Olen huomannut

Back to häröily O

[q]Juhgu, 25.7.2007 22:16:
---
Jone, 25.7.2007 17:22:
, että loppujen lopuksi ainoastaan yhdellä asialla on mitään väliä elämässä.

---

Masturboinnilla?
[/q]
masturbointihan on väärin, koska siinä mies koskee miehen penikseen*nauru*

että olen käsittämättömän tyhmä ja se tuntuu olevan parantumatonta

aurinkoisena aamuna on helpompi herätä. varsinki jos on kivaa tekemistä tiedossa

että odottavan aika on ihan helvetin pitkä

ettei karkkeja voi olla syömättä vain yhtä

[q]Vampyrella, 7.8.2007 21:23:
... että nektariinit on melkeen yhtä namii ko kikkeli!!!!½ Seittemäs menossa. <3
[/q]

ahaha, jollain on masu sekasin huomenna. nimim. kokeiltu on :P (nektaria siis)

[q]Vampyrella, 7.8.2007 21:36:
---
plink, 7.8.2007 21:34:

ahaha, jollain on masu sekasin huomenna. nimim. kokeiltu on :P (nektaria siis)

---

No ainaha mä paskon neljän miehen eestä, ei se mitää. Mut puhuks nektarista vai nektariini-hedelmistä? *pilkkuahässäil*
[/q]

no perkele, niistä persikan näkösistä nektariineista siis. ei kai tässä nyt voi mitenkään vaivautua oikolukemaan kirjoituksiaan. tulis vaan paha mieli ku tajuis millasta digitaalista jätettä sitä tulee maailmaan työnnettyä. :)

ps. huh, siellä paska lentää!

[q]Vampyrella, 7.8.2007 21:23:
... että nektariinit on melkeen yhtä namii ko kikkeli!!!!½ Seittemäs menossa. <3
[/q]

Kikkelijuttuun en ota kantaa mutta nektariineista oon samaa mieltä!

(eikä mee mahakaan sekaisin joten mikäs niitä popsiessa *pepsodent*)

että asioista on aina ihan pakko tehdä hankalia, ongelmia täytyy tehdä jos niitä ei ole. *joo**nauru*

syksyn tuntua.

, että kärpäset ennen kuolemaansa tulevat vaeltamaan käsivarrelleni kotona.

Kannattaa aina luottaa intuitioonsa vaikka se sanoisi kuinka epämiellyttäviä tai pelottavia asioita.

Ihmisen intuitio syntyy ajan myötä nähdyn, opitun ja koetun perusteella. Se ei siis ole jotain taika uskoa tai fiilistelyä, vaan alitajunnan tapa kertoa mitä ympäröivät merkit tarkoittavat.

Olen muutaman tärkeän kerran ollut uskomatta siihen mitä alitajunta sanoo, koska se mitä se sanoo olisi liian kamalaa myönnettäväksi ja kaikilla niillä kerroilla se mitä arvelin ja pelkäsin tapahtuvan, tapahtui*uuh*

... että mulla on ihan uskomattoman huono muisti... ainakin tietyis asiois

[q]Miinapiina, 15.8.2007 22:33:
... että mulla on ihan uskomattoman huono muisti... ainakin tietyis asiois
[/q]

Olen huomannut, että bilettämisen jälkeisenä päivänä on aina kamala morkkis. Oli sitten vetäny överit ja on kauheessa darrassa tai sit käyttäytyny ihan mallikelpoisesti. Silti aina hävettää ja tekis mieli painaa pää puskaan

...että KISSin ja natsisaksan Schutzstaffelin logoissa on lähes samanlaiset S-kirjaimet. Jos joku siis uusnatsi haluaisi muuttaa tatskansa, tarvitsisi vain tatuoida eteen K ja I.

tiedä sitten, kumpi tatska näyttäisi tyhmemmältä ;) [okei, oli huono]

...että en oo kauhean fiksu. Tajusin sunnuntai-iltana ekaa kertaa elämässäni mitä varten pyörien lokasuojat on. En oo koskaan tajunnut, että niillä olis joku merkitys, enkä oo ees nimestä osannut arvata, että ne vois olla jotenkin oleelliset. Viime viikolla omasta pyörästäni oli varastettu lokasuoja ja sunnuntaina ajoin hirveällä mäiskeellä kotoa keskustaan ja naama oli ihan kurassa.

[q]Kultakisu, 16.8.2007 19:13:
Olen huomannut, että bilettämisen jälkeisenä päivänä on aina kamala morkkis. Oli sitten vetäny överit ja on kauheessa darrassa tai sit käyttäytyny ihan mallikelpoisesti. Silti aina hävettää ja tekis mieli painaa pää puskaan
[/q]
En ymmärrä. Mistä ihmeestä sitten morkkis - jos ei oo ollu mitään ongelmaa?

[q]Kolera, 17.8.2007 16:45:
---
spoinkel, 17.8.2007 16:42:
---
Chatte, 16.8.2007 23:24:
---
Kultakisu, 16.8.2007 19:13:

---

---

Ehkäpä tässä on jotain uskonnollista filosofiaa - ihmisellä ei saa olla hauskaa!

---

mikähän tässä nyt morkkiksen merkitys onkaan? ettei olis vaan angstia paluusta arkeen
[/q]

Eii mitään angstia paluusta arkeen vaan aitoa hävetystä siitä, että on päästäny menemään ja ottanu rennosti, eikä oo pitäny itteänsä niin virallisena ja korrektina niin kuin arkena. Kerrassaan typerä ongelma ja aion edelleenkin jatkossa tuottaa itelleni ison kasan morkkiksia

[q]Chatte, 16.8.2007 23:24:
---
Kultakisu, 16.8.2007 19:13:

---

[/q]

veikkaisin et kyse on ihan aivokemiasta. Olettaen siis että alkoholi on liittyny illan juhlintaan edes pienissä määrin :) siitä seuraa usein moraalinen krapula.

O