Olen huomannut

Back to häröily O

Olen huomannut, että mua ei oteta vakavasti.

[q]mariq, 1.2.2007 12:02:
Muuten aika jännä juttu; oon luullut, että ne yleensä helpottuu iän myötä, kun hormoonitoiminta tasapainottuu
[/q]

Ei muuten helpotu.

[q]Sallakat, 28.4.2007 15:52:
että hartiat kärsivät uskomattomista jumiutumista kun kaksi viikkoa istut läppärin kanssa sängyllä iltaisin
[/q]

Second that. Paikkana vaan Ikean Mammut-palli ja sellanen matala pöytä*poks*

[q]Itis, 28.4.2007 19:43:
Kumpi pää tässä kuvassa on?
[/q]

Selkeesti takapää, koska kun se aukasee ton läven, esiin syöksähtää valtaisat pyllyhampaat.
KNOWN FACT!
:D:D:D

[q]Annakins, 19.10.2006 12:38:
Olen huomannut, että jos jokin asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se on.
[/q]

Totta vai liian hyvää

..ettei terveyttä todellakaan arvosta ennenkuin sitä ei ole. Ja että flunssa ei ole mikään 'pikkutauti' , vaikka niin sanotaankin. Tai olisihan se, jos tulisi pari kertaa vuodessa, mutta jos sairastat sitä eri muodoissaan noin 8 krt/vuodessa, niin siitä on pikkutaudit kaukana.

Ottaa aika kovasti sydämen päälle kun on koko ajan flunssassa. Oon ihan varma, että kuolen vielä johonkin näistä mun megaflunssista, koko kroppa on aina kun lihamyllyn läpikäynyt ja kestää tosi kauan ennenkun uskaltaa treenata. Tietääkö kukaan miten sydän reagoi jatkuviin flunssiin?

Leikkausaika on jo luvattu, että leikattais nielurisat ja tää jatkuva sairastelu loppuisi. Eka oli jopa leikkausta vastaan, kun pelkään sitä niin kovasti, mutta mun mielenterveys ei kestä tätä sairastelua koko aikaa, eikä muukaan kroppa.

Syö ihmistä niin *erkeleesti olla koko ajan kipeenä.

...että jos jokin asia on viksallaan, niin se pitää korjata.

...että jos jotakin asiaa ei voi korjata, niin valittamalla se ei ainakaan tule muuttumaan.

[q]Lyylikki, 21.5.2008 15:41:
...että jos jokin asia on viksallaan, niin se pitää korjata.

...että jos jotakin asiaa ei voi korjata, niin valittamalla se ei ainakaan tule muuttumaan.
[/q]

Tulee mieleen vanha sanonta/rukous:

Jumala suokoon minulle
tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa, mitkä voin,
ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

... että nektariinit on melkeen yhtä namii ko kikkeli!!!!½ Seittemäs menossa. <3

[q]Ana-5000, 29.5.2008 02:44:
että vaikka kaikkensa tekis ni aina ei onnistu. ei ees usein. vittu.
[/q]

Niin totta.

[q]Ana-5000, 29.5.2008 02:44:
että vaikka kaikkensa tekis ni aina ei onnistu. ei ees usein. vittu.
[/q]

niinpä.

...etta mita enemman mun tulo Suomeen lahestyy, niin sita enemman ihmiset lahettelee tavara-toiveitaan.

Niken Aireista, kameroista, vaatteista iPhoneen asti on jo listaa annettu.

Suku on pahin.

.. että joskus vois pitää ne omat hyvät ideat ihan vaan siellä omassa päässä...

...että mul ei ole yhtään spaddua... myös että huomenna on valmistujaiset eikä mitään hajuu mitä pistäis päälle...

että kun oon nyt viikon vedellyt unosia selälläni niin oon joka aamu herännyt kuudelta. Ja täysin pirteänä *igor*. Ärsyttää kun herää niin aikaisin niin ei oo mitään tekemistä.

Niskaan tulevan paskan määrä on vakio. Vain koostumus ja suunta mistä sitä lävähtää vaihtelevat.

Fingerporin sarjikset on muuten ollu viime aikoina aika paskoja.

Että maailmassa on aivan ihania ihmisiä sittenkin <3

..että jos nukkuu valosassa, niin silmien peittäminen parantaa ihan oikeasti unen laatua.

...että meillä ei vieläkään töissä toimi meidän atk-ohjelmat!

[q]Vian korjaus voi kestää alustavan arvion mukaan n. 1h.[/q]

ilmoituksesta on nyt kulunu reilut 3,5 tuntia...

kiitos VSSHP:n atk-palvelut/Medbit

O