Olen huomannut
(Vasta NYT) Olen huomannut, että mut on pistetty tekee toisen firman puolest duunia! (ja toiset vetää provikat siit) Aika pirun hieno järjestely! *toktok*
Mikäs siinä, ilmaista työvoimaa..
että mitä enemmän nukkuu, sitä enemmän väsyttää
[q]sapeli, 9.7.2008 09:07:
---
GrEeN, 8.7.2008 16:44:
---
Eiks tuohon oo ratkaisu olla nukkumatta lainkaan?
[/q]
kokeiltu on.. 42 tunnin jälkeen nukahin näppikselle..
olen huomannut, että naiset eivät osaa ajaa autoo, varsinki jos niille annetaan mersu tai maasturi! *toktok*
(en yleistä)..
[q]GrEeN, 8.7.2008 16:44:
[/q]
Eiks tuohon oo ratkaisu olla nukkumatta lainkaan?
Että ei ole kesää hirveästi näkynyt. Thank god ei mitään lomia tullut
otettua alkukesälle. Toivottavasti se vielä sieltä tulee.
..tulleeni todella hajamieliseksi viimeaikoina. Yleensä pystyn asettelemaan menot ja työvuorot sun muut tapahtumat 'mielen kalenteriin', mutta nyt olen sekoillut ihan totaalisesti kaikkien päivämäärien kanssa aiheuttaen "*toktok*"-reaktioita alituiseen. Nyt joutuu kyl vähä skarppaa.
[q]Freja, 22.3.2009 22:07:
---
DJ Rx, 22.3.2009 19:11:
Että spotify on paras mediaan liittyvä innovaatio vuosikymmeneen.
---
Mä oon niin samaa mieltä!
[/q]
Mä olin ensin ihan sitä mieltä, että se on aika vammanen. Enkä vieläkään usko, että osaan käyttää sitä ehkä ihan sillain, kun sitä vois osasta käyttää esim. se radiosysteemi on jotenki pasha.
Kuitenkin olen suteellisen onnellinen kuunnellessani Matteus-passiota töissä, jota en varmasti mistään muualta olisi pystynyt kokonaisuudessaan pääsiäisen kunniaksi kuuntelemaan.
...että vain epärehellisesti voi vaan rikastua nopeasti.
[q]Lyylikki, 27.1.2008 14:54:
---
mark hamilton, 27.1.2008 14:39:
---
Zeratul, 27.1.2008 13:07:
---
nomic, 27.1.2008 12:40:
Ja eilen huomasin et naiset kännissä on pahempia ahdistelijoita ku miehet ikinä. Onko se niin vitun vaikeeta luoda keskustelua ilman et kyöhnätään iholla kii? Ois ollu pariinki otteeseen ahdistelusyytteen paikka. Ihme olentoja noi naiset.
---
Joo.. no eiks yleensä se ahdistelija on joku finninaamainen hirvee rillikiituriläski jolla on painoa ainakin 200 Kg joka tunkee sormia suoraan suuhun ja pistä pipon vinoon ja lääppii.. en tajuu miks ne ei tajuu et mies ei luule että se haluu pahaa tai sit ne kysyy et miks jos ne kauniisti torjuu.
---
Toi on vähän sama, kun naisten seksuaalisessa häirinnässä. Mitä se haittaa, jos noin parikymppinen komee lähetti vähän vilkuttaa silmää ja hymyilee, mutta auta armias, jos sen tekee viiskymppinen limakasa
Ja mä olen huomannut, että eri ihmiset tulkitsee samoja asioita eri tavoin. Se mikä jollekkin on normaalia kanssakäymistä onkin yhtäkkiä jollekkin toiselle flirttailua ja se mikä jollekkin on hauskaa läppää, onkin toiselle piikikästä vittuilua. Uusien ihmisten kanssa pitää siksi olla varovainen.
[/q]
Tjaa.. no en mää kyllä lähe oikeen mukaan jos joku ihQ daa alkaa pistään silmäpeliä kun en ihan luota niihin ja viina ei muuta asiaa. Viinaspäissä, yleensä vain aijattelen niin että nyt kun oon kännissä niin voin pistää viinan tekosyyksi jos teen jotain mikä tuntuu että ei ehkä kannattaisi. Usein on niin et kun vähänkään vilkaisee ketään niin heti alkaa pikku flirtti ja toisinaan joku nätti voi olla sellanen et ne suuttuu kun vähän katsoo pitkään vaikka ne ylläri hengaakin jonkun ihme hevi metal örmyn kaa.
[q]Aurinkoneiti, 20.11.2009 12:37:
että intuitioonsa täytyy aina luottaa.
[/q]
true
Jos jumii aamulla,
tulee olemaan väsynyt
myös iltapäivällä.
Astuin äsken vahingossa
kissanruokaan.
Se ei voi olla hyvä
merkki.
[q]ninscu, 23.11.2009 19:08:
..tulleeni todella hajamieliseksi viimeaikoina. Yleensä pystyn asettelemaan menot ja työvuorot sun muut tapahtumat 'mielen kalenteriin', mutta nyt olen sekoillut ihan totaalisesti kaikkien päivämäärien kanssa aiheuttaen "*toktok*"-reaktioita alituiseen. Nyt joutuu kyl vähä skarppaa.
[/q]
Liian paljon muistettavaa unohtuu loputkin vähät.
Ihmiset tunkevat päähänsä
melkein mitä vaan. (Kumisia
uimalärpäkkeitä, irtokarvoja,
tuhkakuppi-hatun, oliiviöljyä,
heijastimia, kyniä...)
En ymmärrä miksi.
Luulisi evoluution korjanneen
ne, joilla on tähän suurin
taipumus.
kirjottelin tänne jo joskus aiemmin, että olen huomannut tulevani paljon paremmin toimeen kahvinjuojien kuin teenjuojien kanssa.
ja tää homma nyt jumankauta ottaa päivä päivältä vaan enemmän tulta alleen :o
vaikka en itsekkään juo kun n. kupin/kaksi päivässä, maksimissaan neljä.
alkaa vähä epäilyttää o_O mut tiedän kyllä, että monilla muillakin on sama systeemi, joten en ole ainoa tämän tuntemuksen kanssa.
[q]H3li, 7.5.2008 22:10:
kiitti ku muistat mua täällä *sydän*
[/q]
tiätty murmeli *sydän*
[q]Miinapiina, 7.5.2008 11:24:
että olen ihan tavattoman onnellinen
joku tykkää minusta niiiiin paljon, ja mie kans siitä
[/q]
kiitti ku muistat mua täällä *sydän*
että vaikka kaikkensa tekis ni aina ei onnistu. ei ees usein. vittu.
Olen huomannut kuinka kevään hetket kiitävät ohi... Se on outoa kun ensin odotetaan kuukausikaupalla pysähtyneessä, muttumattomassa maailmassa luonnon heräämistä henkiin, ja nyt kun se on tapahtunut, ei meinaa ehtiä huomaamaan kun tietyt kukat ja puut kukkii kun kukinta on jo ohi.
Mutta onneksi kesää on vielä paljon jäljellä, toivon mukaan syksyn tullessa ei ole sellainen olo että siitä ei ehtinyt saamaan lainkaan otetta.
[q]purrr-, 20.10.2006 13:25:
Muistinvirkistys: pyysin sut viime viikolla ulos. Ja ei, se ei ole mikään hyväksyttävä syy että sulla oli myöhään töitä tai että väsytti. Ni.
[/q]
:) No mutku, mä tarkotin tossa sellasta, jolla on pippeli. Sillee kropassa oikeesti kiinni olevana ;D Ja muistan kyllä toki, murmeli, että pyysit ulos. Ja se oli kivasti tehty.