvelut/Medbit

---

---
Tiedotus / Atk-tiedotteet
Musti -ohjelmien toiminassa uudelleen ongelmia (Päivitetty 12.6.2008 klo 10:00)
Asiaa selvitetään.

Atk-palvelut/Medbit
---

niin siis TYKSin laboratorion ja röntgenin atk-ohjelmisto on nyt ollut reilun vuorokauden KOKONAAN KAADUKSISSA.

EI VITTUSAATANA MITÄ PASKAA!

*dissaa**eiei*
[/q]

...että meidän _hienossa ja nykytaikasessa_ yliopistosairaalassa pyöritetään kriittisiä laboratorio- ja röntgenpalveluja sellaisen atk-systeemin varassa jolle ei ole olemassa minkäänlaista varajärjestelmää pienimmänkään palvelimiin kohdistuvan laiterikon varalta

http://videot.turunsanomat.fi/?video=f0296a01

lainaus tiedottesta meidän YLIOPISTOLLISEN KESKUSSAIRAALAN INTRANETISTÄ:

Poikkeustilanteen aikana teemme vain ehdottoman välttämättömät, kiireelliset tutkimukset. Kuvantamistutkimuslähete tehdään paperille, jonka jälkeen potilas ohjataan lähete mukanaan kuvauksen suorittavalle osastolle.

Huomioitavaa on että tätä 'poikkeustilannetta' on jatkunut tällä hetkellä n. 2½ vuorokautta.

Tervetuloa 80-luvulle!

[q]mariq, 6.4.2009 10:28:
..että matkalla on mukava käydä myös siksi että kotiin on tosi kiva tulla loman jälkeen se on yksi kohokohdista

[/q]

Oon samaa mieltä, nostaa arvostusta itellä ainakin kotia kohtaan

Olen huomannut että internetissä keskustelu / väittely päätyy olemaan lähinnä kestävyyslaji.

[q]Mar6, 8.4.2009 09:14:
---
mariq, 6.4.2009 10:28:
..että matkalla on mukava käydä myös siksi että kotiin on tosi kiva tulla loman jälkeen se on yksi kohokohdista
---
Oon samaa mieltä, nostaa arvostusta itellä ainakin kotia kohtaan
[/q]
Kyllä! Rupesin heti siivoilemaan ja järkkäilemään kotona kun tulin lomalta Tää voi toki olla myös merkki hyvästä levosta loman aikana..

Mut kyl sitä reissussa vaan huomaa miten helppoa elämä on kotona, kun kaikki mitä tarvii on ihan hollilla ja ihan vaan oleminenkin on mukavaa

Että mun hiukset on kasvannu ihan törkeen pitkiksi
Justiinsahan muutama vuos sitten nää oli ihan lyhkäset ja nyt nää on miltei vyötärölle. *ding**hih*

... Että windows XP:n analogisen kellon sekuntiviisari kanittaa viiden sekunnin välein! wtf!?

Olen huomannut, että sen jälkeen kun kerran luovutin verta, veren näkemisestä on tullut huomattavasti epämiellyttävämpi kokemus, kuin se oli sitä ennen Enää en voi katsoa edes verikoetta otettaessa putkiloa, vaikka ennen ei ollut mitän ongelmia.

Jotenkin varmaan kun verenluovutuksessa tuli heikotus ja huono olo, ja katselin silloin sitä pussissa vellovaa verta mielenkiinnolla, niin sen jälkeen nää kaksi asiaa on linkittyny mun alitajunnassa. *pökr*

[q]mariq, 6.4.2009 10:28:

[/q]
Tosi monet sanoo noin. Mulle tollasta oloa ei ole koskaan tullut, päinvastoin epämääräinen ahdistus aina kun pitää palata arkeen. Ja mä kyllä pidän elämästäni ja kodistani paljon!

Olen varmaan vaan ollut liian lyhyillä matkoilla. :)

8 min työmatka on hyvä juttu

Aiheuttavani stressiä liiallisella ajattelulla.

[q]wiwi, 30.7.2008 21:33:
---
Janisa, 30.7.2008 19:35:
...etta sitten kun tulee johonkin ihmeelliseen 25:n vuoden ikaan, niin sukulaiset nakevat sinut eri tavalla aikuisena ja paattavat etta nyt sinun on aika kuulla kaikki likaiset perhetarinat, tappelut perinnoista, oudot avioerot seka tietenkin kaikki vieraissa juoksut myos. Etta kiitos vaan tastakin.
...

---

Wou! Käyks siinä oikeesti niin? Mä kuulisin ihan mielelläni miksi en tunne puolia edes lähisuvusta, (tyyliin samalla paikkakunnalla suvat enot ja serkut) ja miksi kaikki tuntuvat vihaavan toisiaan tässä suvussa.

Sitä odotellessa.
[/q]

Juuh, siina kay just noin. Ja sitten sa ymmarrat miksi sa ET tunne puoliakaan sun lahisuvusta.

[q]Janisa, 31.7.2008 09:50:
---
wiwi, 30.7.2008 21:33:
---
Janisa, 30.7.2008 19:35:
...etta sitten kun tulee johonkin ihmeelliseen 25:n vuoden ikaan, niin sukulaiset nakevat sinut eri tavalla aikuisena ja paattavat etta nyt sinun on aika kuulla kaikki likaiset perhetarinat, tappelut perinnoista, oudot avioerot seka tietenkin kaikki vieraissa juoksut myos. Etta kiitos vaan tastakin.
...
---
Wou! Käyks siinä oikeesti niin? Mä kuulisin ihan mielelläni miksi en tunne puolia edes lähisuvusta, (tyyliin samalla paikkakunnalla suvat enot ja serkut) ja miksi kaikki tuntuvat vihaavan toisiaan tässä suvussa.

Sitä odotellessa.
---
Juuh, siina kay just noin. Ja sitten sa ymmarrat miksi sa ET tunne puoliakaan sun lahisuvusta.
[/q]
Heh. No mä pyörittelen mielessäni kaikkia mahdollisia pahimpia skenaarioita seuraavat neljä vuotta niin olen sitten henkisesti valmis. :D

ettei kannata ensin syödä eucalyptus-menthl-karkkeja ja juoda sitten sen jälkeen mehua. Yhhhh.

...ikäännyn...

Sillai vahvasti, hmm

[q]Itis, 28.4.2007 19:43:
---
ALIEN, 28.3.2007 03:24:

-pic-

---

Kumpi pää tässä kuvassa on?
[/q]

Hahaa, mul tuli mieleen Ace Ventura II kun se oli siel sarvikuonos :DDD Tuli vaa mielee et toi kuva näyttää siltä ku joku karvaturri rupeis pian synnyttään täyskasvusta pupua.

[q]sapeli, 1.8.2008 11:34:
Olen huomannut että olen onnistunut saavuttamaan jonkinlaisen zen-työasenteen. Toisin sanoen, puhelin saa soida about tauotta ja hommaa saa olla enemmän kuin ehtii tekemään, mutta jotenkin sitä vaan soljuu sen läpi vaivattomasti, asioita lennossa hoitaen.

Olen huomannut siis että rutiinit on joskus kivoja.
[/q]
Eli sä olet huomannut, ettei ole penniikään kiinni, ja niin kauan kun tekee parhaansa/rauhassa kenelläkään ei ole avauduttavaa. Tämän kun itsekkin muistaisin, ainakin näin perjantaisin. *nauru**uuh*

Olen huomannut että riittävän pitkään kun menee hyvin niin paska kaatuu päälle.
Saa samanverran takaisin kun on saanut hyvääkin.

O