Olen huomannut

Back to häröily O

Kuningas alkoholi is not my friend
Tuntuu lähtevän muisti tosi helposti. Tuntuu siltä, että mun viinapää on huonontunu jatkuvasti siitä lähtien, kun ekaa kertaa oon viinaa juonu*ding* Tää kesä varsinkin on ollu ihan älytön. Vedan pari siiderii ja oon kaatokännissä. Ei ton pitäis olla ees mahollista*whaat*

mahdolliset muut päihteet saa nupin vähän nurinkurin ja jengalle niin että toi alkoholi tuntuu toimivan vähän liikaakin. psyyke?vai mikä? sitä en tiedä. Terveellisemmät elämäntavat, muut MAHDOLLISET päihteet pois, nukkuminen,ruokailut jnejnejne. auttaa asiaa

toisaalta en sua tunne niin en tiedä onko asia näin, mutta näin oon huomannu monissa ihmisissä asian, en tietenkään itsessäni :D

..että kattolistat on saatanasta *toktok*

... että jos ei itse osaa pitää jostain asiasta huolta, maailma kyllä muistuttaa. (Ja onneksi taitaa välillä tehdä osan työstä puolestasi!)

että absintti on todella pahaa.

Nohnoh, se ei ole ihan helppo juotava mutta helposti väärinkäytettävä juotava kylläkin.

Absinthe <3

[q]sapeli, 17.2.2007 11:15:
---
Funktion, 17.2.2007 11:01:
...että alkoholin nauttiminen aiheuttaa krapulan..

---

the trick is not to enjoy it
[/q]
Emmäkään erikoisesti krapulasta oo ikinä nauttinut.

... että toivottomuus ei ole huono asia. Jos ei enää toivo, ei myöskään enää pelkää, ja siten voi saavuttaa tilanteen täydellisen hyväksynnän.

... että toivottomuus ei ole huono asia. Jos ei enää toivo, ei myöskään enää pelkää, ja siten voi saavuttaa tilanteen täydellisen hyväksynnän.

Tää oli kyllä melkonen oivallus. Jos ei tarvi pohtia, onko toivoa vai ei, niin ei tarvi myöskään pelätä mitä tapahtuu. Kun tulevaisuus on kuitenkin mysteeri eikä siihen voi omia rajojaan enempää vaikuttaa, ei sitä kannata stressatakaan.
Turha huoli toimii erinomaisesti lähinnä onnellisuutta ehkäisten.

Suunnitelmat tulevaisuudelle alkaa hahmottua. Tulevaisuus vaikuttaa aika mahtavalta ajalta, eikä nykyisyyttäkään voi kuvailla kun vaan loistavaksi.

Olen huomannut sen, että jos ja kun harrastuksesta tulee palkkatyö niin ks. asia harrastuksena alkaa maistua puulta ja sitä vaan ei enää jaksa palkallisen työn jälkeen harrastaa.

EDIT: Kuka hemmetti haluaa pelaa Neverii, kun tietää, että pitää tappaa 10000 tuhatta lepakkoa viemärissä, että saa uuden levelin.. ja kaikki muut hahmot on 30 levelillä, joten ne ei voi liittyä ryhmään mun hahmon kans, koska tasapaino menee pelistä, joten en voi tehdä Questeja kun siellä viemärin pohjalla on liian isoja mörköjä josta se mustakalanaaman varastettu artifakti pitää hakee.. ja siis Questeja ei voi tehdä yksin 1st lvl - 4th lvl hahmolla.. ja yhestä questista saa XP:tä sen verran kun tappamalla 100 lepakkoa..

Tiesto muutti Rovaniemellä ja Alex Kunnari asuu naapurissa!

You take my breath away.... fucking mental

..että jotkin asiat sitä ottaa käsitteelyynsä vasta kun on aivan ehdoton pakko. Ja että on hienoa, että elämä on niin arvaamatonta, että niitä pakkoja ajoittain tulee vastaan

Mene näköjään tääkin päivä haaveissa ja mailia kirjotellessa. Itse mailin kirjottamisessa kestäis varmaan 10minuuttii, jos vaan en jokaisen lauseen jälkeen jäis ajattelee kaikkee hassuu*hihu*

Että haluaisin soitella hardhousea / hard nrg:tä jossain clubilla

Olen huomannut että olen viime aikoina ollut herkkä pahoittamaan mieleni kritiikistä. Kummallista.

Edit: itse asiassa nyt kun vähän fiiliksiä maistelen niin olen viime aikoina muutenkin ollut herkempi tunnelmille, positiiviset ja negatiiviset tapahtumat tuntuu värittävän voimakkaammin elämää. Jänskää.

Että haluaisin soitella hardhousea / hard nrg:tä jossain clubilla

Että haluaisin ottaa b2b revanssin

...että aina kun jolta kulta (varsinkin pikkujulkkikselta) kysytään jossain lehdessä lukuvinkkiä tai mikä kirja on juuri nyt kesken, niin se kirja on aina englanninkielinen.

[q]alphamagic, 3.12.2006 14:03:
...että minulla on krapula
En tod. mee tänään enää ulos, tuo kauppareissu oli ihan riittävä koettelemus.
[/q]
Voi toista sitä se kotijuopottelu teettää *hih**hali**pus*

Nukkuvani tunneilla...
Niin ja nuon niskatkin on kipeät, ei hyvä tahtoo reenata!

Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan

O